- Katılım
- 22 Ara 2024
- Mesajlar
- 23
- Tepkime puanı
- 22
- Konum
- Ankara
- İsim
- onestar
- Araç
- Golf 7 1.6 TDI BMT 2014
Merhaba, dün TABLA FİŞEKLERİ-ASKI KOLLARI-ÖN AMORTİSÖRLER-ÖN AMORTİSÖR RULMANLARI-TERMOSTAT- TÜM FİLTRE ELEMANLARI-YAĞ-ÖN DİSK-ÖN BALATA değişimi yaptırdım. Ön Disk ve Balata değişim işçiliğini farklı bir yerde 1.000₺ ücretle yaptırdım. Diğer işlemler tek bir yerde 9.000₺ işçilik ücretiyle yaptırıldı.
Hiç dükkan ismi vermeden deneyimlerimi paylaşacağım. Öncelikle yetkili servislerin, bizleri sanayiye yönlendirircesine fiyatlandırma yapmalarından dolayı canları cehenneme.
Kasislerden geçişlerde gıcırtı sesi gelme şikayetimiz kronik maalesef, bunun için fişekleri değiştirttim (febi). Ses, %85+ ortadan kalktı. Kalan, rahatsız etmeyen ama orada olduğunu bildiğim sesin ise, aracın salınımı esnasında hareket eden ama fişeklere oranla daha az hareket eden viraj demiri kauçuklarından geldiğini düşünmekteyim. Aracın amortisörleri 2014 9. ay üretilmiş, rulmanlar da o şekilde ve hepsi fabrikadan kalma. Yani 11+ seneden fazla üzerinde. İlk izlenimim aracın biraz yükseldiği oldu. Bunun için rasyonel bir açıklamam yok ama araca bindiğimde bunu çok net hissettim. Ate seramik balataları ise hala alıştırma sürecinde olduğum için yorum yapmayacağım, hala coated diskler ilk yüzeyini kaybetse de ayna gibi pürüzsüz duruma gelmedi. İlk 15 km kadar, fren performansı zayıftı ve basınca kütür kütürdü, şimdi 65+ km oldu ama rahatsız edici şekilde sessiz ve performansı normalleşiyor. İlerleyen süreçlerde deneyimlerimi aktarabilirim.
Kazasız belasız yolculuklar dilerim.
Hiç dükkan ismi vermeden deneyimlerimi paylaşacağım. Öncelikle yetkili servislerin, bizleri sanayiye yönlendirircesine fiyatlandırma yapmalarından dolayı canları cehenneme.
Kasislerden geçişlerde gıcırtı sesi gelme şikayetimiz kronik maalesef, bunun için fişekleri değiştirttim (febi). Ses, %85+ ortadan kalktı. Kalan, rahatsız etmeyen ama orada olduğunu bildiğim sesin ise, aracın salınımı esnasında hareket eden ama fişeklere oranla daha az hareket eden viraj demiri kauçuklarından geldiğini düşünmekteyim. Aracın amortisörleri 2014 9. ay üretilmiş, rulmanlar da o şekilde ve hepsi fabrikadan kalma. Yani 11+ seneden fazla üzerinde. İlk izlenimim aracın biraz yükseldiği oldu. Bunun için rasyonel bir açıklamam yok ama araca bindiğimde bunu çok net hissettim. Ate seramik balataları ise hala alıştırma sürecinde olduğum için yorum yapmayacağım, hala coated diskler ilk yüzeyini kaybetse de ayna gibi pürüzsüz duruma gelmedi. İlk 15 km kadar, fren performansı zayıftı ve basınca kütür kütürdü, şimdi 65+ km oldu ama rahatsız edici şekilde sessiz ve performansı normalleşiyor. İlerleyen süreçlerde deneyimlerimi aktarabilirim.
Kazasız belasız yolculuklar dilerim.