Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sabırla iyi tutmuşsunuz bu verileri, tebrik ederim.
Son çeyreğe yaklaşınca depoyu fulleyip atinca basmayin diyerek shell den aldim hep. Dolun sonrasi fişlerle km bilgisini girdim . Bazen 3 - 5 veriyi birlikte girdim bazen tek ama hepsini girdim:) araçta anormallik varmi yok mu takibinide yapmış oldum.
 

Sürüş konforu ve yol tutuş yalıtım olarak 6-7 lerden birkaç gömlek üstün olduğunu tahmin ediyorum.

Hocam Aerodinamik olarak gelişme varsa ve bu konfor ve yalıtımı etkiliyordur, ancak süspansiyon kısmında belki %90 oranında 7 kasa ile ortak parçaları kullanıyorlar. Hatta bazı parçalar T-roc ve Leon gibi araçlarla da ortak.

Tabi birde parçalar aynı olsa da her aracın ağırlık ve boyut gibi farkları neticesinde kullanımda da farklı hisler ve etkiler oluşturabilir.

Yalıtım dediğimiz şeyde büyük oranda aerodinamik ile ilgili. Geriye kalan bir parmak kapı lastiği ve kuru sacdan ibaret.


Ancak bu araçlar arasında yalıtım ve süspansiyon konusunda arada öyle gömlek farkı falan olduğunu düşünmüyorum. Hatta daha eski modeller çok büyük oranda yumuşak ve oval hatlı malzemeler, kaliteli plastiklerden yapılan kabinlere sahip oldukları için daha sesiz ve konforlu bile hissetiriyordu bence. Ah o Golf 4 ler, Bora'lar. Şimdilerde herşey basit ve sert geri dönüştürülmüş plastik.

1000054896.jpg

Asırlardır golfler soğuk havalarda gıcırdıyor. Mühendisin biride çıkıp dememiş ki; Ulan aynı şeyleri 5 de kullandık, 6 da kullandık, 7 de kullandık, 8 de kullandık, artık şu gıçırtı işine bir son verelim.
 

Ekli dosyalar

  • 1000054896.jpg
    1000054896.jpg
    82 KB · Görüntüleme: 4
Manuel vitesli arac niye getirmiyor acaba dogus? Manueli severim fakat son donem artik arac yok. 2025 audi a3 aldim en son mecbur stronic :) Audi de uzun suredir manuel yok.
 
İnanılmaz son hız mı :LOL: Hocam bir önceki aracınızda da bu araçta da 215 limitör değil mi ? Bence bu aracınızı eskisine nazaran daha çok sevdiniz
Son hıza 120 den sonra ulaşmak 1.0 da çok uzun sürüyordu, 116 olan öyle değil, bu anlamda söyledim. 1.0 olan 215 km ye kadar çıkıyor muydu, hatırlayamadım. Her ne kadar 1.5’i övüyormuş gibi görünsem de, bana göre Golf8’de altın oran 1.0 eTSİ life dsg’ler.
 
Son düzenleme:
Son hıza 120 den sonra ulaşmak 1.0 da çok uzun sürüyordu, 116 olan öyle değil, bu anlamda söyledim. 1.0 olan 215 km ye kadar çıkıyor muydu, hatırlayamadım. Her ne kadar 1.5’i övüyor görünsem de, bana göre Golf8’de altın oran 1.0 eTSİ life dsg.
Neden 1.0 altın oran? 1.5 e göre hiçbir artısı yok ki. Her anlamda 1.5 daha iyi.
 
Aynı tereddütten sonra kısmetse yarın 2013 1.6 TDI MidlinePlus 178.000 km de satıyorum.

Aracın iç malzeme kalitesi hala ilk günkü gibi 13 yaşında olmasına rağmen.

1.5 eTSI sahipleri bize gaz verin de aranıza katılalım :)

İçi güzel iyi demenizi bekliyoruz :)
Kaca satiyosunuz ? Kaca anlastiniz ve manuel mi arac ?
 
Son hıza 120 den sonra ulaşmak 1.0 da çok uzun sürüyordu, 116 olan öyle değil, bu anlamda söyledim. 1.0 olan 215 km ye kadar çıkıyor muydu, hatırlayamadım. Her ne kadar 1.5’i övüyormuş gibi görünsem de, bana göre Golf8’de altın oran 1.0 eTSİ life dsg’ler.
yes 1.0 ın limitör 215 orda kalıyor
 
Neden 1.0 altın oran? 1.5 e göre hiçbir artısı yok ki. Her anlamda 1.5 daha iyi.
3 silindiri ve 999c hacmiyle, 1.5 ile neredeyse aynı güçleri sunduğu için altın orandır herhalde.
Son hıza 120 den sonra ulaşmak 1.0 da çok uzun sürüyordu, 116 olan öyle değil, bu anlamda söyledim. 1.0 olan 215 km ye kadar çıkıyor muydu, hatırlayamadım. Her ne kadar 1.5’i övüyormuş gibi görünsem de, bana göre Golf8’de altın oran 1.0 eTSİ life dsg’ler.
Ben sürüşte dehşet fark hissetmedim daha rodaj kilometrelerinde olduğu için çok fazla zorlamadım da 1.5 tsi116 Tsi style aracı. Bu sebeple çok derin bir yorum yapamayacağım ancak bıraktığı izlenimi hem 150 hem 1.0 ile kıyaslayabilirim.

Bu arada kıyaslama tabi ki 0-100 ve son hızla yapılmaz basic bir analiz olur. Sonuçta arada ciddi bir hacim farkı var bunu üst hızlardaki ara hızlanmayı değiştirdiğini düşünmek gerekir. Yorumum buna karşıt bir görüş olacak belki ama, araçta 4 yetişkin yoksa(araçta ağırlık yoksa) iki aracında ara hızlanmalarda benzer sonuçlar göstereceğini düşünüyorum. Sebebiyse 1.0 tsi'den 1.5'in 116lık versiyonuna geçmiş kullanıcılar mutlaka tecrübe etmiştir ki, 1.0 tsi gitmek için kendini parçalıyor şanzıman oranları, aracın maks torku sağladığı devirler(aracın yazılımı,haritası) aracı yoracak bir tempoda çalışıyor bu sebeple hacimden doğan handikapı kapatmaya çok çaba gösterilmiş bir mühendislik var 1.0 tsi de bu sebeple aynı güçler sergilediği gibi ağırlık faktörü yoksa aynı benzer şekilde ivmelencektir her iki araç. Araç doluyken/ağırken 1.5 tsi 116hp, belirgin farkı hissettirecektir kullanıcıya.

Tecrübe ettiğim kadarıyla 1.5 tsi 116'lık versiyonda, alt devirlerde yığılmıyor, araç ağırken ivmelenirken kendini yormuyor(1.0 da 4 kişilik kullanımda ivmelenirken hafif eğim olsa bile vites düşürüp yüksek devir çeviriyor araç) 1.0 ile aradaki en belirgin farklar bence bunlar. Bireysel tek kişilik kullanımda 1.0tsi'den çok daha güçlü bir araç vibe vermiyor.


@Terkene hocamın altın oran fikrine en başta belirttiğim gibi, 3 silindir 999c aracın 1.5 ile aynı güçleri sunduğu için kesinlikle katılıyorum.
 
3 silindiri ve 999c hacmiyle, 1.5 ile neredeyse aynı güçleri sunduğu için altın orandır herhalde.

Ben sürüşte dehşet fark hissetmedim daha rodaj kilometrelerinde olduğu için çok fazla zorlamadım da 1.5 tsi116 Tsi style aracı. Bu sebeple çok derin bir yorum yapamayacağım ancak bıraktığı izlenimi hem 150 hem 1.0 ile kıyaslayabilirim.

Bu arada kıyaslama tabi ki 0-100 ve son hızla yapılmaz basic bir analiz olur. Sonuçta arada ciddi bir hacim farkı var bunu üst hızlardaki ara hızlanmayı değiştirdiğini düşünmek gerekir. Yorumum buna karşıt bir görüş olacak belki ama, araçta 4 yetişkin yoksa(araçta ağırlık yoksa) iki aracında ara hızlanmalarda benzer sonuçlar göstereceğini düşünüyorum. Sebebiyse 1.0 tsi'den 1.5'in 116lık versiyonuna geçmiş kullanıcılar mutlaka tecrübe etmiştir ki, 1.0 tsi gitmek için kendini parçalıyor şanzıman oranları, aracın maks torku sağladığı devirler(aracın yazılımı,haritası) aracı yoracak bir tempoda çalışıyor bu sebeple hacimden doğan handikapı kapatmaya çok çaba gösterilmiş bir mühendislik var 1.0 tsi de bu sebeple aynı güçler sergilediği gibi ağırlık faktörü yoksa aynı benzer şekilde ivmelencektir her iki araç. Araç doluyken/ağırken 1.5 tsi 116hp, belirgin farkı hissettirecektir kullanıcıya.

Tecrübe ettiğim kadarıyla 1.5 tsi 116'lık versiyonda, alt devirlerde yığılmıyor, araç ağırken ivmelenirken kendini yormuyor(1.0 da 4 kişilik kullanımda ivmelenirken hafif eğim olsa bile vites düşürüp yüksek devir çeviriyor araç) 1.0 ile aradaki en belirgin farklar bence bunlar. Bireysel tek kişilik kullanımda 1.0tsi'den çok daha güçlü bir araç vibe vermiyor.


@Terkene hocamın altın oran fikrine en başta belirttiğim gibi, 3 silindir 999c aracın 1.5 ile aynı güçleri sunduğu için kesinlikle katılıyorum.
Altın orandan kastettiğiniz daha iyi olması değil yani, ben 1.0 daha iyi gibi bı anlam çıkarmıştım.

1.5 in avantajlarını yazmışsınız zaten tekrara düşmeye gerek yok. 1.5 daha yüksek hacimde aynı gücü verdiği için daha stabil, 4 silindir olduğu için daha sessiz, titreşimsiz ve konforlu. Çok dikkat etmeyen, anlamayan adam farketmez farkı
 
Hocam Aerodinamik olarak gelişme varsa ve bu konfor ve yalıtımı etkiliyordur, ancak süspansiyon kısmında belki %90 oranında 7 kasa ile ortak parçaları kullanıyorlar. Hatta bazı parçalar T-roc ve Leon gibi araçlarla da ortak.

Tabi birde parçalar aynı olsa da her aracın ağırlık ve boyut gibi farkları neticesinde kullanımda da farklı hisler ve etkiler oluşturabilir.

Yalıtım dediğimiz şeyde büyük oranda aerodinamik ile ilgili. Geriye kalan bir parmak kapı lastiği ve kuru sacdan ibaret.


Ancak bu araçlar arasında yalıtım ve süspansiyon konusunda arada öyle gömlek farkı falan olduğunu düşünmüyorum. Hatta daha eski modeller çok büyük oranda yumuşak ve oval hatlı malzemeler, kaliteli plastiklerden yapılan kabinlere sahip oldukları için daha sesiz ve konforlu bile hissetiriyordu bence. Ah o Golf 4 ler, Bora'lar. Şimdilerde herşey basit ve sert geri dönüştürülmüş plastik.

1000054896.jpg

Asırlardır golfler soğuk havalarda gıcırdıyor. Mühendisin biride çıkıp dememiş ki; Ulan aynı şeyleri 5 de kullandık, 6 da kullandık, 7 de kullandık, 8 de kullandık, artık şu gıçırtı işine bir son verelim.

Altın orandan kastettiğiniz daha iyi olması değil yani, ben 1.0 daha iyi gibi bı anlam çıkarmıştım.

1.5 in avantajlarını yazmışsınız zaten tekrara düşmeye gerek yok. 1.5 daha yüksek hacimde aynı gücü verdiği için daha stabil, 4 silindir olduğu için daha sessiz, titreşimsiz ve konforlu. Çok dikkat etmeyen, anlamayan adam farketmez farkı
Daha sessiz konusuna katılmıyorum, her iki aracıda kullandım 1.0 etsi ve 1.5 etsi 116 hp. Çıkardığı ses itibariyle 1.0 etsi çok çok iyi düzgün bir ses veriyor. Ek olarak 3-4 bin devre kadar kabine motor sesini pek hissettirmiyor. Bu yüzden aracın zorlandığını motor bağırmadığı için hissetmiyorsunuz. Mesela ben golf 8 kullanırken bir ara Cupra Formentor’e geçmiştim 1.5 etsi 150 lik. Yokuşlarda inanılmaz motor sesi geliyordu kabine ailem diyordu ki bu araç 1.0 golften daha çok zorlanıyor yokuş çıkarken ama işin aslı o değildi, cupra nın zayıf yalıtımı ve 1.5 motorun i gürültülü çalışması ile birleştiği için içerde motor gürültüsünü fazla hissediyorduk. Golf 8.5 life da bu durum daha az golf’ün yalıtımı daha iyi çünkü ancak yinede 1.0 golften daha fazla motor sesi geliyor kabine.
 
Bu fiyatı hangi bayiden aldınız. Sunroofsuz paketi bence bu. çünkü maltepe erelde yeşil sportback advanced + premium paket (Metalik renk
Panoramik cam tavan
Ayak hareketi ile açılabilir, elektrikli bagaj kapağı (sedan için manuel kapatılır bagaj kapağı içerir.)
Konfor anahtar) + 1 ay önce 2920 fiyat aldım.
Konu farklı noktaya donmus fakat cevapsız kalmasın diye yazıyorum. @Hesperus Geçen ay fiyatlar dediğiniz düzeydeydi. Geçen ay bu paraya alınmaz diyerek vazgeçmiştim. Bu ay a3’te kampanya varmış. Dogus otolardan fiyatı sorgulamıştim ay başında. Geçen cuma aldığım bilgiye göre ellerinde bir kaç tane araç kalmıştı. Sunroofsuz model ise ay basindna beri hiç yoktu. Hepsi premium ve ambiyans opsiyonluydu. Sadece iç renk seçerek ona fark ödeniyor. Eğer niyet varsa ay bitmeden sorgulamanızda fayda olur. Araç satıp almayı düşünüyorsanız da piyasa hareketsiz.
 

Şöyle bir mk8,5 life sarı site ilanlarına baktım da ?

İlanlar kıvranıyor resmen.

Nasılki mk7,5 1.5 Tsi highline cılar işi abartmışlar

Mk8,5 life ilan sahipleride işi abartmasalarda olayı kavrayamamışlar!

Bayilerde life golf dolu. Aralık sonuna kadar Zam olmayacağı aşikar. Golf denen arabaya talep yok (en azından ilk 40 için yok 9 aydır)
Millet altın yatırımını yapmış bir yılda X2 3 yılda X5 vurgun vurmuş. Bu saatten sonra altın düşşede kardan zarar olur deyip full Relax takılıyor. Bayilere koşturmaya gerek yok diyor.

Sonuç :

Bayide sıfırı 2100 iken

5-6 bin km de olanını 1900 den vereceksinki millet 2.el alıyorum eyvallah param buna yetti desin

İlandakiler 2000- 2050 istiyor ?

iPhone 15 telefonumu satar + 50 bin üzerine koyar sıfır life golf alırım

2. El golfle niye uğraşayım 50 bin için
Ben geçen temmuz 2. El aldım 6 binde 2024 golfü, alırken sıfırı ile 200 bin fark vardı. Şu an bakıyorum 1865-1900 e metalik renk hatasız ilanlar mevcut. Aynı yani fark. Uygun görünüyor.

Bu ay fırsat olarak octavia kampanyası yaptılar arka görüş kamerası yokmuş sanırım. Benim için donanımlar güzel golf life da bile. uzay mekiği gibi, önceden megane 2 kullanıyordum
 

Geri
Üst