Jump to content

omurkadir

Üye
  • İçerik sayısı

    499
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

1 Takipçi

omurkadir Hakkında

  • Derece
    İstikrarlı Üye

Bilgiler

  • İsim
    Ömür
  • Yaşadığım Yer
    İzmit

Güncel Profil Ziyaretleri

1414 profil görüntüleme
  1. Herkese merhabalar Aracımda yeni teypte(mib2) sesli komut özelliği aktif ancak bildiğiniz üzere kullanışlı değil, klimaya vs. etkisi yok. Sadece sonraki parça, radyo, medya, kişi arama vs. var ve derdinizi anlatana kadar canınız çıkıyor. Yani bu işlerin en iyisi Siri. Arama yapma,whatsapp mesajı okuma yazma,navigasyon vs çok işlemi çok kolay yapabiliyorum. Şöyle ki ben hep siriyi kullanmak istiyorum. Normalde direksiyondaki tuşa bir kere basınca sesli komut açılıyor, carplay bağlı iken basılı tutup bekleyince siri ye geçiyor. Ama bluetooth bağlı iken siriye direksiyond
  2. ben de geçen sd karta attım dinledim özlemişim böyle dinlemeyi...genelde spotifydan dinlerim çünkü. konuyu bölüyorum ama... kolay 320kb mp3 veya flac indirebileceğimiz virüssüz reklamı az sayfa bilen arkadaşlar varsa paylaşabilir mi rica etsem? direkt buraya yazmanın mahsuru varsa özel mesaj atabilirsiniz. bir de bizim teypler flac açıyor mu direkt sd karttan?
  3. omurkadir

    KG GOLF (yeni eklentiler ACC, MIB2 STD vs.)

    @HONEY mk7 lerde var galiba abi benim araçta tuş göremedim ben.
  4. omurkadir

    KG GOLF (yeni eklentiler ACC, MIB2 STD vs.)

    @uranusgrey_golf teşekkürler. evet hocam ben onu biliyorum uzun zamandır da kullanıyorum her gün çünkü 75 ve 77 ye sabitliyorum güzergahımda radar olduğundan dolayı... Cam konusunu bana dedi iseniz cam değişimi ile Şerit takip işine ancak camımda hasar olursa girerim şimdilik sağlam camı değiştirmeyi düşünmüyorum...
  5. omurkadir

    KG GOLF (yeni eklentiler ACC, MIB2 STD vs.)

    @tuncer_2632 hocam merhaba Apple haritalarda dediğiniz gibi uydu görüntüleri yansımıyor carplaye sadece harita çıkıyor. ben google maps kullanıyorum o nedenle. Onun da uydu görüntülerini konuma yaklaşınca bilinçi olarak google flu yapıyor Türkiye'de dikkat ederseniz. Vpn ile girilirse belki tam net olur ama uğraşmaya değmez. Yandex iyi bu konuda uydu görüntüleri yaklaşınca çok net bozulma yok. Ancak carplay desteği yok onun da maalesef. Telefonda yandex, carplay bağladığımda google maps kullanıyorum. Ama apple haritarın da avantajı TVZ(Tahmini varış zamanını) istediğiniz kişi ile k
  6. omurkadir

    Merceksiz Far LED Önerisi

    Bir site var ben oradan almıştım memnun kaldım instagram sayfaları da mevcut.şimdi reklama girmesin birçok satış yapan yerde csp ledler mevcut kalitelileri var 300-500₺ aralığındakiler. hiç göz almaz diyemem ama diğerlerine nazaran az alıyor. Ama mercekli çift j far ve led360 kombinasyonunu öneririm kesinlikle hem göz almıyor hem aydınlatma ve selektör olayı çok iyi.
  7. omurkadir

    KG GOLF (yeni eklentiler ACC, MIB2 STD vs.)

    @mustafacagri hocam çok teşekkürler evet kişiselleştirme konusu evet anca görsellik gibi çok esprisi yok dediğiniz gibi. İnsan istiyor tabi koltuğu direksiyonu aynası hafızalı olsun basınca ayarlasın hepsini kullanıcıya göre ama bu segmentte pek sunulan şeyler değil. Golf 8 rline da bile herşey elle ayarlanıyor. Evet Kodlamaya gerek olmadan düzeldi konfor sinyal @HONEYabi güzel oluyor konfor sinyal otobüsçü gibi tık tık basıyorum kayar sinyali sanki retarder mübarek
  8. omurkadir

    KG GOLF (yeni eklentiler ACC, MIB2 STD vs.)

    @frknyldrm teşekkürler Furkan hocam eksik olmayın.
  9. omurkadir

    KG GOLF (yeni eklentiler ACC, MIB2 STD vs.)

    Bugün kişiselleştirme kodlaması yaptım ve uzun zamandır yağışlar ve yasaklar nedeniyle detaylı yıkatmadığım aracımı Meguiars ta kendi şampuan ve eldiveni ile güzelce yıkattım. Peşine AVM kapalı otoparkında Ultimate Liquid Wax ladım. Bu cila çok aşırı uzun etkili olmasa da güzel parlaklık veriyor ve kolay uygulanıyor. Arada atıyorum. Aslında demir tozu temizliği ve kil uygulaması da istiyor ama çok zamanım yoktu şimdilik cila atıp geçiverdim...İnsanın böyle uygulamaları kendisinin yapması aracın neresinde ne çizik var ne kusur olmuş onu da görmesine biraz moralinin bozulmasına sebebiyet veriyor
  10. omurkadir

    İşte Benim Golf'üm.

    @frknyldrm çok geçmiş olsun Allah şifa versin...
  11. omurkadir

    27 Mart 2021 Golf 8 Liste Fiyatları

    yine zam gelecektir. valla ben golf 8 style donanıma baktım değiştirme niyetiyle. ancak yeni alacağım araçta sunroof, adaptif, şerit takip, matrix far, arka high led mevcut olsun istiyorum ki değiştirmeye değsin. bunları da eklemeye kalkarsak iyice uçuyor aradaki makas ve de opsiyonlu araç getirtmek zor olacaktır şu dönemde. o nedenle hepten vazgeçtim. standart style donanım eksik geldi üstelik 1.0 motor... yani ibiza boş donanımda bile sunulan front asist golf 8 de standart nasıl sunulmaz hala anlayamadım. kesinlikle acc ve kamera standart olarak tüm donanımlarda ol
  12. omurkadir

    Kayar ayna sinyali

    @oktay__87 hayırlı olsun hocam. takması kolay mı ben de mi taksam diyorum. ön arka kayar led benim de. aynalar kaymıyor
  13. omurkadir

    Yeni Klima Panelimiz geldi 🙂

    Valla beyler ben dün aldım sonra iptal ettim. çünkü çok kullanışlı değil ve görselden başka hiçbir ekstra getirmeyen bir retrofit. Şık durduğu ise kesin. Ama bizim tekerlek görünümlü panellerimizin de aracın iç tasarımdaki bütünlüğünü koruduğu kanaatindeyim.
  14. omurkadir

    Yeni Klima Panelimiz geldi 🙂

    @agacmalzeme güle güle kullanın Mehmet hocam... ben de almak istiyorum sepetimde duruyor. Montajı ve kodlaması kolay mı kendim yapabilir miyim? Ayrıca benim araçta koltuk ısıtma yok. İleride belki taktırırım hesabı koltuk ısıtmalı panel alsam sıkıntı olur mu?
  15. omurkadir

    Kişiselleştirme Kodlaması

    @mustafacagri Bugün ben de yaptım teşekkür ederim paylaşım için. Adaptation kısmından yaptım sorunsuz çalışıyor. Central Electric Adaptation Personalisierung: Personalisierung_Profilfunkion: profiles_active Profil_Variante: Konto (v. 1.x) Personalisierung_aktiv: active Aktivierungsoption_im_HMI-Menue_sichtbar: active Benutzerkontenverwaltung_in_HMI-Menue_sichtbar: active Personalisierungsfunktionen_in_HMI-Menue_sichtbar: active Anzahl_Benutzerkonten: 4 Automatische_ Schluesselzuordnung: not active PSO_FSG_Setup2_Bit_1: active PSO_FSG_Setu
×
×
  • Yeni Oluştur...