Eibach 35mm yaylarımızı taktık


@Serkanasn Mubea ve Vogtland kullanmış birisi olarak aralarındaki konfor farkı ne düzeyde sizce? Rahatsız edici bir fark var mı?

Bu biraz göreceli belki ama 16 janttan 18 e geçip yay değişimi de yapıldığını düşünürsek mubea/vogtland ne kadar fark eder? 

 

@farukal teşekkür ederim, Allah cümlemizin araçlarının tekerine taş değdirmesin🧿🧿

 
@frknyldrm mubea ve aracın üzerinde bulunan standart yayın yumuşaklık olarak ve salınım olarak bence bir farkı yok, hatta o kadar ki aracımda ne de olsa spor süspansiyon var deyip sakın sakın viraj aksiyonu yapayım demeyin, önden çekişli ve yumuşak yaylı bir araçta olduğunuz için salınım başladığında yapacağınız tek şey dua etmek olur çünkü gerçekten fena kayıyor, eibach kullanmadım bilmiyorum ama vogtland normal yaya göre sert bunu net söyleyeyim, beni rahatsız etmiyor çünkü sert araç severim ama size sert gelir ve hoşlanmazsınız belki orası kişisel olarak değişebilecek bir durum, ama tümseklerden geçerken vs çok zıplıyor demek yanlış olur, aracınız 1.4 yada 1.5 olsaydı daha az hissederdiniz bağımsız süspansiyon sebebiyle ama torsiyonda etkisi biraz daha fazla olabilir, ancak burda asıl sertlik 55 olan lastik yanağının 40 a inmesi olur, ince yanak lastikler malum yanak korumalı olduğu için ekstra load oluyor, yakınlarda bir araç varsa bence bir tecrübe edinin aksi taktirde çok masraflı bir retrofit işleminden beklediğiniz hazzı alamayabilirsiniz.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bu da mubea yaylı aracımın görüntüsü.

BB54564B-53A1-43DE-867D-1261B399D595.jpeg

 
@frknyldrm mubea ve aracın üzerinde bulunan standart yayın yumuşaklık olarak ve salınım olarak bence bir farkı yok, hatta o kadar ki aracımda ne de olsa spor süspansiyon var deyip sakın sakın viraj aksiyonu yapayım demeyin, önden çekişli ve yumuşak yaylı bir araçta olduğunuz için salınım başladığında yapacağınız tek şey dua etmek olur çünkü gerçekten fena kayıyor, eibach kullanmadım bilmiyorum ama vogtland normal yaya göre sert bunu net söyleyeyim, beni rahatsız etmiyor çünkü sert araç severim ama size sert gelir ve hoşlanmazsınız belki orası kişisel olarak değişebilecek bir durum, ama tümseklerden geçerken vs çok zıplıyor demek yanlış olur, aracınız 1.4 yada 1.5 olsaydı daha az hissederdiniz bağımsız süspansiyon sebebiyle ama torsiyonda etkisi biraz daha fazla olabilir, ancak burda asıl sertlik 55 olan lastik yanağının 40 a inmesi olur, ince yanak lastikler malum yanak korumalı olduğu için ekstra load oluyor, yakınlarda bir araç varsa bence bir tecrübe edinin aksi taktirde çok masraflı bir retrofit işleminden beklediğiniz hazzı alamayabilirsiniz.
Teşekkürler hocam

Haklısınız, tecrübe etmeden girilecek iş değil. Maddi olarak bu değişikliğe hazır olduğumda böyle bir araç bulup tecrübe edeceğim inşallah.  (y)

 
Hocam hayirli olsun gule gule kullanin cok guzel olmus aracinizin gorunusu. Bende 4.5 senedir defalarca isteyip orjinalligine kiyamadigim aracima hayal ettigim seyleri yapmaya basladim. 15" lyonlardan 17"durbana gectim. Simdi de 3.5 cm eibach yay bakiyorum. Sari sitede birkac firmada gordum fakat arastirdigimda firmalari guvenilir bulmadim urun orjinal cikmayabilir korkusu olustu. Dptuning ile gorustum stokta varmis siz nereden aldiniz acaba?. Yakin oldugundan servise ugradim mubea icin kisa calisiyorlarmis yakalayamadim. Onumuzdeki hafta bende nasip olursa yeni yaylarim ile yorumunuzu alirim ..
Ben yaylarımı ikinci el aldım fakat size by_akilli yı tavsiye edebilirim instagramdan görüşebilirsiniz

 
35 mm ön arka eşit siyah 16” jant ile duruşu. (Yakında 18” gti jantlar ile podyumda.) :)

8B84498E-97C9-4837-9A2D-9C5C5A151F74.jpeg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bir sey diyecegim ahahahah mubeali araca yol tutmuyor demek bana asiri asiri asiri ama asiri komik geldi :D  Hatta digerleri daha fazla para istemis ucuza mubea yaptirmis kelimesi dahada komik ahahha . Mubea Dunyanin en buyuk yay üreticisi :)  

Birde dusunsenize VWsiniz , arabayi siz yapmisiniz, yaylari siz tasarlamisiniz , orjinal Golf R’dan, GTI’a kadar , adaptif sasiden spor suspansiyona kadar tasarlayip, araciniza uretiyorsunuz ama adiniz ucuza mubeaya yaptirdi oluyor :D  

Neyse ya kanitlayamam ama otopark ile olan testimede girip bakabilirsiniz, Mubea ile durup dua etmeniz lazım kelimesi cidden komik :)  

Zaten sertlik ile yol tutusunu bir dusunenler, gitsin yaylarini soguk press yaptirtsin 200tlye, tas gibi seke seke gezer.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
35 mm ön arka eşit siyah 16” jant ile duruşu. (Yakında 18” gti jantlar ile podyumda.) :)

Ekli dosyayı görüntüle 30505
Buna mat krom ayna kapağı çok yakışır bence düşünün.  (y)

Bir de siyah krom cam çıtası, sadece alt kısma...

Bir de stop çerçevesi... :D

Bijon kapaklarınız birer tane eksik, gözümüzden kaçmadı. :D

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@frknyldrm mat krom bilerek yaptırmadım. Şuan kapaklarımda kaplama var mesela :) Antrasit rengi kaplama yaptım. Bijon kapaklarımda aslında eksik yok fakat spacer olduğu için şifreli bijonları iptal ettik :)  @tuncer_2632 photoshop ile bir deneyeyim :) fakat 19'' takmam gerekiyor proteria işine girersem :/

 
@frknyldrm mat krom bilerek yaptırmadım. Şuan kapaklarımda kaplama var mesela :) Antrasit rengi kaplama yaptım. Bijon kapaklarımda aslında eksik yok fakat spacer olduğu için şifreli bijonları iptal ettik :)  @tuncer_2632 photoshop ile bir deneyeyim :) fakat 19'' takmam gerekiyor proteria işine girersem :/
Şimdi siz kaplama var deyince gözüme farklı geldi ama çok belli olmuyor, var mı biraz daha yakından fotoğrafı? 

Jant değişiminde spacerları iptal etme şansınız varsa iptal edip şifreli bijonları yine kullanın bence, geçen gün paylaştığım gönderiyi görmüşsünüzdür belki. Şifreleri de farklı bir yere koyun, adamlar yerini bilince eliyle koymuş gibi bulup götürüyorlar jantları.

Pretoria yapacaksanız bence de 19 yapın, bana kalırsa 19'a da girmeyin.

18 Pretoria kötü demiyorum ama 18 GTI, 18 Pretoria'dan çok daha güzel duruyor bence.  (y)

GTI jantlı en güzel örnek forumumuzda zaten, Allah nazardan saklasın maşallah mermi mübarek. :D

86q8JQ.jpg

 
@frknyldrm kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim. Photoshop ile denemesini yaptım. Bu şekilde oldu. Tabi canlı olsa parlamasıyla kendini göstermesiyle çok daha farklı durur :)  

ayna kapakları için daha net anlaşılacak bir fotoğraf ekledim bakabilirsiniz hocam. Ben krom mat kullanmak istemedim. Daha az göze çarpan ama dikkat edilince anlaşılan detayları seviyorum. :)

17A75867-00E7-418D-B127-5711EEB93A56.jpeg

7666A692-DB0F-4DF7-8B58-FCF1F065952C.jpeg

 
Bir dakika

Eibach ve Vogtland marka yayların işin uzmanı olmuş olması Mubeanın  kötü olduğu anlamına gelmiyor.

Ben fabrikasyon spor süspansiyon Mubea yay 18 Durban jantlı araç ile İzmir Çeşme otobanındaki stabil ve konfordan gayet memnun kaldım.

Aynı şekil spor süspansiyon Mubea yay ve Sebring jantlar ile Jurva jantlar ile Michelin pilot sport lastikler ile agresif sürüş denemeleri de yaptım.

Coil air pres spor yay hepsinde tecrübe edindim ama hoş bir görüntü olsun konforda kaybolmasın derseniz Mubea size göredir. Basıklık biraz daha fazla olsun gözümüz şenlensin ama yapmışken tam olsun derseniz elbette Eibach Vogtland. S

Bu da gelirse yeni jant hedemiz olsun bakalım

Volkswagen-Golf_GTI-2021-1600-11.jpg


 

@frknyldrm kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim. Photoshop ile denemesini yaptım. Bu şekilde oldu. Tabi canlı olsa parlamasıyla kendini göstermesiyle çok daha farklı durur :)  

ayna kapakları için daha net anlaşılacak bir fotoğraf ekledim bakabilirsiniz hocam. Ben krom mat kullanmak istemedim. Daha az göze çarpan ama dikkat edilince anlaşılan detayları seviyorum. :)

Ekli dosyayı görüntüle 30514

Ekli dosyayı görüntüle 30515
Hocam siyah araba zordur ama gördüğüm kadarıyla siz temiz biniyorsunuz. Ayna kapağı güzel duruyormuş, beğendim.  (y)

Boyası canlı siyah bir araçta kendi içinde de siyah renk barındıran GTI jant çok başka duracaktır, heyecanla bekliyoruz.

GTI jant polishli ve çift renkli jant; aracınız siyah, rengi jant ile uyumlu, bence cam çıtası da jant ile bütünlük sağlayacaktır. Bunun düşünün. :)  Normal krom çok patlar diyorsanız black chrome var, ciddi yakışır bence. 

 

Geri
Üst Alt