Neden Golf 8 Alınmamalı?



@Alpyaman@ogzogz @smhk motor kaputuna iki noktadan kilit mi gelmiş ne?
@Culture33 zorunlu bir ekleme gibi duruyor.

19 saat önce, ogzogz yazdı:

Golf 8'de 2 kaput kilidi var. Muhtemelen radarın logo arkasına gelmesinden böyle yaptılar. 2 taraftan tutunması da daha iyidir diye düşünüyorum.

Km77 testlerine gelecek olursak.

Aşağıda Golf 8 geyik testi..(defalarca paylaşıldı ama yine paylaşalım.)

Sol alt köşede konfor modu ile sport modu ile oluşan farka dikkat çekmek isterim.

@cengiz74 :)  belki de.

 
Biraz şöyle.. 




Daha kullanım kılavuzuna bakmadan araç kullanan, olması gereken durumları sorun gibi düşünen, mantığını tatile göndermiş ve tecrübe edebilmek için kurcalamayan kullanıcıların,  onu "çalmışlar" bunu "çalmışlar" adı altında beğenisi ya da beğenmeyişi biraz tuhaf. Artılar görmezden gelinir. Bazı özellikleri adamlar düşünmüş yapmışlar ve bazıları da bu özelliklerle sonradan karşılaşınca sevinebiliyor. 

Golf 8, Yeni A3,  Yeni Leon, Yeni.., Yeni... yani mutlaka yine kendimizi bulabileceğimiz, daha doğrusu alışabileceğimiz özellikler ile bu yeni otomobillere alışılacaktır elbet.

Yenisi çıkınca alabilme ya da alamama içgüdüsel olarak bu düşüncelere itiyor maalesef. insan psikolojisi.. Aslında her yenisi çıkanı almak değil durum.  Yani osu busu yok.

Herkesi memnun etmek biraz maliyet ister. Aslında alternatif ve opsiyonlarda var.

Yani elde edemiyorsan elde ettiklerini sev. Elde etmek istiyorsan da durum bu, yani para.. 

Ya da oturup kendine göre bir Golf tasarla, üret..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bar kapısında eşgale bakıp!  arkadaşım rezervasyonsuz almıyoruz (daha radikali damsız almıyoruz du eskiden)

Sorun eşgalde (önden)

Arkadan ? Özgünsüz yenilikçi olmayan tiguan stopları

Piston/ torpido döşemesi falan zamanla es geçilebilecek ayrıntılar.

A3 le olacak fiyat farkı milletin iradesini yönlendirecektir. Beklemek şart.

Ama ben sunu da derim ki 

Golf8 yeni a3 fiyat makası beklenmedik  bi şekilde minimal olacak ...

Golf8 de daralan müsteri kitlesini a3 ün fiyatını aşağı çekerek dengeleyecekler

 
90 ların sonunda 

Bmw pistonlu kaputa geçtiginde

Mercedesin manuel değnekle yola devam etmesine 

Mercedesin cevabı

Bizim araçlarımızın kaputları sadece periyodik bakımdan bakıma açılır. 

Müşterilerimize verdiğimiz bir zahmet yok!! Deyip geçtiler

Bmw ? 

O yıllarda hakkaten

Benimle

Masrafa

Warmısın  

Araçlarıyla nam salmıştı

 
Biraz şöyle..

Daha kullanım kılavuzuna bakmadan araç kullanan, olması gereken durumları sorun gibi düşünen, mantığını tatile göndermiş ve tecrübe edebilmek için kurcalamayan kullanıcıların,  onu "çalmışlar" bunu "çalmışlar" adı altında beğenisi ya da beğenmeyişi biraz tuhaf. Artılar görmezden gelinir. Bazı özellikleri adamlar düşünmüş yapmışlar ve bazıları da bu özelliklerle sonradan karşılaşınca sevinebiliyor. 

Golf 8, Yeni A3,  Yeni Leon, Yeni.., Yeni... yani mutlaka yine kendimizi bulabileceğimiz, daha doğrusu alışabileceğimiz özellikler ile bu yeni otomobillere alışılacaktır elbet.

Yenisi çıkınca alabilme ya da alamama içgüdüsel olarak bu düşüncelere itiyor maalesef. insan psikolojisi.. Aslında her yenisi çıkanı almak değil durum.  Yani osu busu yok.

Herkesi memnun etmek biraz maliyet ister. Aslında alternatif ve opsiyonlarda var.

Yani elde edemiyorsan elde ettiklerini sev. Elde etmek istiyorsan da durum bu, yani para.. 

Ya da oturup kendine göre bir Golf tasarla, üret..
Sadece araba ya da Golf ile ilgili olarak algılamayınız;

Rüştünü dünyaya ispatlamış devasa ve kurumsal bir üretim fabrikasında çalışanların çok iyi bileceği üzere, bir vidanın veya bloğun yerini 0,001 mm dahi değiştirmek için zehir gibi mühendis ve tasarımcıların zaman ve maliyet baskısı altında günlerini, haftalarını veya belki aylarını harcayarak son kullanıcıya sunduğu ürünler...

Ve bu ürünlerin bir çırpıda haklı veya haksız yerden yere vurulması...

İnsanoğlu çok ilginç. 

 
@ogzogz Logo Radar olayı golf 7.5 larda da mevcut ama kilit tek, acaba motor kaputu ağır olabilir mi, kilite binen yükü dağıtmak mı istediler acaba? diye düşünürken passatın kaputunun büyük olduğunu gördüm.  

 
@Culture33 yenilenen Tiguan'da ve Passat'ta tek kilit var. Arteon'da ve Golf'te çift kilit.

Arteon ve Golf'ün önü aşağıda olduğundan yaya güvenliği için oldukça başarılı görünüyor. Belki de aşağıya almaları ile kilitler yanlara almak gerekmiş olabilir. Tabi dengeyi de sağlamak olmuş olabilir.

Passat'ın da önü aşağıda ancak makyaj gördüğünden kilit vs. bir sonraki üretime kalmış olabilir..

Bir de genellikle direkt olarak ortalı çarpmalar baz alındığından, yayaya ortadan çarpıldığını varsayarsak kilidin ortada olması yerine yanlarda olmasının yaya güvenliğine artısı olabilir. 

Ön sağ sol çamurlukların uçları çok sivri hatlara sahip. Aslında kilitlerin yanlarda olması, far tarafından oluşan çarpmada varsayıyorum, kaputun çamurluğa yakın kısımlarına baskı olursa, kilidin ortada olması tahterevalli misali kaputu esnetir ve çamurluk saplanabilir. Bunun önüne geçmek için olmuş olabilir.

Belki de tamamen başka bir sebepten..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@ogzogz bakalım Almanlar neyi düşünmüş olabilirler, göreceğiz

 
@ogzogz Yalnız Golf 8'in çeki topuzu sistemini beğendim. gizli olan yerinden bagajdaki bir mekanizma ile açılıyor. vide'nun 2.23" da mevcut





 

@Negatiwe

bu açıdan düşününce evet ???? 

hocamız 

3 tane mk7,5 arac sahibi 

matematikte virgülden sonraki küsüratı yuvarlarsın,,,,,   yada 7,5 dan 8 alıp sınıfı geçtim dersin ya ? 

benim de 3 tane mk7,5 aracım olsa tereddütleri kenara bırakıp 1 tanesini mk8 e  yuvarlardım kabul .

ama eldeki yegane "baba" kasa mk7,5  aracı verip te mk8 e geçiş planı  benim için mantık dışı 

satarken bu mk7,5 arkasından bakanın içi  CIZZZ eder . 

 

Geri
Üst Alt