İŞTE KARŞINIZDA YENİ GOLF (GALERİ)


Selamlar;

Benim en çok merak ettiğim konu DSG,

Daha önceki sayfalarda yazılanları okudum ama ikilemde kaldım,

Makyajlı Golf'te kullanılacak DSG de şu andakilerden farklı mı olacak?

 

Selamlar;

Benim en çok merak ettiğim konu DSG,

Daha önceki sayfalarda yazılanları okudum ama ikilemde kaldım,

Makyajlı Golf'te kullanılacak DSG de şu andakilerden farklı mı olacak?
Kesinlikle.

Daha önce geleceğini duyurduğumuz ıslak tip yeni versiyon gelecek 

 
@alper32 Bozulmaz hocam 82500km sıfır gibi? Ha 43 bin de kavrama değişti garantiden,garanti olmasa da fark etmez 600-700tl için kusursuz sürüş keyfinden vaz geçilmez. Çift kavrama kurutip 7 ileri şanzıman bana göre en mükemmeli. Gücü direk tekerlekler aktarıyor kaçırma yok &:

 
7 ileri dsg ne zaman bozulacak da diye korkulu rüya görmektense 6 ileri olsun ıslak olsun :)
7 ileri ıslak tipe dönüşecek deniyor.

Islak tip olunca kronik olduğu iddia edilen sorun bitmez mi?

Sorun 6-7 farkı değil ki; ıslak-kuru farkı.

 
DSG konusunda hatta ıslak 6 vitesli DSG den kurtulup, tüm seriyi 7 vitesli DSG ile değiştiriyorlar.

 http://www.autobild.de/marken-modelle/vw/golf/7-facelift/

Ganz neu in der Liste der Antriebe des Golf ist der 1,5 Liter große Benziner mit Zylinderabschaltung sowie das Siebengang-Doppelkupplungsgetriebe (DSG), das sukzessive alle Sechsgang-DSG ablöst. Am Einstiegspreis wird sich nichts ändern: Der Golf wird weiterhin ab 17.850 Euro zu haben sein. Für die Version mit Gestensteuerung werden allerdings ca. 23.200 Euro auf der Rechnung stehen (Preise). Vorbestellungen nimmt VW ab Ende November entgegen, beim Händler steht das Golf Facelift ab Februar/März 2017.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Vw işini bilir.  passat zaten satıyor, 2.0tdi 150hp 6 ileri dsg tam otomatik(ıslak)  eski şanzımanla satılır. Tiguan 2.0tdi 150hp dsg7 ileri tam otomatik (ıslak) yeni şanzımanla satalım,satalım kii :000044-medium:  Zaten vw,seat,skoda bu markaların modellerini incelediğiniz zaman motor ve şanzıman olarak sürekli bir benzersizlik olduğunu görürsünüz.örnek; Golf 1.2tsi dsg ile jetta 1.2tsi dsg aynı olmaz, jetta nın şanzımanı daha eski olmak zorunda >:

 
Vw işini bilir.  passat zaten satıyor, 2.0tdi 150hp 6 ileri dsg tam otomatik(ıslak)  eski şanzımanla satılır. Tiguan 2.0tdi 150hp dsg7 ileri tam otomatik (ıslak) yeni şanzımanla satalım,satalım kii :000044-medium:  Zaten vw,seat,skoda bu markaların modellerini incelediğiniz zaman motor ve şanzıman olarak sürekli bir benzersizlik olduğunu görürsünüz.örnek; Golf 1.2tsi dsg ile jetta 1.2tsi dsg aynı olmaz, jetta nın şanzımanı daha eski olmak zorunda >:
Hocam neden golf le jetta farklı , ne fark var 

 
Golf dsg s modu geçişleri dokunmatik D/S

Jetta s modu geçişi mandallı ve vites geçişleri tam otomatik 6 ileri dsg gibi sarsıntılı.

 
Makyajlı kasada dikkatimi çeken bir unsur, ön tampondaki adaptif cruise gibi özellikleri barındıran radar, VW ambleminin içine alınmış. Tıpkı Mercedes S-Class'taki gibi olmuş bu sayede.

Bir de R-Line olmayan normal donanım paketindeki tamponları inceledim, mevcut tamponlar kesinlikle daha güzel, makyajlı Polo'daki gibi yapmışlar benim hiç ilgimi çekmedi doğrusu.

 
Sırf kuru DSG den korktuğum için manuel almıştım, yağlı DSG geliyorsa bu harika :)  , bu arada Seat Ateca da gayet iyi iş çıkarmış, ciddi ciddi ilgimi çekmeye başladı.

 
Sırf kuru DSG den korktuğum için manuel almıştım, yağlı DSG geliyorsa bu harika :)  , bu arada Seat Ateca da gayet iyi iş çıkarmış, ciddi ciddi ilgimi çekmeye başladı.
Ateca turkiyeye çok pahallı geldi. Yurt dışı leon ile neredeyse aynı fiyat. Bizde arada dağlar var

 


Geri
Üst Alt