🧿 Yeni Araç Tiguan 1.5 TSI 150 Ps Elegance DSG - Travel Assist 🧿


Ankara-Antalya uzun yol (Afyon , Burdur güzergahından)

Total sürenin 10dk kadarı motor kapalı yarım kontak olarak durdu.(Molada obd kontrolü vs)

Yasal limit 110km/h ile gidildi.
Yol boyu bazı yerlerde 70-80 lik Eds ler ve bazı yerlerlerde İşçihisar ilçesi gibi 70lik hız sınırı vardı.
 

Ekli dosyalar

  • 1000250379.jpg
    1000250379.jpg
    75 KB · Görüntüleme: 53

Ankara-Antalya uzun yol (Afyon , Burdur güzergahından)

Total sürenin 10dk kadarı motor kapalı yarım kontak olarak durdu.(Molada obd kontrolü vs)

Yasal limit 110km/h ile gidildi.
Yol boyu bazı yerlerde 70-80 lik Eds ler ve bazı yerlerlerde İşçihisar ilçesi gibi 70lik hız sınırı vardı.
110 la mı gıttın anakara Antalya arasını
 
110 la mı gıttın anakara Antalya arasını
110 la gittim , bazı yerlerde 115 gibi gittim. 120 hiç geçilmedi. Hep bu kullanımda genelde max ortalama 88km/h olurdu.

Tüm sürücüler çok sakindi . Hızlı giden denk gelmedim diyebilirim. Radar herkesi korkutmuş.
 
Ankara-Antalya uzun yol (Afyon , Burdur güzergahından)

Total sürenin 10dk kadarı motor kapalı yarım kontak olarak durdu.(Molada obd kontrolü vs)

Yasal limit 110km/h ile gidildi.
Yol boyu bazı yerlerde 70-80 lik Eds ler ve bazı yerlerlerde İşçihisar ilçesi gibi 70lik hız sınırı vardı.
Aynı yolu bende geçen ay kullandım hocam epey fazla eds -radar vardı bundan dolayı yasal azami hız sınırıyla seyrettim 110-120 arası. Maalesef ki orman yangınlarından dolayı ve köprülü kavşak çalışmasından antalya da epey trafik vardı ama ortalama hızımız hemen hemen aynı. Kilometre olarak ben kemer ilçesine gitmiştim keza ankarada bulunduğunuz ilçeden dolayı da aynı şekilde farkedebiliyor. Benzer sürüş ve güzergah olduğu için bende kendi aracımın verilerini paylaşmak istedim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_1176.jpeg
    IMG_1176.jpeg
    237.7 KB · Görüntüleme: 43
Aynı yolu bende geçen ay kullandım hocam epey fazla eds -radar vardı bundan dolayı yasal azami hız sınırıyla seyrettim 110-120 arası. Maalesef ki orman yangınlarından dolayı ve köprülü kavşak çalışmasından antalya da epey trafik vardı ama ortalama hızımız hemen hemen aynı. Kilometre olarak ben kemer ilçesine gitmiştim keza ankarada bulunduğunuz ilçeden dolayı da aynı şekilde farkedebiliyor. Benzer sürüş ve güzergah olduğu için bende kendi aracımın verilerini paylaşmak istedim.
Benim Ankarada ki konum Eskişehir yoluna yakın olduğu için mesafe kısa, keza Antalyada da merkeze gittim.

Gayet güzel değerleriniz. Etsi ciddi farkediyor.
 
Aracım manuel hocam belki de o yüzden farkı yüksektir kasa ağırlığı da var elbette. iyi sürüşler dilerim
İzmir-Bursa yaptım 4 küsrat yakıt değeri vardı. Otobandan gitmemiştim Bursa'da baya şehir içi dolaştım. Gerçekten çok başarılı bu 1.5 TSI motor yakıt anlaminda
 
Ankara-Antalya uzun yol (Afyon , Burdur güzergahından)

Total sürenin 10dk kadarı motor kapalı yarım kontak olarak durdu.(Molada obd kontrolü vs)

Yasal limit 110km/h ile gidildi.
Yol boyu bazı yerlerde 70-80 lik Eds ler ve bazı yerlerlerde İşçihisar ilçesi gibi 70lik hız sınırı vardı.
Bence 5.7 güzel bir değer Tiguan gibi bir araca göre.

Ankara > Kaş arası gitmiştim ben de yine Afyon Burdur üzerinden. Rota tabi daha uzun, Ispartaya gidip şehir içi yolculuk ve geri dönüş falan da var. Olmasaydı da 6'ya düşerdi bence en fazla. 1.4 125 dsg golf7 araç. Rotadaki Keçiborlu çok can yakıyor :)
1000070261.jpg
 
Ön - Arka silecekler geldi. Bosch Aerotwin veya Swf arasında tercihim bu oldu.

Fabrikasyon silecekler uzun süredir ses yapıyordu , pek kullanmadığımdan değişmeyi ertelemiştim.
 

Ekli dosyalar

  • 1000252197.jpg
    1000252197.jpg
    223.9 KB · Görüntüleme: 18
Şarjlı Köpük Pompası aldım.

Ezere ve Enraco aynı ürün.

Ezere de uygun fiyat yakalayınca aldım. Satıcıda 2 yıl garantisi var demişti.

K2 Pro Bela Şampuan 30ml ekleyerek kullandım. Biraz fazla su koyduğumdan kaçırma yaptı biraz. İlk denemenin günahı olmaz.

3 tura yakın aracı dolandım. Ön yıkama çok başarılı oldu.


 
Ankara-Antalya uzun yol (Afyon , Burdur güzergahından)

Total sürenin 10dk kadarı motor kapalı yarım kontak olarak durdu.(Molada obd kontrolü vs)

Yasal limit 110km/h ile gidildi.
Yol boyu bazı yerlerde 70-80 lik Eds ler ve bazı yerlerlerde İşçihisar ilçesi gibi 70lik hız sınırı vardı.
@thelordof 110 ile o kadar uzun yolu gitmek gerçekten sabır işi fakat ortalama çok iyi ben hiçbir zaman o ortalamayı yakalayamadım daha.
 
@thelordof 110 ile o kadar uzun yolu gitmek gerçekten sabır işi fakat ortalama çok iyi ben hiçbir zaman o ortalamayı yakalayamadım daha.

Malum hız limiti belli. Öyle gittiğim halde sollayan sayısı çok azdı.
 
@thelordof 110 ile o kadar uzun yolu gitmek gerçekten sabır işi fakat ortalama çok iyi ben hiçbir zaman o ortalamayı yakalayamadım daha.
Malum hız limiti belli. Öyle gittiğim halde sollayan sayısı çok azdı.
110 ile 140 km hız arasında 30 km olsa da rüzgar direnci tam 1.5 katına çıkıyor. Yakıtı etkileyen en temel faktör de rüzgar direnci olduğuna göre bence fazla basmak gereksiz.

Uzun vadede hep hızlı gitmek yakıt açısından son derece saçmalık
 
110 ile 140 km hız arasında 30 km olsa da rüzgar direnci tam 1.5 katına çıkıyor. Yakıtı etkileyen en temel faktör de rüzgar direnci olduğuna göre bence fazla basmak gereksiz.

Uzun vadede hep hızlı gitmek yakıt açısından son derece saçmalık
Uzun yolda, 120 km sabit hızla giden bir otobüsün arkasındaki rüzgar koridorunda seyretmenin verdiği hissi, hiçbir şeyle kıyaslayamam.
tertemiz
 

Uzun yolda, 120 km sabit hızla giden bir otobüsün arkasındaki rüzgar koridorunda seyretmenin verdiği hissi, hiçbir şeyle kıyaslayamam.
tertemiz
Otobüsler 90 hız sınırı. İsteseler de geçmiyorlar takagroftan dolayı. 90 çok yavaş oluyor.

Ama o hızla gittin mi rüzgar koridorunda araba yakmıyor yakıt harbiden.

Bu olay bisiklette bile var. Öncekinin dibine gireriz onun rüzgarından faydalanırız. Öndeki daha çabuk yorulur sırf bu yüzden. İşte buna aerodinami deniyor😀
 

Geri
Üst