2200-2300 yazanlar sunrooflu life olanlar sanırımİkinci ellerde 2200 yazanlar bile var.
İlanlar tam saçmalık. Çoğu satmak istemiyor bence. Satmak isteyenler de her gün yükseltip düşürterek oynuyorlar.
2200-2300 yazanlar sunrooflu life olanlar sanırımİkinci ellerde 2200 yazanlar bile var.
İlanlar tam saçmalık. Çoğu satmak istemiyor bence. Satmak isteyenler de her gün yükseltip düşürterek oynuyorlar.
Kronik kapı kol tutamaçlarının ve vites çerçevesinin güneşte eriyip soyulması dışında malzemelerinde hiç bir deformasyon olmadı halen taş gibi araba 2011 model sıfır aldığımızdan beri bizde motor şanzıman(manuel) bakımından hiç bir sorun yaşatmadı ama yeni aldığımız 2025 modelin 14 seneyi sıfır problem yaşatarak geçireceğini zannetmiyorum sürüş dinamikleri direksiyon hissi ve yalıtım olarak 8.5 golf 6 nın üzerinde gibi geldi bana, dikiz aynası görüş açısı ilk binişimde bana da 6 ya göre dar gelmişti ama zaman geçtikçe herhangi bir eksiklik çekmedim alacağınız aracın kullanım amacını ve değiştirmek istemenizin sebebine göre yenileyebilirsiniz bizim ailemizin golf 6 sı vardı 14 senedir ona biniyorduk ikinci bir araç olarak farklı seçenekler düşündük fakat genelde ben (yaşım genç, bagajla yükseklikle işim yok) kullanacağım için B segment suvcuklardan birini almak yerine C segment hatchback tercih ettikBenim araç manuel 2012 172bin km de 10 senedir bizde 130 bin km yaptik. Dün akşam şu soru olustu bende burada dolanirken 3-5 sene daha bu golfu kullanmayı düşünüyorum. Majör birsey olmazsa. Bu 3-5 sene içinde baski balata zincir ve bileşenleri gibi bir değişim surecide gundeme gelir yetkili serviste yaptırırım. Ama bunun yerine araci satip 2025 manuel golf 8 alıp 3- 5 seneyi onunlami geçirsem dusuncesi olustu. Dsg altetnator vb sorunlarla uğraşmak istemediğimden. Ama buda pek mümkün olmayacak. Yada risk alip etsi life gundeme alacagiz dsg liSamimiyetiniz icin teşekkürler dusuncem sekillenince muhtemelen sizide rahatsızlik vermeyecekse sorularım olacaktır. İlk soru olarak 14 sene sonra sizce golf8 etsi aracinizin malzemeleri suanki golf 6 kadar iyi durum da olurmu
![]()
evet ben sonradan farkettim 3 tane yetkili servisten aldim kullanmadım evde duruyor. Parca üretimden kalkmis. Orta konsolda da cok hafiften var değiştirmedim 5000 tl civari fiyati yetkili servis. Kompozit petro kimya malzeme reaksiyona girmiş durmuyor . Tavan döşeme sarkması oldu buda kronik . 60 binde rolantide ses yapmaya başladı debriyaja basinca ses kesiliyor doğuştan formen kullan bir şey yapmaz bilya sorunu ses harici değişmekte yine yapacak baski balatada değişirim dedi 172 binde kullandim baski balatada kötü durumda değil o şekilde kullandim. Bu konuda kronik.Kronik kapı kol tutamaçlarının ve vites çerçevesinin güneşte eriyip soyulması dışında malzemelerinde hiç bir deformasyon olmadı halen taş gibi araba 2011 model sıfır aldığımızdan beri bizde motor şanzıman(manuel) bakımından hiç bir sorun yaşatmadı ama yeni aldığımız 2025 modelin 14 seneyi sıfır problem yaşatarak geçireceğini zannetmiyorum sürüş dinamikleri direksiyon hissi ve yalıtım olarak 8.5 golf 6 nın üzerinde gibi geldi bana, dikiz aynası görüş açısı ilk binişimde bana da 6 ya göre dar gelmişti ama zaman geçtikçe herhangi bir eksiklik çekmedim alacağınız aracın kullanım amacını ve değiştirmek istemenizin sebebine göre yenileyebilirsiniz bizim ailemizin golf 6 sı vardı 14 senedir ona biniyorduk ikinci bir araç olarak farklı seçenekler düşündük fakat genelde ben (yaşım genç, bagajla yükseklikle işim yok) kullanacağım için B segment suvcuklardan birini almak yerine C segment hatchback tercih ettik
116 lık 1.5 eTSİ çok çok iyi yürüyor hatta haddinden fazla yürüyor desem abartmış olmam. Bir önceki aracım 1.0 eTSİ idi, 116 lık 1.5’in onunla uzaktan yakından alakası yok.Aynı tereddütten sonra kısmetse yarın 2013 1.6 TDI MidlinePlus 178.000 km de satıyorum.
Aracın iç malzeme kalitesi hala ilk günkü gibi 13 yaşında olmasına rağmen.
1.5 eTSI sahipleri bize gaz verin de aranıza katılalım
İçi güzel iyi demenizi bekliyoruz![]()
116 lık 1.5 eTSİ çok çok iyi yürüyor hatta haddinden fazla yürüyor desem abartmış olmam. Bir önceki aracım 1.0 eTSİ idi, 116 lık 1.5’in onunla uzaktan yakından alakası yok.
Alt devirleri çok dolu, ivmelenmesi ve son hızı inanılmaz. Yanlışlıkla 116 yerine 150 lik mi verdiler diye kendime soruyorum. Emin değilim ama sanki 116 lığın DSG yazılımı da farklı. Dördüncü vitese kadar 3000 devire varmadan bir üst vitese geçmiyor bu sebeple de motor kasayı çok rahat taşıyor. İç mekan önceki kasalar gibi kalabalık değil, yalıtım çok iyi. Bunlar iyi tarafları. Sevmediğim yönü ise çok fazla dijital konfor ve güvenlik elemanına sahip olması.
Kapı tutamaçlarini tanesi 200 tlye gelecek şekilde temudan temin etmiştim ben çok güzel oldu montajı da çok basit kendiniz uygulayabilirsiniz orta konsoldaki parça da yurtdışından yan sanayi 2 bine falan geliyor ama orijinal gibi duruyor yakın zamanda onu da değiştirmeyi düşünüyorum tavan döşemesi bizim araçta da sarkmıştı onu unutmuşum rölantide ses ve titreşim konusunda golf 6 dan hiç şikayetçi değildim ama mk8.5 tan sonra ona binince ilk kırmızı ışıkta titreşimi fark ettim rölantide 8.5 ile beklerken en ufak bir titreşim hissetmiyorum kendimi titreşim hissetmeye odaklasam bile hissedilmiyor onun dışında kabine aldığı ses bariz mk6 ya göre daha düşük bir yandan 1.4 tsi ın kalkışlarda gaz verirken gelen karakteristik hırıltısını özlüyorum çok tatlı geliyordu bana o ses bi de o dönem üretilen vw lerdeki amortisör sesine de hastayım Pıssss pıssss harika bir ses çıkıyor 14 senelik araba olmasına ragmen çok hoşuma gidiyor 8.5 un süspansiyon konforu da iyi ama o konuda kıyaslama yapabilecek yetkinlikte hissetmiyorum kendimi 10 senedir kullandığınız araç bir değişiklik istiyorsanız 8.5 life düşünebilirsiniz bence bu piyasada alınabilecek en mantıklı araçlardan ah şu alternatör korkusu olmasa da keyfini sürsek 2011 de aldığımız golf6 şu ana kadar hic bir sorun çıkartmadı ama sene 2039 olduğunda (14 sene sonra) 2025 golfün alternatörü kesin patlar gibime geliyorevet ben sonradan farkettim 3 tane yetkili servisten aldim kullanmadım evde duruyor. Parca üretimden kalkmis. Orta konsolda da cok hafiften var değiştirmedim 5000 tl civari fiyati yetkili servis. Kompozit petro kimya malzeme reaksiyona girmiş durmuyor . Tavan döşeme sarkması oldu buda kronik . 60 binde rolantide ses yapmaya başladı debriyaja basinca ses kesiliyor doğuştan formen kullan bir şey yapmaz bilya sorunu ses harici değişmekte yine yapacak baski balatada değişirim dedi 172 binde kullandim baski balatada kötü durumda değil o şekilde kullandim. Bu konuda kronik.
116 lık 1.5 eTSİ çok çok iyi yürüyor hatta haddinden fazla yürüyor desem abartmış olmam. Bir önceki aracım 1.0 eTSİ idi, 116 lık 1.5’in onunla uzaktan yakından alakası yok.
Alt devirleri çok dolu, ivmelenmesi ve son hızı inanılmaz. Yanlışlıkla 116 yerine 150 lik mi verdiler diye kendime soruyorum. Emin değilim ama sanki 116 lığın DSG yazılımı da farklı. Dördüncü vitese kadar 3000 devire varmadan bir üst vitese geçmiyor bu sebeple de motor kasayı çok rahat taşıyor. İç mekan önceki kasalar gibi kalabalık değil, yalıtım çok iyi. Bunlar iyi tarafları. Sevmediğim yönü ise çok fazla dijital konfor ve güvenlik elemanına sahip olması.
Arac fena degil ama ic aydinlatmalari hala sari ampul
Evet üretimden kalkti dediğinde servis temudan 8 adet aldim eskileri ayirdim .3 orjinal daha sıfır duruyor. Temu dan aldigim 4 adet 1 senedir araçta sorun olmadi hatta metal tutma tırnaklarını bile takmadım. Diğer 4 u 2011 model golf 6 si olan arkadaşa verdim. Piss sesi evet kasislerden geçerken var . Ben memnunum araçtan yıla bagli doğal yaslanmalardan ötürü değiştirmeye degermi değmezmi bunu netlestirdikten sonra. Sorun olma ihtimalini azaltmak adina değişim yaparken daha sorunluyu alma gibi bir duruma düşmek üzücü olurKapı tutamaçlarini tanesi 200 tlye gelecek şekilde temudan temin etmiştim ben çok güzel oldu montajı da çok basit kendiniz uygulayabilirsiniz orta konsoldaki parça da yurtdışından yan sanayi 2 bine falan geliyor ama orijinal gibi duruyor yakın zamanda onu da değiştirmeyi düşünüyorum tavan döşemesi bizim araçta da sarkmıştı onu unutmuşum rölantide ses ve titreşim konusunda golf 6 dan hiç şikayetçi değildim ama mk8.5 tan sonra ona binince ilk kırmızı ışıkta titreşimi fark ettim rölantide 8.5 ile beklerken en ufak bir titreşim hissetmiyorum kendimi titreşim hissetmeye odaklasam bile hissedilmiyor onun dışında kabine aldığı ses bariz mk6 ya göre daha düşük bir yandan 1.4 tsi ın kalkışlarda gaz verirken gelen karakteristik hırıltısını özlüyorum çok tatlı geliyordu bana o ses bi de o dönem üretilen vw lerdeki amortisör sesine de hastayım Pıssss pıssss harika bir ses çıkıyor 14 senelik araba olmasına ragmen çok hoşuma gidiyor 8.5 un süspansiyon konforu da iyi ama o konuda kıyaslama yapabilecek yetkinlikte hissetmiyorum kendimi 10 senedir kullandığınız araç bir değişiklik istiyorsanız 8.5 life düşünebilirsiniz bence bu piyasada alınabilecek en mantıklı araçlardan ah şu alternatör korkusu olmasa da keyfini sürsek 2011 de aldığımız golf6 şu ana kadar hic bir sorun çıkartmadı ama sene 2039 olduğunda (14 sene sonra) 2025 golfün alternatörü kesin patlar gibime geliyor
Sayin calik golf oyle bir araç ki ikinci eli sıfırından kıymetli . sifir fiyati ikinci elde ilk yirmiye zor girebiliyorİkinci ellerde 2200 yazanlar bile var.
İlanlar tam saçmalık. Çoğu satmak istemiyor bence. Satmak isteyenler de her gün yükseltip düşürterek oynuyorlar.
Sabırla iyi tutmuşsunuz bu verileri, tebrik ederim.Konudan bağımsız ama dolayı yoldan golf 6 tsi manuel . Tsi yakıt tüketimi merak konusu olan varsa diye paylasiyorum. Elbette kullanım şeklinize ,rotaniza , yol eğimine, trafik durumuna, araç yüküne ,hava durumuna vb etkilerle degiskenlik gösterir bizim şartlara göre yaklaşık son 9 sene verisi olarak 115 bin km 6.76 lt / 100 km de oldu