Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bu olumsuz yönüne rağmen her türlü Mk8 ve 8,5 alacağıma A3 alırım :)

Bir de 1.5 TSI motorun sesini hiç beğenmiyorum, mini saç kurutma makineleri gibi sesi var.
A3 de şerit takip bile yok demiş bayi. Yani yarı otonom sürüş yok.

Bana saçma geldi bu özelliğin olmaması. Eskisi gibi bu özellikler refrofit ile de kolay eklenmiyor sanırım.

Golf Life donanım seviyesi olarak bence "gerekli" her şeyi var.

Bu kadar mı berbat yahu bo 8.5 Life lar.. :)
 

A3 de şerit takip bile yok demiş bayi. Yani yarı otonom sürüş yok.

Bana saçma geldi bu özelliğin olmaması. Eskisi gibi bu özellikler refrofit ile de kolay eklenmiyor sanırım.

Golf Life donanım seviyesi olarak bence "gerekli" her şeyi var.

Bu kadar mı berbat yahu bo 8.5 Life lar.. :)
Aksine o paraya en iyi araba bence.

İnsanların korktuğu şey eTSI. Diğer sorunlar küçük tek tük sorunlar her markada var. eTSI çıkarın, rekor bile kırar bu araba. eTSI olmadığı için fiyatlar da düşecek normal olarak. Bu durumda direk satarlar da emisyon muhabbetine yapmıyorlar
 
Herkes bütçesi ve ihtiyacı doğrultusunda ister manuel ister otomatik araç tercih edebilir.
Benim bu konudaki düşüncem nettir:

Yazılımsal bir sorun varsa, genellikle çözümü bulunur. Ancak kaynağı belirlenemeyen ya da çözümü mümkün olmayan mekanik sorunlar, kullanıcıyı araçtan soğutabilir.

Geri kalan tüm yorumlar kişisel tercihlere ve deneyimlere dayanır. Bu da benim şahsi görüşümdür.

0-100 / 2 saniye, torku bu kadar, motoru bilmem kaç beygir… Tamam güzel kardeşim, ama burası Almanya değil, İstanbul E-5 trafiği. Bu torkla anca dur-kalkta rekor kırarsın!

Instagram kaynıyor: “Delikli şeker”, “polo”, “dondurma”, “gof”... Sanki otomobil değil, market rafı. Herkes birbirine meydan okuyor, “Seni üzerim”, “şöyle geçerim”, “böyle kaçarım” Hayır, ülke Formula 1 takımı kursa yedek pilot bulmakta zorlanmaz vallahi.

3 araca makas atınca kendini “ralli efsanesi” sananlar var. Bir de buna “ustalık” diyorlar.

Gerçek usta, trafikte güvenli sürüp aynasını kırdırmayan adamdır.
 
A3 de şerit takip bile yok demiş bayi. Yani yarı otonom sürüş yok.

Bana saçma geldi bu özelliğin olmaması. Eskisi gibi bu özellikler refrofit ile de kolay eklenmiyor sanırım.

Golf Life donanım seviyesi olarak bence "gerekli" her şeyi var.

Bu kadar mı berbat yahu bo 8.5 Life lar.. :)
Kör nokta da olsa benim için tam anlamıyla yeterli olurdu. Bu haliyle de gayet iyi.
 
Herkes bütçesi ve ihtiyacı doğrultusunda ister manuel ister otomatik araç tercih edebilir.
Benim bu konudaki düşüncem nettir:

Yazılımsal bir sorun varsa, genellikle çözümü bulunur. Ancak kaynağı belirlenemeyen ya da çözümü mümkün olmayan mekanik sorunlar, kullanıcıyı araçtan soğutabilir.

Geri kalan tüm yorumlar kişisel tercihlere ve deneyimlere dayanır. Bu da benim şahsi görüşümdür.

0-100 / 2 saniye, torku bu kadar, motoru bilmem kaç beygir… Tamam güzel kardeşim, ama burası Almanya değil, İstanbul E-5 trafiği. Bu torkla anca dur-kalkta rekor kırarsın!

Instagram kaynıyor: “Delikli şeker”, “polo”, “dondurma”, “gof”... Sanki otomobil değil, market rafı. Herkes birbirine meydan okuyor, “Seni üzerim”, “şöyle geçerim”, “böyle kaçarım” Hayır, ülke Formula 1 takımı kursa yedek pilot bulmakta zorlanmaz vallahi.

3 araca makas atınca kendini “ralli efsanesi” sananlar var. Bir de buna “ustalık” diyorlar.

Gerçek usta, trafikte güvenli sürüp aynasını kırdırmayan adamdır.
Gerçek şoför hata yapmayan değil, hata yapanların hatasını kapayandır.
 
A3 de şerit takip bile yok demiş bayi. Yani yarı otonom sürüş yok.

Bana saçma geldi bu özelliğin olmaması. Eskisi gibi bu özellikler refrofit ile de kolay eklenmiyor sanırım.

Golf Life donanım seviyesi olarak bence "gerekli" her şeyi var.

Bu kadar mı berbat yahu bo 8.5 Life lar.. :)
A3 makyazsız kasada olmayabilir,

Makyajlı kasalar (GSR 2 donanım) ile geldiği için şerit takip ve yarı otonom mutlaka vardır,

Şerit takip benim için çok elzem bir özellik değil, kör nokta sistemi çok daha fazla ihtiyaç bence

Mk8 kasada “aklıma gelen” kronik sorunlar;
-Vites kolu mekanizması arızası
-park sensörü modülü arızası
-alternatör arızası
-alternatör arızasını önlemek için normal ömründen daha erken akü değilşimi mecburiyeti
-ön konsol çıtası çatlaması ve kapı çıtaları trimlerinin çatlaması
-Media ekranında yaşanan donmalar

Aklıma gelenler bunlar,

Kötü değil.!! sadece geçmişte VW/Audi grubunda daha kaliteli işçiliğe alıştığımız için bize öyle geliyor,

Fransızlardaki arızaları gördükten sonra Golf onların yanında halen oldukça iyi bir araba,

Bana göre Mk8 ve Mk8,5 halen alınabilecek en mantıklı 2-3 araçtan biridir orası ayrı konu :)
 
Kötü değil.!! sadece geçmişte VW/Audi grubunda daha kaliteli işçiliğe alıştığımız için bize öyle geliyor,

Fransızlardaki arızaları gördükten sonra Golf onların yanında halen oldukça iyi bir araba,

Bana göre Mk8 ve Mk8,5 halen alınabilecek en mantıklı 2-3 araçtan biridir orası ayrı konu :)
Hocam zaten bu paralara 4 silindir almak isteyen biri için nerdeyse seçenek yok. Piyasadaki bu fiyata neredeyse tüm arabalar 3 silindir. Golfte böyle bir artı var
 
Gerçek şoför hata yapmayan değil, hata yapanların hatasını kapayandır.
"Gerçek şoför, başkalarının hatasını telafi eden değil, önce kendi hatasını hiç yapmayandır. Trafikte sorumluluk, başkalarının hatalarını değil, kendi disiplinini yönetmektir."
 
"Gerçek şoför, başkalarının hatasını telafi eden değil, önce kendi hatasını hiç yapmayandır. Trafikte sorumluluk, başkalarının hatalarını değil, kendi disiplinini yönetmektir."
O zaten öyle kendi hata yapan başkasınınki örtmez zaten
 
Herkes bütçesi ve ihtiyacı doğrultusunda ister manuel ister otomatik araç tercih edebilir.
Benim bu konudaki düşüncem nettir:

Yazılımsal bir sorun varsa, genellikle çözümü bulunur. Ancak kaynağı belirlenemeyen ya da çözümü mümkün olmayan mekanik sorunlar, kullanıcıyı araçtan soğutabilir.

Geri kalan tüm yorumlar kişisel tercihlere ve deneyimlere dayanır. Bu da benim şahsi görüşümdür.

0-100 / 2 saniye, torku bu kadar, motoru bilmem kaç beygir… Tamam güzel kardeşim, ama burası Almanya değil, İstanbul E-5 trafiği. Bu torkla anca dur-kalkta rekor kırarsın!

Instagram kaynıyor: “Delikli şeker”, “polo”, “dondurma”, “gof”... Sanki otomobil değil, market rafı. Herkes birbirine meydan okuyor, “Seni üzerim”, “şöyle geçerim”, “böyle kaçarım” Hayır, ülke Formula 1 takımı kursa yedek pilot bulmakta zorlanmaz vallahi.

3 araca makas atınca kendini “ralli efsanesi” sananlar var. Bir de buna “ustalık” diyorlar.

Gerçek usta, trafikte güvenli sürüp aynasını kırdırmayan adamdır.
ayna kıran motorcunun sonu
 
A3 de şerit takip bile yok demiş bayi. Yani yarı otonom sürüş yok.

Bana saçma geldi bu özelliğin olmaması. Eskisi gibi bu özellikler refrofit ile de kolay eklenmiyor sanırım.

Golf Life donanım seviyesi olarak bence "gerekli" her şeyi var.

Bu kadar mı berbat yahu bo 8.5 Life lar.. :)

Bende 2023 model makyajsız kasa A3 var hocam şerit takip var ancak travel assist yok ama kodlama ile şerit ortalamayı açabiliyorsunuz. Makyajlı kasada da şerit takip var ancak travel assist yok. Makyajlıda önceki kasaya göre standart olarak eklenen tek güvenlik donanımı kör nokta oldu.
 
A3 makyazsız kasada olmayabilir,

Makyajlı kasalar (GSR 2 donanım) ile geldiği için şerit takip ve yarı otonom mutlaka vardır,

Şerit takip benim için çok elzem bir özellik değil, kör nokta sistemi çok daha fazla ihtiyaç bence

Mk8 kasada “aklıma gelen” kronik sorunlar;
-Vites kolu mekanizması arızası
-park sensörü modülü arızası
-alternatör arızası
-alternatör arızasını önlemek için normal ömründen daha erken akü değilşimi mecburiyeti
-ön konsol çıtası çatlaması ve kapı çıtaları trimlerinin çatlaması
-Media ekranında yaşanan donmalar

Aklıma gelenler bunlar,

Kötü değil.!! sadece geçmişte VW/Audi grubunda daha kaliteli işçiliğe alıştığımız için bize öyle geliyor,

Fransızlardaki arızaları gördükten sonra Golf onların yanında halen oldukça iyi bir araba,

Bana göre Mk8 ve Mk8,5 halen alınabilecek en mantıklı 2-3 araçtan biridir orası ayrı konu :)
Bana göre Mk8.5 son çıkan A3 den daha kaliteli bir araç. Bu benim şahsi düşüncem son kasa A3'ü kullanmış biri olarak bu yorumu yapıyorum.
 
Tam olarak katılmıyorum çünkü yukarda saydığım markalarda çözümü olmayan motor arızaları, çözümü olmayan kaporta sorunları, çözümü olmayan boya sorunları mevcut,

X bir markanın aracında bu şekilde çok ciddi çözümü olmayan sorunlar varsa, ve bazıları da geçmişten-günümüze yeni çıkan modellerinde de devam ediyorsa o marka artık…..
2 yıllık garantiden sonra vites kolu arızası, alternator arızası, kronik yazılım hatalarının parasal çözümü 50.000 lerden başlıyor neredeyse serviste. Eeee bu kadar para ver üstüne tekrar çözümü para karşılığı bulsam ne yazar. 2 yıllık garantiden bunların hiç biri servise göre sorun değil. Araba çalışmadı yazılım gelecek şu olacak bu olacak. Garanti biter bu iş beyin değişecek olayına gider. Bir şeyler sorunlu şuan ve bence bu sorun sadece yazılım kaynaklı değil. Yazılım olsa cozerlerdi çözemiyorlar.
 


Geri
Üst