Giderken yüksek hızlarda stop ettiğinde araba durmadan çalışmama problemi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan bambry
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Burada ki herkes yanlış anlıyor ama siz herşeyi doğru anlatıyorsunuz. Sürekli tekrara düşen bir yazı biçimi okudum.:)

Aramızda 10 yaş var ve yıllarca araç kullanmadım hiç merakım da olmadı ve ehliyeti 2014’te aldım. Babamın manuel i30’u ile, ki kendisi pinpirikli olduğundan çokta fazla aracını vermezdi.:)

Pratiğimi bu rahat araçla yaptım. Taki yıllar sonra yine manuel olan bir golf’e geçene kadar.😂 üff bu nasıl manuel. Bu manuel ise o ne oldum heheh. Neyse sulandırmayayım. i30 da candır takılırım ben ona.😁

Sadece şunu söylemek istiyorum. Sorduğunuz soruda ki refleksel hata sonrası açığa çıkan bir güvenlik sorunu ile alakalı. Siz iyi bildiğinizi söylüyorsunuz veya eşiniz acemi onun adına soruyorsunuz. Hepsi olabilir. Ancak bu konuda bence tek bir cevap var. Akışta iken bu tarz hataların zaten yapılmaması gerektiği. Aslında olmaması gereken stop hatalarını sormanız garip kaçmış sadece. Araçta bir arıza yoksa, benim görüşüm sadece ve sadece trafikte kalkış esnasında acele ile kavramayı tam yapamamaktan stop ettirebilirsiniz ki buda zaten araç duruyor haldeyken gerçekleşir. Sadece ufak kornalarla atlatılır.:) Diğer türlü akışta iken stop ettiğini duymadım. Benim aracımda güvenlik protokolleri düşük.:) belki ben yeni teknoloji’nin cahili olabilirim. Ancak sizin verdiğiniz örneklerin hiçbiri (40 la giderken 6 ya atmak vs gibi) güvenlik teknolojisinin yarattığı olumsuzluklar üzerine olmadıgından polemik oluşmuş.

Soruya başladığınız yöntemle sonlarda ki yönteminiz ilginç :) Her cevaba göre soruyu şekillendirmişsiniz buda gerçekten bilgi sahibi olmak istediğiniz içinmi sordunuz kısmını sorgulatıyor.:)

Sonuç:
Verilen örnekler gerçek dışı. Denemek için 40 la giderken 6, vitese atmayı denemem. Çünkü sonuçlarını bilirim ve yapmam. Benim şunu sormamdan hiç bir farkı yok. (100 le giderken vitesi 2 ye takınca araç beni neden üstünden attı.😂)

Sizin öğreninizde (yanlışlıkla) 6 ya geçip boğarak stop etmeye izin vermemeye çalışmak en doğrusu olmuş oluyor.:) Zaten araç boğuluyorum kurtar beni dediğinde gaza basmamak kurtarmış oluyor ya hani.:) Debriyaj dersi vermeme adına örnekleri artırmak istedim. Kalpleri kırdıysam affola.🙏
 

Ehliyet alırken panik freni diye bir parkur alanı vardır. Eğiticinin ilk söylediği husus, ani bir şekilde frene bastığın an debriyaja da basacaksın. Eğer bu sürüş tekniğini bilmiyorsanız lütfen trafiğe çıkmayın ve hemen bir sürüş eğitimi alın. Aracın bir kabahati yok, dişlinin çeviremeyeceği kadar düşük güçte arabayı hiçbir şey olmamış gibi süremezsiniz yada çalıştıramazsınız. İzin vermemesi hem trafik için hem sizin için gayet sağlıklı bir karar olmuş.

20 yıldır şoförsünüz ve boşa atıp fren yapmaktan bahsediyorsunuz bence insanlara ben 20 yıllık şoförüm diye böbürlenmeden önce boşa atıp fren yapmanın doğru olmadığını öğrenin. Siz ani fren esnasında tek bir yere odaklanıp sadece frene basan kişilerdensiniz sanırım. Ani fren esnasında vites, ayna ve fren kontrolünü aynı anda yapmalı, fren mesafesi yok ise kaçış noktası bulmalısınız. Tabii ki bunları yaparken sınırlı saniyeleriniz olacak. Sevgili 20 yıllık şoför beyefendi bunları bildiğinizi varsayıyorum. Lütfen sağ ayağınız frendeyken bir zahmet diğer ayağınız ile debriyaja basın eğer mesafe var ise kademeli vites düşürüp motor freninden de faydalanın.

Aşağıdaki video size yardımcı olacaktır. 30. saniyede ayakların konumunu gösteren uygun açı var.
 
Konu sahibini yargılamadan en mantıklı yorumlardan biri bu olmuş. Ben de manuel golf kullanıyorum, hiç başıma gelmedi gelirse de araç ne tepki verecek öğrenmiş olduk konu sayesinde :)
Arkadaş hakkında yorum yapmayacağım ama ufak bı araştırmada neden olmadığı ortaya çıkıyor. Yazdım konu içinde hala neyi zorluyor bilmiyorum
Allah aşkına sana yardımcı olmaya çalışanda kabahat.

En ufak araştırma yapmak yerine gelip burda laf yetiştiriyorsun. Büyüklük bende kalsın ben sana açıklayayım.

Ufak bir araştırma yaptım ( sizin yapmadığınız araştırmayı).

Bu arabada sen tuşa basınca hani marş motoru devreye giriyor ya, sen olur da tam marş motoru devredeyken debriyajı bırakırsın da marş sistemini cortlatırsın diye güvenlik önlemi. O yüzden araba dururken sadece izin veriyor marşa.
 
Burada ki herkes yanlış anlıyor ama siz herşeyi doğru anlatıyorsunuz. Sürekli tekrara düşen bir yazı biçimi okudum.:)

Aramızda 10 yaş var ve yıllarca araç kullanmadım hiç merakım da olmadı ve ehliyeti 2014’te aldım. Babamın manuel i30’u ile, ki kendisi pinpirikli olduğundan çokta fazla aracını vermezdi.:)

Pratiğimi bu rahat araçla yaptım. Taki yıllar sonra yine manuel olan bir golf’e geçene kadar.😂 üff bu nasıl manuel. Bu manuel ise o ne oldum heheh. Neyse sulandırmayayım. i30 da candır takılırım ben ona.😁

Sadece şunu söylemek istiyorum. Sorduğunuz soruda ki refleksel hata sonrası açığa çıkan bir güvenlik sorunu ile alakalı. Siz iyi bildiğinizi söylüyorsunuz veya eşiniz acemi onun adına soruyorsunuz. Hepsi olabilir. Ancak bu konuda bence tek bir cevap var. Akışta iken bu tarz hataların zaten yapılmaması gerektiği. Aslında olmaması gereken stop hatalarını sormanız garip kaçmış sadece. Araçta bir arıza yoksa, benim görüşüm sadece ve sadece trafikte kalkış esnasında acele ile kavramayı tam yapamamaktan stop ettirebilirsiniz ki buda zaten araç duruyor haldeyken gerçekleşir. Sadece ufak kornalarla atlatılır.:) Diğer türlü akışta iken stop ettiğini duymadım. Benim aracımda güvenlik protokolleri düşük.:) belki ben yeni teknoloji’nin cahili olabilirim. Ancak sizin verdiğiniz örneklerin hiçbiri (40 la giderken 6 ya atmak vs gibi) güvenlik teknolojisinin yarattığı olumsuzluklar üzerine olmadıgından polemik oluşmuş.

Soruya başladığınız yöntemle sonlarda ki yönteminiz ilginç :) Her cevaba göre soruyu şekillendirmişsiniz buda gerçekten bilgi sahibi olmak istediğiniz içinmi sordunuz kısmını sorgulatıyor.:)

Sonuç:
Verilen örnekler gerçek dışı. Denemek için 40 la giderken 6, vitese atmayı denemem. Çünkü sonuçlarını bilirim ve yapmam. Benim şunu sormamdan hiç bir farkı yok. (100 le giderken vitesi 2 ye takınca araç beni neden üstünden attı.😂)

Sizin öğreninizde (yanlışlıkla) 6 ya geçip boğarak stop etmeye izin vermemeye çalışmak en doğrusu olmuş oluyor.:) Zaten araç boğuluyorum kurtar beni dediğinde gaza basmamak kurtarmış oluyor ya hani.:) Debriyaj dersi vermeme adına örnekleri artırmak istedim. Kalpleri kırdıysam affola.🙏
Ehliyet alırken panik freni diye bir parkur alanı vardır. Eğiticinin ilk söylediği husus, ani bir şekilde frene bastığın an debriyaja da basacaksın. Eğer bu sürüş tekniğini bilmiyorsanız lütfen trafiğe çıkmayın ve hemen bir sürüş eğitimi alın. Aracın bir kabahati yok, dişlinin çeviremeyeceği kadar düşük güçte arabayı hiçbir şey olmamış gibi süremezsiniz yada çalıştıramazsınız. İzin vermemesi hem trafik için hem sizin için gayet sağlıklı bir karar olmuş.

20 yıldır şoförsünüz ve boşa atıp fren yapmaktan bahsediyorsunuz bence insanlara ben 20 yıllık şoförüm diye böbürlenmeden önce boşa atıp fren yapmanın doğru olmadığını öğrenin. Siz ani fren esnasında tek bir yere odaklanıp sadece frene basan kişilerdensiniz sanırım. Ani fren esnasında vites, ayna ve fren kontrolünü aynı anda yapmalı, fren mesafesi yok ise kaçış noktası bulmalısınız. Tabii ki bunları yaparken sınırlı saniyeleriniz olacak. Sevgili 20 yıllık şoför beyefendi bunları bildiğinizi varsayıyorum. Lütfen sağ ayağınız frendeyken bir zahmet diğer ayağınız ile debriyaja basın eğer mesafe var ise kademeli vites düşürüp motor freninden de faydalanın.

Aşağıdaki video size yardımcı olacaktır. 30. saniyede ayakların konumunu gösteren uygun açı var.
Bravo hocalarım derdime derman oldunuz anlatmak istediğim her şeyi anlattınız teşekkürler
 
Bakın hocam ben de diyorum ki bu kadar uzun süre sürüyorsun, arabalar hakkında fikrin var. Sorun burda arabanın girerken çalışmaması değil istop etmen giderken. Yavaşlayacaksan baş debriyaja uygun vitese at.

Bana gelirsek ben yavaşlarken vitesleri birer birer 5-4-3 diye atıp motor freni ile dururum her zaman. Eğer hızlı durmam gerekirse de sağ ayağım frene basarken sol ayağım armut toplamıyor. Debriyaja basabiliyor çok şükür.

Size yine de yardımcı olmaya çalışırız tabiki.

Vitesi boşa atıp debriyaja tamamen bastığınıza emin olun. Arabayı ilk aldığımda çalıştırmak istediğimde debriyaja tamamen basmadığım için çalışmıyordu bazen. Sizin sorununuz bu olabilir.

Tamamen basıyorum diyorsanız arabanın çalışmama sebebi yazar diye düşünüyorum ekranda. Ekrandaki uyarıları takip edin.

Kesin çözüm hala yavaşlarken vitesi uygun tutmanız ve ya boşta tutmanız ve ya debriyaja basmanız
Motor freni yani vites küçülterek durmak bazı durumlar haricinde şanzımana ve aktarma organlarına gereksiz yük vermektir. İdeali frenle durmaktır.

Bu arada sizi tenzih ederek ifade edeyim, motor freni ile araç daha uzun sürede durur. En kısa fren mesafesi sadece frenle elde edilir. Motor freni mesafeyi dahada uzatır. Tabii acil fren için konuşuyorum
 
Son düzenleme:
Motor freni yani vites küçülterek durmak bazı durumlar haricinde şanzımana ve aktarma organlarına gereksiz yük vermektir. İdeali frenle durmaktır.

Bu arada sizi tenzih ederek ifade edeyim, motor freni ile araç daha uzun sürede durur. En kısa fren mesafesi sadece frenle elde edilir. Motor freni mesafeyi dahada uzatır. Tabii acil fren için konuşuyorum
Evet dediğiniz gibi. Çok fazla zarar verecek şekilde durmuyorum. Öyle arabayı 3000 devire çıkarıp yapmıyorum. Tatlı tatlı. Daha çok yakıt verimliliği için yaptığım bir şey bu. Bizim araçlar motor freni çok iyi yapmıyor zaten eski aracımda kendi kendine duruyordu sadece motor freni ile.

Acil durumda zaten motor freni ilen duran görmedim:)
 
Bazen park etmeye çalışırken yanlış vitese taktığımda yada küçük bir kaldırımdan çıkarken vs araç zorlandığında stop ediyor ama debriyaja basınca hemen start stop calistiriyor lakin sizin aracin hızı varken belki buna izin vermiyor olabilir ama sıkıntı şurada neden stop ediyor bu büyük bir sorun çünki giden araba stop etmez istesende ettirmesi zordur bunu göstermek lazim burdan anlaşılması zor tahminim
Yanaşırken veya dur kalkkarda stop ettiğinde debriyaja basıp çalışması çok güzel bir sistem .Hız varken stop etmesi tamamen dikkatsizlik kabul ediyorum ama giderken stop etmez demeyiniz. Bizler arabada giderken yemek yiyen fatura kesen çalışan insanlarız 2.vitws yerine 4 takarsan hareket var ama stop edebilr motorun gücü yetmeyebilir veya 6 viteste giderken yavaşlaman gerektiğinde v vites düşürmezsen stop eder bir süre olumsuz olasılık sayılabilir sorun burada başlıyor arabayı tekrar çalıştırmak için tamamen durdurmanız gerekiyor ben hata mı yaptım debriyaja basıp tekrardan start verebilmeliyim umarım başınıza gelmez ama geldiği zaman ne demek istediğimi anlayacaksınız
 
Ehliyet alırken panik freni diye bir parkur alanı vardır. Eğiticinin ilk söylediği husus, ani bir şekilde frene bastığın an debriyaja da basacaksın. Eğer bu sürüş tekniğini bilmiyorsanız lütfen trafiğe çıkmayın ve hemen bir sürüş eğitimi alın. Aracın bir kabahati yok, dişlinin çeviremeyeceği kadar düşük güçte arabayı hiçbir şey olmamış gibi süremezsiniz yada çalıştıramazsınız. İzin vermemesi hem trafik için hem sizin için gayet sağlıklı bir karar olmuş.

20 yıldır şoförsünüz ve boşa atıp fren yapmaktan bahsediyorsunuz bence insanlara ben 20 yıllık şoförüm diye böbürlenmeden önce boşa atıp fren yapmanın doğru olmadığını öğrenin. Siz ani fren esnasında tek bir yere odaklanıp sadece frene basan kişilerdensiniz sanırım. Ani fren esnasında vites, ayna ve fren kontrolünü aynı anda yapmalı, fren mesafesi yok ise kaçış noktası bulmalısınız. Tabii ki bunları yaparken sınırlı saniyeleriniz olacak. Sevgili 20 yıllık şoför beyefendi bunları bildiğinizi varsayıyorum. Lütfen sağ ayağınız frendeyken bir zahmet diğer ayağınız ile debriyaja basın eğer mesafe var ise kademeli vites düşürüp motor freninden de faydalanın.

Aşağıdaki video size yardımcı olacaktır. 30. saniyede ayakların konumunu gösteren uygun açı var.
[/QUO
 
Sizin ilk sorunuzu gayet ne anladım ama cevabımı buna göre veremedim çünki siz yanlış kullanıyorsunuz diye yorum yapanlara biz araba sürmeyi biliyoruz sorun araçta der gibi yaklaşmışsıniz bende farklı yaklaşayım dedim

Aslında araçta sorun yok siz stop ettiriyorsunuz ve araç hemen çalışmıyor ve trafikte sıkıntı yaşıyorsunuz sorunuz bu ama yaklaşımınız yanlış çözüm basit stop ettirmezseniz sorun yaşamazsınız

asıl sorunuza gelirsek güvenlik önlemi olabilir yinede bir servise danışın derim saygılar
 
Ehliyet alırken panik freni diye bir parkur alanı vardır. Eğiticinin ilk söylediği husus, ani bir şekilde frene bastığın an debriyaja da basacaksın. Eğer bu sürüş tekniğini bilmiyorsanız lütfen trafiğe çıkmayın ve hemen bir sürüş eğitimi alın. Aracın bir kabahati yok, dişlinin çeviremeyeceği kadar düşük güçte arabayı hiçbir şey olmamış gibi süremezsiniz yada çalıştıramazsınız. İzin vermemesi hem trafik için hem sizin için gayet sağlıklı bir karar olmuş.

20 yıldır şoförsünüz ve boşa atıp fren yapmaktan bahsediyorsunuz bence insanlara ben 20 yıllık şoförüm diye böbürlenmeden önce boşa atıp fren yapmanın doğru olmadığını öğrenin. Siz ani fren esnasında tek bir yere odaklanıp sadece frene basan kişilerdensiniz sanırım. Ani fren esnasında vites, ayna ve fren kontrolünü aynı anda yapmalı, fren mesafesi yok ise kaçış noktası bulmalısınız. Tabii ki bunları yaparken sınırlı saniyeleriniz olacak. Sevgili 20 yıllık şoför beyefendi bunları bildiğinizi varsayıyorum. Lütfen sağ ayağınız frendeyken bir zahmet diğer ayağınız ile debriyaja basın eğer mesafe var ise kademeli vites düşürüp motor freninden de faydalanın.

Aşağıdaki video size yardımcı olacaktır. 30. saniyede ayakların konumunu gösteren uygun açı var.
Sayın arkadaşım 90 yılında ehliyeti alırken panik freni eğitimi yoktu ama biz bu eğitimi senelerce tecrübe edinerek öğrendik çok şükür ama yine de tavsiyelerin için çok teşekkür ederim ama sizin demek ki hiç başınıza gelmedi eski araba kullanmadığınız için.Uçakların bile motoru havada durduklarında tekrar çalıştırmak için marş basılırken biz arabalarda niye bunu yapamıyoruz
 
Sayın arkadaşım 90 yılında ehliyeti alırken panik freni eğitimi yoktu ama biz bu eğitimi senelerce tecrübe edinerek öğrendik çok şükür ama yine de tavsiyelerin için çok teşekkür ederim ama sizin demek ki hiç başınıza gelmedi eski araba kullanmadığınız için.Uçakların bile motoru havada durduklarında tekrar çalıştırmak için marş basılırken biz arabalarda niye bunu yapamıyoruz
Ehliyet aldığınız dönemdeki 90 model bir araç sürerseniz istediğiniz zaman aracınızı stop edip çalıştırabilirsiniz, saygılar efendim.
 
Start stop sisteminin aracı stop ettirseniz dahi debriyaja basınca tekrar start vermesi gerekir, hatta bu durum Golf 7 lerde de bu şekildedir, acemi birisi vitesteyken panik fren yapıp stop ettirse dahi debriyaja basınca anında start verir.
 
Burada ki herkes yanlış anlıyor ama siz herşeyi doğru anlatıyorsunuz. Sürekli tekrara düşen bir yazı biçimi okudum.:)

Aramızda 10 yaş var ve yıllarca araç kullanmadım hiç merakım da olmadı ve ehliyeti 2014’te aldım. Babamın manuel i30’u ile, ki kendisi pinpirikli olduğundan çokta fazla aracını vermezdi.:)

Pratiğimi bu rahat araçla yaptım. Taki yıllar sonra yine manuel olan bir golf’e geçene kadar.😂 üff bu nasıl manuel. Bu manuel ise o ne oldum heheh. Neyse sulandırmayayım. i30 da candır takılırım ben ona.😁

Sadece şunu söylemek istiyorum. Sorduğunuz soruda ki refleksel hata sonrası açığa çıkan bir güvenlik sorunu ile alakalı. Siz iyi bildiğinizi söylüyorsunuz veya eşiniz acemi onun adına soruyorsunuz. Hepsi olabilir. Ancak bu konuda bence tek bir cevap var. Akışta iken bu tarz hataların zaten yapılmaması gerektiği. Aslında olmaması gereken stop hatalarını sormanız garip kaçmış sadece. Araçta bir arıza yoksa, benim görüşüm sadece ve sadece trafikte kalkış esnasında acele ile kavramayı tam yapamamaktan stop ettirebilirsiniz ki buda zaten araç duruyor haldeyken gerçekleşir. Sadece ufak kornalarla atlatılır.:) Diğer türlü akışta iken stop ettiğini duymadım. Benim aracımda güvenlik protokolleri düşük.:) belki ben yeni teknoloji’nin cahili olabilirim. Ancak sizin verdiğiniz örneklerin hiçbiri (40 la giderken 6 ya atmak vs gibi) güvenlik teknolojisinin yarattığı olumsuzluklar üzerine olmadıgından polemik oluşmuş.

Soruya başladığınız yöntemle sonlarda ki yönteminiz ilginç :) Her cevaba göre soruyu şekillendirmişsiniz buda gerçekten bilgi sahibi olmak istediğiniz içinmi sordunuz kısmını sorgulatıyor.:)

Sonuç:
Verilen örnekler gerçek dışı. Denemek için 40 la giderken 6, vitese atmayı denemem. Çünkü sonuçlarını bilirim ve yapmam. Benim şunu sormamdan hiç bir farkı yok. (100 le giderken vitesi 2 ye takınca araç beni neden üstünden attı.😂)

Sizin öğreninizde (yanlışlıkla) 6 ya geçip boğarak stop etmeye izin vermemeye çalışmak en doğrusu olmuş oluyor.:) Zaten araç boğuluyorum kurtar beni dediğinde gaza basmamak kurtarmış oluyor ya hani.:) Debriyaj dersi vermeme adına örnekleri artırmak istedim. Kalpleri kırdıysam affola.🙏
Burada ki herkes yanlış anlıyor ama siz herşeyi doğru anlatıyorsunuz. Sürekli tekrara düşen bir yazı biçimi okudum.:)

Aramızda 10 yaş var ve yıllarca araç kullanmadım hiç merakım da olmadı ve ehliyeti 2014’te aldım. Babamın manuel i30’u ile, ki kendisi pinpirikli olduğundan çokta fazla aracını vermezdi.:)

Pratiğimi bu rahat araçla yaptım. Taki yıllar sonra yine manuel olan bir golf’e geçene kadar.😂 üff bu nasıl manuel. Bu manuel ise o ne oldum heheh. Neyse sulandırmayayım. i30 da candır takılırım ben ona.😁

Sadece şunu söylemek istiyorum. Sorduğunuz soruda ki refleksel hata sonrası açığa çıkan bir güvenlik sorunu ile alakalı. Siz iyi bildiğinizi söylüyorsunuz veya eşiniz acemi onun adına soruyorsunuz. Hepsi olabilir. Ancak bu konuda bence tek bir cevap var. Akışta iken bu tarz hataların zaten yapılmaması gerektiği. Aslında olmaması gereken stop hatalarını sormanız garip kaçmış sadece. Araçta bir arıza yoksa, benim görüşüm sadece ve sadece trafikte kalkış esnasında acele ile kavramayı tam yapamamaktan stop ettirebilirsiniz ki buda zaten araç duruyor haldeyken gerçekleşir. Sadece ufak kornalarla atlatılır.:) Diğer türlü akışta iken stop ettiğini duymadım. Benim aracımda güvenlik protokolleri düşük.:) belki ben yeni teknoloji’nin cahili olabilirim. Ancak sizin verdiğiniz örneklerin hiçbiri (40 la giderken 6 ya atmak vs gibi) güvenlik teknolojisinin yarattığı olumsuzluklar üzerine olmadıgından polemik oluşmuş.

Soruya başladığınız yöntemle sonlarda ki yönteminiz ilginç :) Her cevaba göre soruyu şekillendirmişsiniz buda gerçekten bilgi sahibi olmak istediğiniz içinmi sordunuz kısmını sorgulatıyor.:)

Sonuç:
Verilen örnekler gerçek dışı. Denemek için 40 la giderken 6, vitese atmayı denemem. Çünkü sonuçlarını bilirim ve yapmam. Benim şunu sormamdan hiç bir farkı yok. (100 le giderken vitesi 2 ye takınca araç beni neden üstünden attı.😂)

Sizin öğreninizde (yanlışlıkla) 6 ya geçip boğarak stop etmeye izin vermemeye çalışmak en doğrusu olmuş oluyor.:) Zaten araç boğuluyorum kurtar beni dediğinde gaza basmamak kurtarmış oluyor ya hani.:) Debriyaj dersi vermeme adına örnekleri artırmak istedim. Kalpleri kırdıysam affola.🙏
Sayın Atilla kardeşim yazıları için teşekkür ederim kırılmak ne demek dertlesiyoruz sunum şurasında 🙏 benim derdim arabayı nasıl kullanacağını öğrenmek veya birilerini öğretmek değil benim derdim bu araba bir şekilde giderken istop ettiğinde durmadan çalışmıyor bunu kullanan arkadaşlarda bilsin.istedim Ve teknik konuda bilgisi olan vardır belki diye düşündüm ama galiba hata yaptım sizi tenzi ederim ama herkez F1 pilotu gibi cevap verdi ben daha teknik detaylar ve dökümanlar bekliyordum
 
Start stop sisteminin aracı stop ettirseniz dahi debriyaja basınca tekrar start vermesi gerekir, hatta bu durum Golf 7 lerde de bu şekildedir, acemi birisi vitesteyken panik fren yapıp stop ettirse dahi debriyaja basınca anında start verir.
Benim derdimden anlayan bir arkadaşım daha çıktı sonunda teşekür ederim golf 7 ve daha eski modellerindede bu böyleydi arabada devriyaja bastığınız sürece her şartta start verebiliyordunuz ama malasef golf 8.5 böyle olmuyor illaki araba duran pozisyonda start alacak
 

Benim derdimden anlayan bir arkadaşım daha çıktı sonunda teşekür ederim golf 7 ve daha eski modellerindede bu böyleydi arabada devriyaja bastığınız sürece her şartta start verebiliyordunuz ama malasef golf 8.5 böyle olmuyor illaki araba duran pozisyonda start alacak
Çok saçmaymış bu durum. Servisle görüştünüz mü hiç.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Geri
Üst