Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Benim araç manuel 2012 172bin km de 10 senedir bizde 130 bin km yaptik. Dün akşam şu soru olustu bende burada dolanirken 3-5 sene daha bu golfu kullanmayı düşünüyorum. Majör birsey olmazsa. Bu 3-5 sene içinde baski balata zincir ve bileşenleri gibi bir değişim surecide gundeme gelir yetkili serviste yaptırırım. Ama bunun yerine araci satip 2025 manuel golf 8 alıp 3- 5 seneyi onunlami geçirsem dusuncesi olustu. Dsg altetnator vb sorunlarla uğraşmak istemediğimden. Ama buda pek mümkün olmayacak. Yada risk alip etsi life gundeme alacagiz dsg li :) Samimiyetiniz icin teşekkürler dusuncem sekillenince muhtemelen sizide rahatsızlik vermeyecekse sorularım olacaktır. İlk soru olarak 14 sene sonra sizce golf8 etsi aracinizin malzemeleri suanki golf 6 kadar iyi durum da olurmu :)
Kronik kapı kol tutamaçlarının ve vites çerçevesinin güneşte eriyip soyulması dışında malzemelerinde hiç bir deformasyon olmadı halen taş gibi araba 2011 model sıfır aldığımızdan beri bizde motor şanzıman(manuel) bakımından hiç bir sorun yaşatmadı ama yeni aldığımız 2025 modelin 14 seneyi sıfır problem yaşatarak geçireceğini zannetmiyorum sürüş dinamikleri direksiyon hissi ve yalıtım olarak 8.5 golf 6 nın üzerinde gibi geldi bana, dikiz aynası görüş açısı ilk binişimde bana da 6 ya göre dar gelmişti ama zaman geçtikçe herhangi bir eksiklik çekmedim alacağınız aracın kullanım amacını ve değiştirmek istemenizin sebebine göre yenileyebilirsiniz bizim ailemizin golf 6 sı vardı 14 senedir ona biniyorduk ikinci bir araç olarak farklı seçenekler düşündük fakat genelde ben (yaşım genç, bagajla yükseklikle işim yok) kullanacağım için B segment suvcuklardan birini almak yerine C segment hatchback tercih ettik
 
Kronik kapı kol tutamaçlarının ve vites çerçevesinin güneşte eriyip soyulması dışında malzemelerinde hiç bir deformasyon olmadı halen taş gibi araba 2011 model sıfır aldığımızdan beri bizde motor şanzıman(manuel) bakımından hiç bir sorun yaşatmadı ama yeni aldığımız 2025 modelin 14 seneyi sıfır problem yaşatarak geçireceğini zannetmiyorum sürüş dinamikleri direksiyon hissi ve yalıtım olarak 8.5 golf 6 nın üzerinde gibi geldi bana, dikiz aynası görüş açısı ilk binişimde bana da 6 ya göre dar gelmişti ama zaman geçtikçe herhangi bir eksiklik çekmedim alacağınız aracın kullanım amacını ve değiştirmek istemenizin sebebine göre yenileyebilirsiniz bizim ailemizin golf 6 sı vardı 14 senedir ona biniyorduk ikinci bir araç olarak farklı seçenekler düşündük fakat genelde ben (yaşım genç, bagajla yükseklikle işim yok) kullanacağım için B segment suvcuklardan birini almak yerine C segment hatchback tercih ettik
evet ben sonradan farkettim 3 tane yetkili servisten aldim kullanmadım evde duruyor. Parca üretimden kalkmis. Orta konsolda da cok hafiften var değiştirmedim 5000 tl civari fiyati yetkili servis. Kompozit petro kimya malzeme reaksiyona girmiş durmuyor . Tavan döşeme sarkması oldu buda kronik . 60 binde rolantide ses yapmaya başladı debriyaja basinca ses kesiliyor doğuştan formen kullan bir şey yapmaz bilya sorunu ses harici değişmekte yine yapacak baski balatada değişirim dedi 172 binde kullandim baski balatada kötü durumda değil o şekilde kullandim. Bu konuda kronik.
 
Otomotiv endüstrisi bir şekilde baskilaniyor dayak yiyor. Günümüz hayatında bireyler için hayatına konfor katan yüksek muhendislik ürünleri ama rekabetin çok fazla olmasi isi yapma daha iyi konumunda .Satis sonrasi hizmetle para kazanılan bir alan. Kalite ömür planlı eskitme vb. seyler kaçınılmaz . Alacağımız araç artık 5 yıl içinde degistir yenile gibi olacak . Benim şu an sadece fikir 5 sene daha bu golfe 4000 bin 5000 bin usd bir masrafla binerim( motor hariç). Yada bu 5 seneyi alıştığımız kıvamda sıfır bir araçla geçirmek. Suv 5 sene sonra olabilir şu an için c segment hb yeterli. Otomotiv endüstrisi geçiş sürecinde neye evrilecek onu görmek istiyorum. Elektrikli ,hibrit. Benzin uretimi duracak modeller olacak oluyor.
 
Aynı tereddütten sonra kısmetse yarın 2013 1.6 TDI MidlinePlus 178.000 km de satıyorum.

Aracın iç malzeme kalitesi hala ilk günkü gibi 13 yaşında olmasına rağmen.

1.5 eTSI sahipleri bize gaz verin de aranıza katılalım :)

İçi güzel iyi demenizi bekliyoruz :)
116 lık 1.5 eTSİ çok çok iyi yürüyor hatta haddinden fazla yürüyor desem abartmış olmam. Bir önceki aracım 1.0 eTSİ idi, 116 lık 1.5’in onunla uzaktan yakından alakası yok.
Alt devirleri çok dolu, ivmelenmesi ve son hızı inanılmaz. Yanlışlıkla 116 yerine 150 lik mi verdiler diye kendime soruyorum😊. Emin değilim ama sanki 116 lığın DSG yazılımı da farklı. Dördüncü vitese kadar 3000 devire varmadan bir üst vitese geçmiyor bu sebeple de motor kasayı çok rahat taşıyor. İç mekan önceki kasalar gibi kalabalık değil, yalıtım çok iyi. Bunlar iyi tarafları. Sevmediğim yönü ise çok fazla dijital konfor ve güvenlik elemanına sahip olması.
 
Son düzenleme:
Ben aracin dis kozmetigine çok düşkün biri değilim ama aracla a noktasından b noktasına konforla güven hissi keyifle gidip gelmek golf 6 bunu sagladi . 10 sene once Ehliyeti aldim 28 yaşında şubatta mart basinda da golfu aldim . Istanbulda manuelle öğrendim. Eşimde öğrendi. Marmaris Datça yazın tatiller. Son dönemler ayvalik . Onun harici istanbulda kullanıldı. Sabah akşam marti illa bir şekilde izini bırakıyor çarpan dokunan vurup giden oluyor yada biz hata yapiyoruz dışarıda sokakta olan birsey. Benim endişelerim yeni araçlarda artan elektronik bileşenler. Hem ekonomi hem elektronikte uzun ömür dayaniklilik ayni anda olmaz .
 
116 lık 1.5 eTSİ çok çok iyi yürüyor hatta haddinden fazla yürüyor desem abartmış olmam. Bir önceki aracım 1.0 eTSİ idi, 116 lık 1.5’in onunla uzaktan yakından alakası yok.
Alt devirleri çok dolu, ivmelenmesi ve son hızı inanılmaz. Yanlışlıkla 116 yerine 150 lik mi verdiler diye kendime soruyorum😊. Emin değilim ama sanki 116 lığın DSG yazılımı da farklı. Dördüncü vitese kadar 3000 devire varmadan bir üst vitese geçmiyor bu sebeple de motor kasayı çok rahat taşıyor. İç mekan önceki kasalar gibi kalabalık değil, yalıtım çok iyi. Bunlar iyi tarafları. Sevmediğim yönü ise çok fazla dijital konfor ve güvenlik elemanına sahip olması.

İnanılmaz son hız mı :LOL: Hocam bir önceki aracınızda da bu araçta da 215 limitör değil mi ? Bence bu aracınızı eskisine nazaran daha çok sevdiniz
 
nissan bayiilerinde kampanyali xtrail platinum bulamadim( bulan varsa haber edebilir)

Xtrail Platinum premium icin 3,4-3,5m gibi fiyatlar isteniyor.
Arac fena degil ama ic aydinlatmalari hala sari ampul 🤦‍♂️

Qashai platinum premium 4x4 2,75 dedi.
ilgilendigim bi arac olmadigi icin cok sallamadim.
 
evet ben sonradan farkettim 3 tane yetkili servisten aldim kullanmadım evde duruyor. Parca üretimden kalkmis. Orta konsolda da cok hafiften var değiştirmedim 5000 tl civari fiyati yetkili servis. Kompozit petro kimya malzeme reaksiyona girmiş durmuyor . Tavan döşeme sarkması oldu buda kronik . 60 binde rolantide ses yapmaya başladı debriyaja basinca ses kesiliyor doğuştan formen kullan bir şey yapmaz bilya sorunu ses harici değişmekte yine yapacak baski balatada değişirim dedi 172 binde kullandim baski balatada kötü durumda değil o şekilde kullandim. Bu konuda kronik.
Kapı tutamaçlarini tanesi 200 tlye gelecek şekilde temudan temin etmiştim ben çok güzel oldu montajı da çok basit kendiniz uygulayabilirsiniz orta konsoldaki parça da yurtdışından yan sanayi 2 bine falan geliyor ama orijinal gibi duruyor yakın zamanda onu da değiştirmeyi düşünüyorum tavan döşemesi bizim araçta da sarkmıştı onu unutmuşum rölantide ses ve titreşim konusunda golf 6 dan hiç şikayetçi değildim ama mk8.5 tan sonra ona binince ilk kırmızı ışıkta titreşimi fark ettim rölantide 8.5 ile beklerken en ufak bir titreşim hissetmiyorum kendimi titreşim hissetmeye odaklasam bile hissedilmiyor onun dışında kabine aldığı ses bariz mk6 ya göre daha düşük bir yandan 1.4 tsi ın kalkışlarda gaz verirken gelen karakteristik hırıltısını özlüyorum çok tatlı geliyordu bana o ses bi de o dönem üretilen vw lerdeki amortisör sesine de hastayım Pıssss pıssss harika bir ses çıkıyor 14 senelik araba olmasına ragmen çok hoşuma gidiyor 8.5 un süspansiyon konforu da iyi ama o konuda kıyaslama yapabilecek yetkinlikte hissetmiyorum kendimi 10 senedir kullandığınız araç bir değişiklik istiyorsanız 8.5 life düşünebilirsiniz bence bu piyasada alınabilecek en mantıklı araçlardan ah şu alternatör korkusu olmasa da keyfini sürsek 2011 de aldığımız golf6 şu ana kadar hic bir sorun çıkartmadı ama sene 2039 olduğunda (14 sene sonra) 2025 golfün alternatörü kesin patlar gibime geliyor
 
116 lık 1.5 eTSİ çok çok iyi yürüyor hatta haddinden fazla yürüyor desem abartmış olmam. Bir önceki aracım 1.0 eTSİ idi, 116 lık 1.5’in onunla uzaktan yakından alakası yok.
Alt devirleri çok dolu, ivmelenmesi ve son hızı inanılmaz. Yanlışlıkla 116 yerine 150 lik mi verdiler diye kendime soruyorum😊. Emin değilim ama sanki 116 lığın DSG yazılımı da farklı. Dördüncü vitese kadar 3000 devire varmadan bir üst vitese geçmiyor bu sebeple de motor kasayı çok rahat taşıyor. İç mekan önceki kasalar gibi kalabalık değil, yalıtım çok iyi. Bunlar iyi tarafları. Sevmediğim yönü ise çok fazla dijital konfor ve güvenlik elemanına sahip olması.

:))) yotube da birisi izmit ten mi ne alıp uzun yola İzmir/Ankara ya gidiş videosu çekmiş idi. Orada da iyi hızlanıyor ve son sürati iyi.

Sürüş konforu ve yol tutuş yalıtım olarak 6-7 lerden birkaç gömlek üstün olduğunu tahmin ediyorum.

İç trim kalitesi her markada düşüyor maalesef.

Güle güle kullanın bence çok iyi araç.
 
Arac fena degil ama ic aydinlatmalari hala sari ampul

Bence böylesi çok daha iyi. Ampuller duylu oldukları için sonrasında istediğim marka ve kalitede hatta renk ve sıcaklıkta led olanlarını alıp kendim takabilir/değiştirebilirim.

Aksi takdirde chip ledleri devre kartı üzerine koyuyorlar bu durumda arıza yada farklı bir durumda komple bütün parçayı sökmek/değiştirmek gerekiyor.

Tabi aracı 3-5 sene kullanıp satacak kişileri bu durum pek ilgilendirmez, ortalama kalitede bir led, 7-10 sene arası sorunsuz çalışması beklenir.
 
Kapı tutamaçlarini tanesi 200 tlye gelecek şekilde temudan temin etmiştim ben çok güzel oldu montajı da çok basit kendiniz uygulayabilirsiniz orta konsoldaki parça da yurtdışından yan sanayi 2 bine falan geliyor ama orijinal gibi duruyor yakın zamanda onu da değiştirmeyi düşünüyorum tavan döşemesi bizim araçta da sarkmıştı onu unutmuşum rölantide ses ve titreşim konusunda golf 6 dan hiç şikayetçi değildim ama mk8.5 tan sonra ona binince ilk kırmızı ışıkta titreşimi fark ettim rölantide 8.5 ile beklerken en ufak bir titreşim hissetmiyorum kendimi titreşim hissetmeye odaklasam bile hissedilmiyor onun dışında kabine aldığı ses bariz mk6 ya göre daha düşük bir yandan 1.4 tsi ın kalkışlarda gaz verirken gelen karakteristik hırıltısını özlüyorum çok tatlı geliyordu bana o ses bi de o dönem üretilen vw lerdeki amortisör sesine de hastayım Pıssss pıssss harika bir ses çıkıyor 14 senelik araba olmasına ragmen çok hoşuma gidiyor 8.5 un süspansiyon konforu da iyi ama o konuda kıyaslama yapabilecek yetkinlikte hissetmiyorum kendimi 10 senedir kullandığınız araç bir değişiklik istiyorsanız 8.5 life düşünebilirsiniz bence bu piyasada alınabilecek en mantıklı araçlardan ah şu alternatör korkusu olmasa da keyfini sürsek 2011 de aldığımız golf6 şu ana kadar hic bir sorun çıkartmadı ama sene 2039 olduğunda (14 sene sonra) 2025 golfün alternatörü kesin patlar gibime geliyor
Evet üretimden kalkti dediğinde servis temudan 8 adet aldim eskileri ayirdim .3 orjinal daha sıfır duruyor. Temu dan aldigim 4 adet 1 senedir araçta sorun olmadi hatta metal tutma tırnaklarını bile takmadım. Diğer 4 u 2011 model golf 6 si olan arkadaşa verdim. Piss sesi evet kasislerden geçerken var . Ben memnunum araçtan yıla bagli doğal yaslanmalardan ötürü değiştirmeye degermi değmezmi bunu netlestirdikten sonra. Sorun olma ihtimalini azaltmak adina değişim yaparken daha sorunluyu alma gibi bir duruma düşmek üzücü olur:) bugün kısa bir süre ile üstün körü gördüğüm kadarı ile 14 senelik golf 6 gibi olmaz golf 8 in bazi parcalari:)
 
İkinci ellerde 2200 yazanlar bile var.

İlanlar tam saçmalık. Çoğu satmak istemiyor bence. Satmak isteyenler de her gün yükseltip düşürterek oynuyorlar.
Sayin calik golf oyle bir araç ki ikinci eli sıfırından kıymetli . sifir fiyati ikinci elde ilk yirmiye zor girebiliyor :) araçlara bende baktım sizler yazınca sunroof u ayrı tutarsak muhtemelen liste fiyatına bakıp fiyat yazanlar vardır. Sifirina 2088 denildiğini farkında olmadan
 
Konudan bağımsız ama dolayı yoldan golf 6 tsi manuel . Tsi yakıt tüketimi merak konusu olan varsa diye paylasiyorum. Elbette kullanım şeklinize ,rotaniza , yol eğimine, trafik durumuna, araç yüküne ,hava durumuna vb etkilerle degiskenlik gösterir bizim şartlara göre yaklaşık son 9 sene verisi olarak 115 bin km 6.76 lt / 100 km de oldu
 

Ekli dosyalar

  • 1000169311.jpg
    1000169311.jpg
    42.1 KB · Görüntüleme: 24
  • 1000169310.jpg
    1000169310.jpg
    43.9 KB · Görüntüleme: 24

Konudan bağımsız ama dolayı yoldan golf 6 tsi manuel . Tsi yakıt tüketimi merak konusu olan varsa diye paylasiyorum. Elbette kullanım şeklinize ,rotaniza , yol eğimine, trafik durumuna, araç yüküne ,hava durumuna vb etkilerle degiskenlik gösterir bizim şartlara göre yaklaşık son 9 sene verisi olarak 115 bin km 6.76 lt / 100 km de oldu
Sabırla iyi tutmuşsunuz bu verileri, tebrik ederim.
 

Geri
Üst