Burada ki herkes yanlış anlıyor ama siz herşeyi doğru anlatıyorsunuz. Sürekli tekrara düşen bir yazı biçimi okudum.
Aramızda 10 yaş var ve yıllarca araç kullanmadım hiç merakım da olmadı ve ehliyeti 2014’te aldım. Babamın manuel i30’u ile, ki kendisi pinpirikli olduğundan çokta fazla aracını vermezdi.
Pratiğimi bu rahat araçla yaptım. Taki yıllar sonra yine manuel olan bir golf’e geçene kadar.
üff bu nasıl manuel. Bu manuel ise o ne oldum heheh. Neyse sulandırmayayım. i30 da candır takılırım ben ona.
Sadece şunu söylemek istiyorum. Sorduğunuz soruda ki refleksel hata sonrası açığa çıkan bir güvenlik sorunu ile alakalı. Siz iyi bildiğinizi söylüyorsunuz veya eşiniz acemi onun adına soruyorsunuz. Hepsi olabilir. Ancak bu konuda bence tek bir cevap var. Akışta iken bu tarz hataların zaten yapılmaması gerektiği. Aslında olmaması gereken stop hatalarını sormanız garip kaçmış sadece. Araçta bir arıza yoksa, benim görüşüm sadece ve sadece trafikte kalkış esnasında acele ile kavramayı tam yapamamaktan stop ettirebilirsiniz ki buda zaten araç duruyor haldeyken gerçekleşir. Sadece ufak kornalarla atlatılır.
Diğer türlü akışta iken stop ettiğini duymadım. Benim aracımda güvenlik protokolleri düşük.
belki ben yeni teknoloji’nin cahili olabilirim. Ancak sizin verdiğiniz örneklerin hiçbiri (40 la giderken 6 ya atmak vs gibi) güvenlik teknolojisinin yarattığı olumsuzluklar üzerine olmadıgından polemik oluşmuş.
Soruya başladığınız yöntemle sonlarda ki yönteminiz ilginç
Her cevaba göre soruyu şekillendirmişsiniz buda gerçekten bilgi sahibi olmak istediğiniz içinmi sordunuz kısmını sorgulatıyor.
Sonuç:
Verilen örnekler gerçek dışı. Denemek için 40 la giderken 6, vitese atmayı denemem. Çünkü sonuçlarını bilirim ve yapmam. Benim şunu sormamdan hiç bir farkı yok. (100 le giderken vitesi 2 ye takınca araç beni neden üstünden attı.
)
Sizin öğreninizde (yanlışlıkla) 6 ya geçip boğarak stop etmeye izin vermemeye çalışmak en doğrusu olmuş oluyor.
Zaten araç boğuluyorum kurtar beni dediğinde gaza basmamak kurtarmış oluyor ya hani.
Debriyaj dersi vermeme adına örnekleri artırmak istedim. Kalpleri kırdıysam affola.
Aramızda 10 yaş var ve yıllarca araç kullanmadım hiç merakım da olmadı ve ehliyeti 2014’te aldım. Babamın manuel i30’u ile, ki kendisi pinpirikli olduğundan çokta fazla aracını vermezdi.
Pratiğimi bu rahat araçla yaptım. Taki yıllar sonra yine manuel olan bir golf’e geçene kadar.
Sadece şunu söylemek istiyorum. Sorduğunuz soruda ki refleksel hata sonrası açığa çıkan bir güvenlik sorunu ile alakalı. Siz iyi bildiğinizi söylüyorsunuz veya eşiniz acemi onun adına soruyorsunuz. Hepsi olabilir. Ancak bu konuda bence tek bir cevap var. Akışta iken bu tarz hataların zaten yapılmaması gerektiği. Aslında olmaması gereken stop hatalarını sormanız garip kaçmış sadece. Araçta bir arıza yoksa, benim görüşüm sadece ve sadece trafikte kalkış esnasında acele ile kavramayı tam yapamamaktan stop ettirebilirsiniz ki buda zaten araç duruyor haldeyken gerçekleşir. Sadece ufak kornalarla atlatılır.
Soruya başladığınız yöntemle sonlarda ki yönteminiz ilginç
Sonuç:
Verilen örnekler gerçek dışı. Denemek için 40 la giderken 6, vitese atmayı denemem. Çünkü sonuçlarını bilirim ve yapmam. Benim şunu sormamdan hiç bir farkı yok. (100 le giderken vitesi 2 ye takınca araç beni neden üstünden attı.
Sizin öğreninizde (yanlışlıkla) 6 ya geçip boğarak stop etmeye izin vermemeye çalışmak en doğrusu olmuş oluyor.