2009 model 1.4 tsi golf Yağda benzin kokusu


EmirhanKadem

Yeni Üye
Katılım
21 Haz 2026
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Konum
Afyon
İsim
Emirhan
Araç
Golf 6
Selamunaleyküm öncelikle araç 1.4 tsi 2009 model benzinli 93 binde golf ilk önce aracımı çekiş düşüklüğü nedeniyle kışın castrol servisine götürdüm 1. Silindirde misfire hatası var dedi silelim tekrar verirse uğra dedi arabayı bir gün çalıştırdığım da motor ışığı yandı söndü oldu o gün tekrar gittim 1. Silindir tekrar vermiş usta 4 buji bir tane de birinci silindirde ki bobini değiştirdi ramazan bayramıydı bayramdan sonra tekrar uğradım hata çıkmadı ondan sonra 2 sefer daha gittim ama yine hata vermedi 2 ay sonra falan arabanın çalıştığında özellikle ilk marşta egsozdan benzin kokusu verdiğini farkettim yağ çubuğunu çıkarttım yağda benzin kokusu var ve seviyesi maxtaydı castrol servisine tekrar gittim obdye bağlamadı ama yok normal yağın dedi öyle olunca başka bir yere gittim o obdye bağladı 1. Silindir de hata veriyor dedi neyse hatayı sildi kompesör testi yaptı sorun yok dedi ondan sonra castrole tekrar götürdüm şuan bir sıkıntı yok dedi misfire sayacın normal dedi ama ben araçta bir çekiş düşüklüğü hissediyorum youtubedan baktığımda yüksek basınç pompası veya enjektörden olabileceği (bujilerde ıslaklık yok ama yeni bujilerin kenarları siyah) bazıları ise tsi motor geregi kışın az miktar benzin karışabileceğini söylüyor yüksek basınç arızasını nasıl bulabiliriz ne yapmam gerekiyor önerebileceğiniz bir durum var mı teşekkürler
 

Selamunaleyküm öncelikle araç 1.4 tsi 2009 model benzinli 93 binde golf ilk önce aracımı çekiş düşüklüğü nedeniyle kışın castrol servisine götürdüm 1. Silindirde misfire hatası var dedi silelim tekrar verirse uğra dedi arabayı bir gün çalıştırdığım da motor ışığı yandı söndü oldu o gün tekrar gittim 1. Silindir tekrar vermiş usta 4 buji bir tane de birinci silindirde ki bobini değiştirdi ramazan bayramıydı bayramdan sonra tekrar uğradım hata çıkmadı ondan sonra 2 sefer daha gittim ama yine hata vermedi 2 ay sonra falan arabanın çalıştığında özellikle ilk marşta egsozdan benzin kokusu verdiğini farkettim yağ çubuğunu çıkarttım yağda benzin kokusu var ve seviyesi maxtaydı castrol servisine tekrar gittim obdye bağlamadı ama yok normal yağın dedi öyle olunca başka bir yere gittim o obdye bağladı 1. Silindir de hata veriyor dedi neyse hatayı sildi kompesör testi yaptı sorun yok dedi ondan sonra castrole tekrar götürdüm şuan bir sıkıntı yok dedi misfire sayacın normal dedi ama ben araçta bir çekiş düşüklüğü hissediyorum youtubedan baktığımda yüksek basınç pompası veya enjektörden olabileceği (bujilerde ıslaklık yok ama yeni bujilerin kenarları siyah) bazıları ise tsi motor geregi kışın az miktar benzin karışabileceğini söylüyor yüksek basınç arızasını nasıl bulabiliriz ne yapmam gerekiyor önerebileceğiniz bir durum var mı teşekkürler
Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. Eğer bujileriniz temizse, aracınızda düşük devirde gaza yüklendiğinizde ufak bir çekiş düşüklüğü varsa, motor yağı benzin kokuyorsa ve motor yağı seviyesi normalin üzerine çıktıysa yüksek basınç pompası arızalıdır. yaklaşık 10 bin tl ye orijinal parça olarak satılmaktadır. Aracınız 122 lik cax motor ise işçiliği çok kolaydır. maksimum 12 bin tl ye parça + işçilik bu probleminizi çözecektir. Eğer yüksek fiyatlar istenirse uzak durun. Eğer araç 160 lık veya 140 lık motorsa içliği zordur yüksek fiyat çıkabilir.
 
Selamunaleyküm öncelikle araç 1.4 tsi 2009 model benzinli 93 binde golf ilk önce aracımı çekiş düşüklüğü nedeniyle kışın castrol servisine götürdüm 1. Silindirde misfire hatası var dedi silelim tekrar verirse uğra dedi arabayı bir gün çalıştırdığım da motor ışığı yandı söndü oldu o gün tekrar gittim 1. Silindir tekrar vermiş usta 4 buji bir tane de birinci silindirde ki bobini değiştirdi ramazan bayramıydı bayramdan sonra tekrar uğradım hata çıkmadı ondan sonra 2 sefer daha gittim ama yine hata vermedi 2 ay sonra falan arabanın çalıştığında özellikle ilk marşta egsozdan benzin kokusu verdiğini farkettim yağ çubuğunu çıkarttım yağda benzin kokusu var ve seviyesi maxtaydı castrol servisine tekrar gittim obdye bağlamadı ama yok normal yağın dedi öyle olunca başka bir yere gittim o obdye bağladı 1. Silindir de hata veriyor dedi neyse hatayı sildi kompesör testi yaptı sorun yok dedi ondan sonra castrole tekrar götürdüm şuan bir sıkıntı yok dedi misfire sayacın normal dedi ama ben araçta bir çekiş düşüklüğü hissediyorum youtubedan baktığımda yüksek basınç pompası veya enjektörden olabileceği (bujilerde ıslaklık yok ama yeni bujilerin kenarları siyah) bazıları ise tsi motor geregi kışın az miktar benzin karışabileceğini söylüyor yüksek basınç arızasını nasıl bulabiliriz ne yapmam gerekiyor önerebileceğiniz bir durum var mı teşekkürler
Hocam arabanızı seviyorsanız ve uzun süre daha binecekseniz artık o gittiğiniz castrol servise gitmeyi bırakın ve büyük şehirlerdeki tanınmış (istanbul'da reset garaj, 2cr Ankara'yı tavsiye ederim. Konum olarak Şaşmaz'daki Aydoğanlar VW servisinin karşısı, düzce eh mekanik)
 
Bu seviyede şuan olarak yükselme yok resimde ne kadar belli oluyor bilmiyorum ama kışın oluyor demiş arkadaşlar sizce normal mi
 

Ekli dosyalar

  • IMG_5225.jpeg
    IMG_5225.jpeg
    211.4 KB · Görüntüleme: 6
  • IMG_5226.jpeg
    IMG_5226.jpeg
    280.7 KB · Görüntüleme: 6
  • IMG_5227.jpeg
    IMG_5227.jpeg
    289.2 KB · Görüntüleme: 6
Hocam arabanızı seviyorsanız ve uzun süre daha binecekseniz artık o gittiğiniz castrol servise gitmeyi bırakın ve büyük şehirlerdeki tanınmış (istanbul'da reset garaj, 2cr Ankara'yı tavsiye ederim. Konum olarak Şaşmaz'daki Aydoğanlar VW servisinin karşısı, düzce eh mekanik)
2cr sandığınız kadar iyi ve işini profesyonellikle yapan bir yer değil maalesef.
 

Geri
Üst