Aracımda yazılım yok, 164 binde 1.6 TDI CLH 105lik Manuel, ağır bakım ve soğutma sıvısı değişimi 142 binde yapıldı. Castrol 5 30 orijinal yağ kullanılan bakımın hemen ardına git gel 700km kadar yol yaptım 4 kisi ful bagaj uzun yolda sıkıştırdığımda 130 derece gördüm. Normal kullanımda 120 140 km hız aralığındayken yağ sıcaklığı 110 125 arası değişiyordu. Fotoğraflar çektim, başta bakımı yapan usta olmak üzere Instagramda da isim yapmış birçok ustaya görselleri atıp bir sorun olup olmadığını sordum. Aldığım cevaplar bu sıcaklıkların normal olduğunu söylüyor. Forumdaki benzer araç kullanıcıları ise bu sıcaklık değerlerinin çok fazla olduğunu söylüyor. Yağ soğutucunun patlaması veya arızalı olması genleşme kabına yağ basmasına veya arıza lambası yakmasına sebep olmaz mı? Bende bu tarz durumlar mevcut değil.