Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Golf manuel 47.000 dolara denk geliyor. Bana bunu hic kimse otv kur zammi falan anlatamaz. Bu bildigin kime ne tutturursam mantigi.

Hocam sorun gerçekten ötv aslında. Ötv denen rezil şeyi çıkartırsanız araç fiyatı ucuz bile. Mesela ötv'yi çıkarttık sadece +kdv ile düz golf Türkiye de liste fiyatı 27.000€, Alman sitesine girip bakıyoruz liste fiyatı 28.300, Fransız sitesinde 30.000.

ÖTV yüzünden kullanıcı Düz golf'e, Clubsport parası ödüyor.
 

Elektrikli araç muhabbetinde?

Evinden şarjı olan otursun menzil teknolojisini , bataryaların hafiflemesini dolayısıyla aracların hafiflemesini , şarj sürelerinin minimale düşmesini full takip etsin zamanı gelince alsın geçsin

Evinden şarjı olmayana elektrikli araç full zarar ettirir.

100 binde Aracı satarken değer kaybı yaşayacağın aşikar. Bu kaybı anca evden sarj maliyetiyle amorti etmeye yada + da kalmaya çalışacaksın

Yoksa dısardan 6 misli birim fiyatla sarj edersen bu araba zarar ettirir.

Dizel araç 100 binde biter çöp olur deyimini bu millet 40 yıl ağzına doladı.

Bakalım Yeni trend?
Elektrikli araç 100 bin de biter hikayesi sakız olacak mı milletin ağzına?
 
Elektrikli araç muhabbetinde?

Evinden şarjı olan otursun menzil teknolojisini , bataryaların hafiflemesini dolayısıyla aracların hafiflemesini , şarj sürelerinin minimale düşmesini full takip etsin zamanı gelince alsın geçsin

Evinden şarjı olmayana elektrikli araç full zarar ettirir.

100 binde Aracı satarken değer kaybı yaşayacağın aşikar. Bu kaybı anca evden sarj maliyetiyle amorti etmeye yada + da kalmaya çalışacaksın

Yoksa dısardan 6 misli birim fiyatla sarj edersen bu araba zarar ettirir.

Dizel araç 100 binde biter çöp olur deyimini bu millet 40 yıl ağzına doladı.

Bakalım Yeni trend?
Elektrikli araç 100 bin de biter hikayesi sakız olacak mı milletin ağzına?
100 bin km üstü satıştaki elektrikli ilanları.
İlan sahipleri nasıl teklifler alıyor?
Alıcılar hangi soruları soruyor?
Satıştan ne kadar umutlular?
Satılabileceğini düşünüyorlar mı?
Galeriden olanlar aracı kaça aldı kaça satmaya çalışıyor?

Arayıp soramıyorsun elbette.
 
Hocam sorun gerçekten ötv aslında. Ötv denen rezil şeyi çıkartırsanız araç fiyatı ucuz bile. Mesela ötv'yi çıkarttık sadece +kdv ile düz golf Türkiye de liste fiyatı 27.000€, Alman sitesine girip bakıyoruz liste fiyatı 28.300, Fransız sitesinde 30.000.

ÖTV yüzünden kullanıcı Düz golf'e, Clubsport parası ödüyor.
2013 yilinda 1.2 tsi comfortline 22.000 dolar civarlarina denk geliyordu. Ben sifir aldim ve Almanya karsiligida 21.000 dolar civarlariydi. O zaman otv %40di. Simdi otv %80 oldu. Bu manuel golfun max karsiligi Almanya fiyat artisi ve otv artisi karsiligi max 38.000 dolar civarlari olmali. 47.000 dolar olayi ne oluyor? Yok bir yerlerde baska isler var.
 
100 bin km üstü satıştaki elektrikli ilanları.
[/URL]
İlan sahipleri nasıl teklifler alıyor?
Alıcılar hangi soruları soruyor?
Satıştan ne kadar umutlular?
Satılabileceğini düşünüyorlar mı?
Galeriden olanlar aracı kaça aldı kaça satmaya çalışıyor?

Arayıp soramıyorsun elbette.
Ben sorarım valla biraz zaman verin bana sadece
 
100 bin km üstü satıştaki elektrikli ilanları.
[/URL]
İlan sahipleri nasıl teklifler alıyor?
Alıcılar hangi soruları soruyor?
Satıştan ne kadar umutlular?
Satılabileceğini düşünüyorlar mı?
Galeriden olanlar aracı kaça aldı kaça satmaya çalışıyor?

Arayıp soramıyorsun elbette.

Fikir vermesi açısından durum böyle.
 
Elektrikli araç muhabbetinde?

Evinden şarjı olan otursun menzil teknolojisini , bataryaların hafiflemesini dolayısıyla aracların hafiflemesini , şarj sürelerinin minimale düşmesini full takip etsin zamanı gelince alsın geçsin

Evinden şarjı olmayana elektrikli araç full zarar ettirir.

100 binde Aracı satarken değer kaybı yaşayacağın aşikar. Bu kaybı anca evden sarj maliyetiyle amorti etmeye yada + da kalmaya çalışacaksın

Yoksa dısardan 6 misli birim fiyatla sarj edersen bu araba zarar ettirir.

Dizel araç 100 binde biter çöp olur deyimini bu millet 40 yıl ağzına doladı.

Bakalım Yeni trend?
Elektrikli araç 100 bin de biter hikayesi sakız olacak mı milletin ağzına?

Bir ID4 kullanıcısı ( ayrıca çevremde çok sayıda farklı marka elektrikli kullanan arkadaslarım var) olarak belirtmeliyim ki , bence taraflı düşünüyorsunuz.
Ben çok çeşitli araçlar kullandığım için çok objektif olduğumu düşünüyorum.
Bence ev / işyerinde şarj imkanınız varsa tereddüte gerek yok elektrikliye geçilebilir.
Dışarda şarj edecekseniz , iyi ölçüp tartmak gerek ama yine de avantajlı araçlar.

Bizim milletin klasik ön yargıları sizde de ziyadesiyle mevcut
Elinizde manuel dizel var diye en iyisi o diyorsunuz. Yarın MOTOR alsanız araba kullananlara laf edeceksiniz.

Tipik TR vatandaşı, sadece elindekini beğenir.

Bu arada Acarlar bayi Sıfır İD4 opak renk 1670 - metalik renk 1700 diyor.
 
Bir ID4 kullanıcısı ( ayrıca çevremde çok sayıda farklı marka elektrikli kullanan arkadaslarım var) olarak belirtmeliyim ki , bence taraflı düşünüyorsunuz.
Ben çok çeşitli araçlar kullandığım için çok objektif olduğumu düşünüyorum.
Bence ev / işyerinde şarj imkanınız varsa tereddüte gerek yok elektrikliye geçilebilir.
Dışarda şarj edecekseniz , iyi ölçüp tartmak gerek ama yine de avantajlı araçlar.

Bizim milletin klasik ön yargıları sizde de ziyadesiyle mevcut
Elinizde manuel dizel var diye en iyisi o diyorsunuz. Yarın MOTOR alsanız araba kullananlara laf edeceksiniz.

Tipik TR vatandaşı, sadece elindekini beğenir.

Bu arada Acarlar bayi Sıfır İD4 opak renk 1670 - metalik renk 1700 diyor.
Elindekinin en iyisi olduğunu savunanla iletişimi direk keserim.

Elektrikli aracım yok ama evde şarj imkanı varsa yakıt bedava geldiğini, yağ ve hararet derdi olmadığını, bakım masraflarının nerdeyse bedava olması, milyonlarca parçadan oluşmadığı için kolay kolay bozulmayacağı gerçeğinin farkındayım elektrikli güncel olarak daha iyi.

Bunu kabul etmemek akıllı telefona geçmeyi reddeden tuşlu telefonun hala daha iyi olduğunu savunmak gibi bir şey.
 
Elindekinin en iyisi olduğunu savunanla iletişimi direk keserim.

Elektrikli aracım yok ama evde şarj imkanı varsa yakıt bedava geldiğini, yağ ve hararet derdi olmadığını, bakım masraflarının nerdeyse bedava olması, milyonlarca parçadan oluşmadığı için kolay kolay bozulmayacağı gerçeğinin farkındayım elektrikli güncel olarak daha iyi.

Bunu kabul etmemek akıllı telefona geçmeyi reddeden tuşlu telefonun hala daha iyi olduğunu savunmak gibi bir şey.
Elektrikli araçların periyodik bakım anlamında bedavaya yürüdüğü falan hikayeleri tümüyle gercek dışıdır

Milletin alabilmek icin yırtındığı , alamadım kalmamış diye ağlayarak cimer e mektuplar yazdığı bmw 2,30 e icin her 2 yılda bir güncel 10.000 tl bakım masrafı var. Yılda 5 bin eder .

benim kendi tdi golf aracıma motul yağ mann filtrelerle yaptığım bakım 3500 tutuyor. (İşcilik dahil )



 
Tiguan rline 3230

Sanki 1 milyon fazlasi var gibi geliyor kulaga :)
 

Geri
Üst