- Katılım
- 22 Kas 2024
- Mesajlar
- 2,944
- Tepkime puanı
- 2,813
- İsim
- Burak
- Araç
- Golf 8.5 Impression
Ben yazılım yaptırmak için forumdan resimleri göstermiştim, bakın bu adamlar serviste yaptırmış diye. Adam ne dese beğenirsiniz?Genelde çoğu çalışan forumu desteklemez.
"Ben biliyorum o forumları arabaya izinsiz müdahele ediyorlar"