Jump to content

Kemalkapaklı

Opsiyon olarak aldıgım dcc yağ kaçağı

Recommended Posts

Selamün aleyküm arkadaşlar adaptif şasi ön amortisörlerim yağ kaçırıyor sizce normal mi bu servis terletme diyor garantili aracım bir türlü degişim için ikna edemiyorum

C588E3FB-17EE-4ADB-B910-8B395F74077C.jpeg

6316C00D-2000-4944-8623-1E528D78A0DE.jpeg

39C12ABD-0149-4BDF-86F9-7E6C6B3F5D8F.jpeg

9E2598CB-1DD0-463E-B409-305346051FB6.jpeg

0EE3606A-8E38-469F-88C6-EC767C3B9685.jpeg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Kemalkapaklı araç serviste olmasa benimkilere bakardım hocam. Servise başka DCC li araçlar ile karşılaştırma istediğinizi söyleyin

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Kemalkapaklı yazdı:

Selamün aleyküm arkadaşlar adaptif şasi ön amortisörlerim yağ kaçırıyor sizce normal mi bu servis terletme diyor garantili aracım bir türlü degişim için ikna edemiyorum

C588E3FB-17EE-4ADB-B910-8B395F74077C.jpeg

6316C00D-2000-4944-8623-1E528D78A0DE.jpeg

39C12ABD-0149-4BDF-86F9-7E6C6B3F5D8F.jpeg

9E2598CB-1DD0-463E-B409-305346051FB6.jpeg

0EE3606A-8E38-469F-88C6-EC767C3B9685.jpeg

Bu terleme falan değil., basbaya yağ kaçırıyor., doğuş genel merkezi arayıp şikayet kaydı oluşturun., belirli model yıllarına ait araçlarda bu sorunun yaşandığını 1-2 kez okumuştum ve garantiden değişim sağlandığını söylüyorlardı.. arayın şikayet edin 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, Kemalkapaklı yazdı:

@forzaGilles slm hocam garantiden degişim yapan arkadaş var mı bildiğin ! Yağ kaçırma durumu nasılmış acaba benim amortisörlere göre

Bu forumda mı yoksa malum “turuncu” forumda mı hangi site tam hatırlamıyorum ama 2-3 kişinin garantiden değişim sağladığını hatırlıyorum., Google’dan dcc amortisör yağ kaçağı vs. diye bi aratınız..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Merhaba arkadaşlar sonunda doğuş onay verdi garanti kapsamında ön iki amortisör degişimine karar verildi tahsis araç ayarlandı parça bekleniyor 😃

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Kemalkapaklı geçmiş olsun hocam sorununuz çözülmüş, parça değişimi sağlanmış en azından.

 

Benim anlamadığım bu adamlar (yetkili servis) üstünde durmayıp ısrar etmeseniz terletme deyip geçeceklerdi demek ki. Resmen çakal esnaf hareketi bu,  herşeyden önce ayıp. Bir malı satıyorsan, her türlü kusurunda da arkasında duracaksın. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aynı olay şirket aracımızda olmuştu . Modlar arası sertlik fark etmiyordu . Sözleşmesi bitmek üzere olduğu için üzerine düşmememiştik. Sizde de modlar arasında sertleşme - yumuşama oluyor mu? Benim tiguan da dcc mevcut , ne terleme ne de en ufak yağ belirtisi yok .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@İlker34 hocam modlar arası hiç bir fark olmuyordu yağ kaçagı mevcuttu defalarca swrvise gittim terletme dediler şimdi degiştiriyolar üstelemesem demek ki degiştirmicekler zorla garanti kapsamında degiştiriyorum perşembe sabah alacagım durumu paylaşırım tekrar@forzaGilles 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben ilk önce modlar arasında hissedilir fark olmadığını ,sonra kışlık lastikleri takarken amortisörlerdeki ya kaçağını fark ettim. İkisi arasında bağ kurunca dedim kesin patladı bu amörtisörler . Hemde dördünde de vardı yağ lekesi. Servisten alınca hemen farkı hissedeceksin ve bunu mutlaka belirt .Siz yok dediniz ama bu amortisörler sorunluydu aracın sürüşü bu kadar değişti

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Merhaba arkadaşlar aracımı servisten aldım amortisörler değişti araçta konfor farkı hissedilir derecede arttı ama 18 jant illa vuruyor bozuk yollarda bu yüzden 17 dijon jant lastik aldım 18janttan 17 ye düşüyorum yollarımız be yazıkki çok kötü arabayı yıpratmaya değmez diye düşünüyorum 5 bin km kullanılmış dijon jant lastik 3400 tl aldım.

40D21206-B755-4915-AC6E-5061F05C54C9.jpeg

608B8440-075D-486B-9692-E90BCCECAC2E.jpeg

8B9DBC08-D9F4-4D7F-BBF4-82E58C7C35ED.jpeg

CFA11D36-5A3E-430A-A2C5-19659CA26051.jpeg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Kemalkapaklı üstündeki lastikler beş para etmez jantin üzerinde gidiyormuş gibi gidersiniz, Birde sanki çok pahalı alınmış gibi daha uyguna da bulunabilirdi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
5 saat önce, Kemalkapaklı yazdı:

Merhaba arkadaşlar aracımı servisten aldım amortisörler değişti araçta konfor farkı hissedilir derecede arttı ama 18 jant illa vuruyor bozuk yollarda bu yüzden 17 dijon jant lastik aldım 18janttan 17 ye düşüyorum yollarımız be yazıkki çok kötü arabayı yıpratmaya değmez diye düşünüyorum 5 bin km kullanılmış dijon jant lastik 3400 tl aldım.

40D21206-B755-4915-AC6E-5061F05C54C9.jpeg

608B8440-075D-486B-9692-E90BCCECAC2E.jpeg

8B9DBC08-D9F4-4D7F-BBF4-82E58C7C35ED.jpeg

CFA11D36-5A3E-430A-A2C5-19659CA26051.jpeg

Gözünüz aydın sonunda amortisörleri değiştirmişler., arkalara hiç baktınız mı arkalarda yağ kaçağı var mı onları da kontrol etseydiniz.? 

17” geçmekle doğru bir karar almışsınız., yalnız bridgestone tuğla gibi sert hamurlu lastiktir., Mümkünse lastikleri değiştirmenizi öneririm.. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Lastikler turanza t001 ise ben beğeniyorum onları. Evet sert ve konforsuz bir lastik ama bizim buradaki sakar virajlarında zamk gibi yapışıyordu arabam. (18")

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
13 saat önce, Kemalkapaklı yazdı:

Merhaba arkadaşlar aracımı servisten aldım amortisörler değişti araçta konfor farkı hissedilir derecede arttı ama 18 jant illa vuruyor bozuk yollarda bu yüzden 17 dijon jant lastik aldım 18janttan 17 ye düşüyorum yollarımız be yazıkki çok kötü arabayı yıpratmaya değmez diye düşünüyorum 5 bin km kullanılmış dijon jant lastik 3400 tl aldım.

40D21206-B755-4915-AC6E-5061F05C54C9.jpeg

608B8440-075D-486B-9692-E90BCCECAC2E.jpeg

8B9DBC08-D9F4-4D7F-BBF4-82E58C7C35ED.jpeg

CFA11D36-5A3E-430A-A2C5-19659CA26051.jpeg

Hayırlı olsun güle güle kullanın.Alınmış alınmıştır sorgulamak bu durumda gereksiz oluyor bu saaten sonra.Bende daha geçen hafta 14 bin km kullanılmış aynı lastik takımlı dijon takımı forumda 2650 den verdim.Dijonun maksimum değeri 2600/2800 arası gidiyor.Lastiklere 5 bin yapmış desem kimse aksini ispat edemezdi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Merhaba arkadaşlar 17 janta geçtim bugün konfor süper oldu çok memnunum şuan 18 jantta eziyet çekmişim günlerce bu arada 18 sebring jantlarım satılık lastiksiz 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...