Jump to content

Boya Koruma ve boya bakımı


Bu forumda 82 konu oluşturuldu

    • 4 yanıt
    • 5.3bin okunma
  1. Seramik kaplama hak.

    • 1 yanıt
    • 202 okunma
    • 28 yanıt
    • 4bin okunma
  2. Beyazlar da Parlar 1 2 3 4 7

    • 166 yanıt
    • 11.3bin okunma
  3. Golf R Gyeon Mohs Etkisi 1 2

    • 26 yanıt
    • 995 okunma
  4. Lokal Boya İzi Sorunu

    • 11 yanıt
    • 504 okunma
    • 38 yanıt
    • 1.2bin okunma
  5. Kaput Koruma

    • 6 yanıt
    • 1.1bin okunma
  6. Golf 7 Minik Pas Sorunu

    • 8 yanıt
    • 1bin okunma
    • 19 yanıt
    • 2.9bin okunma
    • 1 yanıt
    • 745 okunma
    • 18 yanıt
    • 4.6bin okunma
    • 24 yanıt
    • 1.7bin okunma
    • 98 yanıt
    • 5.8bin okunma
    • 63 yanıt
    • 7bin okunma
    • 5 yanıt
    • 1.7bin okunma
    • 16 yanıt
    • 1.7bin okunma
  7. Kaput Koruma 1 2

    • 34 yanıt
    • 3.2bin okunma
  8. Rötuş Boyama Hakkında

    • 4 yanıt
    • 1.3bin okunma
    • 12 yanıt
    • 4.7bin okunma
    • 52 yanıt
    • 11.5bin okunma
  9. Kaputtaki reçine izleri...

    • 6 yanıt
    • 1.7bin okunma
    • 1 yanıt
    • 2.3bin okunma
    • 3 yanıt
    • 2.3bin okunma
  10. Cöp

    • 0 yanıt
    • 1.9bin okunma


  • İletiler

    • @Fightforus hocam çok geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin diyelim   birinci anlamadığım vuran belli olduğu halde neden kaskonuzu ortaya atıyorsunuz? ikincisi benım maslakta göçükcü arkadaşım var tutanakla gittiğiniz de aynı servis ve ustanın yaptığı gibi yapar cepten para gitmez vuran tarafın sigortasından alır.    
    • @bf417  Burada zamanında detaylıca anlatmıştım hocam dpf mevzuatını bakmak isterseniz. 250km de olan farklı. 500km-1000km de olan farklı.  
    • @Musaaksoy şaşmaz dayı rot balans, kapan kardeşler rot balans, imece oto lastik. Ankarada hatrı sayılır rot balans jant lastik işi yapan dükkanlar.  ----ana sebep balans bozuktur. özellikle belirli bir hızda sekiyorsa. Balans yapılır. -----ikinci sebep önden arkaya alınan jant gerçekten sağlam yamuk hızlanınca daha cok hissediliyor onarılır.  ------ücüncü sebep ama düşük etki lastikleriniz yönlü. değişim sırasında yönleri de bozulmuş. inside outside durumunun normale dönmesi lazım. anlatılanlara bakılırsa üçü de mevcut. büyük bir problem değil. Dayı rot balans jantlarınızla iyi bir şekilde ilgilenir kolay gelsin.
    • Geçmiş olsun öncelikle. Değer kaybı için; ****KARAYOLLARI ZORUNLU MALİ SİGORTASI GENEL ŞARTLARI EK 1- DEĞER KAYIPLARI HESAPLAMASININ 2. TEMİNAT DIŞINDA KALAN HALLER BAŞLIĞININ 1) SAYILI BENDİNDE ; MİNİ ONARIM İLE GİDERİLEBİLEN BASİT KAPORTA, PLASTİK TAMPON/PARÇA ONARIMLARI, CAM, RADYO,/TEYP, LASTİK, HAVA YASTIĞI,JANT, MEKANİK, ELEKTRİK, ELEKTRONİK VE DÖŞEME AKSAMI HASARLARININ DEĞER KAYBI TEMİNAT KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞU BELİRTİLDİĞİNDEN, SÖZ KONUSU PARÇALAR DEĞER KAYBI HESAPLAMASINDA DİKKATE ALINMAMIŞTIR. ...
    • zf-8 her 100 km de fazladan 1,5-2 litre yakıt demek. Dsg gelmiş geçmiş en başarı şanzıman. Zf-8 den belki 100 kat fazla satılıyor. Kaç markada kaç modelde kullanılıyor. Yılda kaç adet üretiliyor. Bunlardan kaçı arıza yapıyor. Bunlara bakmak gerekli. 
    • Audi a4 lerde 1000km oldugundan eminim ama Golf 7 de yanlis hatirlamiyorsam normalde her mazot aliminda 1 kere devreye girer. Mazotu az az aliyorsaniz tek seferde fullemenizi tavsiye ederim
×
×
  • Yeni Oluştur...