Jump to content

Recommended Posts


  • İleti 496
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

Beğenmeyenler likelasın :)))

Bence bu işin öznesi golf 8 değil. Ne kadar pahalı olacağı veya eskiye nazaran ülkemizde satışlarının azalacağının sebebi de golf değil.  Bizim alım gücümüz neden düştü?  İş yerinde Nakliyec

Biraz uzun yazacağım, affola. Vw nin yıllardır eleştirilen ancak sadece kullanıcıları tarafından sevilen muhafazakar yaklaşımı belli, makyaj veya kasa değişiminde en minimal markadır.  MK8 d

Konudaki görseller

8.kasa geliş tarihi konusunda şu an kimsenin standart konuştuğu yok..vw'nin web sitesinde (canlı yardım) ilk çeyrek, doğuş mart derken, görüştüğüm birkaç bayi ise şubat sonu veya mart başı demekte...kesin mi.? şahsen 1 yıldır bu süre uzadığı için insan yine bi rötar yapar mı diye kuşkulanmıyor değil... e tsi mi yoksa benzinli geleceği konusunda kesin bilgisi olan var mı ? 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 1 ay sonra...

Bugün VW -TR instagram sayfasında GOLF 8 TR lansmanının 15 Mart'ta yapılacağını resmi olarak duyurdular.

ayrıca VW sitesine eklemiş;

https://binekarac.vw.com.tr/tr/modeller-fiyatlar/arac-modelleri/golf-8.html

tarihinde ahmet306 tarafından düzenlendi
krym, forzaGilles ve KaiZeN bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
24 dakika önce, ahmet306 yazdı:

Bugün VW -TR instagram sayfasında GOLF 8 TR lansmanının 15 Mart'ta yapılacağını resmi olarak duyurdular.

ayrıca VW sitesine eklemiş;

https://binekarac.vw.com.tr/tr/modeller-fiyatlar/arac-modelleri/golf-8.html

Ön talep yaptim, hemen geri aradilar

230 bin belki extra 20 bin lira 1.0 dsg life icin veririm, üstünü zaten vermem

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar bir şeyi unutuyoruz hepsi vag gurubu araçları bunlar birbirinin rakibi değil alternatifi en kalitesi audi sonra ww skoda seat 

A3 fiyat listesi belli ondan bir tık aşağıda da golf olur sonra diğerleri ben en baz modelin bile %50ye gireceğini tahmin etmiyorum ha gönül isterki hepsi %50dilimde olsa

emre85 ve Mugzy bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Bugün 1.0 advance dolu bir yeni a3 hb için aldığım dip fiyat 385.000lira. Benzer donanımlı bir yeni leon çok rahat %80 ötv ile 310-320 arası olur. Style golf 8 ise 350-360 olur. Yıllardır fiyatlar bu dengede. Dolu dolu bir golf8, a3 ü geçedebilir. 

ahmet306 bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: AhmetCakmak
      Volkswagen'in en önem verdiği modeli Golf'ün 8. nesili tanıtıldı. Şimdiye kadar 35 milyondan fazla satılarak sınıfının en iyileri arasında olan Golf'ün 8. jenerasyonunda bolca yeni özellik ve teknoloji de geldi.
      Dış Tasarım
      Boyutlarda kararında değişimler gözleniyor. Uzunluğu 4284 mm'ye çıkarılan Golf 8'in genişlik, yükseklik ve aks mesafesi değerleri ise sırasıyla 1789, 1456 ve 2636 mm olarak açıklanmış.
      Golf 7 ve Golf 8 ölçülerinin karşılaştırılması:

      Golf 8'in gelmiş geçmiş en aerodinamik Golf olduğunu da kaydedelim. Hava sürtünme katsayısı (Cd) 0.275'e çekilen Golf 8 bu sayede daha verimli olacaktır. Verimlilik demişken, 11 motordan oluşan güç ünitesi yelpazesinde 5 tane hibrit seçenek sunulduğunun da altını çizmek lazım.
      Yeni TDI motorda çift AdBlue enjeksiyonu ile NOx emisyonu ciddi şekilde düşürülürken TSI motorların 130 bg'e kadar olanlarında Miller yanma prensibi kullanılması, çevrecilikte Golf 8'e ciddi yardım etmiş. Ayrıca 48 Volt hafif hibrit destek sistemi içeren yeni üyesi eTSI'ların da yelpazeye katıldığını görüyoruz. Bu model 110, 130 ve 150 bg olmak üzere 3 farklı versiyonla geliyor.  Geriye kalan 2 elektrik destekli model ise plug-in hibrit Golf GTE çifti olmuş. 204 ve 245 bg'lik iki türevi bulunan modeller 13 kWh lityum-iyon bataryadan besleniyor. Motor yelpazesinin tamamı şu şekilde:
      Golf 8 motor seçenekleri:

      Gelelim Golf 8'in devrim yaşadığı yere, yani iç mekâna. Touareg'den tanıdığımız Innovision Cockpit düzenini benimseyen Golf 8'de 10.25" boyutlu dijital gösterge paneli ve 8.25" boyutlu multimedya ekranı çifti yekpare ve bilgi eğlence sistemine ait monitör sürücüye dönük. Far kontrollerini de panelin üst kısmına taşıyan Volkswagen, bu üniteyi de dokunmatik yapmış. Aynı bölümden ön ve arka cam ısıtma ayarları da yapılabiliyor. Standart olarak manuel vitesle gelen Golf'te DSG kullanan örneklerin kumanda kolu da merkezi konsola minik bir eleman olarak entegre edilmiş.
      Head-up display ile başlayan teknolojik yenilikler arasında WeConnect/WeConnect Plus, Car2X, mobil anahtar gibi detaylara yer verilmiş. 210 km/s hıza kadar çalışan Travel Assist ise sürücüden yönlendirme, fren ve gaz fonksiyonlarını devralıyor. Bir diğer büyük yenilik ise Golf 8 kullanıcılarının satın alımdan sonra We Upgrade özelliği sayesinde araçlarına daha sonradan adaptif hız sabitleyici, Light Assist adlı far kontrolleri, navigasyon, akıllı telefon bağlantısı ve Wi-Fi hotspot ekletebilecek olması.
      Ses sisteminde ise 400 Watt'lık Harman Kardon opsiyonu sunuluyor.
      Donanım paketlerinin ismi de Golf 8'le beraber değiştirilmiş. Trendline, Comfortline ve Highline olarak adlandırılan donanım seviyeleri artık Golf, Life ve Style olarak anılacak. Giriş seviyesi Golf'te bile LED ön farlar, LED stoplar, anahtarsız çalıştırma, dijital gösterge paneli, 8.25" boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, otomatik klima, şerit takip asistanı, ön bölge asistanı, yaya koruma sistemi ve diğer araçlarla ve trafik altyapı sistemleriyle iletişim kurabilen Car2X standart olacak.
      Life'da kablosuz şarj, 10 renkli ambiyans aydınlatması, ön kol dayama, Park Pilot ve City Light gibi donanımlar eklenirken en üst versiyon Style'da sürücü tarafı elektrikli spor koltuklar, 32 renkli ambiyans aydınlatma, deri direksiyon, köşe dönüş özellikli LED ön farlar, kayar sinyal lambalarına sahip LED stoplar, 3 bölgeli klima, Travel Assist gibi ekstralar ekleniyor.
      Yeni Golf 8'in satışları Aralık ayında başlayacak.
      Tüm Fotoğraflar
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      GTE Fotoğrafları:
       
       

       
      Golf 8 Detaylı Dış İnceleme Videosu:
       
      Golf 8 Detaylı İç İnceleme Videosu:
       
       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Yıl sonuna doğru tanıtılması beklenen ve kamuflajsız şekilde kameralara bolca yakalanan Yeni Golf 8'in GTI versiyonu kamuflajlı şekilde gazlarken kameralara yakalandı. 
       
      Ayrıca Golf 8'in ana konusu:
       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Golf 8'in tanıtım vakti yaklaştıkça casus fotoğraflar da bir hayli artmış durumda. En son şubat ayının başında kamuflajsız haliyle fotoğraflar yayınlanmıştı. Şimdiyse kamuflajlı haliyle Motor1 kameralarına yakalanmış. Her ne kadar halen daha photoshop olduğunu iddia edenler olsa da, casus fotoğraflar ile diğer fotoğraflardaki çizgilerden anlaşılacağı üzere Golf 8 karşımızda gibi gözüküyor. Golf 8'in 2019 Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı'nda tanıtılması bekleniyor.
      Bugün Motor1 sitesinde yayınlanan kamuflajlı fotoğraflar:
         
        

      Şubat başında yayınlanan fotoğraflardan hiç farkı yok neredeyse:
        

       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Yeni Volkswagen Golf'ün gelişim süreci şimdiye dek pek de markaların planına göre gitmedi. Havadan güncelleme konusundaki yazılımsal problemler takvimde sekteler oluşturmuş olsa da VW, Golf 8'in sene bitmeden tanıtılması için elinden geleni yapıyor.
      Ekim ayında tanıtılması beklenen yeni nesil Volkswagen Golf'ün üretiminin üçüncü çeyrek sonuna doğru başlayacağı tahmin ediliyor. İlk plana göre teslimatlar için 2020 Şubat işaret ediliyordu. Ancak Automotive News'tan gelen yeni haberlere bakılırsa VW CEO'su Herbert Diess, Golf 8'in ilk örneklerinin 2019 bitmeden müşterilere ulaşacağını belirtmiş.
      Volkswagen Grubu Üst Yönetim Kurulu toplantısında konuşan Diess, "Şu anda sıkıntılarla boğuşuyoruz ancak belirlediğimiz tarihi kaçırmayacağız ve sene bitmeden ilk teslimatları yapacağız." dedi.
      Eğer Volkswagen sözünü tutarsa önümüzdeki aylarda yeni teaser'lar görebiliriz. Ekim ayında yapılacak bir lansman, Frankfurt Otomobil Fuarı'nın birkaç hafta sonrasına denk gelecek. Böylece büyük etkinliğin rüzgârını arkasına alacak olan Alman üretici, hem masraf kısacaktır; hem de Frankfurt'ta tanıtlacak diğer önemli modeller arasında kaybolma riskinden kurtulacaktır.
      JATO Dynamics'in verilerine göre Volkswagen Golf, 149 bin 16 adet ile senenin ilk dört ayında hâlâ Avrupa'nın en çok satan modeli konumunda. Her ne kadar %14'lük bir düşük olsa da ünlü Golf, ikinci sıradaki Renault Clio ile 30 bine yakın bir fark (122 bin 405 adet) var.
      Kaynak: motor1
    • Yazan: AhmetCakmak
      Geçenler şu videoyu paylaşmıştık ve çoğu kişi videonun sahte olduğunu iddia etmişti. Ama güncel fotoğraflarla birlikte gerçek Golf 8'in videodaki gibi olduğu ortaya çıkmış durumda. Sizce yeni Golf 8 nasıl olmuş?  
      Video: https://www.youtube.com/watch?v=Px35uuIiGK8


       
       



×
×
  • Yeni Oluştur...