EA1907
Yeni Üye
Yasak değil hocam
Oh tamam o zaman. Namtuninggarage diye bir sayfa. Hiç alışverişim olmadı ama baya aktif bir firma.
Yasak değil hocam
Oh tamam o zaman. Namtuninggarage diye bir sayfa. Hiç alışverişim olmadı ama baya aktif bir firma.

Şimdi paylaşmışlar bunu da. Yeni girdi stoklarına herhalde. Montaj dahil bu fiyataysa çok iyi ama pek zannetmiyorumcevap alınca bilgilendirirseniz sevinirim
Ekleneli birkaç gün oldu ama sürekli zam geliyor, bu fiyata almak ne kadar mantıklı tartışılır.
İlk eklendiğinde 19.000'di fakat evet plastik bir parçaya 24.000 vermek biraz saçma olabilirEkleneli birkaç gün oldu ama sürekli zam geliyor, bu fiyata almak ne kadar mantıklı tartışılır.
Bencede, ben de R tampon bekliyorum ama R-Line üretilirken garip bir şekilde R şuan üretilmiyormuş, acaba ne zaman üretilecek?Yeni çıktığı için yüksek kaldı ki ben olsam rline tercih etmem R daha güzel yada Gti…
Bencede, ben de R tampon bekliyorum ama R-Line üretilirken garip bir şekilde R şuan üretilmiyormuş, acaba ne zaman üretilecek?
R-Line yoldaymış hocam 2 haftaya geliyormuş, gti ve r hakkında bilgim yok.Ben eski sponsordan haber bekliyorum ürünler hazır olunca bilgi vereceğim…
R Gti Rline hangisi ise…
R-Line yoldaymış hocam 2 haftaya geliyormuş, gti ve r hakkında bilgim yok.