Eibach 35mm yaylarımızı taktık



@frknyldrm hocam heyecanınız benide heyecanlandırıyor haha :)  Başta söylediğim gibi fazla parlaklık sevmiyorum. Siyah rengi ve loşluğu severim. Araç içinde tavanımda siyah kaplama mesela o yüzden araç dışına krom cam çıtaları hiç düşünmedim hatta hediye ettiler takmadım. Black chrome nasıl oluyor? Cam fitilleri piano black gibi mi? Onu düşünebilirim. 
 

bagajda olan krom çıtada bana göre hiç değil :)

 
@frknyldrm hocam heyecanınız benide heyecanlandırıyor haha :)  Başta söylediğim gibi fazla parlaklık sevmiyorum. Siyah rengi ve loşluğu severim. Araç içinde tavanımda siyah kaplama mesela o yüzden araç dışına krom cam çıtaları hiç düşünmedim hatta hediye ettiler takmadım. Black chrome nasıl oluyor? Cam fitilleri piano black gibi mi? Onu düşünebilirim. 
 

bagajda olan krom çıtada bana göre hiç değil :)
Güzel araba görünce benim olmasa da benimmiş gibi hoşuma gidiyor, karşı taraf fikir alışverişine açıksa aklımdan geçenleri söylemek de hoşuma gidiyor. Çünkü arabaları seviyorum. :D

Paylaştığım fotoğrafta bagajdaki çıta black chrome diye geçiyor, standart kromun karartılmışı gibi düşünebilirsiniz. 

Lakin piano black cam çıtası fikriniz de güzel, hiç görmedim daha önce. Bir ilk olabilir. Güzel durabilir gerçekten.

Siz o hediye cam çıtalarını piano black folyo kaplayın. :D   (y)  

 
@frknyldrm Arkadaşlar merhaba vogland yayı nerede bulabilirim acaba? 
Hocam öncelikle foruma hoş geldiniz ama yanlış bir başlangıç oldu. :)  Ben yay almadım henüz, uzun vadede planladığım bir şey. Forumdan bilgi ediniyorum. :D

Size yardımcı olacaktır vogtland sahibi üyelerimiz.

Sizi ve aracınızı da tanımak isteriz, aşağıdaki konuya yazabilirsiniz.




 
@frknyldrm Güzel yorumlar için teşekkürler tabi eleştiriyede övgüyede öneriyede açığız. Bak bu pianoblack çıta olayı kafama yattı :)  bunu bir araştırayım olmadı kaplama yaptırayım 😊

 
@mehmetmert siz vw nin araca taktığı herşeyin top grade olduğunu falan mı düşünüyorsunuz?

Aglamak gülmek yada parende atmak sizin bileceğiniz meseledir ama bence bu konuda maliyet nedir proses nedir araç fiyat konumlandırması nedir fiyatına göre araç maliyeti nasıl yapılır gibi bir ton zirvalik hakkında biraz araştırma yapın, mubea ucuz olduğu için vw tarafından tercih edilmektedir tıpkı yukarıda yazdığım markalardan bir diğerini de bmw nin tercih ettiği gibi, mesele tamamen maliyet meselesidir mubea nın ne berbat bir yay olduğunu ben müşahade ettim bu konuda tavsiye yada telkine de ihtiyacım yok tecrübem yeterli, diğer türlü bindiğiniz aracın olabilecek en kaliteli malzemeyle üretilmesi durumunda satış rakamı da milyon Euro civarına çıkardı.

Birde şu konu var; tüylenme yapan koltuklar orkestra gibi zirildayan trimler 20 bin dayanmayan kavrama ve dsg buğulanan ve lekelenme yapan farlar vs, yani golfü bu kadar kaliteli sanmayın diye yazıyorum bunları, golf dediğiniz üretildiği memlekette 10-12 maaşa denk gelen çarşıya markete pazara tuvalete gitmek için kullanılan birçok evin ikinci üçüncü hatta dördüncü aracı, bu aracı 215 bin TL ye almış olmamız onu kaliteli yapmıyor, emin olun orjinal parçaların %60 yakını yan sanayi muadillerinden daha dandik.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şimdi siz kaplama var deyince gözüme farklı geldi ama çok belli olmuyor, var mı biraz daha yakından fotoğrafı? 

Jant değişiminde spacerları iptal etme şansınız varsa iptal edip şifreli bijonları yine kullanın bence, geçen gün paylaştığım gönderiyi görmüşsünüzdür belki. Şifreleri de farklı bir yere koyun, adamlar yerini bilince eliyle koymuş gibi bulup götürüyorlar jantları.

Pretoria yapacaksanız bence de 19 yapın, bana kalırsa 19'a da girmeyin.

18 Pretoria kötü demiyorum ama 18 GTI, 18 Pretoria'dan çok daha güzel duruyor bence.  (y)

GTI jantlı en güzel örnek forumumuzda zaten, Allah nazardan saklasın maşallah mermi mübarek. :D

Ekli dosyayı görüntüle 30513
ama hocam aracın rengininde ciddi payı var bu şekilde durmasının 

 
@muratozcetin27 hayırlı olsun güle güle kullanın. Aracınız 1.2 mi 1.4 mü acaba? Bende bugün yarın 18 inc durbanla birlikte eibach yayları taktıracağım kısmet olursa aynı görüntüyü alabilir miyim acaba 

 
Hocam replika jant kullananlar herhangi bir zararı varmı replika jantın  :D  Bazıları sıkıntı oluyor kırılıyor falan diyolar

 
@mehmetmert siz vw nin araca taktığı herşeyin top grade olduğunu falan mı düşünüyorsunuz?

Aglamak gülmek yada parende atmak sizin bileceğiniz meseledir ama bence bu konuda maliyet nedir proses nedir araç fiyat konumlandırması nedir fiyatına göre araç maliyeti nasıl yapılır gibi bir ton zirvalik hakkında biraz araştırma yapın, mubea ucuz olduğu için vw tarafından tercih edilmektedir tıpkı yukarıda yazdığım markalardan bir diğerini de bmw nin tercih ettiği gibi, mesele tamamen maliyet meselesidir mubea nın ne berbat bir yay olduğunu ben müşahade ettim bu konuda tavsiye yada telkine de ihtiyacım yok tecrübem yeterli, diğer türlü bindiğiniz aracın olabilecek en kaliteli malzemeyle üretilmesi durumunda satış rakamı da milyon Euro civarına çıkardı.

Birde şu konu var; tüylenme yapan koltuklar orkestra gibi zirildayan trimler 20 bin dayanmayan kavrama ve dsg buğulanan ve lekelenme yapan farlar vs, yani golfü bu kadar kaliteli sanmayın diye yazıyorum bunları, golf dediğiniz üretildiği memlekette 10-12 maaşa denk gelen çarşıya markete pazara tuvalete gitmek için kullanılan birçok evin ikinci üçüncü hatta dördüncü aracı, bu aracı 215 bin TL ye almış olmamız onu kaliteli yapmıyor, emin olun orjinal parçaların %60 yakını yan sanayi muadillerinden daha dandik.
Evet C sınıfı bir araçta standart taktığı yayın top grage olduğunu düşünüyorum ve hepsinin bir standartı olduğunu düşünüyorum vw fabrikasında.Standart bir golfte en iyi konforu sunabilirken, GTI veya R modelinde daha sportif şekilde olabilecek en iyisini saatlerce değil aylarca mühendislerin denediğinden eminim. Standart bir kullanıcının pistte/sokakta/bozuk yolda en optimum şekilde üretilmiş parçalar olduğunu düşünüyorum.

Mubea için ne düşünüyorsunuz bilmem ama bu firma çoğu amerikan araçlarından avrupa araçlarına kadar birçok parça üretiyor yay sadece bunlardan birtanesi. Porsche 918 spider'ın carbon şasisinden, bilmem motorundaki valf yayından, arabanın şasi parçasından, yakıt hortumunu tutan küçücük klips şeklinde bile malzemelerin en büyük üretici ve tedarikcilerinden birisi. Ve siz diyorsunuz ki VW'e ucuz mal verdikleri için ona  yaptıdıklarını düşünüyorsunuz....Bu arada firma 2.4 milyar euroluk bir firma...

Araç maliyeti nedir şeklinde bir zırvalık hakkında araştırma yapın demişiniz. Ben makine mühendisiyim, gerek işim gereği(otomobil olmasada) üretim nasıl yapılacağı ve maliyet/fiyat dengesinin nasıl olacağı hakkında fikrim olduğunu düşünüyorum.Anladığım kadarıyla diyorsunuzki bu  araba alt tarafı bir golf ve bilmem kaç emekli maaşına denk adamların, ucuz olsun diye yayları 2.4 milyar euroluk bir firmaya yaptırdılar ve bu firma porschenin monokok şasinden tutalım,bugattinin motorundaki valflerin yaylarından,aklımıza gelebilecek lamborgininin bilmem neyini yapan dandik ucuz firma. Yoksa arabanın fiyatı golf fiyatı değil bugatti kadar milyon tl olurdudiyorsunuz.Ben söylediklerinizden bunu anlıyorum ?  Gerçekten bunu diyorsanız bence siz biraz araştırın derim...

Diğer DSG'si patlıyor, şurası çatlıyor muhabbetlerine zaten girmeyeceğim....Bir yay ile arabanın yol tutuşunun limitlerini aşırı bir şekilde değiştiremezsiniz.İnterntte bir sürü testlerini görebilirsiniz, yada pist süresini...vs aşırı bir fark yok. Ayrıca pist kullanımı dışında, sokak kullanımında bir araba ne kadar sert ise o kadar kötü yol tutuyordur. Mesela nürburgrinde piste çıkarken çoğu firma en sert ayarlarında çıkmıyor. Mesela RSQ8'in videosunda sürekli pilotun comfort-dynamic modlar arasında geçmeye çalıştığını görebilirsiniz. Ring standart bir pist kadar düzgün olmadığı için bunu yapıyor. Yani söylemlerinize göre mubeanın konforu orjinal ile birebir aynı. Fakat yumuşak ve konforlu olduğu için size virajlarda dua ettiriyormuş. Amacım polemik yaratmak değil, zaten vogtland yol tutmuyor demedim sadece diğer tüm firmaların düşüşü o şekildeyken onda bir terslik olduğunu söyledim :) Sadece demek istediğim yol tutmayan ve size dua ettiren bir arabayı Vogtland takarak en iyi tutan haline getiremezsiniz.





 
Herkese iyi gunler bir problemim var cozemedim. Aracim 1.2 tsi 2015 mid plus manuel. Arka suspansiyonlar torsiyon. Eibach pro kit yay bakiyorum fakat sitesinde sadece 1.6 tdi icin torsiyon secenegi var benzinlileri bagimsiz gosteriyor. Hangi kod ile siparis verecegimi bilemedim. Motor hacmi dsg veya manuel olusu aks agirligi gibi bircok degisken varken bunlarin hic birini gosteren bir secenek bulamadim eibach sitesinde. Sizlerde bir liste veya katalog varsa yardimci olabilir misiniz

Malzemeciler e10-15-021-01-22 kodunu veriyor fakat eibach sitesinde for independent suspension at the rear axle demis .. bizim suspansiyonlar bagimsiz olmadigindan yanlis diye dusunuyorum.

E10-15-021-03-22 cikiyor birde sitesinde bunda da for cars with rear live axle diyor. Rear live axleyi tam olarak ceviremedim :)

duzenleme : metinkar hocamizin acmis oldugu konuda 03-22 kodlu yayin takilmasi gerektigi fakat ulkemize ithal edilmedigi icin 01-22 takilmasi konusunda karar kilmissiniz kafamdaki soru cozuldu. Verdigi desteklerden dolayi @metinkar a birde buradan tesekkur etmek isterim 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@muratozcetin27 hayırlı olsun güle güle kullanın. Aracınız 1.2 mi 1.4 mü acaba? Bende bugün yarın 18 inc durbanla birlikte eibach yayları taktıracağım kısmet olursa aynı görüntüyü alabilir miyim acaba 
Teşekkür ederim. Aracım 1.4 bağımsız süspansiyonlu 18 durban ile birlikte de yakışacağını düşünüyorum

 

On 16.04.2020 at 11:52 PM, mehmetmert yazdı:

Evet C sınıfı bir araçta standart taktığı yayın top grage olduğunu düşünüyorum ve hepsinin bir standartı olduğunu düşünüyorum vw fabrikasında.Standart bir golfte en iyi konforu sunabilirken, GTI veya R modelinde daha sportif şekilde olabilecek en iyisini saatlerce değil aylarca mühendislerin denediğinden eminim. Standart bir kullanıcının pistte/sokakta/bozuk yolda en optimum şekilde üretilmiş parçalar olduğunu düşünüyorum.

Mubea için ne düşünüyorsunuz bilmem ama bu firma çoğu amerikan araçlarından avrupa araçlarına kadar birçok parça üretiyor yay sadece bunlardan birtanesi. Porsche 918 spider'ın carbon şasisinden, bilmem motorundaki valf yayından, arabanın şasi parçasından, yakıt hortumunu tutan küçücük klips şeklinde bile malzemelerin en büyük üretici ve tedarikcilerinden birisi. Ve siz diyorsunuz ki VW'e ucuz mal verdikleri için ona  yaptıdıklarını düşünüyorsunuz....Bu arada firma 2.4 milyar euroluk bir firma...

Araç maliyeti nedir şeklinde bir zırvalık hakkında araştırma yapın demişiniz. Ben makine mühendisiyim, gerek işim gereği(otomobil olmasada) üretim nasıl yapılacağı ve maliyet/fiyat dengesinin nasıl olacağı hakkında fikrim olduğunu düşünüyorum.Anladığım kadarıyla diyorsunuzki bu  araba alt tarafı bir golf ve bilmem kaç emekli maaşına denk adamların, ucuz olsun diye yayları 2.4 milyar euroluk bir firmaya yaptırdılar ve bu firma porschenin monokok şasinden tutalım,bugattinin motorundaki valflerin yaylarından,aklımıza gelebilecek lamborgininin bilmem neyini yapan dandik ucuz firma. Yoksa arabanın fiyatı golf fiyatı değil bugatti kadar milyon tl olurdudiyorsunuz.Ben söylediklerinizden bunu anlıyorum ?  Gerçekten bunu diyorsanız bence siz biraz araştırın derim...

Diğer DSG'si patlıyor, şurası çatlıyor muhabbetlerine zaten girmeyeceğim....Bir yay ile arabanın yol tutuşunun limitlerini aşırı bir şekilde değiştiremezsiniz.İnterntte bir sürü testlerini görebilirsiniz, yada pist süresini...vs aşırı bir fark yok. Ayrıca pist kullanımı dışında, sokak kullanımında bir araba ne kadar sert ise o kadar kötü yol tutuyordur. Mesela nürburgrinde piste çıkarken çoğu firma en sert ayarlarında çıkmıyor. Mesela RSQ8'in videosunda sürekli pilotun comfort-dynamic modlar arasında geçmeye çalıştığını görebilirsiniz. Ring standart bir pist kadar düzgün olmadığı için bunu yapıyor. Yani söylemlerinize göre mubeanın konforu orjinal ile birebir aynı. Fakat yumuşak ve konforlu olduğu için size virajlarda dua ettiriyormuş. Amacım polemik yaratmak değil, zaten vogtland yol tutmuyor demedim sadece diğer tüm firmaların düşüşü o şekildeyken onda bir terslik olduğunu söyledim :) Sadece demek istediğim yol tutmayan ve size dua ettiren bir arabayı Vogtland takarak en iyi tutan haline getiremezsiniz.

Son zamanlarda okuduğum en mükemmel yorumlardan biri.

Forumda bir çok Golf kullanıcısının ben de dahil çok sevdiği Durban jant ile artı parantez yapmak istiyorum dandiklik maliyet yol tutuş saçmalığına.

Üretici CMS yer Manisa / Türkiye

VW neden BBS, Enkei, OZ RAcing gibi firmalara üretim yaptırmak yerine bizim Tofaş Şahin ile zirve yapan (CMS40) CMS firmasına işi verdi?

İktidar yandaş firma müteahhit ilişkisi mi?

500 bin TL yarım trilyon para veriyorsun tdi 4motion Arteon R-Line alıyorsun camlarında Durucam yazıyor.

Neyse uzatmayalım Necip Uysal, Sabri Sarıoğlu Selçuk Şahin gibi vasat altı futbolcular çok koşuyor. Alex De Souza koşmuyor diye eleştiri aldı ama gol asist istatistikler ortada.

 

Geri
Üst Alt