1.6 comf. - 1.5 act high a geçmek mantıklı mı


Değerli yorumlarınız için teşekkürler golf 8 güzel hoş ama dış kasa gerçekten bu paylaşılanlarsa inanın hiç beğenmedim

yakıta gelinece uzun yol kısa yol karışık kullanmaktayım 6 küsürlerin kesinlikle altına düşemedim litre olarak 100 kmde 

benzinli arabayı şu yönden seviyorum cidden motor sesi hoşuma gidiyor dediğiniz gibi insan birazda beygir güç istiyor ama öle 30bintl farklarla bana maliyet çıkacaksa kesinlikle değiştirmem 150bg olan modelini istemekteyim olmuşkende high donanım olsun evladiyelik binilir dediğiniz gibi biraz daha beklemekte fayda var sonuçta aracın belli bir piyasası ve alıcısı var bana maliyeti 146 bin olmuştu camtavam dsg 8” carplayli uzatılmış garanti ilk bakım ücretsiz olarak bir iki yıl binelim bakalım 8 de gelir araç değerleri ne olur bilinmez ama illa değer kazanacaktır malum hayat şartları herşeyin fiyatı günden güne yükselmekte 

tekrar teşekkür ederim vakit ayırarak değerli görüşlerinizi bildirdiğiniz için
8 i sadece dış görünüş olarak değerlendirmeyin çıksın eminim yeni pek çok özellik sizi cezbedecek o kadar bütçe ayırıp 7.5 almayın paranıza yazık 1.4 tsi hiç almayın dizelden geçtiğinize değmez.

 

Golf 7.5 veya Golf 8;

Bu konuda tercih sizin ama Golf 7.5 alacaksanız kesinlikle 1.5 motor tercih edin.

Bu motor uzun zamandır Avrupa'da kullanılıyor.

Önümüzdeki dönemde de VAG gurubu araçlarda bu kullanılacak.

Bende A3 1.5 TFSI var.Daha önce kullandığım(2015-2018 arası) 1.4 TSI motorlu Golf'ten motor olarak çok üstün.Araç yağ gibi hızlanıyor,sarfiyat da daha düşük.

Bir de şanzıman ayarı farklı herhalde.

Golf 1.4 TSI da kalkışla birlikte DSG, 2 ye geçiyordu,sürüş esnasında ben hiç 1.vitesi görmüyordum.

Audi 1.5 TFSI 10 km. hıza kadar 1. viteste kalıyor.Bu da kalkışları daha pürüzsüz yapıyor.

 
@mbonat evet 1.0 tsi sahibi olarak 1.6 tdi motorları üzüyoruz. Malesef durum böyle :)

 
Merhaba arkadaşlar 2019 1.6 tdi comf. dsg cam tavan aracım var temmuz çıkışlı 5000km de benzinli aracı sevdiğim için 1.5 act ye geçmek istiyorum değiştirmişkende highline olsun diyorum sizinde fikirlerini almak istedim takas da yapmak isteyen varsa konuşabiliriz 😊


Merhaba arkadaşlar 2019 1.6 tdi comf. dsg cam tavan aracım var temmuz çıkışlı 5000km de benzinli aracı sevdiğim için 1.5 act ye geçmek istiyorum değiştirmişkende highline olsun diyorum sizinde fikirlerini almak istedim takas da yapmak isteyen varsa konuşabiliriz 😊
ben devamlı benzinli araç kullandım ve halende kullanmaktayım. sizdeki araç 2019 daha yeni, 1.5 tsi - act motorlar yaklaşık 3-4 yıldır avrupada kullanılmakta ve halen de geliştirilmekte. benim tavsiyem elinizdeki aracı 1,5-2 sene daha kullanıp sonrasında benzinliye geçmeniz yönündedir, satım ve alımdaki zararınızın dışında 1,5 ler bu sırada daha da gelişmiş olur. sadece tavsiyedir.

Yalnız anlamadığım benzinli ve highline sevdiğiniz halde Temmuz 2019'da neden dizel ve comfortline aldığınız.

 
@bf417 @mbonat  Benzinli araba cok yakar diye bir tabu var ulkemizde ama ben duz mantikla bakinca mevzuyu anlayamiyorum. Dikkatli kullanan 6 lt yakiyor, performansli kullanan 8 lt yakiyor. Bildigim kadariyla Golf’un benzinlisi de dizeli de ortalamada asagi yukari 7 lt yakiyor. Pompada benzin ile dizel arasinda 37 kurus fark var sadece. Yani full depoda 18,5 tl. Benzinli ortalama 8 lt yaksa dahi km’de 7 kurus daha pahali oluyor. 
 

Benzinin pahali oldugu zamanlardan kalma bir aliskanlik olsagerek, soruyu mu yanlis soruyoruz? Benzin mi pahali yoksa benzinli arac mi daha cok yakar? Benzinli arac daha cok yakit sarfetmiyorsa, benzin de dizelden bariz pahali degilse neden hala benzinli araba öcü gibi görülüyor?
1.0TSI kullanıyorum tamam az yakıyor felan ama yine de dikkatli kullanmak gerekiyor. dizel araçla ne kadar basarsan baz cok fazla yakmıyor. benzinli illaki daha fazla yakıyor litre olarak.

Bir de motor ömrü konusu var, nispeten normal hacimli dizel bir motorun ömrü çok yüksekken, downsized turbolu benzinli motor hep soru işareti.

 
@Ufukkaya Eğer yeniden golf alma niyetindeyseniz dizelden benzine comforttan highline donanıma geçmek doğru olacaktır ( 1.0 tsi r line de düşünebilirsiniz ) 1.5 tsi 'a göre biraz performanstan ödün verip görselliği ön plana çıkan bir araç olsun derseniz.

 
ACT TSI var iken dizel almayı hiç anlamamışımdır. Sıfır titreşim, sıfır ses, yüksek performans geniş devir aralığı ve düşük tüketim. Başka ne isteyebilir ki bir araba sever. 2015 1.4 ACT vardı, sattım Passat'a geçtim. Neredeyse her gece rüyamda görüyorum eski arabamı öyle diyeyim :D  

 
Ben de araç alırken 1.5 tsi ile 1.6 tdi aynı paralara geliyordu.
Benzinli daha çok istememe rağmen yine de 1.6 tdi aldım.
Kilometre olarak da az yol yapmadığım için tdi aldığıma çok memnunum rahat rahat gaza basmak ile az yaktırmak için yumurtaya dokunur gibi ilerlemek sinir bozucu olabiliyor. 

Gürültü konusuna da katılmıyorum abartacak gürültü yok tdi da bakım fiyatları da çok farklı değil performansı da yeterli 115 beygirin. Ayrıca yıllardır kullanılan sorunsuz uzun ömürlü ikinci elde de avantaj olan bir motor türü.

Güzel araban var üzerine birsürü para vermeye gerek yok ben 17" dijon taktım ön farı da çift j led taktım görüntüsü de tatmin edici oldu normal comfort a göre.

 
@yunusaktas91 sevgili kardeşim o biraz sizin hurafeniz ben uzun yolda biraz normal gideyim 3.6 ile gidiyorum kastırdığımda 3.3 değerleri görüyorum dizelde kendinizikanırmayın full depoda neredeyse benimle aynı yolu yapan benzinli golf 50 tl fazla yakıt alıyor ayrıca dizel daha sesli hurafesıne de ınanmaya devam edebilirsiniz ama açıp bakın katalog verısınde 110 km/h hızda dızel 1.4 tsı dan daha sessız bır arac 

 
@Adv_Dbl Hurafe degil forumlardan arastirdigim kadarini biliyorum onu soyluyorum. 5.5 6.0 diyeni gordum ama ilk defa 3.3 ortalamayi sizde gordum, fabrika verilerinin de altinda...

 
@Ufukkaya Eğer yeniden golf alma niyetindeyseniz dizelden benzine comforttan highline donanıma geçmek doğru olacaktır ( 1.0 tsi r line de düşünebilirsiniz ) 1.5 tsi 'a göre biraz performanstan ödün verip görselliği ön plana çıkan bir araç olsun derseniz.
1.0 tsi’a saygi duyarim ancak hasarlilarinin bile 150 bin tlden baslamasinin mantigi nedir? 

 
ben devamlı benzinli araç kullandım ve halende kullanmaktayım. sizdeki araç 2019 daha yeni, 1.5 tsi - act motorlar yaklaşık 3-4 yıldır avrupada kullanılmakta ve halen de geliştirilmekte. benim tavsiyem elinizdeki aracı 1,5-2 sene daha kullanıp sonrasında benzinliye geçmeniz yönündedir, satım ve alımdaki zararınızın dışında 1,5 ler bu sırada daha da gelişmiş olur. sadece tavsiyedir.

Yalnız anlamadığım benzinli ve highline sevdiğiniz halde Temmuz 2019'da neden dizel ve comfortline aldığınız.
1.0 alacaktım fakat golfte kampanya oldu hurda teşviği değişti vs derken 1.6 ya niyetlendik benzinli ile aynı fiyata geliyordu 1.5 lerde kampanya yoktu birde araçata yoktu bu sebeple 1.6 tercihim oldu 146 ya geldi maliyeti comf. Cam tavan 8” car play uzatılmış garanti ve ilk bakım ücretsiz çok makul bir fiyattı başka hiç bir yerdende alamadım bu fiyatı

 
1.0 alacaktım fakat golfte kampanya oldu hurda teşviği değişti vs derken 1.6 ya niyetlendik benzinli ile aynı fiyata geliyordu 1.5 lerde kampanya yoktu birde araçata yoktu bu sebeple 1.6 tercihim oldu 146 ya geldi maliyeti comf. Cam tavan 8” car play uzatılmış garanti ve ilk bakım ücretsiz çok makul bir fiyattı başka hiç bir yerdende alamadım bu fiyatı
e baya uyguna gelmiş, resmen araç satmak için ne varsa yapmışlar. hangi beyi'den aldınız. yanlış hatırlamıyorsam bayiye girişi 30 günü geçmiş araçlarda %4 gibi bir indirim uygulamaları vardı. sanırım aynı olay devam ediyordu o sıralarda da.

bu paylaşımın/konunun sonunda nasıl bir karara vardığınızı öğrenmek isteriz.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

1.0 tsi’a saygi duyarim ancak hasarlilarinin bile 150 bin tlden baslamasinin mantigi nedir? 
mantığı r line olması eğer performans olarak 1.5 tsi ın altında olsun görsel olarak ondan daha iyi dursun denirse aynı bütçelere tercih edilebilir.

ayrıca şu anda 1.0 ve 1.4 tsi aracımız var normal kullanımda ikisi de yakıt ve performans olarak aynı araç diyebilirim.

vergi avantajı+r line nın kattığı görsellik olarak düşünülebilecek bir seçenek olarak sundum.

 

Geri
Üst Alt