Direksiyon sistemi, kara direksiyon, hidrolik direksiyon ve elektrikli direksiyon sistemi (EPS) günümüzde kullanılan sistem olarak evrildi/gelişti.
Şimdi madem direksiyon tam tur çevirince oluşuyor, burada motor sona geldiğinin farkına varmıyor, limit sviç denen tertibat hatası olabilir. Ya da yardımcı kasnak/dişlide kaydırma/kaçırma olabilir? Yani sadece masraf rakamını telaffuz edip sorunu, parçayı söylememek nasıl bir teşhis? Müşteri nasılsa sorgulamıyor, çek rakamı yaptırırsa ne ala...
Ya servislerdeki teknisyenler/ustalar bu işten anlamıyor, ya da kafadan sallama fiyat veriyorlar. Biraz bir şeyler öğrenenler zaten sanayide dükkan açıyorlar.
Bence sanayide güvenilir bir ustaya da baktırın derim. Yoksa o paraya direksiyon sistemi komple değişir!
Şimdi madem direksiyon tam tur çevirince oluşuyor, burada motor sona geldiğinin farkına varmıyor, limit sviç denen tertibat hatası olabilir. Ya da yardımcı kasnak/dişlide kaydırma/kaçırma olabilir? Yani sadece masraf rakamını telaffuz edip sorunu, parçayı söylememek nasıl bir teşhis? Müşteri nasılsa sorgulamıyor, çek rakamı yaptırırsa ne ala...

Ya servislerdeki teknisyenler/ustalar bu işten anlamıyor, ya da kafadan sallama fiyat veriyorlar. Biraz bir şeyler öğrenenler zaten sanayide dükkan açıyorlar.
Bence sanayide güvenilir bir ustaya da baktırın derim. Yoksa o paraya direksiyon sistemi komple değişir!