ognemir
Üye
- Katılım
- 28 Şub 2017
- Mesajlar
- 413
- Tepkime puanı
- 222
- İsim
- Osman Mutlu
Avrupa'daki birçok ülkede vergiler bg gücüne ve emisyona göre alınıyor.Bu yüzden 116hp ve 150hp olarak 2 versiyon çıkartmışlar2.0 tdi 116 bg biri açıklayabilir mi?
Avrupa'daki birçok ülkede vergiler bg gücüne ve emisyona göre alınıyor.Bu yüzden 116hp ve 150hp olarak 2 versiyon çıkartmışlar2.0 tdi 116 bg biri açıklayabilir mi?
150 hp olan beygir2.0 tdi 116 bg biri açıklayabilir mi?
Evet, direksiyonda tuşlar mevcut. Vitesin arkasındaki tuşlar, tamamen yolcu için düşünülmüş ince bir detaydır.araç mükemmel olmuş
ön tampondaki panjur büyük gözüküyor,zamanla gözün alışması gerek.
ses sisteminin kontrol tuşunun yeri iyi olmamış,manuel vites kullananlar orayı hiç kullanamaz,zaten direksiyonda tuş var oraya hiç gerek yok.
Benim araç manuel. Ben yetkili servis dışı götürmem. Aracı 5 sene kullansan 5 senede 5 kere rutin bakım yaptırsam özel servis ile arasında 500 600 fark olsa 5 sene sonunda 2500 3000 fazla ödesem bir zarar vermez sonraki oluşabilecek iyi niyet garantisini kaybetmekten ve satarken full yetkili servis bakım ve kayıtlı demenin avantajı getirisinden olmamış olursun.@bf417 Avrupa'da manuel vitesin sevildiği bilinen bir gerçek, ülkemizde manuel satılmamasının sebebi servislerin müşteri bulmakta güçlük çekeceği gerçeğidir, manuel aracı olan kaç kişi garanti dolduktan sonra servise gider ki?
Bazen çok sıkışık trafikte özellikle akşam, dsg olsa diye iç geçirmiyor değilim, dq200 fobim olmasa satıp alacam@Alpyaman kaç kişi derken manuel aracı olup servise giden istisna müşteriler hariç demek istedim, büyük bir çoğunluğun gitmediğini kasdettim aslında, manuel candır gerisi heyecan