Jump to content

chemdemir

VW 2020 FİYAT LİSTESİ AÇIKLANDI.

Recommended Posts

Yahu 250 bin yazıp listeye 200 bine veriyorsunuz. Sonra arabasını satan dangalak liste fiyatına bakıp 240 yazıyo.  2. el in icine ettiniz. Ne kadara satacaksanız listeye onu yazın artık.  Eskiden yüzde 3-5 indirim olurdu hesap belliydi.  Böyle saçmalık olmaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

On 17.01.2020 at 7:21 PM, Negatiwe yazdı:

Şurada siyaset konuşmak istemiyorum

@Negatiwe konuşulmayacak gibi değilki üstadım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ohhh be Manuel’in kıymetini anlamışlar😂😂, onlar da DSG nin sıkıntılarından bıkmışlar demek ki😂😂

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben 2017 dsg highline dizel aracımı 230 a sarı siteye koyarım artık :D lütfen sövmeyin ironi yapıyorum :DD

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, Umut Özdemir yazdı:

Ben 2017 dsg highline dizel aracımı 230 a sarı siteye koyarım artık :D lütfen sövmeyin ironi yapıyorum :DD

Açıklamaya da benzinliyle aynı fiyat yazın 👍😂

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gönderildi: (düzenlendi)
Bir saat önce, golfomania yazdı:

Ohhh be Manuel’in kıymetini anlamışlar😂😂, onlar da DSG nin sıkıntılarından bıkmışlar demek ki😂😂

Yani manuel in kıymetini anlamak falan bir kenara bırakırsak!

Bu manuel golfler Avrupa ülkelerinin kendi stoğunda / kotasında  kalan eski mahsül fazlalık golfler 

Yoksa doğuş türk halkına anket yapıp ta manuele %55 evet diyenlerin milli iradesine saygı duyacak bir esnaf değil

Bu arada 

Amerika'da 

Halk %93 otomatik diyor

Avrupa'da 

Manuel diyenler halen %65

Türkiye'de ? 

"Adam" manuel getirmiyorum derse konu kapanmıştır.

Ama yukarda yazdım

Halen %55 manuel tercih eden insanlık var Tr de 

tarihinde Savatage tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 17.01.2020 at 5:22 PM, chemdemir yazdı:

Göze çarpan noktalar ;

1.Dizel otomatik highline listede yok.

2.Benzinli modeller dizellerden pahalı =)

3.Manuel vites DSG den pahalı =)

GOLF FİYAT.jpg

Bu listenin en alınabilesi mantıklı aracı

1.0 tsi comfortline dsg 184.600 tl dir.

1.6 tdi comfortline dsg 211.499 tl dir

Kimse 26.899 tl farkla aynı donanım aracın dizelini almaz bu listeye göre. 

1.0 tsi dizelden çok daha seri bir araç. Her koşulda hızlanması performansı daha iyi. Bide 3 silindirin güzel sesi ve devirlenmesi var tabi.

Dizel sadece yokuş yukarı tırmanırken avantajlı torktan dolayı.

Yakıt olarakta 1.0 tsi dizele göre kilometrede sadece 10 kuruş daha fazla yakıyor. Bunu burada formda her iki aracın yakıt ortalarına dayanarak söylüyorum. Rasgele fabrika verisine göre hesaplamadım. 

Küçük bir hesap yaparsak bu yaklaşık 26.000 tl aracı alırken verdiğimiz farkı yakıttan 260.000 km sonra anca amorti edebiliyoruz. Daha buna dizelin ekstra bakım maliyetlerini ve motorda oluşabilecek sıkıntılarda dizelin daha fazla maliyetler açabileceğini katmadım bile. 

Sizce hangisi mantıklı.

Araçlar bayilere gelince güzel pazarlıklarla 1.0 tsi comfortline dsg yi 160 bin tl civarına alınabilirse mütiş olur.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gönderildi: (düzenlendi)

Yıl 2020 hala dizel farkını amorti etmeye çalışanlar var. Ben daha dizel arabası ı ikinci elde benzinli parasına satanı görmedim duymadım.. 

Bakım maliyetindeki fark sadece 30.000 ve katlarındaki bakımlarda 100-200tl arası mazot filtresi farkı.. triger degisiminde bile yıl sınırı yok sadece km.. 
 

 

1.0 tsi’ı kotuledigimden degil, dizel benzinli arasindaki farki amorti etmeye calismayin. Dizel benzin seciminde inanilmaz cok kriter var. Yapılan km nin hangi guzergahlarda yapildigi, uzun yolda yapilan yuksek suratli seyahatlar, trafige takilma vs vs. Ama bence aradaki fark ikinci elde ustune bile koyuyor. Kriter olarak dusunulmemeli. Parası olan surusune uygun olan dizeli alir gecer. 
 

 

 

tarihinde dgn tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gönderildi: (düzenlendi)

Aralıkta son araçlar ?

High /DSG/ sunroof

1.5 TSI  ları 194 ten

1.6 Tdı ları 198 den

Şimdi bu 4k lık farka kafa yoran olabilir mi? 

Ver dizele 4 bin paşa paşa bassss gittt dizelle

4k farka kim dizeli eliyle geri çevirir.

Diğer tarafta 150 HP var ama diyen? 

Bu aracı alan 150 beygirin tamamı nı kullanacaksa alsın .

Kullanmayıp yakıt ekonomisi yaparak iyiki dizel almamışım oohh be diyen kendine sormalı 

150 HP yi ne yapacak ?

tarihinde Savatage tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@dgn 

Siz bence hem benzinli hemde dizel 2017-2018 sonrası makyajlı kasa golf comfortline dsg fiyatlarını bir göz gezdirin. Aralarında ne kadar fark var. Aynı kondisyonda boyasız araçlara bir bakın durum ne. Arada 26.000 binlirayı bulan fark varmı bir inceleyin. 

Eskiden dizel ikinci elde güçlüydü. 

Artık o faklar bitti. 

Önümüzdeki 5 yıl içinde dizel araçları elde çıkarmak bile zorlaşcak. 

Bunu avrupada şimdiden görüyoruz. 

Zaten otomobil markaları dizel araç satışlarını bırakacaklarını söylediler. 

Bizdede bu durum yavaş yavaş yüzünü gösterecek. 

O zamanda dizel araçları satabilmek için uğraşıp durcaz.

Zaten yeni liste fiyatına bakarsan benzinli 1.5 tsi ın fiyatının daha yüksek olduğunu göreceksin. 

Avrupadaki durum yavaş yavaş bizede empoze ediliyor. 

Ama siz yakın zamanda makyajlı golflerin ikinci eline bakmamışsınız. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, rizalion yazdı:

@dgn 

Siz bence hem benzinli hemde dizel 2017-2018 sonrası makyajlı kasa golf comfortline dsg fiyatlarını bir göz gezdirin. Aralarında ne kadar fark var. Aynı kondisyonda boyasız araçlara bir bakın durum ne. Arada 26.000 binlirayı bulan fark varmı bir inceleyin. 

Eskiden dizel ikinci elde güçlüydü. 

Artık o faklar bitti. 

Önümüzdeki 5 yıl içinde dizel araçları elde çıkarmak bile zorlaşcak. 

Bunu avrupada şimdiden görüyoruz. 

Zaten otomobil markaları dizel araç satışlarını bırakacaklarını söylediler. 

Bizdede bu durum yavaş yavaş yüzünü gösterecek. 

O zamanda dizel araçları satabilmek için uğraşıp durcaz.

Zaten yeni liste fiyatına bakarsan benzinli 1.5 tsi ın fiyatının daha yüksek olduğunu göreceksin. 

Avrupadaki durum yavaş yavaş bizede empoze ediliyor. 

Ama siz yakın zamanda makyajlı golflerin ikinci eline bakmamışsınız. 

Temiz Tdi dsg comfortlara 180 civari fiyat cekiyorlar. Dod a bakabilirsiniz. Cogu 160-165 e aldi. 2017 de alanlarda 110-120 ye falan aldi.. 

 

1.4 tsi act ve 1.5 tsi hep dizel parasina satildi. Act teknolojisi dizelle hep ayni para oldu.

 

iş cevre bilincine gelirse bir cevreci olarak umarim tum dizelleri toplarlar hep benzinliye bineriz. Bende seve seve veririm aracimi sonra da benzinliye binerim.

 

ama soz konusu fiyatlarda kimse dizele fazladan verdigi parayi kaybetmis degil. Ustune bizim ulkemiz oldukca geri kaldigi icin bir daha dizel gelmeyeceginden dolayi dizel fiyatlari artiyo. 
 

1.0 ve 1.2 tsi hep en ucuz golf motorlari oldugu icinde 1.4 ve 1.5 den fazla tutuldu. Onu da goz ardi etmemek gerek. 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@rizalion Size katılıyorum.Eski aracim dizeldi kışın araba isinana kadar gideceğim yere variyordum.Su an 1.0 Dsg sahibiyim taş çatlasın dizelle 1 lt oynuyor hadi 2 olsun.Ben dünya para vermisim dizel sesi isinmasi yüksek bakim maliyetini yok yüz bin kmden sonra ne olur endişesi... Çoğu kişi dizeli yuzbinden sonra elden çıkarmaya çalışıyor...Aldim 1.0 i bakimi vergisi tam kafama göre varsin biraz fazla yaksin kafam rahat...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 dakika önce, rizalion yazdı:

@dgn 

Siz bence hem benzinli hemde dizel 2017-2018 sonrası makyajlı kasa golf comfortline dsg fiyatlarını bir göz gezdirin. Aralarında ne kadar fark var. Aynı kondisyonda boyasız araçlara bir bakın durum ne. Arada 26.000 binlirayı bulan fark varmı bir inceleyin. 

Eskiden dizel ikinci elde güçlüydü. 

Artık o faklar bitti. 

Önümüzdeki 5 yıl içinde dizel araçları elde çıkarmak bile zorlaşcak. 

Bunu avrupada şimdiden görüyoruz. 

Zaten otomobil markaları dizel araç satışlarını bırakacaklarını söylediler. 

Bizdede bu durum yavaş yavaş yüzünü gösterecek. 

O zamanda dizel araçları satabilmek için uğraşıp durcaz.

Zaten yeni liste fiyatına bakarsan benzinli 1.5 tsi ın fiyatının daha yüksek olduğunu göreceksin. 

Avrupadaki durum yavaş yavaş bizede empoze ediliyor. 

Ama siz yakın zamanda makyajlı golflerin ikinci eline bakmamışsınız. 

Önümüzdeki günlerde dizel araçları elden çıkarmak daha da güçlenecek demişsiniz ama size hatırlatırım golf 8 in dizeli yok o ekonomik denilen 1.5 tsi motor ile benzin bir iki yıla 8 9 tl olup 75 krş yakınca dizeli arıcaksınız avrupada dizelin talebinin düşmesinin nedeni benzinin daha ucuz olması ve bazı şehirlere dahi girişinin yasak olmasıdır dizel ile benzinlinin bakımı 25 yıl öncesi pancar motorunda kullanılan mazotları otomobillerde kullanma ile ilgili bir durumdu şu an bu mazotları kullanmıyoruz. Hiçbir araç elektrikli olmadıkça dizelden az yakamaz bu şuan ki teknoloji ile fiziğe aykırı bir durum elde edilen enerji oranı ortada basmazsanız 6lt yaktırdığınız dizel 4.5 yakar, 1.0 lt 3 silindirli motora biniyorsunuz anca dizele yakın tüketim yakalanıyor size şöyle söyleyim 2 silindirli 1.0 tsi olsun o da 3 silindirliden az yakacak bu iyi olduğunu mu gösteriyor 1.0 motorlar çok yeni ve 200k kmlere geldiğinde neler olacak hangisinin bakımı daha fazla olacak o zman konuşalım. 2020 model peugeot 2008 dizel 130 bg motor ile dizelsiz golf 8 rakamlarını nasıl tokatlayacak onu da birlikte izleyecez.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@bf417 Hocam çok mazur görün kafama takılan bir şey var.Simdi 150 bg Act tsi motor 150 ile giderken düz yolda 2 silindire aliyormu?Aliyorsa 2 silindirler giderken motora bir zarar veriyor mu vermiyorsa eğer 1.0 3 silindir 150 ile giderken motora daha fazla mi zarar verir? Saygılar.Yoksa bir sikinti olmazmi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence şuan en makul araç 1.0 benzinli araçlar. Kendim için hesaplamak gerekirse;

GİRİŞ:

Şuan 2018 1.6 dizel araca verdiğim mtv yıllık net 2014 tl.

2018 model bir 1.0 benzinli araca geçmediğim sürece yine aynı vergiyi ödeyeceğim. Ama 1.0 benzinli bir araca geçersem vergim net 1033 tl oluyor. 

Şuan bindiğim kazık fiyatlı ve 10 bin km'de bir bakımı olan Nissan Qashqai'nin yıllık bakımı yaklaşık 2200 tl tutuyor.

Şuanki dizel otomatik araçla karma 6.5 litre desek, 845 litre yakıt tüketimi oluyor.

Dizelin litresi 6.30 tl dersek yıllık 5320 tl yakıt masrafım oluyor dizelde. 

GELİŞME:

Golf 1.0 Highline'a geçmeyi düşünüyorum. Geçince yıllık bakım en fazla 1500 tl olur, vergisi de düşeceği için ikisiyle birlikte yaklaşık 1700 tl cebimde kalacak.

Benzin litresi İstanbul'da 6.75 TL desek, yıllık ortalama yakıt tüketimi de 1.0 dsg Highline ile karma olarak 7.5 litre desek. Yılda 13 bin km ye karşılık 975 litre yakıt tüketimi olacak. 

Yıllık 975 litre benzin 6.75 tl ile birlikte 6580 tl yıllık benzin masrafım.

SONUÇ:

Yani; 2018 model 27 bin km'deki 1.6 dizel otomatik Qashqai'yi satıp aynı değerde ve hatta daha düşük km'de alacağım 2018 Golf 1.0 Highline dsg bir araca geçince yıllık 1700 lira vergi+bakım parası cebimde kalıyor ama benzin masrafı 1200 lira yükseliyor. Yani cebimde geriye 500 lira fazladan kalıyor. Bu açıdan 1.0 benzinli araca geçmek benim için iyi oluyor. :) 

Herkes kendisine göre hesaplamalı diye düşünüyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@AhmetCakmak Hocam ben higline gecemedim comforline da kaldim jl ed taktim o da zar zor malum patron var idare ediyoruz 😂😂😂

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, fanajal yazdı:

@bf417 Hocam çok mazur görün kafama takılan bir şey var.Simdi 150 bg Act tsi motor 150 ile giderken düz yolda 2 silindire aliyormu?Aliyorsa 2 silindirler giderken motora bir zarar veriyor mu vermiyorsa eğer 1.0 3 silindir 150 ile giderken motora daha fazla mi zarar verir? Saygılar.Yoksa bir sikinti olmazmi?

Act sistemi sizin isteğinize göre silindirleri yönetiyor şöyle örneklendirelim  aracın 150 ile giderken 4 silindiri de çalışıyor yol yokuş aşağı devam edince act slindirleri kapatıyor siz hafif gaza basınca yine 2 silndir devam ediyor siz dip gaz yapınca 4 silindir devreye giriyor kaldı ki o hızlarda aracın sürtünme oranı fazla olacağında siz gazdan ayağınızı çekmedikçe silindir kapatma da olmaz, sıkıntı şurda act teknolojisi iki silindiri sürekli yormuyor ama 1.0 tsi 3 silindiri sürekli kullanıyor. 100 kg çuval yüklü bir at arabasını 4 at mı daha kolay çeker 3 at mı ? Küçük hacimli motorlar çok sıkıştırmaya gelmez açık ve net konuşalım 1.0 ile 215 yaptım şöyle yaptım diyen arkadaşlar 3 sene sonra aracım yağ yakıyor ne yapmalıyım diye forumda konu açacaklar bu araçlar otobanda 200 yapmak için değil verim için üretilen araçlar kimse kimseyi kandırmasın. Dizele en yakın ve mantıklı motor çok km yapılmıyorsa 1.0 ama ben performanslı kullanıyorum diyorsanız 1.4 1.5  alın derim .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@bf417 Teşekkürler Hocam.Ben zati hiza karsiyim maksimum 160 yaptim sonra yeter dedim... Zorlamanın bir anlami yok.saygilar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, fanajal yazdı:

@bf417 Teşekkürler Hocam.Ben zati hiza karsiyim maksimum 160 yaptim sonra yeter dedim... Zorlamanın bir anlami yok.saygilar.

Rica ederim bir ara 1.0 araca yazılım attırma ile ilgili konu açılmıştı, bu işi yapan adamlar acımadan sırf üç beş kuruş uğruna abi bir şey olmaz, çok yapıyoruz, hiç şikayet gelmedi zaten bu soft, stage 1 vs deyip attıklarını biliyorum onlara kalsa bahçedeki çim biçme makinesine de yazılım atarlar zor bu işler gerçekten.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage manuel vites tercih meselesidir hocam, kullanırken kimisi benim gibi keyif alır, kimisi de sizin gibi fazlalık görür. Bu eleştirilecek bir husus değil, zevkler ve renkler tartışılmaz...Ben orada espri olarak söyledim, yoksa bir önceki golfüm de otomatikti...asıl önemli olan konu şu DSG ile ilgili yaşanan sorunlar, insanlar kronik arızalarından illallah etmiş durumda, önce düzgün bir otomatik şanzuman yapsınlar da sonra manueli bitirsinler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, golfomania yazdı:

@Savatage manuel vites tercih meselesidir hocam, kullanırken kimisi benim gibi keyif alır, kimisi de sizin gibi fazlalık görür. Bu eleştirilecek bir husus değil, zevkler ve renkler tartışılmaz...Ben orada espri olarak söyledim, yoksa bir önceki golfüm de otomatikti...asıl önemli olan konu şu DSG ile ilgili yaşanan sorunlar, insanlar kronik arızalarından illallah etmiş durumda, önce düzgün bir otomatik şanzuman yapsınlar da sonra manueli bitirsinler

Aynı fikirdeyim arkadaşım önceki golfüm otomatikti kronik arıza vb sorunlardan manuel golf kullanıyorum şuan. Tamamen zevk ve karar verme meselesi şuan itibariyle memnunum aracimdan konudaki 1.0 eleştirileri ise komik geliyor 200 üstü filan hız yapan kaldimi her köşe başında trafik polisi şehir içi 90 ı şehir dışı 130 u geçemez olduk.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
13 saat önce, AhmetCakmak yazdı:

Bence şuan en makul araç 1.0 benzinli araçlar. Kendim için hesaplamak gerekirse;

GİRİŞ:

Şuan 2018 1.6 dizel araca verdiğim mtv yıllık net 2014 tl.

2018 model bir 1.0 benzinli araca geçmediğim sürece yine aynı vergiyi ödeyeceğim. Ama 1.0 benzinli bir araca geçersem vergim net 1033 tl oluyor. 

Şuan bindiğim kazık fiyatlı ve 10 bin km'de bir bakımı olan Nissan Qashqai'nin yıllık bakımı yaklaşık 2200 tl tutuyor.

Şuanki dizel otomatik araçla karma 6.5 litre desek, 845 litre yakıt tüketimi oluyor.

Dizelin litresi 6.30 tl dersek yıllık 5320 tl yakıt masrafım oluyor dizelde. 

GELİŞME:

Golf 1.0 Highline'a geçmeyi düşünüyorum. Geçince yıllık bakım en fazla 1500 tl olur, vergisi de düşeceği için ikisiyle birlikte yaklaşık 1700 tl cebimde kalacak.

Benzin litresi İstanbul'da 6.75 TL desek, yıllık ortalama yakıt tüketimi de 1.0 dsg Highline ile karma olarak 7.5 litre desek. Yılda 13 bin km ye karşılık 975 litre yakıt tüketimi olacak. 

Yıllık 975 litre benzin 6.75 tl ile birlikte 6580 tl yıllık benzin masrafım.

SONUÇ:

Yani; 2018 model 27 bin km'deki 1.6 dizel otomatik Qashqai'yi satıp aynı değerde ve hatta daha düşük km'de alacağım 2018 Golf 1.0 Highline dsg bir araca geçince yıllık 1700 lira vergi+bakım parası cebimde kalıyor ama benzin masrafı 1200 lira yükseliyor. Yani cebimde geriye 500 lira fazladan kalıyor. Bu açıdan 1.0 benzinli araca geçmek benim için iyi oluyor. :) 

Herkes kendisine göre hesaplamalı diye düşünüyorum.

Güzel hesap olmuş

ilave yapayım, 1.6dizel Qashqai'yi biliyorum, diğer dizeller gibi az yakmıyor. arada 1litre farketmez daha az.

üstelik yılda 15bin km yapıyorsanız bakım aralığından dolayı yıllık bakım parası farkı da artacaktır.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Savatage Abartmıyorum 150 beygirin tamamını bineyim desen 11 lt den aşağıya düşemezsin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu fiyatlar bayi kapatırır. Yaşadığım şehir ve komşu şehir Ford yetkili bayi servis kapattı ve yerine daha açılan bir şey yok. Fiyatlar öyle sapıttıki araba arayan arkadaşlar var neredeyse kazalı pert araç bile yok piyasada. 10binlik arabaya 30 bin yazıp pazarlık yok, pazarlık isteyenin kalbini kırarım yazanlar var 🤣. Hakikaten siyaset konuşmak istemiyorum. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gönderildi: (düzenlendi)
On 28.01.2020 at 9:37 PM, fanajal yazdı:

@bf417 Hocam çok mazur görün kafama takılan bir şey var.Simdi 150 bg Act tsi motor 150 ile giderken düz yolda 2 silindire aliyormu?Aliyorsa 2 silindirler giderken motora bir zarar veriyor mu vermiyorsa eğer 1.0 3 silindir 150 ile giderken motora daha fazla mi zarar verir? Saygılar.Yoksa bir sikinti olmazmi?

Motora zarar verecek bir durum niye olsun., yok öyle birşey., 2 silindiri kapatma olayı sistem sadece o silindire giden yakıt akışını ve buji ateşmesini kesiyor., fakat yağlama devam ediyor., 

1.4 TSI ACT Motor çalışma prensibi; 

4 silindirli ve egzoz turboşarjı ile beslenen TSI ACT motor, 250 NM maksimum torkunun 100 NM ve daha düşüğü talep edildiği durumlarda ve 1.250 ila 4.000 d/d arasında, saatte 130 km/s hızın altında ilerlendiği sırada 2 ve 3 numaralı silindirlerini kapatır. Bunu, egzoz ve emme subaplarına kumanda eden egzantirik milini 0 dereceli bir noktaya kaydırarak yapar ve aynı anda yakıt enjeksiyonunu (silindirlere giden yakıt akışını) ve buji ateşlemesini de keser. Bu esnada yağ pompası tüm 4 silindiri yağlamaya devam eder.,

Merak edilen soru; “ihtiyaç halinde” ne olacağıdır. Cevap; sistem sadece 11 milisaniye (saniyenin yüzde biri) zaman dilimi içinde (krank milinin 1,5 turu yeterlidir) ilgili silindirler sarsıntısız ve hissedilmeden devreye girer..

1.5 TSI ACT Evo motor ise; 2 silindiri kapatma özelliğine ek olarak; sistem şartlar uygunsa motoru tamam kapatır/stop eder., bu esnada aracın direksiyon, fren sistemi, farlar vs.. elektrik enerjisi (özel bir akü tarafından) beslenir..

tarihinde forzaGilles tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...