Jump to content

Burak_53

Üye
  • İçerik sayısı

    387
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

Burak_53 Hakkında

  • Derece
    Kıdemli Çavuş

Bilgiler

  • İsim
    Burak
  • Yaşadığım Yer
    İstanbul
  • Özel yazı
    Değişmeyen Tekşey C Sütunu

Güncel Profil Ziyaretleri

1826 profil görüntüleme
  1. Burak_53

    Tanıdık VW Satış Elemanı Var Mı?

    @forzaGilles 1000 vereyim dedim yok dedi telefonda cozemedim bayiye gidecegim. Gizli musteri filan mi sandilar diye dusundum.
  2. Burak_53

    Tanıdık VW Satış Elemanı Var Mı?

    Arkadaslar arteon alinabiliyor yalniz ya baz modeli yada en fazla cam tavan olani bulmam lazim. Baska opsiyonlar gelince fiyati asagi cekemiyorlar. Bir tane buldum iste 600tl fark kaldi bayi neden satmak istemez diye de dusunuyorum bi yandan sonucta onun zarari yok ben aciktan vermeye de raziyim ama olmaz filan dediler telefonda bakalim bayiye gidip sansimi deneyecegim. Arteon icin liste fiyatlari 330bin ama telefonda 260bin seviyelerine hemen iniyorlar. Not: Dizel Tiguani da benzinliden ucuza veriyorlar.
  3. Burak_53

    Tanıdık VW Satış Elemanı Var Mı?

    @harunlee şu anda yok ama sınıra çok yakın fiyatlar veriyorlar.
  4. Burak_53

    Tanıdık VW Satış Elemanı Var Mı?

    @Culture33 evet satış fiyatı 247.400TL olmalı işte bunun üstünden yüzde60 ötv kalkınca 154.687TL oluyor araç. 248bin fiyat veren bayi var 600tl aşağı düşmedi.
  5. Burak_53

    Tanıdık VW Satış Elemanı Var Mı?

    @Culture33 Kimin aracılığı ile ulaştım diyeyim. Tanıdığınız mıdır? @ibrahim15
  6. Burak_53

    Tanıdık VW Satış Elemanı Var Mı?

    154.687TL sınır zaten bu paraya geliyor Arteon.
  7. Arkadaşlar selamlar, 1-2 haftadır aramadığım bayi kalmadı. Doğuş merkez ile bile kaç kere görüştüm bilmiyorum. ÖTV muafiyetli bir araç alacağım ve kafamda olan araç Arteon modeli ve yasal olarak sınır 247.400TL olmalı ki ÖTV muaf olabilsin. Bazı bayiler bu rakama yaklaşamazken bazıları 1000TL lik farka kadar iniyor ama bir türlü benim sınır olan bedel olamadı. Bu siteye mutlaka üye olmuş olan satış yetkilisi vardır yada buradaki kişilerin tanıdıkları vardır diye düşünüyorum. Bana bu konuda yardımcı olabilecek birisi varsa çok iyi olur. Türkiye'nin her yerinden olabilir araç sorun değil. Arteon olmazsa Tiguanda düşünmeye başlayacağım. Şimdiden teşekkürler.
  8. Burak_53

    Yüksek Lisans Projesi İçin Destek

    Her gorus son derece kiymetli, kuyumculuk sirketinde calisyordum ve boyle bir konu arastirma fikrimde bundan olustu zaten.
  9. Arkadaşlar merhaba, Yüksek lisans projem için linkteki anketi 5 dk ayırıp doldurmanızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler... https://goo.gl/forms/eKLxLeneiN9jVqy72
  10. Tüketiciyi aceleci davrandırarak hemen satışa yöneltmek çabasıdır bu.
  11. Burak_53

    İşte yeni makyajlı kasa Golf

    http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-vii-pa/which-model-compare/details/2818#!#tech-spec 1.4 125 DSG için 1246 kg yazılmış, bizde ağırlık kısmına motorun hacmini yazmışlar büyük ihtimal.Ağırlığın bu kadar artması için bir sebep yok gibi zaten.
  12. cam tavanı bile düşünüyorum şuan
  13. Burak_53

    Acil yardım

    yaylar biraz esner kelimesini ilk defa duydum..ayakkabı mı bu biraz kullan genişler filan. 3.5 yay kullananlar sitede yanılmıyorsam vardı.sana yardımcı olacaklardır. ben 1.5 için konuşabilirim hiç fark yok gibi rahatlık konusunda bişey kaybetmiyorsun araç çok alçalmadığı içinde kasislerde filan zorlanmıyorsun. 1.5 yay ile karadeniz dağlarını gezdim sorunsuz.
  14. Burak_53

    Görsel Park Desteği Kodlaması

    bence çok lazım bi özellik değil bende var ama dönersen çarparsın gibi bakmıyorum ona sadece gösteriyor.Kameralı olmadığı için çok ekstra birşey katmıyor.
  15. Herkesin görüşünü fikrini özenle okuyorum. Daha önce çok araç sattım sık araç değiştiren biriyimdir.Hiç böyle aldığım halini bozmak gibi birşeye girmedim ama bu araçla ilgili aldığım dönüşler beni buraya getirdi. Jantlarımı severek kullanıyorum araca uzaktan bakınca satılana kadar zevkini süreyim satılınca hiçbiri elimde kalmayacak diye de düşünüyorum.
×
×
  • Yeni Oluştur...