Jump to content

PRETORIA MI CLUBSPORT MU?


Recommended Posts

Herkese merhaba, golf 7 aracımın dover jantlarını değiştirmeye karar verdim. 18 inç Clubsport veya Pretoria jant almayı düşünüyorum. Tavsiyeleriniz deneyimleriniz nelerdir. Alırkan nelere dikkat etmem gerekir aydınlatırsanız sevinirim.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

15 dakika önce, brkbrkk yazdı:

Herkese merhaba, golf 7 aracımın dover jantlarını değiştirmeye karar verdim. 18 inç Clubsport veya Pretoria jant almayı düşünüyorum. Tavsiyeleriniz deneyimleriniz nelerdir. Alırkan nelere dikkat etmem gerekir aydınlatırsanız sevinirim.

Clubsport 18 İyidir hocam Proteria 19 Almayacaksanız kolları kısa kalıyor cok hoş durmuyor clubsports daha iyidir 

 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
Clubsport 18 İyidir hocam Proteria 19 Almayacaksanız kolları kısa kalıyor cok hoş durmuyor clubsports daha iyidir 

 


Kısa ve öz. Katılmayan kimse yoktur sanırım.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

hayırlı olsun,bende (madridden) 17'den 18'e (clubsport) geçmeyi düşünüyorum,

orjinal clubsportlar zor bulunp pahalı diye biliyorum

replika ise 

fiyat ve (birsüre kullandıktan sonra) konfor farkını da yorumlayabilirseniz öncelikle forum sonra da benim adıma faydalı olacak kanaatindeyim..

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

17 den 18 e geçenlerin birçoğu pişman konfor vs..  18 durban  jantla gelen araçlarda süspansiyon farkı var.  aracınız comfortline vs.. ise 19 lara çıkarsanız araç jantın üstünde yürür :)   18 ideal    fiyatlar çok artmış Oz dan başkası boş ama aşırı pahalı  

17 ye 18 e 19 a geçen arkadaşlar yorum yapacaklardır.  ben 17 dijonla  18 durbanı uzun süre kullandım. görsellik uğruna  çok şeyden vazgeçeceksiniz. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
54 dakika önce, rager007 yazdı:

17 den 18 e geçenlerin birçoğu pişman konfor vs..  18 durban  jantla gelen araçlarda süspansiyon farkı var.  aracınız comfortline vs.. ise 19 lara çıkarsanız araç jantın üstünde yürür :)   18 ideal    fiyatlar çok artmış Oz dan başkası boş ama aşırı pahalı  

17 ye 18 e 19 a geçen arkadaşlar yorum yapacaklardır.  ben 17 dijonla  18 durbanı uzun süre kullandım. görsellik uğruna  çok şeyden vazgeçeceksiniz. 

Hocam doverdan dijon mu durban mi diye diye en sonunda dijona gectim. Gorsel tabiki durban gibi degil fakat mantigim beni buna yonlendirdi. Sizce iyi mi yapmışım? İkisini de kullanan birisi olarak yorumunuz nasi olur?

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Bence farklı birşeyler bakın. Pretorio yerine OZ racing Ultraleggera olabilir. En azından hali mulis jant üreticisinden almış olursunuz. Muhtemelen daha hafif ve dayanıklıdır.  Alternatif olarak Superturismo modeli de olabilir. 

Sıfır fiyatlarının orijinal VW jantlar ile farklı olacağını sanmıyorum. 

Jant ağırlığı özellikle yüksek süratlerde önem kazanıyor, dönen bir ağırlık olduğundan hızlandıkça etkisi artıyor diye biliyorum. Ben 16 Dover'dan  17 OZ Rally Racing'e geçtim, bir de Eibach yay taktım. Arabanın değil sürüşü dünyası değişti. Konfor beklediğimden çok daha az etkilendi (205/55/16 dan 225/45/17 ye geçmesine rağmen), yüksek süratlerde araba çok daha yola yapışık ve rahat akıyor, 160 ile 120 aynı hız gibi. 

 

ÖZetle sadece tasarıma değil ağırlık dayanıklılık gibi diğer kriterleri de kontrol etmeniz faydalı olur.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
On 09.08.2020 at 2:01 PM, brkbrkk yazdı:

Herkese merhaba, golf 7 aracımın dover jantlarını değiştirmeye karar verdim. 18 inç Clubsport veya Pretoria jant almayı düşünüyorum. Tavsiyeleriniz deneyimleriniz nelerdir. Alırkan nelere dikkat etmem gerekir aydınlatırsanız sevinirim.

18" ise mecburen clubsport,  18" olarak juvra jant neden düşünmüyorsunuz? @Negatiwe abimiz orijinal olarak satılığa çıkarmıştı. şu an duruyor mu durmuyor mu bilemeyeceğim.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, Negatiwe yazdı:

Duruyor hocam

@brkbrkk arkadaş bu jantları da değerlendirebilirsin. yollarımız güzel olsa, sürpriz hendek gibi çukurlar çıkmasa bu jantları alırdım, orijinal jantlar, diğer jantlara göre her daim daha da güvenirdir. tabi tercih sizin, 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar tip olarak Clubsport hoşuma giden bi jant, pretoria da çok güzel bir jant genelde 19 inç alın deniyor ama 18 olanlarını da gördüm güzel bir spor yay ile iyi duruyor. 17 inç Dijon düşündüm ancak değişmişken büyük janta geçeyim istedim. 35mm Spor yaylarla beraber 18 inç Clubsport güzel bir görüntü sundu ve yol tutuşu arttı gerçekten. Konfor olarak 16 dan 18 e geçince tabi konforda değişim oldu ama rahatsız edecek boyutta değil tabi ki, sonuç olarak büyük jant ince yanaklı olur ve kalın yanaklı jant kadar konfor sunamaz. 16 inç jant zaten konforlu olsun diye comfortline paketine konuluyor. Tavsiyem jantı 18 inç veya 19 inç takacaksanız spor yay ve ya güvenilir bir yerde eşit bakla ayarlı soğuk press (Max 3.5-  4 cm) yaptırmanız. Ancak 17 inç Dijona geçecek olursanız yaya gerek olmadığını düşünüyorum çünkü leylek gibi durmuyor dijonlar araç üstünde. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@brkbrkk Gerçekten güvenilir bir yol tutuşu için soğuk pres yerine artık ulaşılailir fiyatlarda olan Eibach gibi markaların yaylarını tercih edin. İkinci elde oldukça hesaplı bulunabiliyor ve hem konfor hem yol tutuş açısından jantların/lastiklerin hakkını veriyor.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@brkbrkk Açıkçası sahtesi de çok, referansla tanıdık üzerinden filan almak en iyisi. Yanlış hatırlamıyorsam yakın zamanda 1.500 TL idi orijinal bayiden. Yani 18 yerine 17 jant alıp aradaki farka yay alınabilir veya 19 yerine 18. 

 

Ben 17 O.Z. Rally Racing kullanıyorum ve tasarımı nedeniyle gayet güzel dolduruyor, 18'e ihtiyaç duymadım. Lastik yanakları da XL ve dik duruyorsa gayet iyi iş görüyor. Zaten jant lastik yay ve spacer doğru seçilirse hem görüntü hem de yol tutuş gerçekten anlamlı derecede iyileşiyor. 

Tek tavsiyem can güvenliğiniz replika jant almayın, sakın almayın.  Para biririktirin, bekleyin daha geç alın ama orijinal olsun. Replikaların hangi çukurda dağılacağı, başınıza ne zaman iş açacağı hiç belli değil, yıllarca sorunsuz da binebilirsiniz, normal bir çukura biraz hızlı düşüp jantı ikiye de ayırabilirsiniz ama bu işlerin içinde olan kimse güvenli bulmuyor. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...