Jump to content

Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar çoğu arkadaşımızın merakla beklediği golf 8 ve golf 7 arasındaki farkları anlatan konumuza şöyle bir giriş yapalım istedim.

İlerleyen zamanlarda konuyla ilgili güncellemeleride yapacağım.

Öncelikle kıyaslayacağımız 2 araçda baz donanım ve manuel vites olacağı için adil bir karşılaştırma olacağını düşünüyorum

2016 1.6 TDI Midline Plus vs 2021 1.0 TSI Impressıon.

Öncelikle dıştan başlamak istedim.

Öncelikle Mk7 'yi çok beğenen birisi olarak Mk8 'in dış görüşünüşü beni tatmin etti. Ön tampondaki farklılık GTI modelindeki andırır gibi. Arka bagajdaki GOLF yazısı ise Mk7 'ye göre ortalanıp farklı fontda yazılması ise başarılı bir çalışma olmuş dedirtiyor.

Jantlarda Mk7 'de 15" ile bence sınıfında yetersiz olan jantlar (boyut itibariyle) 16" janta bırakarak ve görünüş anlamında da beni tatmin ederek geçer notumu aldı diyebilirim.

Lastik olaran Mk7 Continental ile gelmişti, Mk8 ise Nexen lastikle geldi. Pek iyi bir marka değil sanırım. Bilen arkadaşlar yorumlayabilirse bende sevinirim.

İç ve Dış (Ön arka tavan, park, ön farlar, arka stoplar, plakalık) tüm aydınlatmalarda Led'e geçis (sadece sinyal halojen sanırım) ise bence başarılı bir çalışma ve kalite hissayatını arttıran bir çalışma olmuş. Mk8 'e ufak bir eksi ise tavandaki makyaj aynası kısmındaki ışıklandırm artık yok.

Mk8 'de otomatik far sensörüne geçişde güzel başarılı bir hamle. Soldaki dokunmatik kontrol bölümünü beğendim.

Yavaşça içe geçelim o halde..

Ön kapı ve göğüslükdeki yumuşak plastik kısmı aynı şekilde formunu koruyor. Alt bölümler sert plastik devam.

Kapılar Mk7 'ye göre biraz daha tok diyebilirim.

Koltuk kalitesine gelicek olucak alırsak 2 baz model arasında fark var, ancak kalite stabil. Comfortline ve Highline 'a göre kıyaslarsak Mk8 burda B segment araç hissiyatı veriyor diyebilirim.

Daha önce Mk7 'de benzinli model kullanmadığım için bu yalıtım konusundaki yorumum sağlıklı olmayabilir. Malum dizel motor daha sesli çalışıyor. Şuana kadar yüksek hızlara çıkmadım 110-120 seviyelerindeki yalıtım ve sessizlik beni tatmin etti diyebilirim. Motor gayet sessiz çalışıyor.

Vites olarak Mk7 'de 5 vitese alışmış olmak Mk8 'de 6 vites bir tık beni zorladı diyebilirim daha erken vites değiştirme uyarısıyla karşılaşıyoruz tabi. Vites geçislerinde hissiyatım 2 modelde fark yok diyebilirim

Klimayı mevcut havalarda kullanmadığım için performans yorumlaması yapamıyorum. Ancak M8 'deki ekran üzerinden kontrol edilebilir elektronik klima baz donanımda olması beni fazlasıyla memnun etti ve başarılı buldun diyebilirim

Gelelim işin en güzel kısımlarına.. Ekranlarımız..

Hayalet ekran bence çok başarılı olmuş. Gerekli özelleştirmeler yapılabilir. Bildiğim kadarıyla üst donanımlarda revk vs anlamında daha da özelleştirilebiliyor. Ama şu haliyle bile büyük bir level atlatmış diyebilirim.

Multimedya ekranında Mk7 'de başlangıç donanımındaki ufacık ekran standartda daha büyük bir ekrana bırakarak çok başarılı bir işe daha imza atılmış. Yeni ekranımızdaki geçişler kullanış hızı, hassaslık ve çözünürlükt tatmin edici seviyede. Impression baz donanım olduğu için APP Connect yok.

Direksiyondaki VW amblemi bir tık daha iyi olabilirmiş. Ancak direksiyon tutuş hissiyatı ve rengi tatmin edici diyebilirim. Multimedya tuşlarındaki durum stabil.

2 side baz donanım ve 2 sindede park sensörü yok. Ancak 2021 model C segment araç en azından arka park sensörünü hakkediyordu. Mecbur sonradan ilave yapıcağız..

Kolçak 2 modelde mevcut ve kalite kullanış stabil diyebilirim. Arka kolçak baz donanım olduğu için Mk8 'de yok bu gözle görülür bir eksi.

Mk7 'de bir adet olan USB girişimiz Mk8 'de 2 önde 2 arkada Type-C olarak revize edilmiş durumda. En azından 1 USB-A gerekliydi diye düşünüyorum. (20 liraya bir çeviri alınır dert değil :) )

Gelelim saklama gözlerine. Mk7 'de olan sol direksiyon altındaki çekmece ve sağ ön yolcu koltuğu altındaki çekmece artık yok. Sevdiğim bölmelerdi burdan bir eksi de Mk8 e.

Torpido soğutucumuz çok işlevsel olmasada Mk7 de olup Mk8 olmayan bir başka özellik olarak listemize ekleniyor.

Ses sistemi olarak Mk7 'nin ses sistemi bence yeterliydi. Mk8 de aynı seviyede devam ediyor (Dipnot: çok hassas kulağı olan biri değilim, yüksek seslerde cızırdamaması yeterli. )

Yol tutuş vs konularına şuan girmiyeceğim bunlar biraz daha zaman sonra oluşacak izlenimler diye düşünüyorum.

Anahtarsız çalıştırmaya geçiş güzel bir hamle ve yeni piano black anahtarımız tam anlamıyla efsane. 

Yakıt tüketimine gelelim..

Aynı yol aynı mevsim aynı trafik olarak karşılaştırdığımda. Evden işe genelde bu mevsimde 4-4,5 seviyelerinde ortalamayla gidiyorken. Mk8 de bu durum 5,3-5,8 şeklinde. Devirinde kullanımda çok başarılı sonuçlar veren bu motor birazcık dikkatsizlik ve sert kullanımda özellikle şehir içinde 8 leri bulan bir kullanımlara çıkabiliyor.

Özetle ben araçdan memnunum arkadaşlar. Yine olsa yine alırdım diyebiliriyorum. Mk7 den Mk8 e geçicek varsa KM nizde arttıysa bence gönül rahatlığıyla geçilebilir.

Dediğim gibi konuyu ilerleyen zamanlarda yine güncelleyeceğim. Atladığım özellikle sormak istediğiniz soru olursa elimden geldiğince memnuniyetle cevaplarım.

20210325_175533.jpg

20210325_175502.jpg

20210325_174140.jpg

tarihinde forzaGilles tarafından düzenlendi
yazım (imla) hataları düzeltildi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

  • İleti 78
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

Merhaba arkadaşlar çoğu arkadaşımızın merakla beklediği golf 8 ve golf 7 arasındaki farkları anlatan konumuza şöyle bir giriş yapalım istedim. İlerleyen zamanlarda konuyla ilgili güncellemeleride

Bugün Bursa doğuşotodaydım r line paket vardı. En dolusunda bile 6 höparlör var. Direksiyon yanıdaki Sol cep gitmiş. Torpido daha küçük  ve halı kaplaması gitmiş soğutma yok. Koltuk altı çekmeceler yo

Konu kaput amortisör u değil ki... Elimizden alınanlar... Daha da kötüsü çalınan malzemeler.... İnsan lükse çabuk alışır rahatlığa alışır elinden gidince anlar kıymetini  Örneğin b

Konudaki görseller

2 dakika önce, MrEngineer yazdı:

@forzaGilles Deviri kadranlı hızıda rakamla aynı anda görebiliyoruz hocam.

Yok hocam demek istediği hem devir saatini kadranlı olarak, hem de km saatini kadranlı olarak aynı anda görebiliyor muyuz..?

tarihinde forzaGilles tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Tekrardan hayırlı olsun, teşekkür ederiz yazınız için. Ufak tefek eksiklikleri olsa da yeni her zaman yenidir. 

Diğer konunuzda fiyat bana özel paylaşamam demiştiniz. Lansman fiyatının üzerine bayağı fark eklediler anlamına mı geliyor bu?

Bir de aracı almadan önce websitesinden kayıt mı olmuştunuz, oradan mı bağlantı sağlandı. Yoksa  çatkapı bayiye gidip mi satın aldınız.

Yani asıl merak ettiğim, o kadar galerici, al-satçı vs kişilerden fırsat bulup alabilmek de büyük başarı.

 

SCC ve tiesay bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
13 saat önce, MrEngineer yazdı:

Merhaba arkadaşlar çoğu arkadaşımızın merakla beklediği golf 8 ve golf 7 arasındaki farkları anlatan konumuza şöyle bir giriş yapalım istedim.

İlerleyen zamanlarda konuyla ilgili güncellemeleride yapacağım.

Öncelikle kıyaslayacağımız 2 araçda baz donanım ve manuel vites olacağı için adil bir karşılaştırma olacağını düşünüyorum

2016 1.6 TDI Midline Plus vs 2021 1.0 TSI Impressıon.

Öncelikle dıştan başlamak istedim.

Öncelikle Mk7 'yi çok beğenen birisi olarak Mk8 'in dış görüşünüşü beni tatmin etti. Ön tampondaki farklılık GTI modelindeki andırır gibi. Arka bagajdaki GOLF yazısı ise Mk7 'ye göre ortalanıp farklı fontda yazılması ise başarılı bir çalışma olmuş dedirtiyor.

Jantlarda Mk7 'de 15" ile bence sınıfında yetersiz olan jantlar (boyut itibariyle) 16" janta bırakarak ve görünüş anlamında da beni tatmin ederek geçer notumu aldı diyebilirim.

Lastik olaran Mk7 Continental ile gelmişti, Mk8 ise Nexen lastikle geldi. Pek iyi bir marka değil sanırım. Bilen arkadaşlar yorumlayabilirse bende sevinirim.

İç ve Dış (Ön arka tavan, park, ön farlar, arka stoplar, plakalık) tüm aydınlatmalarda Led'e geçis (sadece sinyal halojen sanırım) ise bence başarılı bir çalışma ve kalite hissayatını arttıran bir çalışma olmuş. Mk8 'e ufak bir eksi ise tavandaki makyaj aynası kısmındaki ışıklandırm artık yok.

Mk8 'de otomatik far sensörüne geçişde güzel başarılı bir hamle. Soldaki dokunmatik kontrol bölümünü beğendim.

Yavaşça içe geçelim o halde..

Ön kapı ve göğüslükdeki yumuşak plastik kısmı aynı şekilde formunu koruyor. Alt bölümler sert plastik devam.

Kapılar Mk7 'ye göre biraz daha tok diyebilirim.

Koltuk kalitesine gelicek olucak alırsak 2 baz model arasında fark var, ancak kalite stabil. Comfortline ve Highline 'a göre kıyaslarsak Mk8 burda B segment araç hissiyatı veriyor diyebilirim.

Daha önce Mk7 'de benzinli model kullanmadığım için bu yalıtım konusundaki yorumum sağlıklı olmayabilir. Malum dizel motor daha sesli çalışıyor. Şuana kadar yüksek hızlara çıkmadım 110-120 seviyelerindeki yalıtım ve sessizlik beni tatmin etti diyebilirim. Motor gayet sessiz çalışıyor.

Vites olarak Mk7 'de 5 vitese alışmış olmak Mk8 'de 6 vites bir tık beni zorladı diyebilirim daha erken vites değiştirme uyarısıyla karşılaşıyoruz tabi. Vites geçislerinde hissiyatım 2 modelde fark yok diyebilirim

Klimayı mevcut havalarda kullanmadığım için performans yorumlaması yapamıyorum. Ancak M8 'deki ekran üzerinden kontrol edilebilir elektronik klima baz donanımda olması beni fazlasıyla memnun etti ve başarılı buldun diyebilirim

Gelelim işin en güzel kısımlarına.. Ekranlarımız..

Hayalet ekran bence çok başarılı olmuş. Gerekli özelleştirmeler yapılabilir. Bildiğim kadarıyla üst donanımlarda revk vs anlamında daha da özelleştirilebiliyor. Ama şu haliyle bile büyük bir level atlatmış diyebilirim.

Multimedya ekranında Mk7 'de başlangıç donanımındaki ufacık ekran standartda daha büyük bir ekrana bırakarak çok başarılı bir işe daha imza atılmış. Yeni ekranımızdaki geçişler kullanış hızı, hassaslık ve çözünürlükt tatmin edici seviyede. Impression baz donanım olduğu için APP Connect yok.

Direksiyondaki VW amblemi bir tık daha iyi olabilirmiş. Ancak direksiyon tutuş hissiyatı ve rengi tatmin edici diyebilirim. Multimedya tuşlarındaki durum stabil.

2 side baz donanım ve 2 sindede park sensörü yok. Ancak 2021 model C segment araç en azından arka park sensörünü hakkediyordu. Mecbur sonradan ilave yapıcağız..

Kolçak 2 modelde mevcut ve kalite kullanış stabil diyebilirim. Arka kolçak baz donanım olduğu için Mk8 'de yok bu gözle görülür bir eksi.

Mk7 'de bir adet olan USB girişimiz Mk8 'de 2 önde 2 arkada Type-C olarak revize edilmiş durumda. En azından 1 USB-A gerekliydi diye düşünüyorum. (20 liraya bir çeviri alınır dert değil )

Gelelim saklama gözlerine. Mk7 'de olan sol direksiyon altındaki çekmece ve sağ ön yolcu koltuğu altındaki çekmece artık yok. Sevdiğim bölmelerdi burdan bir eksi de Mk8 e.

Torpido soğutucumuz çok işlevsel olmasada Mk7 de olup Mk8 olmayan bir başka özellik olarak listemize ekleniyor.

Ses sistemi olarak Mk7 'nin ses sistemi bence yeterliydi. Mk8 de aynı seviyede devam ediyor (Dipnot: çok hassas kulağı olan biri değilim, yüksek seslerde cızırdamaması yeterli. )

Yol tutuş vs konularına şuan girmiyeceğim bunlar biraz daha zaman sonra oluşacak izlenimler diye düşünüyorum.

Anahtarsız çalıştırmaya geçiş güzel bir hamle ve yeni piano black anahtarımız tam anlamıyla efsane. 

Yakıt tüketimine gelelim..

Aynı yol aynı mevsim aynı trafik olarak karşılaştırdığımda. Evden işe genelde bu mevsimde 4-4,5 seviyelerinde ortalamayla gidiyorken. Mk8 de bu durum 5,3-5,8 şeklinde. Devirinde kullanımda çok başarılı sonuçlar veren bu motor birazcık dikkatsizlik ve sert kullanımda özellikle şehir içinde 8 leri bulan bir kullanımlara çıkabiliyor.

Özetle ben araçdan memnunum arkadaşlar. Yine olsa yine alırdım diyebiliriyorum. Mk7 den Mk8 e geçicek varsa KM nizde arttıysa bence gönül rahatlığıyla geçilebilir.

Dediğim gibi konuyu ilerleyen zamanlarda yine güncelleyeceğim. Atladığım özellikle sormak istediğiniz soru olursa elimden geldiğince memnuniyetle cevaplarım.

 


20210325_175502.thumb.jpg.711938c3cf064a51d234492db1b60bf6.jpg

20210325_174140.thumb.jpg.8d83641305df47dd8447eca59fc99faa.jpg
 


Hayirli olsun.. Yani o kadar eksik varki cekmeceler, sogutma aman tanrim yani.. Peugeot gorunus aklimdan gecmiyor ama G7 devam.. Umutlad 8.5 e duy kullaniciyi VW

tarihinde forzaGilles tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@omurkadir Lastiklerim eskiyene kadar bu halde binmeyi düşünüyorum. Daha sonrasında 17 ye geçilebilir tabiki. Biraz doldurmak şart hocam. Yağmur sensörü elzem değil benim için ancak park sensörü, hız sabitleyici katlanır ayna ve carplay ileriki dönemlerde düşünüyorum.

Musaaksoy ve omurkadir bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

 

Şimdi, Tsigolf yazdı:

hocam guzel olmus aciklama bende dusunuyorum kararsizda kaldim ama manuel olmamak sartiyla bakiyorum suan

Keşke otomatik versiyonu alt dilime sokulabilseydi. Otomatik almayı çok isterdim.Doğuş istese getirilebilirdi bunu çok net biliyorum. Ancak aynı grup içerisinde skoda ve seat da satış yapamazlardı. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@MrEngineer Tekrar hayırlı olsun hocam, Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin. 

Golf 7'ye kıyasla eksilen özellikler olması can sıkıcı biraz; Golf 7'de bana göre işlevsiz/düzgün çalışmayan herhangi bir şey yoktu, hiçbir şey eksiltmeden üstüne koyarak gidilseydi Golf müşterisine daha çok hitap edebilirlerdi.

Allah nasip ederse ilerleyen zamanlarda forumda çok fazla Golf 8 retrofit konusu görürüz bence. :)

MrEngineer ve Tsigolf bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, frknyldrm yazdı:

@MrEngineer Tekrar hayırlı olsun hocam, Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin. 

Golf 7'ye kıyasla eksilen özellikler olması can sıkıcı biraz; Golf 7'de bana göre işlevsiz/düzgün çalışmayan herhangi bir şey yoktu, hiçbir şey eksiltmeden üstüne koyarak gidilseydi Golf müşterisine daha çok hitap edebilirlerdi.

Allah nasip ederse ilerleyen zamanlarda forumda çok fazla Golf 8 retrofit konusu görürüz bence. :)

Kesinlikle bazı şeylerin üzerine koyularak gidilse eksiltilmese çok daha başka bir seviye olurdu.

frknyldrm bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
15 dakika önce, MrEngineer yazdı:

 

Keşke otomatik versiyonu alt dilime sokulabilseydi. Otomatik almayı çok isterdim.Doğuş istese getirilebilirdi bunu çok net biliyorum. Ancak aynı grup içerisinde skoda ve seat da satış yapamazlardı. 

hocam aslinda hesaplamada yanlislik var bakin simdi kac arkadas farkindayiz bunun bilmiyorum ama bu aslinda onemli konu   Simdi ben arac olusturucuya girdim dun orta paket arac sectim arac 300 kusurde biz 300 diyelim dsg versiyon sonra araca dis pro  katlanir ayni hiz sabitleme cam tavan ekledim ekledigim opsiyonlari topladigimda 40 bin tl tutuyor misal veriyorum tam rakamlarida cikarabilirimde amac o degil simdi 40 opsiyon aracta 300 dedik ettimi 340 ama iste yanlislikta burdan basliyor aslinda burada bayiler Ve ben buna gercekten inaniyorum bile isteye musteriyi ezdiriyorlar şöyleki simdi arac normalde 5 lik dilimdeyse bu impreson icinde gecerli isteyen girip bakabilirde demin kabaca hesapladigim 340 maal olan orta paket biranda 80 lik dilime giriyor 380 maliyet cikiyor karima impreson ornegi vereyim 233 lira iki donanim ekle biranda 80 lik dilime kayiyor ve 260 270 lere cikiyor ya arkadas bakiyosun oiste fiyatina katlanir ayna 2700 diyor mesela hadi hiz sabitlemede ekledik 3000 de ona diyelim toplam 5.700 opsiyon eklediginizde 233 +5700 olmasi gerekirken biranda 80 lik dilime girdiginden rakam aninda 260 70 lere cikiyor iste sacma olanda burasi ya donanimi eklediginde fiyatlandiriyorlar araci bu yanlis bisey sen araci bana normal rakaminda saticaksin benim ekledigim donanim ayri ucret alicaksin benden fiyatlandirma TAMAMEN ywnlis kimsede bunu bayide dile getirmiyor bu konuda dogusa mail yazdim henuzcevap alamadim ama iddali sekilde yazmaya devam edicem SİMDİ misal vereyim ben araci 233 ten alsam anahtar teslimi aldim üst katta bayiden !!! indim alt kattaki servise dedimki katlanir ayna hiz sabitleme ekletmek istiyorum servis 3 bin birine 3 binde digerine alsa hadi 5 bin 5 bin diyelim fazla fazla arac geldi bana 243 bine oldu bitti yani ama alirken eklettigin her donanimi araci 80 lik dilime biranda cikardigi icin 245 maal olucak arac bana 270 80 lere maal oluyor iste sacma olanda burasi dedigim sistemi uygulasam araci baz donanim alip alt katta serviste hiz sabitleme katlanir ayna ekletmeye geldim takin kardesim desem yok siz yukari cikin 80 lik dilime girsinmi diyebilicekler diyemicekler  yanlismi arkadaslar 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Güneşilikte ki ışığı bile almis lar :)) 

gözle görünür şekilde hırsızlik yapmışlar bi hayalet ekran bir kaç let ışık öylemi... peki elimizden alınanlar 

golf 7 ye hayalet ekran koy bir kaç let ışık ki zaten var ger alandan daha kaliteli arac :)) 

Golf 8 e alışamadım değil golf 8 le wv bitti benim için bu kadar insanların gözlerine sokulmaz çalınan parçalar...

Yollarda 5-10 bin km bi gitsin bakalım daha motordan sanzumandan neler çalmışlar ortaya çıkacaktır...

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Bugün Bursa doğuşotodaydım r line paket vardı. En dolusunda bile 6 höparlör var. Direksiyon yanıdaki Sol cep gitmiş. Torpido daha küçük  ve halı kaplaması gitmiş soğutma yok. Koltuk altı çekmeceler yok.hayalet ekran daha küçük. Multimedya emanet gibi duruyor.kaput amörsitörü yok.gözlüklük gitmiş.yeni şeyler gelmiş bir o kadar şey gitmiş. Pandemi dönemi kırpılarak araba yapmışlar gibi.. golf 7.5 sahibi olarak golf 8.5 bekliyorum 😀 Peugeot 308 ideali geliyor bekleyip göreceğiz 

tarihinde Tanju1616 tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Tanju1616 yazdı:

Bugün Bursa doğuşotodaydım r line paket vardı. En dolusunda bile 6 höparlör var. Direksiyon yanıdaki Sol cep gitmiş. Torpido daha küçük  ve halı kaplaması gitmiş. Koltuk altı çekmeceler yok.hayalet ekran daha küçük. Multimedya emanet gibi duruyor.yeni şeyler gelmiş bir o kadar şey gitmiş. Pandemi dönemi kırpılarak araba yapmışlar gibi.. golf 7.5 sahibi olarak golf 8.5 bekliyorum 😀 Peugeot 308 ideali geliyor bekleyip göreceğiz 

Lastik bile nexen kullanmışlar hocam :))

artık insan şu arabayı alırken düşünür ne yerine konuyorum die...

almazsak 8.5 veya 9 kendine gelir ama yok sıraya girersek emin olun 8.5 daha beter olur düşüncem...

konu sahibine lafım yok yanlış anlamasın değerli hocam hayırlı olsun golf yine rakipsiz gözümde fakat 7 yıl olmuş aracımi alalı  golf 8 almayı düşünüyordum çok büyük hayal kirikligina uğradım faize karşıyım nakitim de hazırdı...:( 

bende ev alıcam artık pejo dedik hundai dedik ama yok golf den vaz gecemem e 5 yılda da para pul olur canım ülkemde gittiği yere kadar artık devam 7 miz....

kapı olayina gelirsek dizel araçlar benzinli ye göre daha çabuk yıpranır 2016 dizel golf 7 kapısı kalibrasyon dan dolayı esneme payı artmıştır dizel sarsıntıli  sonuçta ve araç km yaptıkça esneme oluyor...

2014  1.2 tsi 105 binde ki aracımin kapısı 2021 golf 8.nesil  170 km de olan araçla aynı şekilde tokluk hissiyatı verdi...

bide bu golf 8 ı 7 sene sonra 105 bin km civarında görmek lazım....

Tanju1616 bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@MrEngineer aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah :) Golf 7 midline'den geçecek bütçem olsa ben de geçerdim diye düşünüyorum.

Baz pakette benim gözüme en çok takılan şey torpido soğutma ve arka kol dayamanın eksiltilmiş olması oldu. Uzun yollarda nescafe xpress veya çikolata tarzı şeyleri atıyorum ve gayet güzel durumda kalıyorlar. Özellikle yazın yapılan yolculuklarda atıştırmalıkların çöp olmasını engelliyor. İmpression'dan donanım fışkırmasını beklemiyoruz tabi ama en azından arka park sensörü, arka kol dayama ve kablolu da olsa app connect olabilirdi.

Bayide Life paket incelemiştim, arka kol dayama vardı ancak torpido soğutma yoktu. Torpidodaki kaplama da yok, çok ta umrumda olmadı ama torpido soğutma isterdim. Ayrıca Leon Style Plus'ta standart olan Front Assist radarı ve şerit takibin olmaması da saçma olmuş. 3.bölge klima gibi C segmentinde gerekmeyen donanımlar yerine daha optimum bir donanım paketi oluşturulabilirdi gibi geldi bana.

HsyN3455 bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.




×
×
  • Yeni Oluştur...