Golf 8 içerir


7.5 makyajlı kasadan sonra fiyasko gibi bir tasarım ve saçma sapan yerlerden malzemeden çalınması aşık olduğum Golf'den soğuttu beni. 7.5 kasayı değiştirme vaktim geldiğinde asla dönüp bakmayacağım bir araba, BMW 1 ve A3 dışında bu segmentte geçilecek araba kalmadı.

 

Amcam 45 yıldır Almanya da yaşıyor, oralı oldu diyelim. 

Kendimi bildim bileli golf'ü var, en son geçen sene sıfır golf plus aldı bir dolu opsiyonla beraber (ev sahibi olmanın avantajı da var tabi) 

Bu yıl ocak ayında Türkiye ye geldi, havalimanından karşıladım benim araç daha 500km de. 

Hemen bindi selam, sabah faslını geçtik. 

-İyi ki golf 8 almamışsın,

-Neden amca? 

-Aracın eksikleri çıkacak daha, kusurları çıkacak. Yeni kasa hemen alınmaz, gerekirse makyajı bekle. Hem zaten golf 8 çok da ilgi toplamadı...

- Haklısın amca.

Benim amca büyük bir fabrikada arge müdürlüğü yaptı yıllarca, oradan da emekli oldu. (hala danışmanlık veriyor) Makina yüksek mühendisliği ve yan dal tamamladı. 

Bir arabaya "henüz alma" derse mutlaka kulak vereceğim kişidir, hele ki golf'ü bu denli seven birisi... 

 
Kızmayın ama Golf tutkunlarının forumunda Golf 8'in daha ortada fol yok, yumurta yokken yerden yere vurulması bana biraz ironik geliyor. O zaman 8'i atlayıp doğrudan ID3'e geçelim, çünkü belki de Golf 9 olmayacak.

 
Mk5 yine de Mk8 kadar kötü değildi., 8 tam fiyasko., bu nesilde markanın C segmetinde lokomotifi yeni kasa A3 kayacak gibi duruyor..
2021 ocakta İkiside 75 metre arayla yanyana 2 doğuş showroomunda iken bir pazar günü gidilip bakıldığında 

A3 +++ ne kadar olimpik halka hava parasını hakedecek o önemli....

Yada şöyle diyeyim...

Mk8 aldım diyene?

Yavvv o paranın şu kadarcık fazlasına a3 veriyolardı ? Ne yaptın be güzel kardeşim diyecegimiz makas nedir ?

+ Şunuda belirteyim 

Rakamlar büyüdükce 

302bin mk8 high bir golfe para sayarken 

335 bin yeni a3 dolusuna para saymak +33 bin fazla vermek ucuk makaslar degil artık ... Makas (%10)

Eskidendi o 

100 bine golf alırken 120 ye a3 almanın makası %20 .....ki gidip alacağın araba  ağlayan çocuğun resmindeki gibi değil , baba mk7 alıyordun

Makas +50 +55 olursa 

Ağlayan mk8 e tav olunur mecburen

IMG_20200707_161115.png

 
2021 ocakta İkiside 75 metre arayla yanyana 2 doğuş showroomunda iken bir pazar günü gidilip bakıldığında 

A3 +++ ne kadar olimpik halka hava parasını hakedecek o önemli....

Yada şöyle diyeyim...

Mk8 aldım diyene?

Yavvv o paranın şu kadarcık fazlasına a3 veriyolardı ? Ne yaptın be güzel kardeşim diyecegimiz makas nedir ?

+ Şunuda belirteyim 

Rakamlar büyüdükce 

302bin mk8 high bir golfe para sayarken 

335 bin yeni a3 dolusuna para saymak +33 bin fazla vermek ucuk makaslar degil artık ... Makas (%10)

Eskidendi o 

100 bine golf alırken 120 ye a3 almanın makası %20 .....ki gidip alacağın araba  ağlayan çocuğun resmindeki gibi değil , baba mk7 alıyordun

Makas +50 +55 olursa 

Ağlayan mk8 e tav olunur mecburen
Mk8 ile kalite ciddi anlamda düştü (tüm VW/Audi grubu araçlarda)

Şuan alınacak Mk8 işçilik ve kalite anlamında Skoda Octavia ile eşdeğer.,

İnsanlar daha Mk8 gelmedi ortada fol yok yumurta yok hemen çamur atmayın diyorlar., artık o devir kapandı nette aracın yüzlerce detaylı videosu var, 1080p 60fps, 4K 60fps detaylı video'lar var iken, aracın malzeme kalitesi için gözümle görmeme gerek yok..!!

Şuan alınacak yeni kasa Audi A3 Type 8Y kalite anlamında MK7 ve Mk7,5 'dan daha kaliteli olmayacak., eşdeğer veya yarım tık daha kaliteli.,

Aynı şey makyajlı Passat içinde geçerli, Audi A4 'te de A6 'da durum aynı.. özetle WAG gurubu araçlar 7-8 yıl boyunca bu şekilde devam edecek., (aynı şey Covid-19 yüzünden Mercedes, BMW, Volvo, Jaguar, Honda, Toyota vs.. için de geçerli..)

Diesel gate skandalının izleri geçmeden, amerika ve diğer ülkelere ödenen milyarlarca dolar'ı geri kazanmadan kalitenin eski haline dönmesini beklemek hayal olur..,

Yetmezmiş gibi Covid 19 tuz biber oldu., dünya genelindeki tüm otomotiv fabrikaları üretimi durdurmak zorunda kaldı., bu fabrikalar üretim bandının 10sn. ye daha hızlı olması için milyonlarca dolar harcarken., üretim aylarca durdu, milyonlar kaybettiler., kaybettikleri milyonları arabaların gözle görünmeyen yerlerinde kalite düşürerek üretime devam edecekler.,

Silecek suyu deposunun kalitesi düşüren bir marka., kaybettiği milyonları geri kazanmadan kalitenin eski sevilerde olmasını beklemek polyanna cılık tan farkı olmaz.,

Almanya ekonomisi %10 küçülme ön görüyor., Japonya, Fransa, Amerika vs.. tüm otomotiv sanayi aynı şekilde..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Yeni kasa A3 varken golf 8'e pek bakan olmaz gibi geliyor bana

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Kızmayın ama Golf tutkunlarının forumunda Golf 8'in daha ortada fol yok, yumurta yokken yerden yere vurulması bana biraz ironik geliyor. O zaman 8'i atlayıp doğrudan ID3'e geçelim, çünkü belki de Golf 9 olmayacak.
Hocam ? 

Forzagillesin dediği gibi !

Aracın videolarından resimlerınden 1080 p tam ekran eşgali ortada ? 

Daha araç gelsin , sosyal mesafeden (2 metre) bi bakalım durum var mı ki? (Canlı alabalık lezzet  algısı)

Ha bir hekim olarak  , telefonla mueyene olmaz , hasta gelsin Tomografisini MR ını sintigrafisini  çekelim diyorsanız ? 

Bu hasta mk8 icin ötenazi heyet kararının daha mantklı olacağı malum !

Yorunlamalarım Yeni A3 / Mk 7/ 7,5  golf idrar yarıstırmasının sonuçları

Yoksa mk8 kendi aleminde yine yok satar ... 

 
Mk8 ile kalite ciddi anlamda düştü (tüm VW/Audi grubu araçlarda)

Şuan alınacak Mk8 işçilik ve kalite anlamında Skoda Octavia ile eşdeğer.,

İnsanlar daha Mk8 gelmedi ortada fol yok yumurta yok hemen çamur atmayın diyorlar., artık o devir kapandı nette aracın yüzlerce detaylı videosu var, 1080p 60fps, 4K 60fps detaylı video'lar var iken, aracın malzeme kalitesi için gözümle görmeme gerek yok..!!

Şuan alınacak yeni kasa Audi A3 Type 8Y kalite anlamında MK7 ve Mk7,5 'dan daha kaliteli olmayacak., eşdeğer veya yarım tık daha kaliteli.,

Aynı şey makyajlı Passat içinde geçerli, Audi A4 'te de A6 'da durum aynı.. özetle WAG gurubu araçlar 7-8 yıl boyunca bu şekilde devam edecek., (aynı şey Covid-19 yüzünden Mercedes, BMW, Volvo, Jaguar, Honda, Toyota vs.. için de geçerli..)

Diesel gate skandalının izleri geçmeden, amerika ve diğer ülkelere ödenen milyarlarca dolar'ı geri kazanmadan kalitenin eski haline dönmesini beklemek hayal olur..,

Yetmezmiş gibi Covid 19 tuz biber oldu., dünya genelindeki tüm otomotiv fabrikaları üretimi durdurmak zorunda kaldı., bu fabrikalar üretim bandının 10sn. ye daha hızlı olması için milyonlarca dolar harcarken., üretim aylarca durdu, milyonlar kaybettiler., kaybettikleri milyonları arabaların gözle görünmeyen yerlerinde kalite düşürerek üretime devam edecekler.,

Silecek suyu deposunun kalitesi düşüren bir marka., kaybettiği milyonları geri kazanmadan kalitenin eski sevilerde olmasını beklemek polyanna cılık tan farkı olmaz.,

Almanya ekonomisi %10 küçülme ön görüyor., Japonya, Fransa, Amerika vs.. tüm otomotiv sanayi aynı şekilde..
Mesajınıza komple katılıyorum.

Kalınla işaretlediğim yer ''Almanya ekonomisi %10 küçülme ön görüyor''sa biz %40 büyürüz :)))

 
Golf 8 Style 1.5 eTSI 150 HP DSG



 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Arada istemsizce yola ve aynalara bakmak dışında video, aracın sürüş hissiyatını fikir edinme açısından tatmin edici.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:


 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@ogzogz bence yeni golfün dış tasarımı tam bir hayal kırıklığı yarrattı..Hiç albenisi yok..piyasaya çıkartıklarında emnim daha sonra iyileşitirmeler ve düzeltmeler yaparlar ve 8,5 olarak satmaya devam ederler..

 
Golf 8 Alltrack ve Golf 8 Variant

IMG_20200909_174040.jpg

IMG_20200909_174515-01.jpeg  

 

Yeni akım mı bu, arka jant farklı renk ve galiba daha geniş taban



 

Geri
Üst Alt