Akü bitti



@bf417 araç 72 bin km de start stop hep açıktı km den dolayı dayanmış olabilir sanırım.

 
@bf417 araç 72 bin km de start stop hep açıktı km den dolayı dayanmış olabilir sanırım.
2015 75bin tdi aracım var akü bitmek üzere sizden neyi farklı yaptım cidden merak ettim çok ilginç start stop hep açık extra donanım yok highline ve klima yaz kış açık sizde bunlardan farklı olan ve 3 sene daha fazla dayanmasına sebep olan ne ? Ha bir de il eskişehir kışları soğuk geçer 😀

 
2015 75bin tdi aracım var akü bitmek üzere sizden neyi farklı yaptım cidden merak ettim çok ilginç start stop hep açık extra donanım yok highline ve klima yaz kış açık sizde bunlardan farklı olan ve 3 sene daha fazla dayanmasına sebep olan ne ? Ha bir de il eskişehir kışları soğuk geçer 😀
Aküde önemli olan toplam marş sayısı kısaca çalışma saati diyebiliriz sizin araçta 75k da ve bence akü için normal değişim için...süre çalışma saati dış etkenler vs toplanınca akünün ömrü ortaya çıkıyor..bu arada kısa bir araştırma yaptım dizel araçlarda son yıllrda kullanılan efb+ aküsü türkiyede yok belki yetkili servis getirtebilir ama vartada şu an yokmuş onun yerine agm almak zorundayz

 
@bf417@forzaGilles

14  gündür devreye 1 kere bile girmeyen devamlı enerji ihtiyacı yüksek uyarısı veren  start stop sorunu bu sabah kendi kendine düzeldi ...ohhhh be dedim !!

Bilgilendirme Ekranında şu bildirimi görmeyeli çok olmuştu....

Sabah soğuk çalıştırmadan itibaren 35-40 dakika dur kalklı yol yaptım rolex saat gibi çalışıyor start stop

Ekranda !

Tebrikler !

1 adet mk8 kazandınız yazsa bu kadar mutlu olmazdım

IMG_20191026_141030.jpg

 
Merhaba. Tüm yazılanları okuyamadım bahsedildi mi bilmiyorum ama benim de geçen hafta akü bitmesi sebebiyle aracım çalışmadı. VW yol yardımı aradım. Ücretsiz olarak gelip takviye ile çalıştırdılar ve aracı servise götürdüm. Garantiden akü değişti ve sadece işçilik bedeli olarak 95 TL ödedim. Aracım 3 yaşını doldurmak üzere bu arada. 

İyi günler dilerim.. 

 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Merhaba. Tüm yazılanları okuyamadım bahsedildi mi bilmiyorum ama benim de geçen hafta akü bitmesi sebebiyle aracım çalışmadı. VW yol yardımı aradım. Ücretsiz olarak gelip takviye ile çalıştırdılar ve aracı servise götürdüm. Garantiden akü değişti ve sadece işçilik bedeli olarak 95 TL ödedim. Aracım 3 yaşını doldurmak üzere bu arada. 

İyi günler dilerim.. 
Normalde aracınızın garantisi 2 yıl, ama akünün garantisi 3 yıl olduğu için akü değişimini ücretsiz değişim kapsamına almışlar.,

Veya diğer olasılık; aracın garantisi bitse bile uzatılmış garanti olur bundan yararlanılarak değişim ücretsiz olur..

 
@bf417@forzaGilles

14  gündür devreye 1 kere bile girmeyen devamlı enerji ihtiyacı yüksek uyarısı veren  start stop sorunu bu sabah kendi kendine düzeldi ...ohhhh be dedim !!

Bilgilendirme Ekranında şu bildirimi görmeyeli çok olmuştu....

Sabah soğuk çalıştırmadan itibaren 35-40 dakika dur kalklı yol yaptım rolex saat gibi çalışıyor start stop

Ekranda !

Tebrikler !

1 adet mk8 kazandınız yazsa bu kadar mutlu olmazdım

Ekli dosyayı görüntüle 24707
Darısı bizim başımıza diyelim de pek ümidim yok sizin akü sağlamsa bitince yardıma gelirsiniz artık golftutkusu kardeşliği bunu gerektirir  😀

IMG_20191026_194557.jpg

 
Konu sahibinin akü durumu ne oldu acaba.Benim model yılımla konu sahibinin model yılı aynı,onda katlanır ayna var bende yok.Benim stop star devamlı iptal.Bugün aküye baktım biraz kontrol yuvarlağında hafif sararma var.Akü sorun halinde servis yolunu tutarım gibi geliyor.

Bu da benim akü.

Venus Z10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

5e56aa2ced09aec48062521cf578bf17.jpg


 
@bf417@forzaGilles

14  gündür devreye 1 kere bile girmeyen devamlı enerji ihtiyacı yüksek uyarısı veren  start stop sorunu bu sabah kendi kendine düzeldi ...ohhhh be dedim !!

Bilgilendirme Ekranında şu bildirimi görmeyeli çok olmuştu....

Sabah soğuk çalıştırmadan itibaren 35-40 dakika dur kalklı yol yaptım rolex saat gibi çalışıyor start stop

Ekranda !

Tebrikler !

1 adet mk8 kazandınız yazsa bu kadar mutlu olmazdım

Ekli dosyayı görüntüle 24707
Geçmiş olsun.. durup dururken akü masrafı açacaktı., usb girişini de bozabilirdi.. artık yan sanayi kablo kullanmazsınız sanırım :)

 
@bf417

@forzaGilles

Yok olmadı ....bugün yine hep devre dışı!

Dün sevinmiştik

Yine sabahtan beri aracın enerji ihtiyacı yüksek uyarısı... hic devreye girmedi bugün...3😛 35 km yol yaptım bugün

Daha fazla da konuyu meşgul etmeyim!

Garantin varsa git servise bırak diyorsunuz. 

Kendi düşen ağlamaz. .(garantim yok?)

Yani 

Sorun başlı başına akü mü?

Akü / start stop ilişkisimi?

Yoksa hadi bi ihtimal start stop kendisimi sorunlu?

Bunlar doktora gitmeden çözülecek sorular değil.....

Doğuşun huyunu bildiğim için?

Sırf aküyü şarj etmeye 200 

Teşhise 100 

300 para isterler..(start stop sorunlu derlerse +200 daha ?)

İyi bir oto elektrikte aküm ölümü /yaralımı .. gerekirse şarj ! /Geceden soğuk aküye ölçüm!

En son akü değişimi seçenekleri için bu tahlilleri yaptırayım bakalım

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@bf417

@forzaGilles

Yok olmadı ....bugün yine hep devre dışı!

Dün sevinmiştik

Yine sabahtan beri aracın enerji ihtiyacı yüksek uyarısı... hic devreye girmedi bugün...3😛 35 km yol yaptım bugün

Daha fazla da konuyu meşgul etmeyim!

Garantin varsa git servise bırak diyorsunuz. 

Kendi düşen ağlamaz. .(garantim yok?)

Yani 

Sorun başlı başına akü mü?

Akü / start stop ilişkisimi?

Yoksa hadi bi ihtimal start stop kendisimi sorunlu?

Bunlar doktora gitmeden çözülecek sorular değil.....

Doğuşun huyunu bildiğim için?

Sırf aküyü şarj etmeye 200 

Teşhise 100 

300 para isterler..(start stop sorunlu derlerse +200 daha ?)

İyi bir oto elektrikte aküm ölümü /yaralımı .. gerekirse şarj ! /Geceden soğuk aküye ölçüm!

En son akü değişimi seçenekleri için bu tahlilleri yaptırayım bakalım
Aynı sorun bende de mevcut bir gün start stop aktif oluyor bir gün olmuyor çalışırken ölçümde 13.50 çıktı fakat marşa bastığımda 9.50 ye düştü değişim şart kışı kurtarmayacak, birdaha  ölçüme gittiğinizde marşa basarak ölçtürün, ilginç olan psikolojik mi biliyorum bu sıralar araç daha sesli çalışıyor sanki şarj dinamosu aküyü doldurmak için uğraşıyor onun sesi mi bilmiyorum ama eğer öyleyse dinamoyu da elimize almasak bari, sizde de böyle bir durum var mı ?

 
@bf417Yani eski karadüzen aküler olsa akü biteceği zaman farların şiddetinden iç tepe lamba aydınlatmasının azalmasından anlardık!

Bu start stop aküler direk bi anda şalter indiriyor pert!

Yani sabahları zor alma falan yok...ön led farlar bakıyorum yine tam performans ışıl ışıl

Ve aracın sesi ? Evet aynen aracın sesinde bi değişme var !!!! Dizel olduğunu aldığımdan beri unutturan araç ! Evet ben dizelim gibi çalışıyor özelllikle trafikte ışıklarda boşa atıp tam durmaya yakın motoru dinlediğimde?

Hayy şu çakma usb kabloyu almaz olaydım... Araca giren ucundaki ısınma öyle böyle değildi?

Veba gibi yedi aküyü !

 
Konu sahibi olarak cümleten iyi akşamlar arkadaşlar benim araba 2016 model belirtmiştim zaten ama bu 2016 - 2017 yaşın da olan araçların akü değişim vakti geldi galiba arkadaşlar çünkü çok fazla akü problemi yaşadık şöyle bir ortalama ile fabrikasyon akü benim araç için 3 yıl dayanmış ha bu akü agm olsaydı belki 5 yıl giderdi ama inanın agm aküler çok pahalı efb ile devam edeceğiz malum şartlar belli herşey para! O yüzden araç üstünde ki değerlere yakın olan aküyü takıp kullanmak lazım birde çok irdeleyince sorunlar bitmiyor bir servise gidiyorsun kodlamadan haberi yok bir akü bayine gidiyorsun o eski akülerde öyleydi şimdi öyle birşeye gerek yok diyor galiba kimse işini layığıyla yapmıyor..

 

Akünün sağlık durumunu servisler VAS6161 cihazı ile düzgün olarak ölçebiliyor. Akünüz sağlıklı ve doğru kodlanmış ise Start Stop un çalışmama sebebi başka olsa gerek. 

 

Geri
Üst Alt