Jump to content

Recommended Posts

Tasarım olarak güncel tasarım diline dönmeleri hoş olmuş. Arka stopta ledlerin dizilişi mk7 yi andırsa da görüntü olarak 7.5 a benzemesi hoş olmuş.  Malzemeden çalınan detaylar dışında yollarda görmeye başlayınca kesinlikle yine hayranla bakılan bir araç olmaya devam edecektir :) mk7 mk6 da ilk çıktığında birçok kişi yerden yere vurmuştu :)

AhmetCakmak ve mehmetmert bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

  • İleti 496
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

Beğenmeyenler likelasın :)))

Bence bu işin öznesi golf 8 değil. Ne kadar pahalı olacağı veya eskiye nazaran ülkemizde satışlarının azalacağının sebebi de golf değil.  Bizim alım gücümüz neden düştü?  İş yerinde Nakliyec

Biraz uzun yazacağım, affola. Vw nin yıllardır eleştirilen ancak sadece kullanıcıları tarafından sevilen muhafazakar yaklaşımı belli, makyaj veya kasa değişiminde en minimal markadır.  MK8 d

Konudaki görseller

5 dakika önce, krym yazdı:

@forzaGilles Bizim satislar düstü artik bizi adam yerine bile koymuyorlar, Benzinli bizim insanimiz cok yakar diye ön yargilidir, Hybrid bizim ülkede zaten tutmaz, örnek corolla satislari, yani bencede Golf satisi cok ciddi oranda düser, zaten düsüktü.

Bu durumda TDI sahipleri aracinizin kiymetini bilin, aynisi 1.0 Tsi sahipleri icinde gecerli 110-115 beygirlikler kalkmis, artik  sadece 90 beygir, polo ve fabia daki gibi.

1.0 tsi 110 da var

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, bf417 yazdı:

1.0tsi 90 ve 110 bg

1.5 tsi 130 ve 150bg

2.0tdi 115 ve 150 bg

İçten yanmalılar bunlar hangileri türkiye'ye gelir bilmem.@AhmetCakmak @krym 

Evet motorlar bunlar., bir de bazı tsi motorların (hafif hibrit) olanları var., 60km’ye kadar elektrik ile gidebiliyormuş., eTSI diye geçiyor., 

Ancak biz burda dizel motor olarak 1.6 tdi motorun üretimden kalkmasını ve yerine küçük hacimli bir dizel motorun gelip gelmeme ihtimalinden bahsetmiştim., Dizel de sadece 2.0 tdi motor olur ise bu araç ülkemizde satması çok zor onu demek istedim hocam..

tarihinde forzaGilles tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, forzaGilles yazdı:

Evet motorlar bunlar., bir de bazı motorların (hafif hibrit) olanları var., 60km’ye kadar elektrik ile gidebiliyormuş., eTSI diye geçiyor., 

Ancak biz burda dizel motor olarak 1.6 tdi motorun üretimden kalkmasını ve yerine küçük hacimli bir dizel motorun gelip gelmeme ihtimalinden bahsetmiştim., Dizel de sadece 2.0 tdi motor olur ise bu araç ülkemizde satması çok zor onu demek istedim hocam..

Aynen katılıyorum hatta 2.0 tdi gelmesini geçtim 1 ay önce eskişehir yetkili serviste tdi golf gelmeyeceğini söylemişlerdi inanmamıştım ama şimdi ihtimal dahilinde diyebilriz.

forzaGilles bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • Kurucu Yönetici
2 dakika önce, forzaGilles yazdı:

Style denilen en üst donanım mı oluyormuş.?

Evet hocam. Golf yani giriş seviyesindeki pakette bile anahtarsız çalıştırma vb. bir çok şey standart olarak gelecek şeklinde yazılmış Motor1 sitesinde ve diğer yabancı sitelerde de. Ama ülkemize farklı paketler olarak gelecektir diye düşünüyorum. 

forzaGilles bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Şimdi, AhmetCakmak yazdı:

Evet hocam. Golf yani giriş seviyesindeki pakette bile anahtarsız çalıştırma vb. bir çok şey standart olarak gelecek şeklinde yazılmış Motor1 sitesinde ve diğer yabancı sitelerde de. Ama ülkemize farklı paketler olarak gelecektir diye düşünüyorum. 

Trendline, Midline, Midline Plus, Comfortline, Highline şeklinde devam eden donanımlar daha anlaşılır idi., neyse tek sıkıntımız bu olsun.. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • Kurucu Yönetici

O değil de Rline tampon Golf 8'de en çok beğendiğim şey oldu. R versiyonda oraya çift çıkış egzoslar geldiğindeki hali yemede yanında yat. :) Audi'nin performans modellerindeki gibi egzosların bulunduğu kısımların genişleyip ortaya doğru alçalan tasarım dili çok hoşuma gidiyor. Arkada agresif bir görünüm sağlıyor.

image.png image.png

SCC, Recep Gül ve aydin bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Herkesin zevki ve düşüncesi farklı fakat içini beğenmedim (kendi düşüncem) arkadaki baş mesafesi uzun boylular için sıkıntı yarata bilir.dıştan arkası bmw 1 gibi duruyor.birde donanım ve içerikleri nasıl olur zaman gözterir.%60 ötv var tatından yenmez

tarihinde gürhan tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Golf premium segmente göz kırparken bazı önemli detaylardan taviz vermiş ilginç ancak standart donanımı bile bayağı dolu olacak gibi...

A Klas - 1 Serisi - A3 - Golf eşleştirmesinde;.

1 Serisi arkadan itiş farklılığını yitirdi ve şartlar eşitlendi,

Bu segmentte şimdilik A klası önde görüyorum ancak şimdi gözler yeni A3 te...

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

İlerde mk7 sini satacaklar ilana !

Aracımın kaputu hidrolik sistem pistonludur. ...  Demir Değnekli manuel sistem golflerle karıştırmayın ....

Yazmayı unutmasın...

Onun dışında ? 

7 den sonraki 9 dan önceki golf kasası işte?

 

 

 

 

 

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: AhmetCakmak
      Volkswagen'in en önem verdiği modeli Golf'ün 8. nesili tanıtıldı. Şimdiye kadar 35 milyondan fazla satılarak sınıfının en iyileri arasında olan Golf'ün 8. jenerasyonunda bolca yeni özellik ve teknoloji de geldi.
      Dış Tasarım
      Boyutlarda kararında değişimler gözleniyor. Uzunluğu 4284 mm'ye çıkarılan Golf 8'in genişlik, yükseklik ve aks mesafesi değerleri ise sırasıyla 1789, 1456 ve 2636 mm olarak açıklanmış.
      Golf 7 ve Golf 8 ölçülerinin karşılaştırılması:

      Golf 8'in gelmiş geçmiş en aerodinamik Golf olduğunu da kaydedelim. Hava sürtünme katsayısı (Cd) 0.275'e çekilen Golf 8 bu sayede daha verimli olacaktır. Verimlilik demişken, 11 motordan oluşan güç ünitesi yelpazesinde 5 tane hibrit seçenek sunulduğunun da altını çizmek lazım.
      Yeni TDI motorda çift AdBlue enjeksiyonu ile NOx emisyonu ciddi şekilde düşürülürken TSI motorların 130 bg'e kadar olanlarında Miller yanma prensibi kullanılması, çevrecilikte Golf 8'e ciddi yardım etmiş. Ayrıca 48 Volt hafif hibrit destek sistemi içeren yeni üyesi eTSI'ların da yelpazeye katıldığını görüyoruz. Bu model 110, 130 ve 150 bg olmak üzere 3 farklı versiyonla geliyor.  Geriye kalan 2 elektrik destekli model ise plug-in hibrit Golf GTE çifti olmuş. 204 ve 245 bg'lik iki türevi bulunan modeller 13 kWh lityum-iyon bataryadan besleniyor. Motor yelpazesinin tamamı şu şekilde:
      Golf 8 motor seçenekleri:

      Gelelim Golf 8'in devrim yaşadığı yere, yani iç mekâna. Touareg'den tanıdığımız Innovision Cockpit düzenini benimseyen Golf 8'de 10.25" boyutlu dijital gösterge paneli ve 8.25" boyutlu multimedya ekranı çifti yekpare ve bilgi eğlence sistemine ait monitör sürücüye dönük. Far kontrollerini de panelin üst kısmına taşıyan Volkswagen, bu üniteyi de dokunmatik yapmış. Aynı bölümden ön ve arka cam ısıtma ayarları da yapılabiliyor. Standart olarak manuel vitesle gelen Golf'te DSG kullanan örneklerin kumanda kolu da merkezi konsola minik bir eleman olarak entegre edilmiş.
      Head-up display ile başlayan teknolojik yenilikler arasında WeConnect/WeConnect Plus, Car2X, mobil anahtar gibi detaylara yer verilmiş. 210 km/s hıza kadar çalışan Travel Assist ise sürücüden yönlendirme, fren ve gaz fonksiyonlarını devralıyor. Bir diğer büyük yenilik ise Golf 8 kullanıcılarının satın alımdan sonra We Upgrade özelliği sayesinde araçlarına daha sonradan adaptif hız sabitleyici, Light Assist adlı far kontrolleri, navigasyon, akıllı telefon bağlantısı ve Wi-Fi hotspot ekletebilecek olması.
      Ses sisteminde ise 400 Watt'lık Harman Kardon opsiyonu sunuluyor.
      Donanım paketlerinin ismi de Golf 8'le beraber değiştirilmiş. Trendline, Comfortline ve Highline olarak adlandırılan donanım seviyeleri artık Golf, Life ve Style olarak anılacak. Giriş seviyesi Golf'te bile LED ön farlar, LED stoplar, anahtarsız çalıştırma, dijital gösterge paneli, 8.25" boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, otomatik klima, şerit takip asistanı, ön bölge asistanı, yaya koruma sistemi ve diğer araçlarla ve trafik altyapı sistemleriyle iletişim kurabilen Car2X standart olacak.
      Life'da kablosuz şarj, 10 renkli ambiyans aydınlatması, ön kol dayama, Park Pilot ve City Light gibi donanımlar eklenirken en üst versiyon Style'da sürücü tarafı elektrikli spor koltuklar, 32 renkli ambiyans aydınlatma, deri direksiyon, köşe dönüş özellikli LED ön farlar, kayar sinyal lambalarına sahip LED stoplar, 3 bölgeli klima, Travel Assist gibi ekstralar ekleniyor.
      Yeni Golf 8'in satışları Aralık ayında başlayacak.
      Tüm Fotoğraflar
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      GTE Fotoğrafları:
       
       

       
      Golf 8 Detaylı Dış İnceleme Videosu:
       
      Golf 8 Detaylı İç İnceleme Videosu:
       
       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Yıl sonuna doğru tanıtılması beklenen ve kamuflajsız şekilde kameralara bolca yakalanan Yeni Golf 8'in GTI versiyonu kamuflajlı şekilde gazlarken kameralara yakalandı. 
       
      Ayrıca Golf 8'in ana konusu:
       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Golf 8'in tanıtım vakti yaklaştıkça casus fotoğraflar da bir hayli artmış durumda. En son şubat ayının başında kamuflajsız haliyle fotoğraflar yayınlanmıştı. Şimdiyse kamuflajlı haliyle Motor1 kameralarına yakalanmış. Her ne kadar halen daha photoshop olduğunu iddia edenler olsa da, casus fotoğraflar ile diğer fotoğraflardaki çizgilerden anlaşılacağı üzere Golf 8 karşımızda gibi gözüküyor. Golf 8'in 2019 Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı'nda tanıtılması bekleniyor.
      Bugün Motor1 sitesinde yayınlanan kamuflajlı fotoğraflar:
         
        

      Şubat başında yayınlanan fotoğraflardan hiç farkı yok neredeyse:
        

       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Yeni Volkswagen Golf'ün gelişim süreci şimdiye dek pek de markaların planına göre gitmedi. Havadan güncelleme konusundaki yazılımsal problemler takvimde sekteler oluşturmuş olsa da VW, Golf 8'in sene bitmeden tanıtılması için elinden geleni yapıyor.
      Ekim ayında tanıtılması beklenen yeni nesil Volkswagen Golf'ün üretiminin üçüncü çeyrek sonuna doğru başlayacağı tahmin ediliyor. İlk plana göre teslimatlar için 2020 Şubat işaret ediliyordu. Ancak Automotive News'tan gelen yeni haberlere bakılırsa VW CEO'su Herbert Diess, Golf 8'in ilk örneklerinin 2019 bitmeden müşterilere ulaşacağını belirtmiş.
      Volkswagen Grubu Üst Yönetim Kurulu toplantısında konuşan Diess, "Şu anda sıkıntılarla boğuşuyoruz ancak belirlediğimiz tarihi kaçırmayacağız ve sene bitmeden ilk teslimatları yapacağız." dedi.
      Eğer Volkswagen sözünü tutarsa önümüzdeki aylarda yeni teaser'lar görebiliriz. Ekim ayında yapılacak bir lansman, Frankfurt Otomobil Fuarı'nın birkaç hafta sonrasına denk gelecek. Böylece büyük etkinliğin rüzgârını arkasına alacak olan Alman üretici, hem masraf kısacaktır; hem de Frankfurt'ta tanıtlacak diğer önemli modeller arasında kaybolma riskinden kurtulacaktır.
      JATO Dynamics'in verilerine göre Volkswagen Golf, 149 bin 16 adet ile senenin ilk dört ayında hâlâ Avrupa'nın en çok satan modeli konumunda. Her ne kadar %14'lük bir düşük olsa da ünlü Golf, ikinci sıradaki Renault Clio ile 30 bine yakın bir fark (122 bin 405 adet) var.
      Kaynak: motor1
    • Yazan: AhmetCakmak
      Geçenler şu videoyu paylaşmıştık ve çoğu kişi videonun sahte olduğunu iddia etmişti. Ama güncel fotoğraflarla birlikte gerçek Golf 8'in videodaki gibi olduğu ortaya çıkmış durumda. Sizce yeni Golf 8 nasıl olmuş?  
      Video: https://www.youtube.com/watch?v=Px35uuIiGK8


       
       



×
×
  • Yeni Oluştur...