Ne olacak bu golfün yol tutuşu focusa bak hele


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Focus: spor süspansiyon, 18 jant ve performans odaklı 235/40 R18 ebatta sınıfının en başarılı lastiklerinden biri olan Michelin Pilot Sport 4 lastik var.,

Golf: standart süspansiyon, 16 jant ve tamamen ekonomi odaklı üretilmiş 205/55 R16 Michelin Energy Saver lastik var.,

Focus: maksimum tutunma sağlamak adına 235 geniş tabanlı lastik ve virajda minumum lastik esnemesi için yanakları güçlendirilmiş XL özellikli 40 yanak lastik.,

Golf: vasat-orta kalite arası ince tabanlı, virajlarda araba yeni doğan bebek beşiği gibi yatsın diye 55 boyutta kalın yanaklı standart memur işi lastik.

Golf eski nesil 6 yıl önceki teknolojiye göre üretilmiş bir araba.,

Yani şimdi biz Olimpiyat 100m finalinde aletlerden birine en gelişmiş ayakkabıyı versek, diğerine de al sana da eskimiş yırtık-pırtık bu ayakkabı ile koşucaksın idare et desek., sonra da o son teknoloji ayakkabı ile birinci gelen koşucuyu yere-göğe sığdıramasak., öbür atlet içinde eee zaten o iyi bir koşucu değildi en iyi ayakkabıyı da versek zaten 1. olamıyacaktı demenin.., yapılan testin bundan hiç bir farkı yok..!!

Focus 'un yol tutuşu iyi olabilir ama sen önce her iki aracı eşit şartlarda yarışmasına izin ver bakalım., Şaçma sapan aptal bir teste itibar etmeyiniz., yok neymiş efendim Focus'un zaten çok iyi bir yol tutuşu varmış., banene bundan., sen önce yaptığın yarışmada eşit şartları sağlayamaktan acizler..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Yıllarca Ford kullandım. Gerçekten Focus’un yol tutuşunu hiçbir arabada görmedim. Jantı lastiği ne olursa olsun Focus bu konuda en önde. Ama sadece bunun için araba almıyoruz. Bütüncül bir değerlendirme yapıyoruz, bir sürü başka kritere bakıyoruz. Bunun sonucunda da Golf kendi sınıfında bence en iyi.

Bu arada Golf almayacak olsam tercihim Focus olurdu 

 
fanatikliği golf severliği kenara bırakalım ve şapkayı önümüze koyalım. focus segmentin lideridir yol tutuşta. focus 1 2 2.5 3 3.5 bütün motor tiplerinde döneminin en gelişmiş bağımsız süspansiyonlarından kullanır. 4de bağımlı ama oda geliştirilmiş. eski f1 f2 dizel f3 dizel f3 benzinli ve yeni golf 7 kukkanıcısı olarak tarafsız konusuyorum ki yol tutuş ve direksşyon hissiyatı olarak focus hep önde. 

 
bu km77 sitesi genel olarak anti vagcı olarak bilinir piyasada, bunu göz önünde bulundurun.. yani o sitede testler tarafsız yapılmıyor.

he bu değil ki Golf'un yol tutuşu iyi.. maalesef eski aracım Fiat Bravo'dan dahi daha zayıf bir yol tutuşu var. Golf arkayı bırakma konusunda çok istekli özellikle mazgalların üzerinden hızlıca geçersem arkayı hissetmiyorum resmen. şunu da ekleyeyim önden çekişli araçların arkayı bırakması cok kötü değil önemli olan önden kopmaması lazım bu konuda Golf kötü değil.

 
Yanılmıyorsam bu testin 2017 versiyonunu defalarca izledim . Dubaların durdukları yer bile aynı değil. Araçların girdiği yerler aynı değil. Araçların fren yaparak girmeleri bile aynı değil .diyeceğim o ki hiç bir güvenirliliği ve geçerliliği yok . 

 
Golf için genel kanı neredeyse hiçbir konuda en iyi değildir. Ama her konuda iddialıdır. Her konuda en iyi olabilecek araba yoktur zaten ;)  

 
TABLET GİBİ ÇIKIK  EKRANLAR OLDUĞU SÜRECE TASARIMINA AŞIK OLSAMDA FORDUN TERCİHİM HALA GOLF :)

 
@Salih Sayın focus ile golfte aynı aralıklar var belki suv vs aralıklar farklı olabilir.

 
@forzaGilles lastikler çok önemli katılıyorum fakat 2017 gti testininin videosunu da ekledim pirelli pzero 19 luk lastikle de sıkıntı var 😁

 
@yusuf her konuda iddialı araba için mercedes bmw de geçtim porche falan almak lazım 😁

 
@yusuf her konuda iddialı araba için mercedes bmw de geçtim porche falan almak lazım 😁
Her konuda iddialıdan kasıt segmentine göredir. Özet geçeyim size.

Yol tutuş iddialı

Güvenlik iddialı

teknoloji iddialı

Kalite iddialı

Kullanışlılık iddialı

Fiyat iddialı

Golfun segmentine göre zayıf olan hiçbir tarafı yok. Zaten bu yüzden lider konumunda. 

 
@yusuf her konuda iddialı araba için mercedes bmw de geçtim porche falan almak lazım 😁
Sayın Sedat bey konumuz her konuda iddaa lı bir otomobil ise dünya genelinde son 25-30 yıl daki uzmanların görüşlerini ve  yayınlanmış dergileri okuyunuz., Bir zamanlar arabalar sadece E ve F segmentinden ibaretken., bu kısır döngüyü kıran kendi segmentini yaratan tek bir otomobil vardı.. Yıllar geçti 40 yıldan fazla zaman geçti değişen birşey olmadı

 
@forzaGilles ali bey eleştirilerimiz golfün daha iyi olmasını istediğimizden bir laf vardır kürkçü sevdiği kürkü yerden yere vururmuş o misal.

 
Bakın arkadaşlar kim ne derse desin ben kullandığım araca bakarım, şehiriçinde öndekine çarpacağım diye korkarak kullandığım, virajlarda önünü arkasını ne zaman salacak diye beklediğim direksiyon denen objenin hissizliginden sikayet ettiğim ama fiyatı pek düşmediği ve çabuk satıldığı için aldığım yegane arabadır golf, yoksa ne astradaki ne de focustaki yol tutuş, ne fren ne de direksiyon hissi mevcut, astra j yada focus 3,5 kullanan bir insanı ne yapsanız bu konularda golfe ikna edemezsiniz yeni focus ve astra k yorumum dışındadır, 13 arabam oldu murat 131 den a3 e kadar focustan 207 ye kadar astra j den golf 4 e kadar hepsini en az 30 ar bin km kullandım yorumum budur, işin garip tarafı %90 yorum bu yönde, bunların hepsi vag karşıtı olamaz degil mi?

 

Focus zaten yol tutuşta lider değil miydi ? Golf ne ara yol tutuşta Focus a kafa tutmuş ki :D

2000'li kasalardan beri Focus zaten hep yol tutuşla ön plandaydı :)

Golf ü abartıyoruz zaten forum da gazıyla :D

Cidden fren zaafiyeti ve yol tutuş isteksizliği olan bir araç Golf :D

Haydi yeni fren ve yol tutuş videoları atın bize referans olsun :D :D

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Geri
Üst Alt