Jump to content

Inter61

Üye
  • İçerik sayısı

    118
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

Inter61 Hakkında

  • Derece
    Katılımcı Üye

Bilgiler

  • İsim
    ERKAN YILMAZ
  • Yaşadığım Yer
    İSTANBUL

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Inter61

    Alınık 1.4 tsi dsg golf 7

    2015 tsi dsg 56000 de far tampon değişim 5000 kusu tramer servıs bakımlı surus konfor paket bide pedal seti spoıler egzoz ucu fılan ufak tefek ekstaralar hocam
  2. Inter61

    Alınık 1.4 tsi dsg golf 7

    Butce 120 cıvarı 95e verdım hocam
  3. Merhaba arkadaslar 1.2 tsi dsg aracımı pazartesi satısa verıyorum 1.4 tsi sanrooflu tercihen beyaz 2015 ustu yetkılı servıs bakımlı bir arac bakıyorum yardımlarınızı beklıyorum bakalım sanrooflu golf 7 hayalımıze kac gunde kavusabılecegım🙂
  4. Inter61

    DSG - MASADAN EKSİLİYOR DOSTLAR

    Cok gecmıs olsun hocam biz de beklıyoruz bir gun bızımde basımıza gelecek mı diye 😃
  5. Inter61

    Kim Nerede, Nasıl Ceza Yedi ?

    çorlu İstanbul yolunda değirmenköy güney kuzey opet 50 imiş galiba sınır 235 lira ceza yedim:)
  6. Inter61

    Acil satılık dizel otomatik sanruflu

    @AhmetCakmak 105 binde 3 ay önce yapıldı hocam
  7. Inter61

    Acil satılık dizel otomatik sanruflu

    Hepsi yetkılı servıs bakımlı hocam iyi niyete devam yani @AhmetCakmak
  8. Inter61

    Acil satılık dizel otomatik sanruflu

    @armando sağolun hocam değişen sol ön kapı ile sağ çamırluk Boyalar sol ön çamurluk sol arka kapı ve renk tutması için kaput Ciddi alıcılarla resim paylaşabılırız kaza darbe şeklinde değilde carpıp kenara surterek devam ettiği için böyle
  9. ARAÇ BİLGİLERİ Genel bilgiler: arkadaşlar merhaba dayımın aracı güzel araçtır benzinli olsa kacrmazdm 2013 model 2014 çıkışlı 107.000 kmde dsg full yetkili servis bakımlı Boya ve değişen: araçta ilk sahibinden sürtmeye baglı sol tarafta değişen boya mevcut ve far degişmiştir hasar kaydı 19000 Fiyat: 97000 Konum: istanbul büyükçekmece FOTOĞRAFLAR:
  10. muayneden bırakan tekniker genç bir arkadaş o kadar dil döktüm yeni model arabalarda var mantıksız bırakmak servis bile karışmıyor diye ama sonra bir iki kişi daha geldi servisten orijinal olduğuna dair kağıt getirmen lazım dedi sayıp gittim ertesi hafta da başka bir eleman daha aracı görür görmez hallettin mi abi değiştirdin mi filan diyerek geldi ve geçirdi halojenleri takınca
  11. Kayan led ile muayneden kalan birisi olarak diyebilirimki normale kesinlikle çevrilmiyor o 1 hafta muayne tekrarı zamanı içinde denemediğim araştırmadığım yer kalmadı halojen buldum taktım ve geçtim esenyurt tüvtürk
  12. Inter61

    Comfortline dsg Goflfumu Passat trentline man.Takasa degermi.

    Ben de değiştirmezdim Golf gerçekten karizma bir araba adıyla sanıyla:)
  13. Yok hocam u led bir arkadaştan halojen buldum sök tak yaptım geçtim muayeneden sonra tekrar sök tak yaptım seneye muayene var yine
×
×
  • Yeni Oluştur...