Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kardeşim için 2.5 hafta önce ön siparişi oluşturup sonraki hafta ödemesini tamamladığımız Togg T10x v2 uzun menzil aracı bugün hayırlısıyla teslim aldık.

800 bin 0 faiz ödemesi seçimde tercih sebebi oldu. Konfor güzel, yazılım Tesla’dan biraz geride ama yeterli kalıyor. Güzel günlerde kullansınlar. :)

Standart 3 yıl garantiye ek +2 yıl garanti uzatmayı da yaptırdık.

8d9159e6-81bd-4618-b2d7-7e8e0ad787a9.jpeg
🧿🧿 maşşallah diyelim
 

Güzel yorumlar için teşekkürler dostlar. 🙏

---

Bugün paylaşılan güncel alıntı sıfır araç fiyatları

Golf 1.5 etsi Life 116hp 1943 tl
Polo Life 1470 tl

A3 Sedan Sline Stronic:3150
A3 sb Sline Stronic: 3090

A6 sedan TDI :8770
Q4 Etron 40: 3410
Q8 Suv 45 tfsi quattro: 10570
Q2 35 tfsi advanced :2650

cupra formentor impulse 2199
cupra formentor supreme 2600
cupra formentor vz line 2900

seat arona style plus 1530
sear ibiza style 1490
seat arona fr plus 1680
arona ve ibiza 200/12 sıfır faiz

ateca fr dark edition 2380
Taigo beyaz ve grimsi olan renk 1690
metalikler 1720

frontera ev uzun menzil 1630 (300/12 ay)

austral techno 2250
clio evo 1400

408 allure cam tavan 1850
 
Bugün 25 model 8.5 kasa 1.5 etsi 116 HP life golf ile uzun yol yaptım ( eski aracım 23 model 1.0 etsi R line idi) 8.5 kasa life gözlemlerim;
-Motor alt devirlerde daha canlı sanki dizel havası veriyor tork daha iyi hissediliyor.
-Yakıt tüketimi ortalama olarak 1.0 etsi dan 0.5-0.7 litre daha az tüketiyor şöyle örnek vereyim Muğla - Aydın arasını eski aracımla 4.8 ortalama ile gidiyordum bununla 3.9 ortalama ile gittim. Muğla - İzmir arasını gidiş dönüş toplam 380 km yolu 1.0 etsi ile 5.2-5.3 litre ortalama ile gidip geliyordum (hızım gidiş geliş ayrı olan yollarda 110 otoyolda 120) 8.5 life ile aynı hızlarda 4.4 litre ortalama ile gidip geldim. Yakıt tüketimi sanırım 1.6 tdi ile aynı hatta bir tık daha az. Ben yıllar önce 1.6 tdi ile 110 sabit hızda 4.1 yakıyordum buda hemen hemen aynı işte çok şaşırdım bu duruma.
-Araçta ilk başta koltuklar boş geldi (r line a göre) ama kullandıkça alıştım. Gayet konforlu.
-Travel asist, line asist çok iyi çalışıyor, kablosuz CarPlay cabası. Sürüş zevki bildiğimiz golf, ben r line’ı hiç aramadım iç ambiyanslar büyük ekran çok güzel. Hayalet kadran golf 8 den daha kaliteli ve işlevsel.
-Araçta katlanır ayna var dış kapı kolları aydınlatmalı, iç kapı cepleri çok renkli ambiyansa göre renkli aydınlatmalı arka kapılar dahil. Bu nasıl life paket diyor insan golf 7 ve 7.5 Higline dan daha dolu araç.
-Yol sesi ve rüzgar sesi olarak ölçümlerim golf 8 den 1 db daha iyi çıkıyor bunu da 16 jantlara bağlıyorum.
Son olarak 1940-1970 arası şuanki kampanyalı fiyatlar bu araç için kaçırılmayacak fırsat olmuş düşüncesindeyim.
Bir kaç resim ekleyeyim
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0739.jpeg
    IMG_0739.jpeg
    192.6 KB · Görüntüleme: 52
  • IMG_0736.jpeg
    IMG_0736.jpeg
    101.5 KB · Görüntüleme: 52
Bugün 25 model 8.5 kasa 1.5 etsi 116 HP life golf ile uzun yol yaptım ( eski aracım 23 model 1.0 etsi R line idi) 8.5 kasa life gözlemlerim;
-Motor alt devirlerde daha canlı sanki dizel havası veriyor tork daha iyi hissediliyor.
-Yakıt tüketimi ortalama olarak 1.0 etsi dan 0.5-0.7 litre daha az tüketiyor şöyle örnek vereyim Muğla - Aydın arasını eski aracımla 4.8 ortalama ile gidiyordum bununla 3.9 ortalama ile gittim. Muğla - İzmir arasını gidiş dönüş toplam 380 km yolu 1.0 etsi ile 5.2-5.3 litre ortalama ile gidip geliyordum (hızım gidiş geliş ayrı olan yollarda 110 otoyolda 120) 8.5 life ile aynı hızlarda 4.4 litre ortalama ile gidip geldim. Yakıt tüketimi sanırım 1.6 tdi ile aynı hatta bir tık daha az. Ben yıllar önce 1.6 tdi ile 110 sabit hızda 4.1 yakıyordum buda hemen hemen aynı işte çok şaşırdım bu duruma.
-Araçta ilk başta koltuklar boş geldi (r line a göre) ama kullandıkça alıştım. Gayet konforlu.
-Travel asist, line asist çok iyi çalışıyor, kablosuz CarPlay cabası. Sürüş zevki bildiğimiz golf, ben r line’ı hiç aramadım iç ambiyanslar büyük ekran çok güzel. Hayalet kadran golf 8 den daha kaliteli ve işlevsel.
-Araçta katlanır ayna var dış kapı kolları aydınlatmalı, iç kapı cepleri çok renkli ambiyansa göre renkli aydınlatmalı arka kapılar dahil. Bu nasıl life paket diyor insan golf 7 ve 7.5 Higline dan daha dolu araç.
-Yol sesi ve rüzgar sesi olarak ölçümlerim golf 8 den 1 db daha iyi çıkıyor bunu da 16 jantlara bağlıyorum.
Son olarak 1940-1970 arası şuanki kampanyalı fiyatlar bu araç için kaçırılmayacak fırsat olmuş düşüncesindeyim.
Bir kaç resim ekleyeyim
yakıt tüketimi konusunda bende aynı verilere ulaştım, eski aracım 1.0 tsi 116'dan 1 lt daha az yakıyor şehir içinde
 
Güzel yorumlar için teşekkürler dostlar. 🙏

---

Bugün paylaşılan güncel alıntı sıfır araç fiyatları

Golf 1.5 etsi Life 116hp 1943 tl
Polo Life 1470 tl

A3 Sedan Sline Stronic:3150
A3 sb Sline Stronic: 3090

A6 sedan TDI :8770
Q4 Etron 40: 3410
Q8 Suv 45 tfsi quattro: 10570
Q2 35 tfsi advanced :2650

cupra formentor impulse 2199
cupra formentor supreme 2600
cupra formentor vz line 2900

seat arona style plus 1530
sear ibiza style 1490
seat arona fr plus 1680
arona ve ibiza 200/12 sıfır faiz

ateca fr dark edition 2380
Taigo beyaz ve grimsi olan renk 1690
metalikler 1720

frontera ev uzun menzil 1630 (300/12 ay)

austral techno 2250
clio evo 1400

408 allure cam tavan 1850
Polo hangi bayi hocam
 
İyi satılmamasına rağmen 70k zam yaptı Doğuş Kasım ayında.

Bu fiyatlarda pazarlık payı var mı diyorsunuz @Atesci . Ekim fiyatlarına almak mümkün mü yani?

Güzel yorumlar için teşekkürler dostlar. 🙏

---

Bugün paylaşılan güncel alıntı sıfır araç fiyatları

Golf 1.5 etsi Life 116hp 1943 tl
Polo Life 1470 tl

A3 Sedan Sline Stronic:3150
A3 sb Sline Stronic: 3090

A6 sedan TDI :8770
Q4 Etron 40: 3410
Q8 Suv 45 tfsi quattro: 10570
Q2 35 tfsi advanced :2650

cupra formentor impulse 2199
cupra formentor supreme 2600
cupra formentor vz line 2900

seat arona style plus 1530
sear ibiza style 1490
seat arona fr plus 1680
arona ve ibiza 200/12 sıfır faiz

ateca fr dark edition 2380
Taigo beyaz ve grimsi olan renk 1690
metalikler 1720

frontera ev uzun menzil 1630 (300/12 ay)

austral techno 2250
clio evo 1400

408 allure cam tavan 1850
@calik hocam beklenen ekim fiyatlarının aşağısı geldi :D

blackfriday misali
2.110.000TL ✖️
1.943.000TL ✅

Daha aşağısı gelmez atış dalış serbest :D
 
@calik hocam beklenen ekim fiyatlarının aşağısı geldi :D

blackfriday misali
2.110.000TL ✖️
1.943.000TL ✅

Daha aşağısı gelmez atış dalış serbest :D
Alacak olan kaçırmamalı. Gerçekten güzel fiyat. Yıl sonu zaten zam da gelir yılbaşı her şeye. Son fırsat tren kalkıyor
 
Style 116 lık etsi golfleri

2360 dan veriyolardı kasımda

Hadi bunlarada 130 bin indirim yaptılarsa

2230 a style golf vermeleri lazım

Bu style ların manuel sunrofsuz olanını yanlışlıkla gemiye yükleyip 50-60 tane getirselerde bi tane alsak 1970 civarına
 
taigo, t-cross 6 aydır ülkede çok sattı ama uzun yola çıkınca insanların araçlarından memnun kalmadıklarını okuyorum, golf ile arasındaki fiyat farkı bu kadar azalmışken golf tercih edilmeli
Bir vatandaş eşine veya kız çocuğuna taigo, t-cross, t-roc vs.alıyor ise Ok derim almak kısmen mantıklı olabilir,

Ama bir insan kendi için alacaksa bu yalancı SUVcuk arabaları almaması gerektiğini düşünüyorum,

Çok yakın bir arkadaşım Suv hastası aşşağıdaki aracı sıfır km almıştı, bu araca 5-6 sene bindi, Ara sıra uzun yolda kullanırım, aslında başkasının aracınıı kullanmayı hiç sevmem ama kendisi uzun yolda yan koltukta kafayı çekip Pink Floyd, Depeche Mode dinlemek gibi bir hobisi olduğu için mecbur ben kullanıyorum, Neyse biz konumuza dönelim, Uzun yolda bu aracı defalarca kullanmış biri olarak, Araç 140+ hızlarda hiç güven vermiyordu, kendimi bu kadar güvensiz hissetiğimi hatırlamıyorum, Viraj performansını hiç bahsetmeyeyim C segmenti bir araç bile çok daha iyi o virajlara girersiniz, Hızlı viraj kasma gibi saçmalıklardan da bahsetmiyorum tatlı sert ortalama bir hız ile girilen virajlar, araç leylek gibi yana yatıyordu, Bakın bu araç yalancı/çakma Suv falan bir araçta değil yani, SUV’ların önemli diyebileceğimiz bir aracı, En rahatsız olduğum konulardan birisi ise; bar taburesi gibi yüksek bir koltukta oturmak bir süre sonra insanı ciddi yoruyor,

Land Rover Discovery 4
3.0 TDV6
HSE paket (full+full paket)

Daha sonra LR Discovery 4 ‘ü satıp yine bir suv BMW X5 aldı, bu aracı aldığında henüz 1 yaşında çok düşük km’li olan sıfıra yakın bir araçtı, Aynı şekilde onda da pek çok kez uzun yolda çoğu zaman ben kullanmışımdır, 140+ gibi hızlarda Land Rover gibi güvensiz hissetirmiyordu ama bir Audi A4 gibi D segmenti bir sedan kadar güvende olmadığımı biliyordum, Virajlarda yine hiç güven vermiyordu, Ayağının altında sıralı 6 silindir kocaman ciğerli bir motor var, 20 inch 260-270 ölçüsünde dev gibi geniş tabanlı lastikler var ama yok malesef uzun yolda hiç birisi bir sedan/hatchback araba kadar güvenli değiller,

Bar taburesinde oturur gibi araba kullanmak kadar konforsuz bir şey yoktur,,

Discovery / X5 gibi milyonlarca lira verip böyle araçlar alacağıma, çok daha uyguna yarı fiyatına gider Audi A5 alırım keyfime bakarım, Bir sedan otomobilin sürüş keyfini ne Audi Q8 verebilir, Ne de daha iyisi verebilir benim gözümde,

VW grubu olarak
Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan dahil bunlar benim gözümde alınacak araçlar değiller.
 
Bugün 25 model 8.5 kasa 1.5 etsi 116 HP life golf ile uzun yol yaptım ( eski aracım 23 model 1.0 etsi R line idi) 8.5 kasa life gözlemlerim;
-Motor alt devirlerde daha canlı sanki dizel havası veriyor tork daha iyi hissediliyor.
-Yakıt tüketimi ortalama olarak 1.0 etsi dan 0.5-0.7 litre daha az tüketiyor şöyle örnek vereyim Muğla - Aydın arasını eski aracımla 4.8 ortalama ile gidiyordum bununla 3.9 ortalama ile gittim. Muğla - İzmir arasını gidiş dönüş toplam 380 km yolu 1.0 etsi ile 5.2-5.3 litre ortalama ile gidip geliyordum (hızım gidiş geliş ayrı olan yollarda 110 otoyolda 120) 8.5 life ile aynı hızlarda 4.4 litre ortalama ile gidip geldim. Yakıt tüketimi sanırım 1.6 tdi ile aynı hatta bir tık daha az. Ben yıllar önce 1.6 tdi ile 110 sabit hızda 4.1 yakıyordum buda hemen hemen aynı işte çok şaşırdım bu duruma.
-Araçta ilk başta koltuklar boş geldi (r line a göre) ama kullandıkça alıştım. Gayet konforlu.
-Travel asist, line asist çok iyi çalışıyor, kablosuz CarPlay cabası. Sürüş zevki bildiğimiz golf, ben r line’ı hiç aramadım iç ambiyanslar büyük ekran çok güzel. Hayalet kadran golf 8 den daha kaliteli ve işlevsel.
-Araçta katlanır ayna var dış kapı kolları aydınlatmalı, iç kapı cepleri çok renkli ambiyansa göre renkli aydınlatmalı arka kapılar dahil. Bu nasıl life paket diyor insan golf 7 ve 7.5 Higline dan daha dolu araç.
-Yol sesi ve rüzgar sesi olarak ölçümlerim golf 8 den 1 db daha iyi çıkıyor bunu da 16 jantlara bağlıyorum.
Son olarak 1940-1970 arası şuanki kampanyalı fiyatlar bu araç için kaçırılmayacak fırsat olmuş düşüncesindeyim.
Bir kaç resim ekleyeyim
Golf Mk8 R-Line paket (mercekli Led Plus farlar)

Golf Mk8,5 Life paket (merceksiz Basic Led farlar)

2 araç arasında geceleri far aydınlatma performansı olarak yorumlarınızı öğrenmek isteriz..? :)
 
Golf Mk8 R-Line paket (mercekli Led Plus farlar)

Golf Mk8,5 Life paket (merceksiz Basic Led farlar)

2 araç arasında geceleri far aydınlatma performansı olarak yorumlarınızı öğrenmek isteriz..? :)
R line’ın aydınlatması daha iyi ancak life’daki farlar da kötü değil özellikle Tesla model y’deki fardan iyi aydınlatıyordu bana göre hatta buna togg’uda ekleyebiliriz. Vw araçlarının far aydınlatma becerileri çok iyi hele mercekli olunca üst düzey oluyor standartları bile kötü değil.
 
R line’ın aydınlatması daha iyi ancak life’daki farlar da kötü değil özellikle Tesla model y’deki fardan iyi aydınlatıyordu bana göre hatta buna togg’uda ekleyebiliriz. Vw araçlarının far aydınlatma becerileri çok iyi hele mercekli olunca üst düzey oluyor standartları bile kötü değil.
bunu bende merak ediyorum, eski a3'ümün bi-xenon'larını mumla arıyorum, life'ın kısaları çok kötü geliyor bana, uzunlarda sıkıntı yok
otomatik far ayarı mı işi bozuyor anlamadım sanki ben en yukarı ayarlasam sorun olmayacak gibi
youtube'da 30 dk'lık 8.5 matrix far videoları izledim onların kısalarını da beğenmedim, o yüzden led plus farlardan da çok ümitli değilim
bir gün led plus farları deneme şansı bulursam, arada ciddi bir fark görürsem led plus'a geçmeyi düşünebilirim
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
bunu bende merak ediyorum, eski a3'ümün bi-xenon'larını mumla arıyorum, life'ın kısaları çok kötü geliyor bana, uzunlarda sıkıntı yok
otomatik far ayarı mı işi bozuyor anlamadım sanki ben en yukarı ayarlasam sorun olmayacak gibi
youtube'da 30 dk'lık 8.5 matrix far videoları izledim onların kısalarını da beğenmedim, o yüzden led plus farlardan da çok ümitli değilim
bir gün led plus farları deneme şansı bulursam, arada ciddi bir fark görürsem led plus'a geçmeyi düşünebilirim
Xenon / Bi-Xenon / Adaptive Bi-Xenon farlar esasen halen çok iyi bir aydınlatma teknolojisidir,

1991 yılında dünyada ilk kez BMW E32 kasa 7 serisinde kullanılmasından 35 sene geçmesine rağmen halen çok iyi bir far teknolojisidir, oldukça uzun önürlüdür ancak pahalı maliyetleri yüzünden vazgeçildi,

Led farların daha az enerji tüketimi olduğu için bu teknolojiye geçildi,

Xenon farlar aslında halen gün ışığına en yakın en koforlu far teknolojisidir, Led farların ultra beyaz aydınlatması bir süre sonra gözlerin yorulmasına sebebiyet verir, Xenon farlarda böyle bir problem yaşanmaz.
 

Bir vatandaş eşine veya kız çocuğuna taigo, t-cross, t-roc vs.alıyor ise Ok derim almak kısmen mantıklı olabilir,

Ama bir insan kendi için alacaksa bu yalancı SUVcuk arabaları almaması gerektiğini düşünüyorum,

Çok yakın bir arkadaşım Suv hastası aşşağıdaki aracı sıfır km almıştı, bu araca 5-6 sene bindi, Ara sıra uzun yolda kullanırım, aslında başkasının aracınıı kullanmayı hiç sevmem ama kendisi uzun yolda yan koltukta kafayı çekip Pink Floyd, Depeche Mode dinlemek gibi bir hobisi olduğu için mecbur ben kullanıyorum, Neyse biz konumuza dönelim, Uzun yolda bu aracı defalarca kullanmış biri olarak, Araç 140+ hızlarda hiç güven vermiyordu, kendimi bu kadar güvensiz hissetiğimi hatırlamıyorum, Viraj performansını hiç bahsetmeyeyim C segmenti bir araç bile çok daha iyi o virajlara girersiniz, Hızlı viraj kasma gibi saçmalıklardan da bahsetmiyorum tatlı sert ortalama bir hız ile girilen virajlar, araç leylek gibi yana yatıyordu, Bakın bu araç yalancı/çakma Suv falan bir araçta değil yani, SUV’ların önemli diyebileceğimiz bir aracı, En rahatsız olduğum konulardan birisi ise; bar taburesi gibi yüksek bir koltukta oturmak bir süre sonra insanı ciddi yoruyor,

Land Rover Discovery 4
3.0 TDV6
HSE paket (full+full paket)

Daha sonra LR Discovery 4 ‘ü satıp yine bir suv BMW X5 aldı, bu aracı aldığında henüz 1 yaşında çok düşük km’li olan sıfıra yakın bir araçtı, Aynı şekilde onda da pek çok kez uzun yolda çoğu zaman ben kullanmışımdır, 140+ gibi hızlarda Land Rover gibi güvensiz hissetirmiyordu ama bir Audi A4 gibi D segmenti bir sedan kadar güvende olmadığımı biliyordum, Virajlarda yine hiç güven vermiyordu, Ayağının altında sıralı 6 silindir kocaman ciğerli bir motor var, 20 inch 260-270 ölçüsünde dev gibi geniş tabanlı lastikler var ama yok malesef uzun yolda hiç birisi bir sedan/hatchback araba kadar güvenli değiller,

Bar taburesinde oturur gibi araba kullanmak kadar konforsuz bir şey yoktur,,

Discovery / X5 gibi milyonlarca lira verip böyle araçlar alacağıma, çok daha uyguna yarı fiyatına gider Audi A5 alırım keyfime bakarım, Bir sedan otomobilin sürüş keyfini ne Audi Q8 verebilir, Ne de daha iyisi verebilir benim gözümde,

VW grubu olarak
Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan dahil bunlar benim gözümde alınacak araçlar değiller.
Anlatmak istediğimin detaylısı resmen 👏🏻
 

Geri
Üst