Jump to content

Partikül filtresi tıkanması


Recommended Posts


  • İleti 57
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

@huzeyfeaskin dpf i ustaya söktürün ve kimyasal ile yıkayan firmlar var yıkattırın sıfır gibi oluyor..  Yurt dışında 120 bin ağır bakımda dpf egr  enjektörler  vs..  herşeyi söküp temizleyip ayar

Boşta bekleyerek rejenerasyon yaptırmayın aracın egzoz sistemi 400 500 derece iç sıcaklığa ulaşıyor aracın rüzgar alması gerekiyor 4. Vites 80 km gitmeniz lazım 

Yukarıdaki tek ikaz lambasının yanması, kendi kendine yapılan rejenerasyona girecek kadar aracın ısınmaması ya da devamli rejenerasyonu tamamlamadan aracın durdurulması anlamına gelir. İkaz olmad

Konudaki görseller

@nihat34 orijinal vagcom kablosu ile ya da avrupa klonu ile yapılabiliyor hocam. Youtubeda detaylı videolar var. Ancak önerilen bir temizlik yöntemi değildir. Araç durduğu yerde 650 derecelere kadar çıkıyor soğuyamadığı için sık tekrarda partikül içerisindeki yapıyı bozma, partikül çatlatma riski var.

13-14gr da pasif regenle düşürebildiğiniz kadar düşürün. İster 8 ister 2 ye. 13-14 e geldiğinde tekrar pasif yapar. 22-23gr lara kadar dolduğunda aktif yapar. Aktif regeni tamamladığınızda 3-4gr a kadar düşer. Pasif regende Sürekli olarak 3-4gr a düşürmenin bir anlamı yok. Araç yazılımı mümkün olduğunca sizi ideal aralıkta tutuyor zaten. 

Oldu da araç pasif yaparken stop edip gittiniz 22-23gr a kadar ideal sıcaklıkta pasife zorlanır. İdeal durum hic oluşmazsa 22-23 gr da aktif ışığı yanar. Işık söndüğünde 3-4gr a kadar düşmüş olur. 

Sizin yapmanız gereken aracın pasif yaptığını farkettiğinizde imkan dahilinde 20km 2000+ devir sürüş yapmak. 

Vcds ile regen sağlıklı değildir. 

Ek olarak 100k km de bir aracın dpf oil ash (temizlenemeyen atık yağ kurumu, sizin regen yaparak ortadan kaldıramadığınız miktar.) 20gr civarındadır. Vcds üzerinden oil ash miktarına bakabilirsiniz. Bu hacim 80gr a kadar dolabilir. Volkswagen ea288 kodlu motor kitapçığı 45-50gr oil ash miktarında dpf değişimi ister. Bunu otomatik arıza lambası yakarak belirlenen arıza kodunda söyler. 

tarihinde Yehanoha tarafından düzenlendi
nihat34 bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
32 dakika önce, Yehanoha yazdı:

@nihat34 orijinal vagcom kablosu ile ya da avrupa klonu ile yapılabiliyor hocam. Youtubeda detaylı videolar var. Ancak önerilen bir temizlik yöntemi değildir. Araç durduğu yerde 650 derecelere kadar çıkıyor soğuyamadığı için sık tekrarda partikül içerisindeki yapıyı bozma, partikül çatlatma riski var.

13-14gr da pasif regenle düşürebildiğiniz kadar düşürün. İster 8 ister 2 ye. 13-14 e geldiğinde tekrar pasif yapar. 22-23gr lara kadar dolduğunda aktif yapar. Aktif regeni tamamladığınızda 3-4gr a kadar düşer. Pasif regende Sürekli olarak 3-4gr a düşürmenin bir anlamı yok. Araç yazılımı mümkün olduğunca sizi ideal aralıkta tutuyor zaten. 

Oldu da araç pasif yaparken stop edip gittiniz 22-23gr a kadar ideal sıcaklıkta pasife zorlanır. İdeal durum hic oluşmazsa 22-23 gr da aktif ışığı yanar. Işık söndüğünde 3-4gr a kadar düşmüş olur. 

Sizin yapmanız gereken aracın pasif yaptığını farkettiğinizde imkan dahilinde 20km 2000+ devir sürüş yapmak. 

Vcds ile regen sağlıklı değildir. 

Ek olarak 100k km de bir aracın dpf oil ash (temizlenemeyen atık yağ kurumu, sizin regen yaparak ortadan kaldıramadığınız miktar.) 20gr civarındadır. Vcds üzerinden oil ash miktarına bakabilirsiniz. Bu hacim 80gr a kadar dolabilir. Volkswagen ea288 kodlu motor kitapçığı 45-50gr oil ash miktarında dpf değişimi ister. Bunu otomatik arıza lambası yakarak belirlenen arıza kodunda söyler. 

Anladım hocam bilgileriniz için teşekkür ederim 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Yakıttan ziyade kullanım şekliyle ve kullanım mesafesiyle daha bir ilgili bir durum olduğunu düşünüyorum. Örneğin çokça kısa mesafe kullanılıyorsa ya da araç sürekli düşük devirlerde kullanılıyorsa bu durumun oluşma olasığı artıyor. Arada sport moda alıp biraz da yaramazlık yapmak faydalı olacaktır :)

ogzogz bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@bf417 Daha yeni yaptim 150 km falan oldu. Rejenerasyona daha girmedi ve su aralar girmez diye düşünüyorum bekleyip görmek gerekir. Ama arabanin calisma sesindeki rahatlığı hissediyorum diyebilirim. Zaten ilk defa yaptim vcds ile tabi surekli yapılması zararlı olabilir bir fikrim yok

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.




×
×
  • Yeni Oluştur...