TOGG'un satış fiyatları belli oldu


Nissan e powerlar çok mantıklı şu an
Görüp görebileceğimiz en saçma araç.

Elektrikli ama benzinli motor var? Benzinli bakım maliyeti devam ediyor.
Sorun çıkma olasılığı 2 katına çıkıyor. Herhangi biri bozulursa yolda kaldınız.
Verimlilik desen ortalama bir benzinli dizel araç ile aynı yakıyor.

Jeneratör ile elektrik üretip evde kullanmak ne kadar verimli ise bundan alınacak verimde ancak o kadar olur.
 
Plugin hibrit'ler bence şu an mantıklı lakin onların da fiyatı çok pahalı.
 
Görüp görebileceğimiz en saçma araç.

Elektrikli ama benzinli motor var? Benzinli bakım maliyeti devam ediyor.
Sorun çıkma olasılığı 2 katına çıkıyor. Herhangi biri bozulursa yolda kaldınız.
Verimlilik desen ortalama bir benzinli dizel araç ile aynı yakıyor.

Jeneratör ile elektrik üretip evde kullanmak ne kadar verimli ise bundan alınacak verimde ancak o kadar olur.
140kw 190 beygir güç üreten 7 sn 0-100 ü olan 5.5 lt yakıt tüketen fren enerjisi geri kazanımı ile ekstra mesafe sunan nissan 5 yıl 150 bin motor dahil garanti sunan bir araç bu fiyata mantıklı diye düşünüyorum.
 
140kw 190 beygir güç üreten 7 sn 0-100 ü olan 5.5 lt yakıt tüketen fren enerjisi geri kazanımı ile ekstra mesafe sunan nissan 5 yıl 150 bin motor dahil garanti sunan bir araç bu fiyata mantıklı diye düşünüyorum.
7 değil 7.9 saniye. Bu da erişilmesi çok zor bir nokta değil.

Muadil benzinlisinden 200k daha pahalı bir fiyat etiketi ile satışta. Yakıt tüketimi reelde en fazla 0.5-1 litre farkedecektir.

Verimlilik adına her zaman dönüşümde kayıp vardır. Burada mekanik enerji elektriğe sonra tekrar mekaniğe dönüşüyor ve fazla enerji depolanamıyor. (ufak bir miktar hariç) Co2 emisyonu bile birçok benzinli araçtan fazla.

Ağırlık normale göre 200kg daha ağır. Bu ağırlık verimliliğe negatif yansıyacaktır.
 

Geri
Üst Alt