Golf 8.5 R-Line mı yoksa Passat B9 R-Line mı?


250nm tork gücüne sahip her araç dq200 ile gelmemekte. Bu kısma opsiyonel bir ek bilgi olarak;

Cupra Formentor 1.5 tsi 250nm tork
Tiguan 1.5 tsi 250nm tork
Arteon 1.5 tsi 250nm tork
Taracco 1.5 tsi 250nm tork
Kodiaq 1.5 tsi 250nm tork
Q3 1.5 Tsi 250nm tork
A4 1.4 tsi/tfsi 250nm tork

Bahsettiğim Araçlar DQ381 ile birlikte geliyor. Aynı tork değerine sahip 1.5 tsi, troc,golf,seat/cupra leon,taigo gibi araçlar dq200 ile birlikte gelmekte.

Ağırlık olarak baz alırsak 1.4 tsi a4 ve Cupra formentor 1.5 tonun altında kalmasına rağmen 250 torkla dq381 ile gelirken, bu araçlardan daha ağır B9 passat variant dq200 ile gelmekte.

Hibrit olarak ele alırsanız bir önceki kasa tiguan,arteon,taracco,kodiaq,q3,a4,makyajsız formentor'da hybrid veya mild hybrid teknolojisi mevcut değil

Hocam bu tabloya göre o halde ağırlığa göre değilde kalıbına göre mi koymuşlar yani, yada farklı bir kriterleri var.

Bu araç sahipleri için iyi birşey. Özellikle stage1 falan yaptıranlar hem dsg kullanıp hem +300nm kafa rahat.
 

zaten cevap verilmiş ama gidip bir bayiide passat ve golfe oturursanız cevabı kendiniz vermiş olursunuz.
şu an passat'in iç mekan kalitesi kendisinden pahalı tayronda v.s. yok.

sw olduğu için o fiyata alınabiliyor, yoksa imkanı yok o kaliteyi o fiyata alamazdınız.
 
Hangi marka model olursa olsun o parayı C segment hiçbir araba hak etmez gözümde. Hacimsel anlamda sıkıntı yaratmayacaksa kesinlikle Passat. C segment araçtan 8.5 Variant elegance araca geçince çağ atladığımı hissettim ki b9 bu işin nirvanası bence.
 
Anket açsaydınız Passat ezerdi diye düşünüyorum :) Benim oyum da Passat'a. SW varsa gerisi hikâyedir; kullanınca anlarsınız...
 
Sürekli 1 ve 2. viteste artırıp azaltması yoğun trafikte ısındırıyor. 100 metrelik mesafede bir çok sayıda bu durum geliyordur belki de.

Manuel modda 1. viteste bu ısınma olmaz. Yoğun trafikten kastım 10-15km/h hızı geçmeyen trafik.
Yani öneriniz trafikte M1'de kullanmam yönünde, doğru mu anladım?
 
zaten cevap verilmiş ama gidip bir bayiide passat ve golfe oturursanız cevabı kendiniz vermiş olursunuz.
şu an passat'in iç mekan kalitesi kendisinden pahalı tayronda v.s. yok.

sw olduğu için o fiyata alınabiliyor, yoksa imkanı yok o kaliteyi o fiyata alamazdınız.
Zaten bindiğimde boydan dolayı en rahat hissettiren araç Passat'tı. Sedan araç çok sevmiyorum zaten. SUV'dan Station'a geçmek daha iyi olacak benim için. Tiguan'dan Golf'e geçsem belki daralırdım biraz.
Hangi marka model olursa olsun o parayı C segment hiçbir araba hak etmez gözümde. Hacimsel anlamda sıkıntı yaratmayacaksa kesinlikle Passat. C segment araçtan 8.5 Variant elegance araca geçince çağ atladığımı hissettim ki b9 bu işin nirvanası bence.
Passat'ın tek anlamadığım kısmı ilanlardaki opsiyonları. Bazılarında Area View vs var. Black Style veya R Signature paket önerir misiniz yoksa krom detaylar daha mı iyi?
 
Zaten bindiğimde boydan dolayı en rahat hissettiren araç Passat'tı. Sedan araç çok sevmiyorum zaten. SUV'dan Station'a geçmek daha iyi olacak benim için. Tiguan'dan Golf'e geçsem belki daralırdım biraz.

Passat'ın tek anlamadığım kısmı ilanlardaki opsiyonları. Bazılarında Area View vs var. Black Style veya R Signature paket önerir misiniz yoksa krom detaylar daha mı iyi?
Ben krom seven birisi değilim gerek leke iz vs. gerekte görüntü olarak, o sebeple krom parçaların pianoblack olması tercihimdir. Paketlerine çok hakim değilim b9 araçların ancak daha önce baktığım kadarıyla bazılarında webasto var bazılarında yok onuda iyi incelemek gerekir.
 
Ben krom seven birisi değilim gerek leke iz vs. gerekte görüntü olarak, o sebeple krom parçaların pianoblack olması tercihimdir. Paketlerine çok hakim değilim b9 araçların ancak daha önce baktığım kadarıyla bazılarında webasto var bazılarında yok onuda iyi incelemek gerekir.
Örneğin almayı düşündüğüm araçta Webasto var fakat sanırım başka opsiyon yok. Webasto'nun tam olarak olayı nedir acaba?
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...yasiz-tramersiz-vebasto-ppf-1240167235/detay/
 

Geri
Üst