Golf 7'nin Yeni Astra'yla karşılaştırması


@ahmet3976

arka kol dayama pek önemli değil de (biz stilo'da hiç kullanmamıştık) ancak arka üfleçler çok önemli. stilo'da arka da ön de üfür üfürdü çok rahat etmişler di ki golf'e arkada fazla olarak 2 tane birden üfleç koymuşlar. arkadaşımın civic'i var. öndekiler donuyor, arkadakiler pişiyor. astra baz donanıma fazlalıklar koymalarının sebebi de golf'e göre göz doldurup daha fazla satış şansını arttırmak. az satan araçların hepsine böyle yaparlar. stilo da böyle donanım zenginiydi. ama artık zengin donanımdan çok temiz-konforlu sürüş ve sorunsuzluk var gözümde. bu sebeple full leon vs.. almaktansa baz da olsa golf comfort'u tercih ettim.

 

@ahmet3976

arka kol dayama pek önemli değil de (biz stilo'da hiç kullanmamıştık) ancak arka üfleçler çok önemli. stilo'da arka da ön de üfür üfürdü çok rahat etmişler di ki golf'e arkada fazla olarak 2 tane birden üfleç koymuşlar. arkadaşımın civic'i var. öndekiler donuyor, arkadakiler pişiyor. astra baz donanıma fazlalıklar koymalarının sebebi de golf'e göre göz doldurup daha fazla satış şansını arttırmak. az satan araçların hepsine böyle yaparlar. stilo da böyle donanım zenginiydi. ama artık zengin donanımdan çok temiz-konforlu sürüş ve sorunsuzluk var gözümde. bu sebeple full leon vs.. almaktansa baz da olsa golf comfort'u tercih ettim.
Hocam arka kol dayamanın bir güzel yanı da bagaja erişim. Uzun yolda hayat kurtarıyor ;)

 
@ahmet3976

arka kol dayama pek önemli değil de (biz stilo'da hiç kullanmamıştık) ancak arka üfleçler çok önemli. stilo'da arka da ön de üfür üfürdü çok rahat etmişler di ki golf'e arkada fazla olarak 2 tane birden üfleç koymuşlar. arkadaşımın civic'i var. öndekiler donuyor, arkadakiler pişiyor. astra baz donanıma fazlalıklar koymalarının sebebi de golf'e göre göz doldurup daha fazla satış şansını arttırmak. az satan araçların hepsine böyle yaparlar. stilo da böyle donanım zenginiydi. ama artık zengin donanımdan çok temiz-konforlu sürüş ve sorunsuzluk var gözümde. bu sebeple full leon vs.. almaktansa baz da olsa golf comfort'u tercih ettim.
Stilo bizdede vardı arkada 2 kişi Seyehat ederken kol dayama iyi oluyordu.Arka havalandırma arkadaşımda 2015 corolla var ondada yok hatta avensiste bile yok çok garip bundan kısmaları.

 
@yusuf

herkes öyle düşünüyor da geçen bir yerde okudum, o deliğin asıl amacı kayak takımı koymakmış.

 
@yusuf

herkes öyle düşünüyor da geçen bir yerde okudum, o deliğin asıl amacı kayak takımı koymakmış.
Tek koltuğu yatırsın oraya sokana kadar :D  Ben o amaç ile hiç kullanmayacağım herhalde.

Bir de eğer öyle olsa içerden neden açılabiliyor. Bence asıl amacı o değildir. 

 
astra'yı bence çekici kılan en önemli özelliği bu sınıfta pek sumulmayan ön koltuk havalandırma ve arka koltuk ısıtmaları. bu donanım benim kararımı direkt etkilerdi. 

 
Gecen cumartesi bende Opel bayii ne gidip yeni astrayi kısaca inceledim.

Dış görünüş çok radikal, bu zevk meselesi bu nedenle çok yorum yapmaya gerek yok, biraz klasik çizgiler ile seviyorsanız golf, hareketli ve dinamik bir görüntü icin astra güzel ama ben ikisinin ortasını isterim. Belki de golfe cok gözüm alıştı.

İc mekan malzeme kalitesi olarak golften Bi tık geri de, ayrıca vites önünde ne olduğunu tam anlayamadığım birşey var, ne açılıyor ne iyi bir işlevi var.

Torpido ve kapı cepleri bildiginiz dandik plastik, koltuk döşemeleri full paket olmasına rağmen kötü ve can tavan da yok diye karanlık. Sende hemen Can tavana alıştın demeyin, bizim Polo ve diğer golfte Can tavan yok. Ortadaki 7 inç ekran hoşuma gitti, fonksiyonel ve net. Göstergeler okunaklı ve onları da beğendim, elektromekanik el freni ufak ışığı gündüz zor anlaşılıyor. Test sırasında otomatik indiğini söyledi ama geç indi, arac biraz zorlanıp birden bıraktı.

Süspansiyon sistemi 17 jant etkisi de vardır ama golfün gerisinde. Yalıtım olarak başarılı, arac dizel ve soguk motor olmasına rağmen fazla motor sesi de almıyordu.

Arka havalandırma kanalı ve kol dayama yok. Bagajı acınca stepne üzerinde ince Bi karton gibi bişe var, burada yine golf neden daha kalite olduğunu gösteriyor.

Yazı biraz karışık oldu , kusura bakmayın, aklıma geldikçe yine eklerim. [emoji5][emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
golfü almadan önce bi çok c sınıfı test etmeye çalıştım.

leon, astra (yeni ), auris, focus, i30 ... hatchback alacaktım zaten o sebeple hep bunları test ettim.

bikaçtanede  sedan japon.. bunların arasında civic, coralla ..

hepsi için bişeyler söyleyebilirim , genel olarak Japonların aktarma organaları muhteşem... bu hisse en yakın Avrupalı vw'de.... aktarma organları çok iyi vw'nin...

astra için söyleyeceklerim ise, aracın fazla büyük olmayan dışardan derli toplu görünüşünü çok beğendim. led farlar (artık xenon'u tercih ederim) ve stoplar çok iyiydi. çorluya gelen ilk aracın belkide ilk testlerinden birine ben çıktım. yolda test edildiğini farkedince , bayiye kadar takip ettim ve müşteri inince olarak ben çıktım.

dizelin 136 bg 320 tork olayını mutlaka test etmem gerek diye düşündüm. çünkü kağıt üzerinde oldukça etkileyici bi değerdi bu. hele bide aracın hafiflediğni falan duyunca belki listeye alırım diye düşündüm.

ilk bakışta eski tuş kalabalığı bulunmayan kokpiti çok etkileyici bulmadım. yani öyle bakakaldım diyemem. aklımda kalan sadece ortadaki ekran..

çıktık yola, arabanın dizel olmasında da hevesle altından fırlayacağını falan düşündüm (2005 model 1.5 cdrı bile jet gibiydi) ama nerdee... araç hala hantal geldi bana , nerede 136 beygir ? nerede 320 !!!! tork.... tamam araç gidiyor ama , anca gidiyor. bunu altında bi dizel motor daha var .. onu hiç götürmez gibime geliyor. bikaç viraj denemesi falan yaptım, yani viraja hızlı girdim, yol tutuşu gerçekten iyiydi. tabi biz wrc pilotu değiliz ama virajdaki karakteri gerçekten iyi.. bide civic sedan viraj konusunda aklımda kalan.... vites geçişi bi dsg havasında değil.. ama iş görüyor. dsg'den sonra geri kalanlar hep yavan tat veriyor nedense.. belki ilk kullandığım dsg olduğundadır.. o sebeple opelin aktarım konusunda bi vw olamayacağını düşünüyorum. o kadar beygiri ve torku arabanın neresi iç ediyor bilmiyorum ama yok işte... 1200 kilo getz'i 82 beygirlik crdı uçuruyodu..

, e zaten ayrıca astra bi tsı kadar yakacaksa neden tsı yerine bu dizeli alayımki diye düşündüm. bi önceki kasa astradan bi çok arkadaşımda var , onlarda yakıttan şikayetçi..buda öyledir diye düşündüm  o ara..

ama ilk test ettiğim araç 1.2 tsı dsg'li leon idi.... bu araç 105 bg ve sadece 175 tork ile ve dsg'si, ayrıca test ettğim ilk c sınıfı araç olduğundan beni öyle etkilediki.... dedimki işte bu.....ondan sonra test ettiğim hiç bi araç bana vay be dedirttirmedi... ya leon yada golf alacaktım artık.. tabi leonun da eksi yönleri oldukça fazla. bi kere süratte yüzdüğünü fark ettim ve kararımı etkiledi.. hızlı girdiğim virajda arkasını saldı. ve esp devreye girdi.. bu beni ziyadesiyle üzdü.. tabi bunda 205 ve 16" lastiklerin ve torsiyonun büyük rolü vardır ama FR'ın da böyle olduğunu bikaç yerden duyunca kafamı golf'e çevirdim.

ve 1.4 tsı manuel highline golfümü aldım... çok deli kullanmam ama golf'ün  yolunu şaşırtamadım daha.. yol tutuşu oldukça iyi....ataklık ve yürüme konusunda bence 136 bg 320 torklu astradan iyi...

 
Golf 8; stoplar ve farlar hafif inceltilecek,motor bölümü(kaput) 20cm daha uzayacak,şanzıman 10 ileri olacak ve daha dayanıklı olacak.bagaj bölümü aynişekilde en ve boy 8/10cm büyüyecek ve işte kral. motorlar 1.0 tsi 125hp   1.2tsi 150hp  1.4 tsi  160/180hp  1,5tdi 130hp ve 150hp diğer iyileştirmeleri ekleriz :mad:   vw'nin altın çocuğu GOLF

 
Golf 8; stoplar ve farlar hafif inceltilecek,motor bölümü(kaput) 20cm daha uzayacak,şanzıman 10 ileri olacak ve daha dayanıklı olacak.bagaj bölümü aynişekilde en ve boy 8/10cm büyüyecek ve işte kral. motorlar 1.0 tsi 125hp   1.2tsi 150hp  1.4 tsi  160/180hp  1,5tdi 130hp ve 150hp diğer iyileştirmeleri ekleriz :mad:   vw'nin altın çocuğu GOLF
Bu motorlar ve 10 ileri dsg Mk10da anca gelir bence ülkemize :D Daha app connect bile düzgün gelmiyor

 
@silvershadowdegerli murat hocam size katılıyorum hakikaten her ilk bakışımda 2 kez düşünüyorum neydi diye soruyorum kendime

 


Geri
Üst Alt