EmirhanKadem
Yeni Üye
Selamunaleyküm öncelikle araç 1.4 tsi 2009 model benzinli 93 binde golf ilk önce aracımı çekiş düşüklüğü nedeniyle kışın castrol servisine götürdüm 1. Silindirde misfire hatası var dedi silelim tekrar verirse uğra dedi arabayı bir gün çalıştırdığım da motor ışığı yandı söndü oldu o gün tekrar gittim 1. Silindir tekrar vermiş usta 4 buji bir tane de birinci silindirde ki bobini değiştirdi ramazan bayramıydı bayramdan sonra tekrar uğradım hata çıkmadı ondan sonra 2 sefer daha gittim ama yine hata vermedi 2 ay sonra falan arabanın çalıştığında özellikle ilk marşta egsozdan benzin kokusu verdiğini farkettim yağ çubuğunu çıkarttım yağda benzin kokusu var ve seviyesi maxtaydı castrol servisine tekrar gittim obdye bağlamadı ama yok normal yağın dedi öyle olunca başka bir yere gittim o obdye bağladı 1. Silindir de hata veriyor dedi neyse hatayı sildi kompesör testi yaptı sorun yok dedi ondan sonra castrole tekrar götürdüm şuan bir sıkıntı yok dedi misfire sayacın normal dedi ama ben araçta bir çekiş düşüklüğü hissediyorum youtubedan baktığımda yüksek basınç pompası veya enjektörden olabileceği (bujilerde ıslaklık yok ama yeni bujilerin kenarları siyah) bazıları ise tsi motor geregi kışın az miktar benzin karışabileceğini söylüyor yüksek basınç arızasını nasıl bulabiliriz ne yapmam gerekiyor önerebileceğiniz bir durum var mı teşekkürler