ANA KONU



@yusuf Hocam başınız sağolsun.

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
cengineer06 dedi:
@silvershadow hocam golf ü sattınız mı ben mi yanlış okudum. Uzun süre ara vermiştim foruma, geçmiş sayfaları okumaya başladım. 
Değerli hocalarım, foruma tekrar dönüş yapmışken sizlere danışmam gereken konu var. Malum foruma sorup pişman oldum. Burada daha faydalı bilgiler edineceğimi düşünüyorun.

Golf 7 1.2 TSI Manuel aracımı değiştirmeyi düşünüyorum. 
Olmazsa olmazım aracın Dizel + otomatik olması. 
3 kişi yolculuğa çıktığımızda Golf 7 bagajı yetersiz geliyor fakat hala bekarım ve bagaj olsa da olur olmasa da. Sınıf tercihim C ve üstü olması yönünde. 
Yaşım 30' a merdiven dayadı. Aşağıda aklımdaki modeller ve donanımlaırna göre fiyat aralıkları mevcut. 
Bu modeller dışında başka tavsiyelere de açığım. 
Fakat örneğin insignia artık kasa değiştirecek sanırım, biraz daha güncel kasalar tercihimdir. 
Vakit ayıran herkese teşekkürler. 

- Konuyu yanlış yere açtıysam taşınması konusunda yardımlarınızı rica ederim.

BMW 116d 112.000 - 127.700 
AUDI A3 Sportback 123.000 - 129.000 
VW Passat 129.000 - 148.000 
SKODA Superb 101.000 - 126.000 
Renault Megane 4 94.000
Değerli Hocam 

Golf tutkunu Dostlar arasına hoş geldiniz. 

Doğru biliyorsunuz.

Golfümü sattım.  

Tam 13 ay ve 18 gün önce...

Gayrimenkul için peşinat oldu.

Çok ama çok yakın bir geçmişte bu araştırmayı değerli bir dostum için kendime alır gibi ama onun koşullarını ön görerek ve ezbere ya da önyargıya yer vermeden tek tek araştırdım.

Bütün yollar Passat a çıktı....

Bana kısa yanıt yetmez eh biraz da  Eğlenelim derseniz. Buraya buyrunuz 



Yok ben uzay gemisi isterim derseniz değerli  @ansolak hocamızın Golfüne bir göz atın derim.

(Bizdeki ilanını bulamadım.   :000064-medium: )

 
Ben bu sekilde denedigimi pek hatirlamiyorum ama arac stop halindeyken kemeri cikarinca sistemin kendini kapatmasi ve manuel olarak yeniden kontak kapatip acmaniz gerekir diye biliyorum bir kere bunu yasamistim. 

 
Değerli üstatlarım kafama takılan bazı şeyler var yardımcı olursanız sevinirim.

1.Araç çalışırken durduğumuzda debir ibresi 800-700 devir arasında dalgalanma yapıyor. Sebebi nedir? sizdede oluyormu?

2.start stop kapalı iken yokuşta durduk.Autohold devrede ancak gaza basınca yarım saniyelik bir salma yapıyor gibi..Sebebi nedir? sizdede oluyormu? start stop aktifken böyle birşey olmuyor.

3.Hız sabitleyici devrede iken yokuş aşağı arac ayarlanmış hızdan daha fazla hızlanınca araç kendiliğinden 4. vitese kadar vites küçültüyor ve devir saati 5000 lere kadar yükseliyor. (anlık yakıt tüketimi değişmeden sabit duruyor) Sebebi nedir? sizdede oluyormu?

4. Bugün bir arkadaş şirokkonun birinde kumandadan seçim yaparak değiştirilen bir egsozdan bahsetti.(hem normal egsoz hemde canı isteyince ferrari gibi bir tiz ses çıkaran egsoz) böyle bişey gördünüzmü? nerde yapılabilir?

cvplar  için şimdiden teşekkürler.

Saygılar.

 
Değerli üstatlarım kafama takılan bazı şeyler var yardımcı olursanız sevinirim.

1.Araç çalışırken durduğumuzda debir ibresi 800-700 devir arasında dalgalanma yapıyor. Sebebi nedir? sizdede oluyormu?

2.start stop kapalı iken yokuşta durduk.Autohold devrede ancak gaza basınca yarım saniyelik bir salma yapıyor gibi..Sebebi nedir? sizdede oluyormu? start stop aktifken böyle birşey olmuyor.

3.Hız sabitleyici devrede iken yokuş aşağı arac ayarlanmış hızdan daha fazla hızlanınca araç kendiliğinden 4. vitese kadar vites küçültüyor ve devir saati 5000 lere kadar yükseliyor. (anlık yakıt tüketimi değişmeden sabit duruyor) Sebebi nedir? sizdede oluyormu?

4. Bugün bir arkadaş şirokkonun birinde kumandadan seçim yaparak değiştirilen bir egsozdan bahsetti.(hem normal egsoz hemde canı isteyince ferrari gibi bir tiz ses çıkaran egsoz) böyle bişey gördünüzmü? nerde yapılabilir?

cvplar  için şimdiden teşekkürler.

Saygılar.
Değerli Hocam 

1. İlk çalıştırma sonrasında Rölanti, motor sıcaklığına bağlı olarak artıp azalabilir. Bu durum normaldir.  Ancak motor optimal calışma sıcaklığına eriştiğinde Havadaki ısı, nem ve oksijen seviyesindeki değişikliklere göre Rölantide devrini algılayan sensörde arıza olabilir. Kontrol ettirmektedir fayda var.

2. Auto hold un çalışmasında start stop ile doğrudan bir bağıntısı olduğunu sanmıyorum. Daha çok sizin gaza basış şiddetiniz ve eğimle doğrudan ilgilidir. Geç bırakma sorunu daha çok manuellerde debriyajdan ayağımızı cekiş kararlılığımızla doğrudan bağıntılıysa da sizde DSG olduğuna göre sizdeki durum bununla ilgili olamaz. Titreme arada bir yapabilir ama sürekli ise uğradığınızda bunu da göstermekte fayda var.

3. Araç vites küçülterek motor kompresyonuyla  hızlanmasını kontrol edebilmek için bunu yapabilir.

4. Dogru, Bu tip sistemler var. Ancak aracın muayene zamanı geldiğinde muayeneden geçemez. Yeniden orijinal egsoz sistemi bularak taktırmak zorunda kalabilirsiniz. Tavsiye etmem.

 


Geri
Üst Alt