Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Hocam sorun sadece golf ile ilgili de değil. Tiguan da aynı tayronda aynı. Hele Tiguanda bir ara çalışmayan araçlarla sikayetlerle doluydu. Güya cozduler ama halen devam ediyor. Emin olun yukarıda sayılan markalardan çokta bir fark yok şuan.
Tam olarak katılmıyorum çünkü yukarda saydığım markalarda çözümü olmayan motor arızaları, çözümü olmayan kaporta sorunları, çözümü olmayan boya sorunları mevcut,

X bir markanın aracında bu şekilde çok ciddi çözümü olmayan sorunlar varsa, ve bazıları da geçmişten-günümüze yeni çıkan modellerinde de devam ediyorsa o marka artık…..
 

egea cross 1.6 dct urban aracımızı bugün teslim aldık, 1610 liraya geldi ödemeyi yaptıktan 1 hafta sonra araç geldi, sipariş verirken daha fabrikadaydı
ilk izlenimim golf'e göre en çok beğendiğim yanı start stop kapatma tuşu fiziksel, klima kontrolleri fiziksel, şerit takip far kolundan 2 tıkla kapanıyor olması oldu(zaten çalışsa da bir işe yaramıyor), çarpışma uyarısı da var mı yok mu belli değil, 20km kadar sürdüm hiç çarpışma uyarısı da vermedi golf olsa öndeki aracın fren lambaları yanınca ötmeye başlıyor
tabela okuma sistemiyle de tanışmış oldum, çok iyi çalışıyor, 100mt ilerde yeni tabela gördü mü hemen uyarıyor, onu kapatması biraz zahmetli menüden uğraşmak gerekiyor, ama golf'te yok diye üzüleceğim bir şey değil olmasa da olur diyebilirim, egea'daki gibi her tabela değişimine ötüyorsa onu da her çalıştırdığımızda kapatmak gerekecek
 
egea cross 1.6 dct urban aracımızı bugün teslim aldık, 1610 liraya geldi ödemeyi yaptıktan 1 hafta sonra araç geldi, sipariş verirken daha fabrikadaydı
ilk izlenimim golf'e göre en çok beğendiğim yanı start stop kapatma tuşu fiziksel, klima kontrolleri fiziksel, şerit takip far kolundan 2 tıkla kapanıyor olması oldu(zaten çalışsa da bir işe yaramıyor), çarpışma uyarısı da var mı yok mu belli değil, 20km kadar sürdüm hiç çarpışma uyarısı da vermedi golf olsa öndeki aracın fren lambaları yanınca ötmeye başlıyor
tabela okuma sistemiyle de tanışmış oldum, çok iyi çalışıyor, 100mt ilerde yeni tabela gördü mü hemen uyarıyor, onu kapatması biraz zahmetli menüden uğraşmak gerekiyor, ama golf'te yok diye üzüleceğim bir şey değil olmasa da olur diyebilirim, egea'daki gibi her tabela değişimine ötüyorsa onu da her çalıştırdığımızda kapatmak gerekecek
Bence klima, şerit takip kapama hariç diğerleri fiziksel olmasa da olur şeyler. Hatta klima harici olmasa da olur. Klima fiziksel şart ama.

Golfte anormal frenleme hiç yaşamadım ben. 2 kere frene bastı. 2'si de o basarken ben de bastım valla beraber bastık öyle durumlarda bastı bende. Bı kaç kere de uyarı verdi ama basmadı frene, ama km haklı uyarılardı ben çok geç şerit değiştirdim önümdeki araba sola dönerken çok hızlı yaklaşıyorum ona. Bu duurmda şahsi olarak hiçbir sorununu görmedim.

Tabela olayı da açıkçası ülkede kimsenin tabelayı görüp de hızını düşürdüğünü sanmıyorum.

Sürüş hissiyatı falan nasıl? 1.6 mj güzel gidiyor benim hoşuma giden bu motor ama dizelci değilim o yüzden hiç yanaşmam.
 
Mk8,5 1.5 eTSI Life paket
2.090 milyon liraya (golf tarihinin en sorunlu kasasını alacağıma),

2,1 - 2,2 milyona gider düşük km’li 2023-2024 model Audi A3 Advance paket alırdım,

Tabii şunu da söylemek gerek Golf Mk8 ve Mk8,5 kasayı ne kadar gömsekte, eski kasalarda bu kadar sorun yaşamadığımızdan dolayı kaynaklanıyor,

ANCAK Peugeot, Opel, Citroen, Renault gibi markardaki sorunlar görünce, hatta bu markaların araçlarında yaşananları sıkıntıkar/arızalar vs.. sorun statüsünden çıkıp —>aman benden uzak olsun über manyak bir boyuta atladığı için., güncel Golf halen alınabilecek araçlar içinde en mantıklı 2-3 araçtan birisi olduğu gerçeği değişmiyor. :)
Audi A3’ ün ses yalıtımı Golf 8.5 kadar iyi değil. Motor ve bağımsız süspansiyon olarak üstün elbette. Suv araçlarda sürüş zevki diye bir şey olmadığı için HB/Sedana geri dönüş planım var. Başka mantıklı araç bulamıyorum maalesef.
 
Masaya oturdunuz

ST çay söyledi

Ekrana uzun uzun baktı

Sonra masada duran bakkal-market tipi casio hesap makinesinin tüm tuşlarına bastı (bu kısmı 5x hızda yaptı)

En son bu araç %Doksan ötv li 2.550 fiyattan

2090 size olur fiatı dedi !!! (Ötv si %80 den)


%90 ötv diye bisey yok hocam

ST lerin bu gazlarına gelmeyin.

Kasımda aralıkta bu araçlara %90 ötv li saldıracak kimseyi bulamazlar.

Altın/ faiz/ ? Hangi yatırımdaysanız max kasım sonuna kadar bekleyin (aralığa bırakmayın)

+1 ay daha kapitaliniz kenarda dursun.

2090 dan 1990 a düsecek diyemem

Ama 2090 da sabit kalır.

Ha %90 ötv li satmaya mı kalktılar ?

%90 ötv bokuna konacak sinek zor bulurlar.
Tüm bu süreci whatsapptan hallettik. Bir acı çayını içemedim. %80’ e de alıştık. %90 da olur, düşük ihtimal olsa bir devalüasyonda %100 de olur. Hepimiz hızlıca alışırız. C suvlar %90’a çıktı, herkes yine alıyor. Maalesef durum böyle.

Üstelik %80 ötv ile 2370’ e kadar satabilirler.
 
Audi A3’ ün ses yalıtımı Golf 8.5 kadar iyi değil. Motor ve bağımsız süspansiyon olarak üstün elbette. Suv araçlarda sürüş zevki diye bir şey olmadığı için HB/Sedana geri dönüş planım var. Başka mantıklı araç bulamıyorum maalesef.
Haklısınız yalıtım Golf ‘te daha iyi,

Makyajlı A3 ‘te gelen şikayetler üzerine yalıtım konusunda biraz iyileştirme yapıldı, ancak makyajlı A3 ‘ü henüz kullanma fırsatım olmadı.
 
Bence klima, şerit takip kapama hariç diğerleri fiziksel olmasa da olur şeyler. Hatta klima harici olmasa da olur. Klima fiziksel şart ama.

Golfte anormal frenleme hiç yaşamadım ben. 2 kere frene bastı. 2'si de o basarken ben de bastım valla beraber bastık öyle durumlarda bastı bende. Bı kaç kere de uyarı verdi ama basmadı frene, ama km haklı uyarılardı ben çok geç şerit değiştirdim önümdeki araba sola dönerken çok hızlı yaklaşıyorum ona. Bu duurmda şahsi olarak hiçbir sorununu görmedim.

Tabela olayı da açıkçası ülkede kimsenin tabelayı görüp de hızını düşürdüğünü sanmıyorum.

Sürüş hissiyatı falan nasıl? 1.6 mj güzel gidiyor benim hoşuma giden bu motor ama dizelci değilim o yüzden hiç yanaşmam.
Tabela konusunda bazen insanlık hali hız sınırı tabelasını kaçırdığımda tabela okuma sayesinde kadrandan bakabiliyorum.
 
egea cross 1.6 dct urban aracımızı bugün teslim aldık, 1610 liraya geldi ödemeyi yaptıktan 1 hafta sonra araç geldi, sipariş verirken daha fabrikadaydı
ilk izlenimim golf'e göre en çok beğendiğim yanı start stop kapatma tuşu fiziksel, klima kontrolleri fiziksel, şerit takip far kolundan 2 tıkla kapanıyor olması oldu(zaten çalışsa da bir işe yaramıyor), çarpışma uyarısı da var mı yok mu belli değil, 20km kadar sürdüm hiç çarpışma uyarısı da vermedi golf olsa öndeki aracın fren lambaları yanınca ötmeye başlıyor
tabela okuma sistemiyle de tanışmış oldum, çok iyi çalışıyor, 100mt ilerde yeni tabela gördü mü hemen uyarıyor, onu kapatması biraz zahmetli menüden uğraşmak gerekiyor, ama golf'te yok diye üzüleceğim bir şey değil olmasa da olur diyebilirim, egea'daki gibi her tabela değişimine ötüyorsa onu da her çalıştırdığımızda kapatmak gerekecek
aracınız hayırlı olsun bilmeyen arkadaşlar için yazmak istedim Start stop off tuşunu multimedyada üstteki kısayollara atayabiliyorsunuz şerit takibi kapamak için de kadranda ortada yakıt göstergesi yokken 1 kere OK tuşuna basınca lane assist ve front assist çıkıyor hemen 2 tıkla kapatabiliyorsunuz multimedyayla uğraşmadan bilginiz olsun
 
Audi A3’ ün ses yalıtımı Golf 8.5 kadar iyi değil. Motor ve bağımsız süspansiyon olarak üstün elbette. Suv araçlarda sürüş zevki diye bir şey olmadığı için HB/Sedana geri dönüş planım var. Başka mantıklı araç bulamıyorum maalesef.

Haklısınız yalıtım Golf ‘te daha iyi,

Makyajlı A3 ‘te gelen şikayetler üzerine yalıtım konusunda biraz iyileştirme yapıldı, ancak makyajlı A3 ‘ü henüz kullanma fırsatım olmadı.

A3 Sportback rölantide motor sesi bence de yüksek. Muhtemelen yolda o kadar yüksek değildir.
 
Bence klima, şerit takip kapama hariç diğerleri fiziksel olmasa da olur şeyler. Hatta klima harici olmasa da olur. Klima fiziksel şart ama.

Golfte anormal frenleme hiç yaşamadım ben. 2 kere frene bastı. 2'si de o basarken ben de bastım valla beraber bastık öyle durumlarda bastı bende. Bı kaç kere de uyarı verdi ama basmadı frene, ama km haklı uyarılardı ben çok geç şerit değiştirdim önümdeki araba sola dönerken çok hızlı yaklaşıyorum ona. Bu duurmda şahsi olarak hiçbir sorununu görmedim.

Tabela olayı da açıkçası ülkede kimsenin tabelayı görüp de hızını düşürdüğünü sanmıyorum.

Sürüş hissiyatı falan nasıl? 1.6 mj güzel gidiyor benim hoşuma giden bu motor ama dizelci değilim o yüzden hiç yanaşmam.
sürüş hissiyatı beklediğimden iyi çıktı, şehir içi virajlarda tedirgin etmedi, lastikleri bariz bizimkinden iyi, bridgestone turanza t005 onun da faydası var belli ki, nexenler yağmur başlangıcında patinaja düşüyor, 320 torkla 3. viteste dik yokuşta hızlanabilmesi çok hoşuma gitti, bir an önce rodajını bitirip dip gazla yokuş çıkmak istiyorum
ben her gün işe otoyol yanyolundan gidip geliyorum, tabelalar hep 30-50-30 değişip duruyor, o yolda sarı kamyonlar 100le gidiyor, 30'la gitmeye kalksak akşam haberlerine çıkma ihtimalimiz yüksek, o yüzden tabela okuma bizim ülkemizde bana şimdilik mümkün görünmüyor
 
aracınız hayırlı olsun bilmeyen arkadaşlar için yazmak istedim Start stop off tuşunu multimedyada üstteki kısayollara atayabiliyorsunuz şerit takibi kapamak için de kadranda ortada yakıt göstergesi yokken 1 kere OK tuşuna basınca lane assist ve front assist çıkıyor hemen 2 tıkla kapatabiliyorsunuz multimedyayla uğraşmadan bilginiz olsun
teşekkürler, golf'ün kısayollarını atadım her aracı çalıştırdığımda kullanabiliyorum, sadece egea'nın fiziksel tuşları bana golf'ten daha kolay geldi
 
Son düzenleme:
Haklısınız yalıtım Golf ‘te daha iyi,

Makyajlı A3 ‘te gelen şikayetler üzerine yalıtım konusunda biraz iyileştirme yapıldı, ancak makyajlı A3 ‘ü henüz kullanma fırsatım olmadı.
a3 8y, makyajlı ve makyajsız versiyonlarını kullandım, yalıtım anlamında bir geliştirme göremedim, halâ golf'ten daha kötüydü, bence o aracın başka sorunu var, araç park halinde kapalı haldeyken bile dışardan golf'ün kapalı halinden daha fazla ses alıyor
 
A3 Sportback rölantide motor sesi bence de yüksek. Muhtemelen yolda o kadar yüksek değildir.
Bu olumsuz yönüne rağmen her türlü Mk8 ve 8,5 alacağıma A3 alırım :)

Bir de 1.5 TSI motorun sesini hiç beğenmiyorum, mini saç kurutma makineleri gibi sesi var.
 
sürüş hissiyatı beklediğimden iyi çıktı, şehir içi virajlarda tedirgin etmedi, lastikleri bariz bizimkinden iyi, bridgestone turanza t005 onun da faydası var belli ki, nexenler yağmur başlangıcında patinaja düşüyor, 320 torkla 3. viteste dik yokuşta hızlanabilmesi çok hoşuma gitti, bir an önce rodajını bitirip dip gazla yokuş çıkmak istiyorum
ben her gün işe otoyol yanyolundan gidip geliyorum, tabelalar hep 30-50-30 değişip duruyor, o yolda sarı kamyonlar 100le gidiyor, 30'la gitmeye kalksak akşam haberlerine çıkma ihtimalimiz yüksek, o yüzden tabela okuma bizim ülkemizde bana şimdilik mümkün görünmüyor
Nexen lastikleri sevemedim ben zaten ya. 2. Viteste arada gaz açıyorum devir çeviriyorum anı, tcs ışığı sürekli yanıyor 4. Vitese kadar 220 tork var öyle aşırı değil mi hiç hoşuma gitmiyor bu durum.

Yokuş olayı saten dizel avantajı 320 tork çok güzel hissettirir.

Tabela işi de kesinlikle katılıyorum
 


Geri
Üst