1.0 tsi mi 1.4 tsi mi ?



Highline highline dır. Bu da bütçe meselesidir. Eğer ki 0 almayı düşünüyorsanız, 2. El temiz kullanılmış, yorulmamış bir golf bulursanız fikrinizi değiştirirsiniz. 1.0 - 1.4 ve hatta 1.2 konusunda ise kendimde 1.4 var gayet memnunum, 1.2 olan arkadaşımın aracini da kullandim gayet başarılıydı çekişi kesinlikle üzmez. Yol tutuşu fark eder bariz şekilde.

 
yol tutuşu bağımsız süspansiyon deyip geçmeyin 1.4 tsi ve 2.0 tdi da var diye biliyorum ve bi kere lazım oldu bir anlık dalgınlık o geyik testi moose testi vs neyse onun gibi bi olay zorunlu bi hareket yaptım arabanın burnu önü yolun dışına baktı geri toparladım bi sağ bi sol bi sağ bi sol lastik sesi film sahnelerindeki gibi ve yokuş aşağı yapmama rağmen takla atabilirdim gayri ihtiyari fren bile yaptım panikle ve o bikere beni ve arabamı kazadan kurtardı araba çol güzel toparladı kalp krizi geçiriyorum sandım her neyse çok uzattım ayağınız her zaman yere sağlam basmalı 

 
1,2 confortline cam tavanlı araç sahibiyim . Alırken özellikle istediğim cam tavan ve beyaz renkti . Satıcı arkadaşa danıştığımda 1,2 110 beygir ile 1,4 125 beygir in arasında çok bir fark yok dedi ama vergi sisteminde en az 500-600 tl fark eder dedi yıllık. Arabanın çekişi  çok iyi hiç bir sıkıntı yok ama benimde kafamda belkide yanlış bir düşünce golf olsun da ne olursa olsun diye düşünüyordum. Ama şimdiki aklım olsa 1,4 tsı highline hatta 150 beygirlik modelinden alırdım . Sonuçta boş araba golf de olsa bir müddet sonra insan sıkılıyor.

 
@sarayutku Abi benim araçta comf.Dsg 1.0 isik gorus Paket var.ben alırken fark ermedimde higlhine ile far stop vs.arasinda cok fark varmi ki merak ediyorum.

 
@fanajal far ve stoplar led diye biliyorum birde gösterde paneli digital diye biliyorum

 
1.0 comf + ışık paketi alın en temizi olur.

 
@yildirimberkay öncelikle tercihiniz hayırlı olsun, öyle yada böyle hepimiz tercihimizden memnunuz ama, işte şu ama var ya çok şeyi değiştiriyor, bütçeniz el veriyor ise 1.4 TSI alın, üstüne Highline alabiliyorsanız ne ala ama olmadı en azından comfort olsun. motorun 1.4 olması özellikle şehir dışında performansı gayet iyi, performanstan kastım sürat değil, yüklü araç dolu bagaj ve klima açıkken gösterdiği performans, 1.0 ve 1.2 şehir içinde efsane olabilir ama bunun şehir dışıda var ve bence 1.4 TSI hem şehir içi hamde şehir dışında gayet düzgün bir araç. Benim aracım 2015 mart çıkışlı manuel 1.4 highline, şehir içi 1 depo ile 700 km gidiyorum, ayağınızın terazisi alışınca yakıtı kontrol edebiliyorsunuz :)  şunu da belirteyim benimde hayalimdi, belki çok daha önce daha düşük donanımına sahip olabilirdim ama önemli olanın içime sinmesi gerektiğini biliyordum.

saygılarımla

 
Merhaba ,forumda ilk mesajım. Golf 1.0 tsi alma arefesindeyim. Bir tek aklıma takılan yüklüyken yokuş performansı. 4 kişi +yüklü bagaj sürekli bir yokuşta beni terletir mi? Ekstra yakıt dert değil.

 
Merhaba ,forumda ilk mesajım. Golf 1.0 tsi alma arefesindeyim. Bir tek aklıma takılan yüklüyken yokuş performansı. 4 kişi +yüklü bagaj sürekli bir yokuşta beni terletir mi? Ekstra yakıt dert değil.
1.4 TSİ 125 bg 200 nw (1400/4000 d/dak)

1.0 TSİ 115 bg 200 nw (2000/3500 d/dak) 

yani söylediğiniz durumda 1.0 TSİ daha fazla yorulup daha fazla yakar. 
 

Bir de 1 silindir eksik ve torsiyon çubuğunuz olacak. 
 

niyet etti iseniz 1.0 da sizi üzmez. Çok araştırma yapıp kafanızı çorba yapmayın derim. Şahşi görüşüm eğer bütçe sorununuz yoksa 1.4 hatta 1.5 almanızdan yana. 

 
  • Beğen
Tepkiler: Sel
Yorumunuz için teşekkür ederim. Yüzde 90 şehir içi ve rampasız yollarda kullanacağım için 1.0 tsi yakın geliyordu ama yılda 2-3 kez de olsa şehirlerarası yokuşlarda ter atmak istemiyorum. Biraz model düşürüp 2. el 1.4 almak daha iyi olacak galiba.

 
Yorumunuz için teşekkür ederim. Yüzde 90 şehir içi ve rampasız yollarda kullanacağım için 1.0 tsi yakın geliyordu ama yılda 2-3 kez de olsa şehirlerarası yokuşlarda ter atmak istemiyorum. Biraz model düşürüp 2. el 1.4 almak daha iyi olacak galiba.
1.0tsi Golf alip ta pisman olan gormedim henuz, hele hele %90 sehir ici kullanilacaksa yeter de artar bile.

 
  • Beğen
Tepkiler: Nfk
Yorumunuz için teşekkür ederim. Yüzde 90 şehir içi ve rampasız yollarda kullanacağım için 1.0 tsi yakın geliyordu ama yılda 2-3 kez de olsa şehirlerarası yokuşlarda ter atmak istemiyorum. Biraz model düşürüp 2. el 1.4 almak daha iyi olacak galiba.
@ahmet306 hocama katılıyorum. %90 şehir içi kullanım için 1.0 mantıklı. İlk yazınızda sürekli uzun yol ve sürekli dolu araç ile kullanım yapacaksınız anladım bende. 
1.0 alıp donanımı da yüksek bir araç almanız 1.4 veya 1.5 boş araç almanızdan daha isabetli bi seçim olacaktır. 

 

Haklısınız . İlk mesajımı tekrar okudum ,öyle anlaşılıyor. 1.0 tsi için tek endişem araç yüklüyken yokuş performansı olduğu için öyle yazmıştım. Örneğin ,4 kişiyle Eskişehir - Antalya yolunu yokuşlarda 80 km/s altına düşmeden tamamlayabileceğimi bilsem 1.0 tsi için tereddütüm kalmayacak.  Senede 2 kez olsa da araçtakilere rezil olmak istemiyorum açıkçası :) o yüzden bazen 1.4 çağırıyor :)

 

Geri
Üst Alt