Jump to content

KaiZeN

Üye
  • İçerik sayısı

    190
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

  • Days Won

    3

KaiZeN last won the day on 10 Ağustos

KaiZeN en çok beğenilen konuya sahip!

1 Takipçi

KaiZeN Hakkında

  • Derece
    Katılımcı Üye

Bilgiler

  • İsim
    Erçin
  • Yaşadığım Yer
    Tekirdağ

Güncel Profil Ziyaretleri

1291 profil görüntüleme
  1. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Arkadaşlar merhaba, 16.09.2019 pazartesi günü dodo juice hard candy ve rainforest rub sonrası ilk yıkamamızı yaptık. İlk olarak birkaç tane kirli halimize bakalım. 400km kadar ancak kullanmışımdır. Ön yıkamada Vp foamula ile devam ettik. Spreylemede secho ile 1/15 olarak kullandım. Çok kirli olmadığı için araç çift kova yapmasammı diye düşünmedim değil Ön yıkama sonrası boncuklanmalara ve kir durumuna bakalım. Ayrıca lastiklerde nanolex tire rubber restorer in etkisiyle boncuklanmalar.. Çift kova yıkamayı yine Zymöl ile yaptım. Davlumbazlarda adams undercarriage in etkisiyle boncuklanmalar ve final fotolarımız..
  2. KaiZeN

    Silinen İstatistik

    @fmeker Hocam merhaba, Uzun süreli yakit tüketimi 9.999km de yada 99.99 saat kullanımdan hangisi önce dolarsa sıfırlanır. Sizin sürüş süresi 99 saat dolmuş ki sıfırlanmış. Problem yok.
  3. @realunreal @Zaytung Hocam merhaba, Bende bu markanın değil ama aynı twisted pile olan bir kurulama havlusu kullanıyorum. Aracın kurulaması oldukça kısalıyor. Bastırmanıza, kuvvet uygulamanıza gerek kalmadan tek seferde kuruluyabiliyorsunuz. Her panelden sonra havluyu sıkma gibi bir durumunuz olmuyor. Kısaca kurulamada şuan bu havluların üzerine yoktur. Saygılar, Not: Ayrıca aracınızı çizme, hare yapma riskini en aza indiriyor.
  4. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Bu yorumda şu cümle dikkatimi çekti hocam.. Bilmiyorum biliyormusunuz (yada hatırlatayım) ama forumun sponsorlarından biri @AdanaDetailing . Mahmut hocam o zaman boşu boşuna parasını harcayıp sponsor olmuş. Bu tip konuların araba forumunda olmasına gerek yoksa. Yönetimden arkadaşlar da boşu boşuna "Boya Koruma, Bakım ve Temizlik" adı altında konu açmışlar. Mahmut hocam müsait olurda görürse herhangi bir boya koruma işlemi sonrasında araçların davlumbazlarını kahverengi,gri (çamurlu, kirli vb) olarak mı teslim ediyorsun? Yada güzelce temizledikten sonra bir parlatıcı, koruyucu (kirlendiğinde çok daha kolay temizlenip yeni görüntüsüne dönmesini sağlayan) ürün uyguluyormusun? Sadece burda da belirttiğiniz gibiyse de aracınızı yıkadıktan sonra sanki hiç yıkanmamış, temizlenmemiş görüntüsünü veren kahverengi, gri davlumbazlarınızla mutluluklar.. Saygılar,
  5. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Daha önce başka bir arkadaş araba yıkama vb işlerini biraz abarttığımızı söylemişti. Ona verdiğim yanıtı size de yazayım; "Hocam merhaba, Sağolun teşekkürler. Burda renkler, zevkler, araçlarımıza yüklediğimiz anlamlar devreye giriyor. Benim için aracımı yıkamak yada bakımını yapmak bir hobi, stres atma. Bir uğraş. Sizin için de farklı durumlar mevcuttur."
  6. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Al al hocam yamaçlarda deneme boyu var ben de ordan almıştım Yaz şartlarında üzmez. 1.5 ay yaklaşık dayanımı oldu. Kış ayları için bilt hamber double speed wax almayı düşünüyorum. İlk siparişimde problem çıktı Soft 99 fusso ile yarışır dayanim süresi olduğu ve parlaklığın da daha iyi olduğu söyleniyor..
  7. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Teşekkürler Emre hocam. Aynen güzel bir parlaklık elde ettik yorgunluğa değdi
  8. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Arkadaşlar merhaba, 05.09.2019 Bir önceki yıkamamda dodo juice hakkı rahmetine kavuşmak üzereydi. Bende wax ı yenileyim dedim. Bu sefer hard candy ile rainforest rub u karıştırıp uyguladım. Evden çıkarken bizim yaramaz bende gelicem diye ağlamaya başlayınca hadi dedim onu da alayım, izler dedim. Dedesini de aldım yardım etmesi için. Camları, kapı eşiklerini, wax ı silme ve tabiki adama da göz kulak olmak görevleri kendisinindi. Bir fotoğraf çekmeyi unutmuşum onunla .. Buyrun kirlilerimiz ile başlayalım; Jantlara cg wheel series, davlumbazlar da bir güzel temizlensin diye cg orange degreaser uyguladım. Wheel woolies ile de detayını yaptım. Ön yıkmayı da son yıkamalardaki gibi valet pro foamula 1 ile yaptım. Görevini yine bence başarıyla yaptı. Kova yıkamasında nanolex pure kullandım. Kokusundan, köpüğünden ve temizlemesinden oldukça memnunum, çok başarılı bir şampuan. Kurulama tek, zorunlu tercih ama en iyilerinden purestar duplex ile yaptım Demirtozu ve kil temizligi bu uygulamada yapmadım. Yalnız bir gazyağı ile ziftleri biraz almam gerekiyormuş 1/1 ipa ile son bir aracın üzerinden geçip wax uygulamaya hazır hale getirdim. Camlarda meguiars glass cleaner valet pro bez ile uyguladım. Davlumbazlara adam s undercarriage sprey kullandım. Plastiklere dr beasley s plastic sealant ve lastiklere nanolex tire rubber restorer ilk kez denedim ikisi de gayet başarılı. Wax olarak da dodo juice hard candy ve rainforest rub u karıştırıp kullandım. Sanki parlaklık bir tık daha başarılı oldu Finallerimiz ile bitirelim. Uygulama sonu 12 yi biraz geçince küçük adamın uykusu geldi ve mızmızlanmaya başladı ve apar topar eve geçmek zorunda kalınca fotolar kalmıştı. Bugün 100km gibi kullanımdan sonra ancak çekebildim.
  9. KaiZeN

    2015 ACT DSG Ekstra Donanımlı GOLF

    Hayırlısı olsun hocam, İnşallah kıymetini bilen birine gider aracınız..
  10. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Eyvallah hocam saolasın. Genel olarak araçlarıma iyi bakıyordum ama bu detay dünyasına dalınca işin çok farklı olduğu, yapılacak, uygulanacak ve dolayısıyla alınacak çok fazla şeyin olduğunu gördüm. Benzinlikte araç yıkayan ve bakımlarını yapmaya çalışan biri olarak elimden geldiğince titizlikle yapmaya çalışıyorum uygulamaları. Haftaiçi akşam 9 dan sonra gidiyorum aracımı yıkamaya:) Gittiğim benzinlik 6 peronlu arkamda sıraya geçen olursa kibarca işimin uzun süreceğini belirtip diger tarafa geçmesini rica ediyorum:) ama bu da pek olmuyor aslında.. Pasta uygulamak el yatkınlığı ve tecrübe isteyen bir iş olduğundan şuan epey uzağım. Seneye yaz başı bir temizlik polisajı yaptırmak istiyorum işin ehli birisine;) Kullandığım şampuanlara gelince ikisi ön yıkama şampuanı Valet pro citrus prewash - ph nötr 7. Valet pro foamula 1 - ph nötr. Bu ürün yeni çıktığı için ölçen bir paylaşım yada sitesinde direk şudur diye bir oran bulamadım. Üretici ph nötr olduğunu iddaa ediyor ve bence de ph nötr. Wax ı atalı yaklaşık 1.5 ay oldu ve wax attığımdan bu yana bu ürünü kullandım ön yıkamada wax a herhangi bir zararı olmadı ve ömrünü azaltmadı. Bu arada citrus prewash mu foamula 1 mi derseniz:) foamula 1 derim..Diğer 3 şampuanı da detay forumunda arkadaşların bire bir ölçerek alınan sonuçlardır. Yani hepsi vaat ettikleri gibi ph nötr - 7. Diger ikisi kova şampuanı; Nanolex pure shampoo - ph nötr 7. Zymöl auto wash - ph nötr 7.
  11. KaiZeN

    Jant önerisi

    @Shn33 Hocam merhaba, Benim tavsiyem marseille jant olacaktır. Beyaza da çok yakışacaktır. @Beşiktaş1903 hocam dover dan marseille ye geçmişti konusu mevcut ordan nasil göründüğüne bakıp fikir sahibi olabilirsiniz..
  12. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Saolasın hocam. İmkanlarınızı bilmiyorum ama en azından bir demirtozu temizliği ve uzerine bir katı wax uygularsanız şimdiki halinden epey farklılaşacaktır. (İmkan varsa reçeteyi kabartabiliriz:) Yada işin ehli bir yere aracınızı verirseniz iyi bir temizlik ve polisajın ardından fabrika ayarlarına geri döndürebilirler:)
  13. KaiZeN

    Beyazlar da Parlar

    Arkadaşlar merhaba, 23.08.2019 cuma günü yıkamamızı tekrar yaptık:) Ancak paylaşabildim Kirlilerimiz.. Jantlara elimde tek ürün olan cg wheel cleaner ile girişerek başladım. Ön yıkamayı da vp citrus prewash ile yaptım 1/10 seyreltme oranıyla. Ön yıkama sonrası boncuklanmamıza bakalım Çift kova yıkamada da klasikleşen zymöl auto wash ile devam ediyorum. Kendilerinin kokusu ve performansı çok iyi Çift kova sonrası da boncuklarımıza bakalım dodo juice i uygulayalı yaklaşık 42 gün oldu, artık selası verilmek üzere Kurulamamızı purestar duplex ile yapıp, camlara elimdeki ipa ile sildim. Lastiklerde ve plastiklerde vp black to the future ın etkisi devam ettiği için yenilemedim. Hem belki bir sonrakinde elimde olan dr beasley s plastic sealant ile nanolex tire rubber restorer ı denemiş olurum.. Finallerimiz ile yıkamamız, paklanmamız bitmiştir Teşekkürler..
  14. KaiZeN

    Herkese selamlar

    @Dreamliner Emre hocam tekrar hoşgeldin. Detailing forumundan sonra burda da görüşmüş olduk. Detay konusunda tecrübelerini de paylaşırsan seviniriz 😉..
  15. KaiZeN

    Bakım ve Temizlik Ürünleri Listesi

    Hocam merhaba, Pol star iyi iş çıkaracaktır. 1/10 sulandırma oranıyla diye tahmin ediyorum. Leather star ı biraz araştırdım ama pek kullanıcı yorumu ve kullanan görmemekle birlikte üzeceğini sanmıyorum.
×
×
  • Yeni Oluştur...