Golf 8 içerir



Çift J / çift U kültürünün ders kitaplarından kaldırılması R ruhunda büyük eksiklik

Yanlız yine tekrarlayım

R layn + R + Gti  resimleri ayrı dursun

Bu mk8 in boşline ve comfortuna showrommda gaza gelmenin sırrı İÇ ortamı

Zaten şu vakte kadar içi olmamış diyen olmadı / ya da demedik

İçerde yeni ve +++ bir ruh var

İçine oturunca comfort dahi olsa aldım gitti diyecek çok insan vardır

 
@Savatage Çift J ve  U farlar hakkında çok haklısnız hocam, zaten 8 de en sevilmeyen kısmın başrolünü farlar oynuyor. Türkiye'ye geldiğinde dikiz aynasından görürseniz bu farları, ne demek istediğimi eminim anlayacaksınız. Yada anlayacaklar.

Önemli olan insan bir araca bindiğinde kendi evindeymiş gibi hissetmesidir doğru. Golf 8'i alacak olanlarda mutlaka sizin dediğiniz gibi sırf iç kısmı yüzünden comfortline'e bile olsa aldım gitti diyebilir. 

Fakat bu benim şahsi görüşüm, tamam iç komfor önemli, ama insan şöyle aracına bineceği zamanda dışarıdan gözüne hitap etmeli. 

Alınırsa bu 8'in R- Rline (Belki) - GTI modelleri sırf yüksek performanslı oldukları için alınabilir, onun dışındaki stok araçlar anca şirketlere gider....Burada da olduğu gibi 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şartlar..

Higline donanımda alıp cam tavansız DSG'siz binenler olduğu gibi comfortline alıp DSG cam tavanlı olanlar ya da midline alıp modifiye ederek Higline seviyesine çıkaranlar olmuştur.

Kimisi midline ve comfortline alır ona biner. Kimine göre de DSG'siz cam tavansız bir highline araba boştur..

Yani "tercih" meselesi. Öyle değil mi?

Burada tercih, imkana göre ya da zevke göre kimisi de elde ne kalmışsa sıra beklememek için ona göre alacaktır ya da almayacaktır.

Eldekini övmeye ya da aynı arabaları dövüştürmeye gerek yok aslında. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@ogzogz eldekini övmeye neden gerek yok ? 

Olay comfort / midline alınmaz değilki ? 

2 aydır full dekolte / mini etek / transpran  mk8 R / M8 GTİ resimleri koyuluyor?

Eee bende diyorumki ? 

Bu aracın en bos  ve comfort olanını alan niye alır ? Almalı mı ? Almak icin +sebebleri masaya koyuyoruz

Mk8Standart Hayalet ? Mk7 hayaletine göre albenisi ekran arayüzü arka plan  renk seçimleri daha başarılı.

Geldik media ya ? Bunda da mk7 siyah arka plan üzerine beyaz yazı fontlu SİYAH-beyaz TV teknolojisinden sonra mk8 de renkli alacalı albenisi üst seviye media ya geçilmiş

Mk8 en alt ve life (comfortta ) Basic led olayı zaten güncel mk 7 midline ve comfort halojen farından sonra ultra gaz verici bir donanım 

Taverna Ambiyans ? Bu da büyük gaz tabi.

Aracı almak için mantıklı + lar bunlar 

Yoksa bunların + olarak gelmeyeceği bir comfort mk8 e dıstan bakıpta kimse kolay kolay gaza gelmez.

Km si 137 bin olmuş , dsg icin km çok oldu  yeter artık hem dsg yi yenileyim hem aracı yenileyim diyen zaten yeni kasa aşkına direk bayide gözü kapalı masaya otursun.

Ama km si 20-30 bin ? Comfort  Mk7,5 araca sahip olan bu + donanımları önce ölçer biçer 

Evet bunlar bana + teknoloji olarak gelecek . İçini dışını harmanladığında mantıklı araç diyorsa ki denirrr??

Eyvallah şimdiden hayırlı olsun

Aracın dışı endamı morfolojisi tek başına kesinlikle mk7,5 dan iyi demek için çokk genç olmak lazım !

 
@Savatage olay tamamen daha önce de kullandığınız tabire istinaden oluşan "boşlayn" tabiri üzerine.

Golf 6'dan Golf 7'ye geçen kaç kişidir? Ya da Golf 5'e binip Golf 6'yı atlayıp Golf 7'ye geçen. 

Neymiş Golf 7 comfortline midline'a binen tabii ki golf 8'i beğenir manası..

Yenisi çıkınca da zorla alınması gerekiyor değil aslında.

Öyle olmuyor maalesef. 

Yani bir aracın yenilenen eklenen güncellenen donanımı vs. olacağı gibi eksik tarafları da olacaktır. Bu durum insan için de geçerli.

Golf'ün yeni görünümü, donanımı, teknolojisinin bu şekilde olmasının sebebinin başında rakiplerinin olması yanında , üretilmden kalkan bir Scirocco yatmaktadır. 

Yoksa eskilere sorsanız motoru iyi ( yüksek hacimli güçlü) olsun derler dışına pek önem vermezler.

Genç olan da beğenecekse beğenecektir zaten.

Golf 1 in çıktığı zamandan Golf 7,5'a kadar seri yapanımız yok zaten. Bu saatten sonra da zor.

Şartlar ve tercih meselesi.

 
Ah atalar demiş ama kime demiş ? Akılı yaşta sanmış alay etmiş başta olduğunu bilememiş...

Devir teknoloji devri insanımızda artık teknolojinin peşinde gidiyor. Güzel ışıklandırmalar renkli ekranlar dijitalli kadranlar derken tüm markalar artık bunun peşinde divane olmuş durumdalar.

Mk8 de mk7.5 göre oldukça teknolojik bir araç oldu. İster GTİ olsun ister R ister comfortların comfortu olsun. Birisi beğenmedim dediyse gözünede girse ııı ıh. Beğenmez...

Ha bide mk8 de güzel olan başka bir olay... Hep küçük şeyler atılmış ortaya farmış gözmüş onu bunu boşver mk7 ile mk8 e yandan bakarsanız camların kapladığı alan daha daralmış. Buda araçta coupe formu ortaya çıkarmış. Aracı içi için değil dışı içinde alacak kişiler bunu zaten canlı görüp haticeye değil neticeye odaklanınca anlayacaklar :)  

 
@farukal akıl/yaş endexi atasözüyle açıklanamayacak kadar bilimseldir ..biri artarken diğeri azalır diyenlerde var , ikiside artar yada ikiside azalır diyenlerde 

Hayırlısı olsun ! 

İlk ben alıcam , ilk ben caka satıcam şehrin caddelerinde ilk bende olucak heyecanı  gençlik heyecanıdır. Akıl aynı olmak üzere 44 yaşında 3 yollu stereo çalışır  gençlikte tek yollu mono dur bu melet. 

44 yaşında durursun / stop edersin / analiz edersin eldekinden + larını eksilerini tartarsın

yeni octavia alacaktık 

stop ettik ?

niye ? 

araç showroomdan çıktığı haliyle bu parası helal mi ?

genç olsaydık bas parayı al (para hazır zaten)

showrromdan tuningçiye git direk Rs tuning retrofit

hayat tecrübelerden ibaret 

mk4 mk5 geçişindeki kabullenmeyi 

mk7,5 mk8 geçişinde sadece şekil şemal eşgal endam olarak yapabilmek hiç zor değil.

++++ Donanımların çok da + sı olmayan dış şeklin önüne geçeceği ve yine yok satacağı aşikar.

bu araç alınmaz ?

yavv niye alınmasın

en baz donanımda 

hayalet var, renkli media var , basic led var 

üstüne basa basa tekrarlayım

comfort veya midline dan geçen sırf bu artıları olduğu için tamam bu işe giriyorum diyecek ..

aracın dış şekil semalinin yürek hoplatacak bir tarafı yok ..

buradaki 100 kişiden 80 i için yok.

bu geriye kalan 20 kişinin görüşünüde değistirmez .

insan istiyorki ? 

resimlerinde yürek hoplatıyordu

canlısını görünce  düşüp bayılcak derecede ultra estetik Örnek?

eski 508 yeni 508

eski 3008 yeni 3008 (şekil şemalden bahsediyorum tabi fransız kalite algısından pejo forumlarında bahsederiz)

Canlısı ? @Recep Gül? Tekrar sormaya da gerek yok

44 olunca e-tsi konusu mesela octaviada ? 

20 yaşında olsan?  alman yapmış  ilk bende olsun deyip sazanlama ihtimali yüksek 

+ Hangi ne kadar yakıt ekonomisine e-tsi alıyorum ? 

Ben corona  aşısı dahil birşeyin ilk sürüm deney adayı olmak istemem 

 
@Savatage zorla güzellik olmuyor işte aslında her tarafından aynı yola çıkıyor.

Siz highline kullanıcısı olarak comfortline ve midline kullanıcılarına vurarak, yaş itibari ile de gençlere vurarak kendinizi almamak için, ki almak zaten zorunlu değil, beğenip beğenmemek gibi.. Bu şekilde yer ediniyorsunuz kendinizce. 

Halbuki ki durumun bunlardan ibaret olmadığını,  sadece şartların ve tercihlerin buna yön verdiğini anlatmak istiyorum. 

Yoksa sadece yaşlı-genç, paralı-parasızlık, alınıp alınmaması, beğenip beğenilmemesi  vs. değil yani işin özeti.

 
@ogzogz full saptırdın hocam !

Hayırlı forumlar .........…..............x.........

 
@Savatage küstüm show'a gerek yok. Saygı herkese lazım. , $;÷*÷€¥@*=_♤•♢\{]

 


Geri
Üst Alt