ANA KONU


@Srkn @soner34 @trgy avm'de bagajın açılması büyük sıkıntı. ben artık hep kapıyı açıyorum da öyle açabiliyolar. 2 kere bastım açma tuşuna yine olmadı. tek bişey geçiyo aklımdan. acaba el frenini manuel devreye soksak açılır mı?

çünkü kapıyı açtığımızda otomatik devreye giriyor. tabi bagajı açabilmelerinin nedeni sürücü kapısının açılmış olması da olabilir

yok mudur bunun basit yolu yav [emoji4]
Hocam yazılanları gördükten sonra özellikle girişte bagajları kontrol eden avm lere gidiyorum. Şu ana kadar sorun yaşamadım. Genelde tam durduğum için start&stop devreye giriyor. Güvenlik görevlisi ayna ile sol taraftan başlayıp bagaja doğru gidiyor tam o esnada kilit açma düğmesine bir kez basıyorum ve sorunsuz açılıyor.

 

Hocam yazılanları gördükten sonra özellikle girişte bagajları kontrol eden avm lere gidiyorum. Şu ana kadar sorun yaşamadım. Genelde tam durduğum için start&stop devreye giriyor. Güvenlik görevlisi ayna ile sol taraftan başlayıp bagaja doğru gidiyor tam o esnada kilit açma düğmesine bir kez basıyorum ve sorunsuz açılıyor.
Autohold acikmiydi hocam devredeyken açabiliyor olmabilirmisiniz?

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@maniax @MSE hocam auto-hold bendede surekli acik.anlam veremedigim bir sekilde bu problemi surekli yasiyorum.sanirim el frenini manuel indirip deneyeceğim ilk seferde.

 
@Jesi hocam iyi yolculuklar dilerim,kazasiz belasiz bir program olsun inşallah.

 
Sevgili dostlarım benim çok sevdiğim bir kardeşim ki facebook ta en büyük Laguna grubunu da kuran kişi le tamamen dostane şekilde bir roll denemesi yapmak istiyoruz.
Araçlar
1-Laguna III 1.5 DCI 2010 Model 85.000 binde GT Manuel aracta yazılım sonucu 140 HP 305 Nm iskender usta egzost air suspansıyon mevcut araç 1340 kg 
2-2016 Golf 1.6 TDI DSG 5.000 de (benim araç) 1339 kg da golf 
Benim şahsi düşünceme gelince ki aracı Laguna kullandığım dönemden biliyorum benim golf un stock hali ile pek mücadele şansım yok gibi en azından teknik olarak sizce sonuç ne olur?
 

 
@Adv_Dbl bana şansınız var gibi geliyor. 0-100 pek iyi değil 1.5 dci için. Dsg de size avantaj sağlar ;)

Ayrıca herşey güç değil. Yere aktarma da önemli.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Adv_Dblserkan abi seni ezerse beni çağır virjda hiiiç şansı olmaz o ağır zaten bir tık şansın var bence benimki 122 bg ama mercedes cla 200 ü virajda dışından dönür yedim gelmedi birdaha s=aman

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Adv_Dbl Şahsi fikrim, bence kısa mesafe de DSG faktörüyle alabilirsiniz ama karşıda ki kişinin şöforlüğü de önemli. 

Uzun mesafe de şansınız olmaz ama bence. İkisi de dizel, laguna da ekstra olarak yazılım ve egzos varmış. Ağırlıklar eşit(sürücü ağırlıkları eşit varsayarsak).

 
140 / 1.340 = 104.5 BG / ton, +%27 güç, 0 > 100 km (110 BG olanı) 12.1 s -%15 s

110 / 1.339 =  82.2 BG / ton,  +%00 güç, 0 > 100 km (110 BG olanı) 10.5 s -%00s

140 BG den ziyade tork eğrisine göre belli olacak sanki. Kalkıştan bir süre sonra Renault baskın çıkacaktır.

 

@calik hocam bu hesaplama tamamda yola çıkınca roller değişiyor bende 140 lık opel astra'ya fark attım pilota göre çok değişir  :000043-medium:

@Adv_Dbl serkan abi virajın iyiyse sen onu viraja al 

aşırı hız felakettir 100 den sonra gitmeyin  :'(

 

Geri
Üst Alt