Renault Megane IV


@FurcHT üstadım ben de Ereğli'de ikamet ediyorum.

Ekstra opsiyonlu dizel icon'un fiyatı standart dizel comfortline ile aynı seviyede. 

İcon versiyonunu Comfortlie ile kıyaslarsak, kesinlikle megane önde. Koltukları çok konforlu ve tüm vücudu sarıyor. ergo active koltuğu görmüş olsam onunla kıyaslamak isterdim. Koltuk konusunda rakibi comfortline koltuğu olamaz. Eski megane'ın arka yaşam alanı golfe göre bir nebze daha ferah, fakat golf kadar elit değildi. Tüketicinin seçimini göz önünde bulundurmuşlar ve kalite hissiyatı yaratan bir arka yaşam alanı oluşturmuşlar. Gerek direksiyon arkası gösterge, gerekse 8.7" ekran hem yenilikçi hem de sürücüye kolaylık sunuyor. Golfün kadranlar malesef sıradan. Direksiyon simidinde kalite beklentim düşüktü, golften kalitesiz olacağına emindim, en fazla leon ayarında deri kaplama kullanılmıştır diye düşünüyordum. Renault'ların deri direksiyon simitleri çok çabuk yıpranır, kalite hissiyatı golfle kıyaslamaz(dı). Yeni megane bu konuda çok başarılı. Gösterge panelini gölgelemiyor. Direksiyon arkasındaki far, sinyal vs. kollarının kullanım esnasındaki hissiyatı da başarılı.

 

Renault da bu sınıf için fiyat sınırım 60bin - 65bin dir bundan yukarısına israf diye bakarım.

 
Passat kendi sınıfını domine ediyor bunun karşılığında fiyatlar acımasız, indirim oranı az, bekleme süresi yüksek. Megane 4 değil 5-6-7 olsa Golfün yerini tutmaz ama Passat gibide olmasını istemem, o yüzden rekabet iyidir.

 
1.2 tce manuel 70.000 tl civarına verilirse çok kişinin aklını çelebilir. araçta ciddi donanım var. bu donanımlarda C Segmentinde fark yaratacaktır.

 
1.2 tce manuel 70.000 tl civarına verilirse çok kişinin aklını çelebilir. araçta ciddi donanım var. bu donanımlarda C Segmentinde fark yaratacaktır.
Kesinlikle size katiliyorum. 1.2 TCe Icon a surus paketi ve 8.7" ekran eklediginizde 78,800 TL oluyor. 1.4 TSI Manual Golf Highline a Megane da standart olanlari opsiyon olarak eklediginizde 100,000 TL yi asiyor, cok ciddi bir fark. Benim kafami karistirdi acikcasi :)  Ama kalbim cok fena Golf diyor.

 
hocam adamlar megani 65 e vermezler.bence. cunku ben arac bakarken cliolar 54 falandi yanlis hatirlamiyorsam. icine bindim.bunu almam dedim. megane a bindim bu biraz daha iyi ama bunada bu parayi vermem dedim. sonra arastirdim. bmw audi vw derken overall da hem kalite hem hiz tutkusu beni bu foruma cikartti bu araca cok alistim bundan sonra ne alirim ona dair en ufak fikrim yok..

mobil cihazdan tapatalk ile gonderildi..yazim yanlisi icin kusura bakmayin.

 
medya ünitesi kısmı sponge bob a benziyor.

 
medya ünitesi kısmı sponge bob a benziyor.
hocam ben tam olarak nası benzettiğinizi merak ettim bir açıklarsanız valla çok güleceğimi hissediyorum.

tamam hocam gerek kalmadı tekrar bakınca neden öyle dediğinizi anladım. güzel bir benzetme olmuş :D

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Nature and cars Tasarim olarak gercekten cok guzel bir arac, ama kalite olarak bilemiyorum :)  Golf un zaten segment te ustunluk saglamadigi arac yok suan, Mercedes A serisinden BMW 1 serisine kadar.

 
Ben bu yeni Megane'yi beğendim ama sonuç olarak Renault...

Gerçi geçen yaz kiraladığım dizel otomatik Fluence beni iyi manada şaşırtmıştı, Özellikle tüketim, performans ve konfor anlamında. Eğer Megane'da da iyileştirmeler ve kalite artışı olmuşsa çok satar. Özellikle Golf'ten 10binTL civarı ucuz olursa insanlar kayabilir... Golf'ün yüzü biraz eskidi doğrusu...

 
Ben bu yeni Megane'yi beğendim ama sonuç olarak Renault...

Gerçi geçen yaz kiraladığım dizel otomatik Fluence beni iyi manada şaşırtmıştı, Özellikle tüketim, performans ve konfor anlamında. Eğer Megane'da da iyileştirmeler ve kalite artışı olmuşsa çok satar. Özellikle Golf'ten 10binTL civarı ucuz olursa insanlar kayabilir... Golf'ün yüzü biraz eskidi doğrusu...
özellikle benzinli manuel motoru merak ediyorum. şu an bayilerde dizel otomatikler mevcut. benzinli motoru test etmek isterim. yaz aylarında benzinli otomatik ve sunroof da gelecek diyorlar. yıl sonuna doğru ortalık karışır bence.

 
Bugün Çorlu Buhari de Showroom da olan ıkı adet Magene IV u ınceleme fırsatım oldu. Eski bir Renault kullanıcısı olarak genel hatları ile aracı beğendim ancaaakkk ne yazık ki klasik Renault hastalığı olan özensiz işçilik kusurları araçlarda mevcut bunların başında ortadaki o büyük ekranın sağına soluna parmağınızla bastırdıgınızda dahi gelen gıcırtı sesleri, ön vites kolunun o kısımları oynattığınızda gelen çıtırtılar halen devam etmekte. Kapılar sanki içi boş ya da hafifletilmiş gibi bir his verdi bana bilmiyorum belki de golf un top mermisi gibi kapanan kapısına alıştığım içindir. Onun dışında çok ergonomik kusur görmedim. Direksiyonun derisinin yarattığı hissiyat çok güzel ancak yine bir klasik Renault hastalığı haline gelen muzik sistemi kumandalarının ayrı emanet bir aparatla kontrol ediliyor oluşundan en azından burada vazgeçer diye düşünmüştüm ama yanılmışım. Bu kumandanın kullanımına alıştığınızda evet çok kolaylık ama alışkanlık için bayaca haşır neşir olmanız gerek onunla ve direksiyon tarafından perdelendiği için görerek değil ezbere kullanmak durumunda kalınması da ayrı bir sıkıntı. İlk incelediğim araçta elektronık park freni vardı ama sanırım auto hold yok ancak ikinci incelediğm araç daha düşük versiyondu ve mekanik el freni vardı ki bana göre 80 bin bandında olan br araç için hem dizayn komik hemde oturduğunuzda çekmesi zahmetli. 1.5 DCI motor zaten başarılı EDC bana göre başarılı ancak yol testi yapmadığım için yol tutuş ve yalıtım konusunda bir şey söylemek zor. 

 

@Adv_DblHocam yıllardır Renault kullandım, o bahsettiğiniz müzik kumandasını ben daha kullanışlı buluyorum, kaç yıldır direksiyon üstünde kumandası olan araç kullandığım halde hala bu duruma alışamadım, diğer kumandanın kullanımı daha kolay bence. Hatta Golf'üme hız sabitleyici taktırdıktan sonra ses açma ve kanal değiştirme tuşlarına her seferinde zorlanıyorum. 

 

Geri
Üst Alt