Triger seti ve devirdaim değişimi sonrası sesli çalışma. Sente ihtimali... (1.2 tsi 90)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Golfcu02
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Bence motor kulakları sağlam çıkacak, sente ayarı hala problemli
 
Senten kaçık hocam başka yerde arama sorunu. Benim poloda da senteyi yapamamışlardı. 1500 devir sabit giderken tekleme, ışıklarda sabit beklerken titreme gibi sorunlarım vardı. O serviste çözüm bulamıyorsan genel merkezi ara ve başka serviste bakılmasını istediğini belirt.
 
Senten kaçık hocam başka yerde arama sorunu. Benim poloda da senteyi yapamamışlardı. 1500 devir sabit giderken tekleme, ışıklarda sabit beklerken titreme gibi sorunlarım vardı. O serviste çözüm bulamıyorsan genel merkezi ara ve başka serviste bakılmasını istediğini belirt.
Teşekkür ederim hocam. Belirtiler benzer benim durumla. 2 defa kontrol ettiler özellikle ikinci gidişimde bayağı uğraştılar araçla. Normal diyip de başlarından mı savdılar acaba? Bunu da düşünmek istemiyorum ama bu zamanda her şey olabiliyor.
 
Yakıt tüketiminde de değişim yok performanslı kullanımda sorun yok o da ilginç
 
Yakıt tüketiminde de değişim yok performanslı kullanımda sorun yok o da ilginç
Yakıt tüketiminde yada yüksek devirde falan hiç problem yoktu benim de.
Sadece düşük devirlerde hafif gazla sabit hızda gitmeye çalışınca inanılmaz sarsıyordu araç öne arkaya doğru.
Triger kayışının sökülüp tekrar takılması sonucunda sorunumu yetkili servis çözmüştü.
Yukarıda da yazılmış, genel merkeze ulaşıp başka yetkili serviste kayışın sökülüp tekrar ayarlanarak takılmasını talep ediniz.
Yanlış yapan yer nerede yanlış yaptığını bilse zaten bu hale getirmezlerdi aracı. Aynı yerin bu durumu düzeltebileceğini sanmıyorum o yüzden.
 
Yakıt tüketiminde yada yüksek devirde falan hiç problem yoktu benim de.
Sadece düşük devirlerde hafif gazla sabit hızda gitmeye çalışınca inanılmaz sarsıyordu araç öne arkaya doğru.
Triger kayışının sökülüp tekrar takılması sonucunda sorunumu yetkili servis çözmüştü.
Yukarıda da yazılmış, genel merkeze ulaşıp başka yetkili serviste kayışın sökülüp tekrar ayarlanarak takılmasını talep ediniz.
Yanlış yapan yer nerede yanlış yaptığını bilse zaten bu hale getirmezlerdi aracı. Aynı yerin bu durumu düzeltebileceğini sanmıyorum o yüzden.
Teşekkür ederim hocam. Aksi gibi şu an bulunduğum şehirde sadece tek yetkili servis var o da zaten gittiğim yer. Başka şehire gitme durumu da şu an zor gibi duruyor. 😞
 
Bence sorun sente değil, devirdaim pompası. Benim devirdaim pompası 55 bin km'de su kaçırması sebebiyle garanti kapsamında serviste değişti. O gün bugün aracım sesli çalışıyor. 2750-3000 devirden itibaren kabine ciddi bir motor sesi geliyor. Bir gün aynı motor koduna sahip olan benzer km'de 1.2 TSI Leon kullandım onda 4000 devirden sonra kabine motor sesi gelmeye başlıyordu.
 
Bence sorun sente değil, devirdaim pompası. Benim devirdaim pompası 55 bin km'de su kaçırması sebebiyle garanti kapsamında serviste değişti. O gün bugün aracım sesli çalışıyor. 2750-3000 devirden itibaren kabine ciddi bir motor sesi geliyor. Bir gün aynı motor koduna sahip olan benzer km'de 1.2 TSI Leon kullandım onda 4000 devirden sonra kabine motor sesi gelmeye başlıyordu.
Devirdaim de değişmişti hocam. Ben ses durumu için konuyu açmıştım ama farklı sıkıntılar oldu ses araya kaynadı gitti.🤣 arabadan soğudum gerçekten. Üçüncü kez servise gidip baktırmayı düşünüyorum. Sonrasında durum devam ederse doğuş otomotivle görüşeceğim. Gerekirse parça değişimi talep edeceğim
 
Herkese selamlar. İkinci bir araç olarak seat ibizam var 1.2 tsi 90 beygir 2015 model. Geçtiğimiz günlerde triger, devirdaim, gergi seti, kayış vs değişti araçta. Normalde de lok lok ses yapıyordu normal demiştik ama şimdi sanki gergi setinden veya devirdaimden titreşim sesi geliyor gibi hissediyorum, kabine kadar da geliyor.

Servise gittim, parçalar daha yeni olduğu için ses normal, triger ve v kayışı gergin dediler zamanla azalır ama tam geçmezmiş. Zamanla bu ses düzelir dedikleri gibi? Teşekkür ederim.
Adıyaman'da ww grub ustası bulmak sıkıntı ??????????????
 
Adıyaman'da ww grub ustası bulmak sıkıntı ??????????????
Yanlış anlamayın da bu kadar soru işareti neden hocam? Şu an görev icabı Konya'da çalışıyorum ve burada ikamet ediyorum. Deprem sonrası zaten birçok şey sıkıntı olmuştu Adıyaman'da. Allah bir daha göstermesin.

Profilinize de baktım Adıyaman plakalı aracınız var ve fotoğraftaki yer de Adıyaman gibi Kahta da olabilir. Küçük memleket ve bazı şeyler ona göre. Konya büyük olunca ne değişiyor o da ayrı konu iş bilmeyen adamla kaynıyor.😊
 
Aracı tekrar götürdüğümden bu yana neredeyse 1 ay geçti. İlk götürdüğümde ilk başta sadece ses sıkıntısı vardı ama sonradan birkaç sıkıntı daha hissettim.

Rölantide eskiden de titreme yapardı ama bunun sıklığı artmış durumda.

Araçta viteste ilerlerken gazı çekip hafif bastığımda eskiden aradaki boşluğu çok hissetmezdim, şimdi yığılma gibi bir durum oluyor. Motor freni yapar gibi ya da öne daha fazla atar gibi bir durum oluyor.

Araçta kalkışta 1 ve 2. viteste hafif kalkış ve hızlanmada arada bir boşluk ve silkeleme durumu hissediyorum. Rafine biçimde ilerlemiyor. Gaza biraz sert basınca ya da performanslı kullanımda sorun yok.

İşlemleri yetkili serviste yaptırdım, ikinci gidişimde senteyi tekrardan kontrol ettiklerini söylediler, sorun yok dediler ama bu durumlar senteden mi sizce? Baştan mı savıyorlar anlamıyorum. Buji değişimi de yaptırdım onunla da ilgisi olabilir mi? O da yetkilide değişti. Kafamız rahat etsin dedik dışarıya göre belki 2 kat fazla para ödedik ama arabadan soğudum gerçekten.
Merhabalar, bu mesajınızla aslında aracın sente ayarının bozulduğunu anlatmışsınız. Tekrar aracın senteye alınıp verilmesi gerekiyor tüm şikayetleriniz geçecektir.
 
sente ayarında sıkıntı var maalesef yapamıyorlar düzgün şekilde...
 

Çok teşekkür ederim hocalarım yorumlarınız için. Bugün yetkili servis ve Doğuş ile görüştüm. Araçla ilgili daha çözüm odaklı bir işlem yapılmasını talep ettim. Doğuş da servise bilgi verecek. Sesten de titreşimden de iyice bunaldım artık. Ses geçer diyoruz arabanın her tarafı zangır zangır titriyor. Bir tarafı çözelim derken iki taraf bozuluyor. Cumartesi götüreceğim aracı. Sorun senteyse ve yetkili servis bile sente için bu kadar uğraştırıyorsa ve beceremiyorsa yazık cidden.
 

Geri
Üst