- Katılım
- 22 Kas 2024
- Mesajlar
- 1,902
- Tepkime puanı
- 1,505
- İsim
- Burak
- Araç
- Golf 8.5 Impression
Hocam 7.5 highline alsaydın dediği adam eTSI ile ilgisi olmayan impression paket aldı zaten. Style paket de 2300 değil mi? Tampon kaç lira sanki tamponu yüzünden araba almaktan vazgeçilir mi? 8 senelik arabalarla 0 araba arasında fiyat farkı olması da gayet normal değil mi? 1 ay önce 1940 a life paket vermediler mi? Life paketin neyi eksik acaba? Gayet yeterli dolulukta. Niye ben gidip şimdi 1800 e 1.4 TSI highline alayım bı de 100 bin km de olacak minimum. Herkesin tercihi kendine evet ama buraya gelip "Golf 8/8.5 kötü, 7.5 alın kral olun." demek de absürt kaçıyor. Torpido kolçak halı kaplı değil diye Golf 8 almayan adam var mıdır? Sanmam. 150 HP isteyeni de tutmuyorlar gidip 2 milyon verebilirler 2-3 kasa önceki araca. Kimse naptın demez.Alternatör sorunu olması, 1.5 etsi 116bg ünitenin yeni gelmesi, highline karşılığı style donanımlı araçların 2.5 milyon civarına satılması, 150 hp alırsan fiyatın saçma bir şekilde 3 milyonlara yaklaşması golf severleri 7.5 highline'ye itiyor. Herkes 1.0 yada 1.5 116bg araç kullanmak istemiyor. Dünya para verdikten sonra dolu ve nispeten daha güçlü bir araca binmek istiyor insanlar. Ayrıca 8.5 kasanın impression ve life paketindeki ön tamponları aşırı kötü. Makyaj yada retrofit şart. İnan bana 8.5 kasanın tek artısı sıfır olması. Bunu herkes biliyor. Yan yana koyduktan sonra 7.5 kasa her zaman daha galip gelecektir. Yarış mavisi, içi bej, fabrikasyon R donanım gelen bir 7.5 highline ile hangi kasa 8.5 başa çıkabilir ? yada tam tersi 7.5 comfortline, 8.5 impressionu karşılaştırır mısın ? 8.5 kasada GSR2 olmasa comfort daha baskın geliyor bana.
Kişilerin kendi tercihleri bunlar. Sıfır egea parasına 25 yaşında bmw alan da var. 5 yaşında golf parasına sıfır duster alan da var. Senin tercihin 8.5 impression olmuş olabilir ama herkes araçlara senin gibi bakmıyor.
Hay ağzınıza sağlık hocam çok güzel olmuş yazı.Genelde 7.5 yüceltip 8,8.5 karalama kampanyası bana kedinin uzanamadığı ciğere mundar demesi gibi bir şey geliyor bana. Veya ne bileyim golf kullanıcılarının a3 çok kalitesiz algısı da keza aynı şekilde kedi/ciğer ilişkisini çağrıştırıyor. Benzer şeyler....
Piyasadaki yorumlar genelde sizinde belirttiğiniz gibi kullanıcı yorumu. 7-7.5 'un kullanıcılarının yorumu 8 çöp gibi olmuş. Hele mk8 ilk çıktığında 7.5 fanboy tayfa burada terör estiriyordu. 2021'de ilk satın aldığım mk8 impressiondu . 1.5 tsi 7.5'dan geçince bana da 7.5 sanki daha iyidi yorumunu yaptırdı katılıyorum. Ancak doludan boşa geçmiştim ki satıp tekrardan 7.5 almayı bile düşündüm hatta niyetlendim bile diyebilirim. Günün sonunda denk donanım mk8 e bindiğimde mk7 facelift tamamen balon geldi bana . A3 e geçtiğimdeyse golften daha iyi sürüş dinamiklerine sahip bir araç olduğunu uzun dönem kullanıcısı olarak anladım. Maddi sebeplerden dolayı a3 ü satıp geri mk8 style aldığımda belirgin kalite düşüşünü de kullanıcı olarak hissettim. A3 --> MK8--- > MK7.5 olarak turneye bağlasaydı olayın tadı iyice kaçardı orası aşikar.
Çevremde f30 sahibi çok arkadaşım var istisnasız g20 kötülerler f30 daha diri duruyor diye göğe çıkarırlar. Keza temiz bir 40th f30 un fiyatının sportline g20 ile denk para olmasını durum açıklıyor. Ne yani şimdi f30 g20'den daha başarılı bir araç mı ? Palavraa kedi-ciğer ilişkisinden başka bir şey değil...
Evet her araba haketmediği paraya satılıyor ama gidip 1500 gideri olanı 1600'e almak var, sırf üst kasada kıytırık bı alternatör sorunu var diye 2 milyona almak var??? Karar sizin kimse niye aldın demez hayırlı olsun der ben de dahil.Abi 1550 ye bulursan atar mısın araç bakıyorum uzun zamandır değerlendirelim. Hangi araba hak ettiği rakama satılıyor ki ?