ANA KONU


Eee ? Sonuç ? amaç ?

Enflasyonmu düştü?

Sonunu sardırıp bakim dedim.
Ağırlık hafifletmeyle dolaylı yoldan güç artışı sağlanabileceğini anlatmış.

Bizlik birşey yok, dağılalım 😀 yakıt tasarrufuna minimal etkisi var.
 

@Kysr038

Varmı golf R sahibi olup
Oem R koltukları çıkartıp bu BERBER koltuklarını takacak baba yigit / asi gençlik???

Araç hafifleyince 8 beygir kazanacakmış?

Yazılım atsana kardesim +8 beygir ?
 
@Kysr038

Varmı golf R sahibi olup
Oem R koltukları çıkartıp bu BERBER koltuklarını takacak baba yigit / asi gençlik???

Araç hafifleyince 8 beygir kazanacakmış?

Yazılım atsana kardesim +8 beygir ?

"Laf olsun torba dolsun" derlerdi.
Şimdi laf olsun yuutub videosu olsun...
.
 
Auto-bild oldugu icin ciddiye alınabilir.

Mikro makyajcık

Tüm makrolar mk9 a

 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Ağır ticari araçların lastik patlamasından hep korkmuşumdur. Sonunda bugün ilk defa canlı canlı, şans eseri güvenli bir şekilde gördüm.

Gerede gişelerden girdik, istikamet Bolu. Orta şeritteyim, hız sabitleyici 130.
Aynadan freni patlamış gibi bir TIR geldiğini kestim. O kadar hızlı ki sadece kafa sandım. Soluma geçince arkada kasasının da olduğunu gördüm. Hızı en az 150.

Bu hızda, bu yükte ve büyüklükte araç çok tehlikeli olduğu için başladım içimden sövmeye. Bizi biraz geçtikten sonra içimden dedim ki "ulan seni telefonla kaydedip rezil etsem mi?" Elimi telefona atamadan GÜÜÜÜÜM diye bir ses geldi. Viyadük bağlantı noktasına değer değmez sol arka lastiklerden biri bomba gibi patladı.

En sağ şeride geçebilmek için önümüze geçti tabii. Lastik parçalana parçalana havaya, yola her yere dağıldı. Bu beyinsiz "şoför"ü geçerken kornaya şarkı söylettim tabii el kol hareketi de yaparak.

Siz siz olun ağır ticari aracın yanından geçerken çok fazla vakit geçirmeyin.

Araç içi kameraya da bakayım güzel yakalamışsa paylaşacağım. Fakat şimdilik bunlara bakabilirsiniz:

 
@SCC geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız. ben yapmadım ancak benim arabanın bu şekilde bir lastik parçasında çarpma kazası var. Çamurluk değişmiş, kapı boyanmış, plastik aksamı zaten saymıyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Ağır ticari araçların lastik patlamasından hep korkmuşumdur. Sonunda bugün ilk defa canlı canlı, şans eseri güvenli bir şekilde gördüm.

Gerede gişelerden girdik, istikamet Bolu. Orta şeritteyim, hız sabitleyici 130.
Aynadan freni patlamış gibi bir TIR geldiğini kestim. O kadar hızlı ki sadece kafa sandım. Soluma geçince arkada kasasının da olduğunu gördüm. Hızı en az 150.

Bu hızda, bu yükte ve büyüklükte araç çok tehlikeli olduğu için başladım içimden sövmeye. Bizi biraz geçtikten sonra içimden dedim ki "ulan seni telefonla kaydedip rezil etsem mi?" Elimi telefona atamadan GÜÜÜÜÜM diye bir ses geldi. Viyadük bağlantı noktasına değer değmez sol arka lastiklerden biri bomba gibi patladı.

En sağ şeride geçebilmek için önümüze geçti tabii. Lastik parçalana parçalana havaya, yola her yere dağıldı. Bu beyinsiz "şoför"ü geçerken kornaya şarkı söylettim tabii el kol hareketi de yaparak.

Siz siz olun ağır ticari aracın yanından geçerken çok fazla vakit geçirmeyin.

Araç içi kameraya da bakayım güzel yakalamışsa paylaşacağım. Fakat şimdilik bunlara bakabilirsiniz:

Çok geçmiş olsun.

Bana da uzun yolda denk gelmişti, (bölünmüş şeritli yolda) karşı şeritten geçen bir kamyonun tekerleği tam ben geçerken patlamıştı. O kadar şiddetli idiki aracın kopartasına çarpan şok dalgaları sanki araca birşey çarpmış gibi çok ses çıkarttı. İnip araca bakmıştım bir şey oldu mu diye.
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
"Laf olsun torba dolsun" derlerdi.
Şimdi laf olsun yuutub videosu olsun...
.

@Savatage hocam bende de R var. Benzin'in yaptığı gibi koltuğu söken arkadaşlarım da var. Hatta ve hatta bir whatsapp grubumuz dahi var bu arkadaşlar ile durumu şu şekilde özetleyebilirim;​


Şimdi arabayı doldurdun hava filtresi yazılım büyük turbo dsg yazılımı vs. araba bu sefer oldu sağlıklı bir şekilde 400-500hp diyelim. Bundan sonra yapacağın her hamle araç ve özellikle şanzıman için büyük risk taşıyor. Kimse orjinal şanzımana 600hp gücü bindirmiyor ayarları kısık geziyor. Ufak bir Bir motor yapılması şu anda 50-100.000TL arasında maliyet tutuyor. Bunun turbo kırılması var, DSg'nin havlu atması var o kısma girmiyorum.

Adamın eğer 2. hatta 3. arabası var ise nasıl olsa değerinden bir şey kaybetmeyecek istediğim zaman arabayı orijinal haline çeviririm diyerek arka koltukları stepneyi vs. sökmeye başlıyor.

Bu insanların çoğu da bu arada 100-200 hızlanması için süre alan tipte insanlar yani 1 saniye bile aracın hızlanması onlar için bir keyif meselesi.

hikaye bundan ibaret anlayacağın. Nefis olarak bir üst noktası yok her işte olduğu gibi arabayı basan yere sürtene kadar basar, hızlı arabası olan daha hızlısına özenir. Ses sistemi olan 2 adet daha mid bas takar liste böyle uzar...
 


Geri
Üst Alt