Golf 8'den 8.5'a geçen bir kullanıcının detaylı izlenimleri

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan omer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


IMG_1030.jpeg
bizim motor beyine update gelmiş. benki sürüm 4514, sizde de böyledir. garanti kapsamında serviste ücretsiz update yaptırabilir miyiz?
hocam sizin tanıdığınız vardı belki yardımcı olur. @calik
 
Bendeki aracın üretim tarihi 2025-09-23.

Bendeki sürüm 3458 / 4177 olabilir diyeceğim ama

4177 2 farklı tarih için gözüküyor. Onu anlamadım nedir.
 
Bendeki aracın üretim tarihi 2025-09-23.

Bendeki sürüm 3458 / 4177 olabilir diyeceğim ama

4177 2 farklı tarih için gözüküyor. Onu anlamadım nedir.
burası vcds deki bağlanan araçlardan çekiyor. yani tarihler tam doğru olmayabilir. benim araç 7.10.25 üretimi ama sürümüm 4514. ancak 4881in yeni sürüm olduğuna eminiz.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_1031.jpeg
    IMG_1031.jpeg
    85.6 KB · Görüntüleme: 11
Ağustos ayına kadar
Periyodik bakımlarını UZAY otoda yaptıracaklara
Forum‘dan öğrenip geldiğini söylerseniz
MKU güncellemesi varsa yaparım dedi Cahit Bey.
 
Ağustos ayına kadar
Periyodik bakımlarını UZAY otoda yaptıracaklara
Forum‘dan öğrenip geldiğini söylerseniz
MKU güncellemesi varsa yaparım dedi Cahit Bey.
süper haber. ancak agustos ayına kadar sürmesi :(
 
Ağustos ayına kadar
Periyodik bakımlarını UZAY otoda yaptıracaklara
Forum‘dan öğrenip geldiğini söylerseniz
MKU güncellemesi varsa yaparım dedi Cahit Bey.
Eee biz napacaz ya sabır biz bunları niye forumdan öğrenmek zorundayız

Güncelleme içeriği belli mi bari
 
Eee biz napacaz ya sabır biz bunları niye forumdan öğrenmek zorundayız

Güncelleme içeriği belli mi bari
daha önce bahsettiğim gibi unitelere güncelleme geldiğinde yapılmak zorunda değildir. yani telefon güncellemesi gibi düşünülmemelidir. eğer büyük bir sorun problem olduğunda geri çağırma ile güncelleme yapılır. bu diğer markalarda da genelde böyle. düşünsene bir ünite güncellemesi 1 saate yakın sürüyor, her aracı böyle çağırsa servis iş yapamaz. vw, sorun olmadıkça güncelleme yapmayın diyormuş ama bana pek inandırıcı gelmedi, güncelleme yapılsa iyi olur.
 
daha önce bahsettiğim gibi unitelere güncelleme geldiğinde yapılmak zorunda değildir. yani telefon güncellemesi gibi düşünülmemelidir. eğer büyük bir sorun problem olduğunda geri çağırma ile güncelleme yapılır. bu diğer markalarda da genelde böyle. düşünsene bir ünite güncellemesi 1 saate yakın sürüyor, her aracı böyle çağırsa servis iş yapamaz. vw, sorun olmadıkça güncelleme yapmayın diyormuş ama bana pek inandırıcı gelmedi, güncelleme yapılsa iyi olur.
Bana sormasın abi yapsın bakımda, multimedya ile o kadar şikayetim varken bile yapmadılar. Zorla soktum doğuşu aradım dırdır yaptım sorunu abarta abarta anlattum anca yaptılar

Multimedya ile yaşadığım hiçbir sorunu bı daha yaşamadım bu arada yazılım sonrası. Arabanın kaderi değişti yeminlen. Yapın abi bakımda işte varsa
 
Bana sormasın abi yapsın bakımda, multimedya ile o kadar şikayetim varken bile yapmadılar. Zorla soktum doğuşu aradım dırdır yaptım sorunu abarta abarta anlattum anca yaptılar

Multimedya ile yaşadığım hiçbir sorunu bı daha yaşamadım bu arada yazılım sonrası. Arabanın kaderi değişti yeminlen. Yapın abi bakımda işte varsa
zamanında golf 8 aracım varken ben de çok uğraşmıştım ama arıza veya şikayet yoksa genelde yapmıyorlar. sizin bayii biraz sıkıntılıymış. işte böyle tanıdık olsa tüm modüllleri kolaylıkla günceller de nerdeeee. ben kavga ediyom servisle, beni sevmiyorlar
 

Geri
Üst