Golf 8'den 8.5'a geçen bir kullanıcının detaylı izlenimleri

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan omer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Alternatör sorunu olması, 1.5 etsi 116bg ünitenin yeni gelmesi, highline karşılığı style donanımlı araçların 2.5 milyon civarına satılması, 150 hp alırsan fiyatın saçma bir şekilde 3 milyonlara yaklaşması golf severleri 7.5 highline'ye itiyor. Herkes 1.0 yada 1.5 116bg araç kullanmak istemiyor. Dünya para verdikten sonra dolu ve nispeten daha güçlü bir araca binmek istiyor insanlar. Ayrıca 8.5 kasanın impression ve life paketindeki ön tamponları aşırı kötü. Makyaj yada retrofit şart. İnan bana 8.5 kasanın tek artısı sıfır olması. Bunu herkes biliyor. Yan yana koyduktan sonra 7.5 kasa her zaman daha galip gelecektir. Yarış mavisi, içi bej, fabrikasyon R donanım gelen bir 7.5 highline ile hangi kasa 8.5 başa çıkabilir ? yada tam tersi 7.5 comfortline, 8.5 impressionu karşılaştırır mısın ? 8.5 kasada GSR2 olmasa comfort daha baskın geliyor bana.

Kişilerin kendi tercihleri bunlar. Sıfır egea parasına 25 yaşında bmw alan da var. 5 yaşında golf parasına sıfır duster alan da var. Senin tercihin 8.5 impression olmuş olabilir ama herkes araçlara senin gibi bakmıyor.
Hocam 7.5 highline alsaydın dediği adam eTSI ile ilgisi olmayan impression paket aldı zaten. Style paket de 2300 değil mi? Tampon kaç lira sanki tamponu yüzünden araba almaktan vazgeçilir mi? 8 senelik arabalarla 0 araba arasında fiyat farkı olması da gayet normal değil mi? 1 ay önce 1940 a life paket vermediler mi? Life paketin neyi eksik acaba? Gayet yeterli dolulukta. Niye ben gidip şimdi 1800 e 1.4 TSI highline alayım bı de 100 bin km de olacak minimum. Herkesin tercihi kendine evet ama buraya gelip "Golf 8/8.5 kötü, 7.5 alın kral olun." demek de absürt kaçıyor. Torpido kolçak halı kaplı değil diye Golf 8 almayan adam var mıdır? Sanmam. 150 HP isteyeni de tutmuyorlar gidip 2 milyon verebilirler 2-3 kasa önceki araca. Kimse naptın demez.
Genelde 7.5 yüceltip 8,8.5 karalama kampanyası bana kedinin uzanamadığı ciğere mundar demesi gibi bir şey geliyor bana. Veya ne bileyim golf kullanıcılarının a3 çok kalitesiz algısı da keza aynı şekilde kedi/ciğer ilişkisini çağrıştırıyor. Benzer şeyler....

Piyasadaki yorumlar genelde sizinde belirttiğiniz gibi kullanıcı yorumu. 7-7.5 'un kullanıcılarının yorumu 8 çöp gibi olmuş. Hele mk8 ilk çıktığında 7.5 fanboy tayfa burada terör estiriyordu :D . 2021'de ilk satın aldığım mk8 impressiondu . 1.5 tsi 7.5'dan geçince bana da 7.5 sanki daha iyidi yorumunu yaptırdı katılıyorum. Ancak doludan boşa geçmiştim ki satıp tekrardan 7.5 almayı bile düşündüm hatta niyetlendim bile diyebilirim. Günün sonunda denk donanım mk8 e bindiğimde mk7 facelift tamamen balon geldi bana . A3 e geçtiğimdeyse golften daha iyi sürüş dinamiklerine sahip bir araç olduğunu uzun dönem kullanıcısı olarak anladım. Maddi sebeplerden dolayı a3 ü satıp geri mk8 style aldığımda belirgin kalite düşüşünü de kullanıcı olarak hissettim. A3 --> MK8--- > MK7.5 olarak turneye bağlasaydı olayın tadı iyice kaçardı orası aşikar.

Çevremde f30 sahibi çok arkadaşım var istisnasız g20 kötülerler f30 daha diri duruyor diye göğe çıkarırlar. Keza temiz bir 40th f30 un fiyatının sportline g20 ile denk para olmasını durum açıklıyor. Ne yani şimdi f30 g20'den daha başarılı bir araç mı ? Palavraa kedi-ciğer ilişkisinden başka bir şey değil...
Hay ağzınıza sağlık hocam çok güzel olmuş yazı.
Abi 1550 ye bulursan atar mısın araç bakıyorum uzun zamandır değerlendirelim. Hangi araba hak ettiği rakama satılıyor ki ?
Evet her araba haketmediği paraya satılıyor ama gidip 1500 gideri olanı 1600'e almak var, sırf üst kasada kıytırık bı alternatör sorunu var diye 2 milyona almak var??? Karar sizin kimse niye aldın demez hayırlı olsun der ben de dahil.
 

Hocam 7.5 highline alsaydın dediği adam eTSI ile ilgisi olmayan impression paket aldı zaten. Style paket de 2300 değil mi? Tampon kaç lira sanki tamponu yüzünden araba almaktan vazgeçilir mi? 8 senelik arabalarla 0 araba arasında fiyat farkı olması da gayet normal değil mi? 1 ay önce 1940 a life paket vermediler mi? Life paketin neyi eksik acaba? Gayet yeterli dolulukta. Niye ben gidip şimdi 1800 e 1.4 TSI highline alayım bı de 100 bin km de olacak minimum. Herkesin tercihi kendine evet ama buraya gelip "Golf 8/8.5 kötü, 7.5 alın kral olun." demek de absürt kaçıyor. Torpido kolçak halı kaplı değil diye Golf 8 almayan adam var mıdır? Sanmam. 150 HP isteyeni de tutmuyorlar gidip 2 milyon verebilirler 2-3 kasa önceki araca. Kimse naptın demez.

Hay ağzınıza sağlık hocam çok güzel olmuş yazı.

Evet her araba haketmediği paraya satılıyor ama gidip 1500 gideri olanı 1600'e almak var, sırf üst kasada kıytırık bı alternatör sorunu var diye 2 milyona almak var??? Karar sizin kimse niye aldın demez hayırlı olsun der ben de dahil.
Hocam DSG, bağımsız süspansiyon, sunroof gibi farkları da es geçmeyelim. Herkesin kendi tercihi. Reel piyasayı okuyun lütfen. Eğer bu araçlar satılmasa kimse 1700-1800 yazmaz. Bu söylediğim rakamlar 75 bin km altı için geçerli. 100 bin km ve üstü araca kimse o paraları vermiyor zaten.

1.4 TSI 'dan bahsetmiyorum. 2019-2020 1.5 TSI'dan bahsediyorum. Bu arada Style golf 116 bg alternatör garanti bitince bozulursa +100k ₺ cabası. Araç zaten 2300₺. Giderim paşalar gibi 7.5 highlinemi alırım cebimde de 500-600 lira para kalır. Haksız mıyım ? 2.3 Milyon hayatta golfe vermem. Çok daha güzel araçlar var. İlla golf alacaksam 7.5 Highline her türlü ağır basıyor. Benimle aynı fikirde olan onlarca insan olmalı ki bu arabalar 1700 civarına alıcı buluyor.

Şu fikre katılıyorum 1700-1800 7.5 golfe verene kadar life sıfır alırım 1940 ₺'ye oldukça mantıklı ama 2.1 -2.3 milyon gibi fiyatlandırmalar olursa 7.5 daha mantıklı.

8.5 impression ile 7.5 highlineyi kıyaslamıyorum benim gözümde 8.5 impressionun sıfır olması dışında hiç ama hiç artısı yok.
 
Son düzenleme:
2300 e misal olarak neler var bu kalitede formentor demezsiniz insallah ses sistemi kalite algısı aracın atik olmaması cam tavan tuşlarının sürekli bozulması vs birsürü sorunu vardı onunda ben kalitesini ve yakıtını beğenmediğim icin passata geri döndüm.
 
Hocam DSG, bağımsız süspansiyon, sunroof gibi farkları da es geçmeyelim. Herkesin kendi tercihi. Reel piyasayı okuyun lütfen. Eğer bu araçlar satılmasa kimse 1700-1800 yazmaz. Bu söylediğim rakamlar 75 bin km altı için geçerli. 100 bin km ve üstü araca kimse o paraları vermiyor zaten.

1.4 TSI 'dan bahsetmiyorum. 2019-2020 1.5 TSI'dan bahsediyorum. Bu arada Style golf 116 bg alternatör garanti bitince bozulursa +100k ₺ cabası. Araç zaten 2300₺. Giderim paşalar gibi 7.5 highlinemi alırım cebimde de 500-600 lira para kalır. Haksız mıyım ? 2.3 Milyon hayatta golfe vermem. Çok daha güzel araçlar var. İlla golf alacaksam 7.5 Highline her türlü ağır basıyor. Benimle aynı fikirde olan onlarca insan olmalı ki bu arabalar 1700 civarına alıcı buluyor.

Şu fikre katılıyorum 1700-1800 7.5 golfe verene kadar life sıfır alırım 1940 ₺'ye oldukça mantıklı ama 2.1 -2.3 milyon gibi fiyatlandırmalar olursa 7.5 daha mantıklı.

8.5 impression ile 7.5 highlineyi kıyaslamıyorum benim gözümde 8.5 impressionun sıfır olması dışında hiç ama hiç artısı yok.
Belirttiğiniz rakamlardaki ilanların sahipleri bence keşke bir enayi bulsamda golf 8 parasına golf 7.5 satsam diye en az bir kere iç geçirmiştir :)

Satılmadıysa eğer yakın zamanda 1.5 r line yarış mavisi vardı tatlı bir kilometrede. Highline + R line 1.750 ye yazılıyorsa düz hesap 1.7m alınır eyvallahta dümdüz highline yine 1.7-1.8 satmaz 20-30.000 km de kupon olmadığı sürece.
 
Belirttiğiniz rakamlardaki ilanların sahipleri bence keşke bir enayi bulsamda golf 8 parasına golf 7.5 satsam diye en az bir kere iç geçirmiştir :)

Satılmadıysa eğer yakın zamanda 1.5 r line yarış mavisi vardı tatlı bir kilometrede. Highline + R line 1.750 ye yazılıyorsa düz hesap 1.7m alınır eyvallahta dümdüz highline yine 1.7-1.8 satmaz 20-30.000 km de kupon olmadığı sürece.
Hocam siz 8/8.5 aracınıza binmeye devam edin. Benim şuan için ne 7.5 ne de 8/8.5 aracım var. Tarafsız olarak Piyasa gerçekleri ile konuşuyorum size. Golf 8 'i bu kadar hype yapmanıza, fanboy olmanıza gerek yok.


Yukarıda dediğim gibi 8.5 life 1940 fiyatı ile mantıklı ama fiyat 2.1, 2.3 civarına çıkarsa 7.5 highline daha mantıklı. Kimse kimsenin enayisi değildir merak etmeyin herkes kendi görüşüne göre araç alıyor. Siz 8/8.5 aldınız diye en mantıklı seçenek olmuyor. 2.3 milyon 116bg alternatör sorunlu style golfe vereceğime 1700'e 7.5 highline alırım cebimde 600 bin tl para kalır paşalar gibi gezerim :D Siz gidin 2.3 milyona golf 8.5 style alıp burada güzellemesini yapın, doğuş oto da semer vurmaya devam etsin. Doğuş fiyatları aşağı çekmedikçe 2. el fiyatları da aşağıya gitmez. 7.5 Highline dengi sıfır style golf 2.3 milyon (ki bence denk değiller) iken ikinci eli 1700 olmasına neden şaşırdınız ? Arada 600k₺ fark var, daha ne olsun ?
 
2.3 milyon 116bg alternatör sorunlu style golfe vereceğime 1700'e 7.5 highline alırım cebimde 600 bin tl para kalır
Golf 5 al bari daha ucuz cebinde 600 değil 1.600 kalsın
 
Hocam siz 8/8.5 aracınıza binmeye devam edin. Benim şuan için ne 7.5 ne de 8/8.5 aracım var. Tarafsız olarak Piyasa gerçekleri ile konuşuyorum size. Golf 8 'i bu kadar hype yapmanıza, fanboy olmanıza gerek yok.


Yukarıda dediğim gibi 8.5 life 1940 fiyatı ile mantıklı ama fiyat 2.1, 2.3 civarına çıkarsa 7.5 highline daha mantıklı. Kimse kimsenin enayisi değildir merak etmeyin herkes kendi görüşüne göre araç alıyor. Siz 8/8.5 aldınız diye en mantıklı seçenek olmuyor. 2.3 milyon 116bg alternatör sorunlu style golfe vereceğime 1700'e 7.5 highline alırım cebimde 600 bin tl para kalır paşalar gibi gezerim :D Siz gidin 2.3 milyona golf 8.5 style alıp burada güzellemesini yapın, doğuş oto da semer vurmaya devam etsin. Doğuş fiyatları aşağı çekmedikçe 2. el fiyatları da aşağıya gitmez. 7.5 Highline dengi sıfır style golf 2.3 milyon (ki bence denk değiller) iken ikinci eli 1700 olmasına neden şaşırdınız ? Arada 600k₺ fark var, daha ne olsun ?
8 veya 8.5 sahibi değilim hocam. 1.700 e 7.5 alacak kadar enayi de değilim hatta şu an golf kullanıcısı da değilim :)

İki aracı da ben üretmediğim için güzellemesini yapacak da değilim veya moruk 7.5 yaaa diyecek kadar sonradan görme de değilim :) .

1.900 e 1.5 2021-2022 style satıldığı yerde 1.700 e 7.5 alınmaz dedim. Siz 2025 2.300 ile bir mukâbele içindesiniz. Birinde maksimum alternatör yersiniz (2021/2023 style) birinde keriz damgası yersiniz fark bu :)


7.5 aşkınızı anlıyorum hocam inşallah hayallerinizdeki gibi bir araca sahip olursunuz saygılar :)
 

Geri
Üst